Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Goedemorgen dames,

Iedereen beetje leuk weekend gehad? Hoe ist met jou MiMully? Vooralsnog geen bloedverlies?

Hier toch de vk gebeld. Ook vanwege de 'leefregels' die ik vrijdag meekreeg zoals niet tillen ed. Wilde weten hoelang ik me daar nog aan moest houden aangezien ik vandaag ook weer alleen ben met mn zoontje. Dit was een andere vk en vertelde haar dat ik na het bezoek nog behoorlijk bloed was verloren. Merkte aan haar dat ze daar best van schrok. Hierdoor werd ik na het ophangen eigenlijk alleen maar onzekerder. Dus toch maar weer gebeld met de vraag of ik vandaag toch nog een echo kon krijgen. Ze begreep heel goed dat ik dit wilde en ze belt me zodra ze weer op de praktijk is. Deze vk is iets begripvoller ten aanzien van je onzekerheid, gelukkig. Begon me al een zeur te voelen :S

2. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    wat een goed nieuw baukje is wel leuk als ze begripvol zijn he. laat ons duimen dat alles goed is.
    Ja ik meot nog tot dinsdag duphaston nemen en dan mag ik na 1 a 2 dagen beginnen testen maar heb deze week de nacht dus kan ik maar vrijdag testen. ben blij dat ik niet eerder kan
    ik kom de hele tijd aan mijn borsten om maar zeker te zijn als ze nog gevoelig zijn haha :) mijn ongikrampen zijn over maar heb zo'n gespannen gevoel in mijn buik hopelijk is het allemaal een goed teken :)

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @baukje, gelukkig mag je nog komen!
    Hoe is het afgelopen?

Hier nog steeds geen bloed. Vriend wil deze week toch nog een extra echo dus ik zal morgen eens bellen of ze nog een plekje hebben. Mij maakt het niet eens zoveel uit dat we nog tot volgende week moeten wachten. Maar we mochten bellen als we nog een echo wilden.

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje ennn??? Nog n echo gehad vandaag?! Hoop dat alles ok is meis ;) duim voor je!!!

@xeniatje spannend meis!!! Ik hoop echt dat t eraan is deze keer ;)

@mimully duim ook nog steeds voor jou meis!!! Ben benieuwd of je al eerder n echo krijgt....

Hier is alleen wat meer slijm gespot verder nog niet zoveel!!! Denk eind van de week m'n ei?!
    Ff iets off topic: was ff rondje aan t lopen op de kermis hier en hoorde geschreeuw achter ons liepen barbie en michael achter ons...ff n foto'tje van gemaakt!!! :p haha...

5. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    en baukje hoe was de echo?
    En mimully, mocht je nu op echo komen?
    rabia dank u maar hopelijk voor jou ook raak e deze maand. haha foto van barbie je hebt groot gelijk! zou dit ook gedaan hebben :)
    hier nemen de gevoelige borsten serieus af dus denk dat het weer neits zal zijn, vanmorgen een serieuze kramp gehad waarvan ik dacht oke nu is mijn ongi daar, maar toch nog niets

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Had een afspraak voormorgen gemaakt, maar op dat moment bleek mijn vriend niet te kunnen. Dus weer afgezegd. Nu wachten we gewoon tot volgende week.

@Baukje, we zitten nu idd wel in spanning met z'n allen. Hoe was je echo?

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje hoe was de echo meis?!

@xeniatje hopelijk blijft je ongi mooi uit!!! Straks n mooi test ;) weet je al wanneer je wilt testen???

@mimully nog ff n weekje volhouden meis!!! Hoe voel je je nu??

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    oooàh mimully jammer dat het niet doorging, wanneer volgende week mag je gaan?
    en baukje?
    ja rabia ten vroegste wil ik vrijdag testen :) ik hoop mee met jou dat de ongi uitblijft hihi
    juist na mijn vriendin geweest, klein boeleke van 5 dagen, *smelt*
    dan in mijn armen gehouden zoooo lief, zl was er ook heel lief voor... op zo'n moment verlang je toch dubbel zo dik he

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Sorry voor de late reactie. De echo was goed. Vandaag weer aan het werk, wel rustig aan gedaan maar helaas toch weer bloedverlies. Dus vanmiddag weer echo. Dit keer ook inwendig omdat ze niet zo'n helder beeld kunnen krijgen via de buik. Waarschijnlijk door het littekenweefsel van de keizersnee.. Prachtig kloppend hartje in beeld en nu eindelijk ook een wat betrouwbare meting. Kwam voor nu uit op 8 weken en 4 dagen. Nu het dringende advies gekregen om tot de termijnecho niet te werken. Deze is overigens weer terug gezet naar 7 november..Gelukkig reageert mijn werkgever heel begripvol dus kan ik ook iets rustiger thuis zitten..

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    oooh wat een goed nieuws baukje dat het hartje goed klopt toch raar he dat bloedverlies
    hou je maar goed rustig tot de termijn echo

11. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Jij kan vrijdag toch testen xeniatje? Omdat je banner aangeeft dat je een dag overtijd bent...

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    He gelukkig baukje! Ik maakte me al zorgen omdat je niet reageerde. Nu maar rustig aan idd!

Hier gaat alles gewoon door. Kwaaltjes komen gaan. Bloed blijft vooralsnog weg. Volgende week donderdag de echo.
    Verder even lekker in bad. Heb vandaag weer tien uur gewerkt dus vroeg op bed.

13. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja baukje vrijdag kan ik testen. Normaal ben ik 1 dag overtuid maar mijn eisprong was 1 tot 2 dagen later dus eigenlijk is mijn nod dan woensdag of donderdag :)
    hoh mimully dat moet lastig zijn om nog steeds die kwaaltjes te hebben terwijl het wss niet mag zijn... alsnog hoop ik als je donderdag gaat dat er toch een kloppend hartje is mirakels gebeuren

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Baukje; wat fijn dat je echo goed was! Dat moet een hele opluchting zijn geweest. Ook fijn dat je werkgever rekening met je houdt, en je rustig aan mag doen nu. Gewoon nu echt je rust pakken, en je proberen niet te druk te maken.

@xeniatje; spannend joh! Hopelijk kun je ons deze dagen een mooie test laten zien! Je wilt echt wachten tot vrijdag om te testen? Of wil je al eerder een testje wagen?

Hier heb ik er net een reeks nachtdiensten op zitten. Ik wilde voor mezelf ervaren, of ik het wel of niet aan kan. Maar ik merk dat mijn lichaam dit niet meer trekt. Ik denk dat ik vrijdag met m'n werkgever ga overleggen, om al m'n nachtdiensten uit m'n rooster te halen. Ik ben zelf ook bang, dat ik binnen nu en korte tijd, ook een stapje terug moet doen met werken. Fulltime, en ook nog onregelmatige diensten werken, is op dit moment best pittig. Ik wil het nog een maandje aanzien, en dan kijken wat de mogelijkheden zijn.

Morgen hebben we trouwens de geslachtsbepaling! We vinden het beide best spannend, om er achter te komen of we een meisje of jongen krijgen. Hopelijk kan ik jullie morgenavond wat meer vertellen!:D

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat leuk fien, ben heel benieuwd! Hoe laat heb je de echo? Kan me heel goed voorstellen dat je die onregelmatigheid niet meer trekt. Wettelijk gezien hoef je ook geen nachten meer te draaien hè, maar dat weet je ongetwijfeld zelf ook wel... Pas wel op en zet niet te lang door. Je hebt alleen jezelf daarmee te pakken!

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje wat fijn dat je n mooi kloppend hartje gezien hebt en idd rustig aan doen meis!!! Fijn dat je werkgever zo begripvol is ;)

@mimully hopelijk zie jij straks ook nog n mooie echo, ik ga heel hard voor je duimen!!! Gun t je zo!!!

@fien oehhh spannend meis!!! Hou t morgen zeker in de gaten ;) Hihi....

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    En fien??? Heb je al je echo gehad?? Ben zo benieuwd!!! ;) Hihi

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja kan dit goed geloven fien dat het lastig word. ik ga nu vannacht voor de derde keer nacht doen en vind het wel super tof, ga denk ik ook een aanvraag doen om volledig nacht te werken. fulltime en onregelmatige uren is idd best pittig, zorg maar goed voor jezelf is wel belangrijk, hoh benieuwd wat het geslacht is :)
    Ja ik ga proberen te wachten tot vrijdag hoor zal echt mijn best doen, had vandaag al zin om te testen maar heb toch me kunnen inhouden. begin wel echte hevige ongikrampen te krijgen...

19. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    We zijn net terug van onze echo, en we krijgen een zoon!:p

Man lief kan z'n glimlach niet meer van z'n gezicht schroeven, die is door het dolle heen! Helemaal omdat het een heel sterk voorgevoel had, en dit dus bleek te kloppen!:D

We zijn beide heel erg blij, en kunnen nu heerlijk gericht gaan shoppen! De pretecho is ons trouwens heel goed bevallen. We hebben zelfs 13 foto's meegekregen, en nog eens 2 in 3D! Dat vond ik toch wel heel speciaal!

Ik zal vanavond vragen of m'n man de foto's weer wil inscannen! Ben helemaal verliefd op onze jongen!:p

20. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ah Fien! Wat ontzettend leuk, een zoon! Shopse dan maar!

Deel Deze Pagina