Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @rabia; tsja reactie midden in de nacht.. gisteravond weer bloedverlies, merk dat het toch iets spanning geeft. Het is niet veel en wel wat rood maar inmiddels weer oud.. Welke thee gebruik je dan? En idd, op het wachtbankje is niks aan.. Maar hopelijk heeft de rozenkwarts idd z'n werk gedaan! Hier duimen we weer met z'n allen voor je!

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @Rabia, dat klinkt veelbelovend, maar ook wel wat eng. Ben zo benieuwd of het voor jou ook waar is!

@Baukje, jakkes. Zo weer met je vk bellen dan? Misschien even bij de gyn laten controleren anders?

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje ohhh nee meis :( snap dat je je zo voelt!!! Hopelijk is alles gewoon ok meis...duimen draaien voor je ;) is n thee die je kunt kopen bij de toko on groene verpakking met n silhouet van n vrouw erop en staat op sliming herb!!! Je kan gelijk na paar uur naar de wc :p Hihi had vorige maand ook zo'n last van en dan was die thee zo fijn!!!

@mimully jah vond ik ook hoor mja las dat dat vaak gebeurd maar goed we zullen t wel zien!!! :p

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Bloedverlies is nu minimaal, oud en wat korrelig.. Wel veel last van mijn buik, in de zin van m'n darmen. Echt een ontzettend naar gevoel.

Vandaag 9+2 zwanger. De dag dat we de vorige keer kregen te horen dat het niet goed zat..

5. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Baukje; hopelijk maak je je niet al te veel zorgen. Ik kan me voorstellen dat je je toch ongerust blijft maken, als je bloed ziet. Ben je trouwens nog voor een extra echo geweest deze week?

Toevallig had ik gisteren bij het afvegen en klein veegje helder rood bloed. Ik schrok eerst ook erg, maar ben er maar meteen vanuit gegaan dat het een gesprongen adertje was. Het was immers niet veel, en ik heb geen krampen gehad. Maar toch schrik je, wanneer je rood ziet.

Ik ben heel erg bang dat ik last van m'n bekken begin te krijgen. Ik hoop dat ik ernaast zit, maar de klachten vermoeden anders. Sinds vanmorgen heb ik ineens heel erg pijn bij m'n stuitje, aan weerzijde van m'n schaambeen. Vooral bij (snel) lopen, staan en traplopen doet het gewoon heel erg pijn. Ik dacht eerst dat het een spiertje was, dat ik verrekt had, maar het blijft aanhouden, en is aan beide kanten aanwezig. Mocht het aanhouden, dan ga ik weer even langs m'n verloskundige deze week. Hopelijk zit ik er naast.

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Fien; heb afgelopen maandag en dinsdag een echo gehad. Beide keren keurig! Kindje ligt mooi op schema qua groei. Probeer mezelf niet meer zo gek te laten maken door het bloedverlies, al blijft het een onprettig gezicht. Het hoort naar mijn idee niet als je zwanger bent...

Je klachten klinken idd op bekkenklachten. Is heel vervelend idd, hier begint het ook weer. Gelukkig nog niet continu. Op tijd naar de bekkenfysio is mijn advies. Hij/zij zal jou oefeningen meegeven die de klachten verlichten.

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    oooh fien wat vervelend die bekken, had dit ook! lastig e
    ooh baukje ik begrijp je wel dat je onzeker voelt, ik hoop dat dit bloeden vlug stopt en dan ook niet meer terug komt
    hier vanmiddag ongi geworden pfff gisteren een hele dag zitten wenen voel me supermottig, wil in mijn zetel zitten en niets doen, maar ja we moeten gaan eten naar vrienden heb er echt geen zin in

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    xeniatje, wat rot hè die teleurstelling telkens. Kun je er wel goed met je mannetje over praten? Snap dat je weinig zin hebt in het etentje maar een beetje afleiding is ook wel weer goed..

9. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @xeniate; koppie op meis. Ik begrijp de teleurstelling heel goed, maar dat wondertje komt er ook echt voor jou. Het bewijs dat het kan, loopt immers in je huis rond. Hoe moeilijk het ook is, probeer het zwanger worden even van je af te zetten, en lekker te genieten van de mooie dingen om je heen. Dikke knuffel.

@baukje; wat fijn dat de echo's goed waren. Het is inderdaad beter om je niet al te druk te maken om het bloedverlies. Je kleine ondervindt er immers geen problemen van. Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is. Bloedverlies is niet fijn tijdens een zwangerschap, en voor je gevoel hoort dat natuurlijk niet.

De pijn ín m'n bekken is hier gelukkig al een heel stuk minder. Een warm bad, en een goede nachtrust, hebben me goed gedaan. Achteraf gezien, denk ik dat ik weet waar m'n klachten vandaan zijn gekomen. Ik heb voor m'n werk een object gesleept, wat waarschijnlijk toch wat te zwaar voor me is geweest. En tja, dat heb ik de hele dag moeten bekopen met pijn.

Hopelijk komt het niet snel meer terug, anders ga ik er meteen mee langs bij m'n verloskundige. Het is inderdaad heel vervelend om te ervaren.

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja kan er wel over praten met mijn ml maar hij heeft ook gezegd dat die inseminatie de laatste stap is, lukt het daarmee niet stoppen we we gaan neit verder, dus hopen maar dat ik zwanger geraak door die inseminatie.
    Ja fien idd zou ik het maar even van me kunnen afzetten maar hoe? Al heb ik dingen om mee bezig te zijn of naar uit te kijken, de gedachte over zwanger zijn schuilt achter een klein hoekje en komt meermaals per dag piepen

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien wat vervelend zeg van je bekken!!! Hoop dat je er niet al te veel laat van zult hebben!!

@xeniatje oh neeeeee....balen meis!!! En ik begrijp je heel goed hoe je je voelt!!! Hopelijk meer geluk in de volgende ronde meis!! Koppie op ;)

Ik denk dat ik nu wel officieel weer op t wachtbankje zit....heb dit keer m'n ei minder gevoelt!!! Wel vaak steken onderin m'n buik/schaamstreek!!! Mja nog 2 weken wachten :S bahh niks aan!!!

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Iedereen de storm overleefd? Hier in de omgeving een redelijke ravage. Gelukkig hebben wij geen schade opgelopen.

@rabia; niks aan idd, het wachtbankje. Hopelijk vliegen de dagen snel voorbij!

13. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Achteraf vond ik de storm hier nog meevallen. 's Ochtends was die best pittig, maar toen ik 's middags naar m'n werk ging, was hij gelukkig een stuk minder sterk. Het scheelt waarschijnlijk ook dat we in Zuid-Holland wonen.

Op m'n werk hebben we wat vertragingen opgelopen door de storm, maar niet enorm. Het viel gelukkig reuze mee.

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hier viel de storm ook nog wel mee....woon wel 9hoog dus je hoort de wind wel heel goed maar volgens mij viel de schade ook nog wel mee!!!

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @mimully; wanneer heb je de echo?

16. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Morgenochtend. Om 9.30 uur. Vandaag wel de hele dag wat buikpijn helaas.

17. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Nog geen bloedverlies? Echt buikpijn of meer een zeurend gevoel? Weet je, als het niet zo mag zijn dan is het wel beter dat je lichaam het zelf oplost. Het zijn waarschijnlijk niet de woorden waar je op zit te wachten maar het is wel zo... Sterkte morgen meis, hoop dat er een wonder mag gebeuren!

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Nee geen bloed. En wel echt buikpijn. Ik snap wat je zegt hoor. Klopt ook helemaal! Maar dan mag het nu ook wel gewoon opschieten! Morgen weten we meer dus nog even een nachtje wachten. Gelukkig zijn we wel in de ochtend aan de beurt.

19. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ja dat snap ik heel goed. Die onzekerheid is slopend :( hoop morgen meer duidelijkheid voor jullie... En idd fijn dat de afspraak in de ochtend is. Anders werd het wel een heel zenuwslopend dagje..

20. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    veel sterkte mimully!!!

Deel Deze Pagina