Al klinkt het gek maar hoop dat je het inmiddels achter de rug hebt... Ben je plaatselijk verdoofd of onder volledige narcose? Hoop dat het je meegevallen is... Sterkte meis!
Heel veel sterkte Mimully. Moest vanochtend nog veel aan je denken. Ik hoop dat je niet veel pijn ondervonden hebt, en je nu fysiek en mentaal kunt gaan herstellen. Een dikke knuffel van mij.
Volledige narcose. Dat viel ontzettend mee. Heb veel medicijnen tegen de misselijkheid gehad. Nu heel erg moe en begin wat pijn te krijgen
Wat naar dat je pijn hebt MiMully.. Hopelijk krijg je adequate pijnstilling. Gaan ze het weefsel ook opsturen voor PA? Mag je vandaag ook al weer naar huis?
Ben alweer lekker thuis. Ben nu bezig met een PCM spiegel. Dan is het prima te doen. Ze had het weefsel mooi verzameld... En gaat nu inderdaad naar de PA.
@mimully sterkte & beterschap meis!!! Doe rustig aan hopelijk heb je niet al teveel pijn en knap je gauw op en ben benieuwd wat de uitslagen van t onderzoek zal zijn...hopelijk krijg je gauw n mooie plakkerd!!!
Weet je al ongeveer wanneer je de uitslagen te horen krijgt Mimully? Hopelijk laten ze je snel wat weten, en krijg je snel een mooie plakbeeb meis. Hoe gaat het trouwens met tebbie? Heb al een tijd niets meer van haar vernomen hier. Ook van sfeertje (oprichter van dit topic) heb ik al maanden niets meer vernomen. Het laatste was volgens mij dat het niet goed met de winkel ging, en ze die moest sluiten. Hoop dat geen nieuws, goed nieuws betekent.
@Fien, idd, die zie je hier ook al een tijdje niet meer. Zijn ze nog wel actief op het forum? Ik heb geen zin om dat op te zoeken. @rabia, vanochtend erg misselijk, draaierig en veel pijn. Dus nu wachten tot de medicijnen werken. Verder vloei ik helemaal niet. Dat is wel lekker. En de afspraak komt nog. Ze hadden de planning van de gyns nog niet, dus ze wisten niet wanneer mijn gyn weer in ons zkh zou zijn.
@mimully wat vervelend meis dat je zo'n pijn hebt, hopelijk werken de pijnstiller gauw!! En hoop ook dat je gauw n afspraak kunt krijgen...beterschap meis!!! Dikke knuff!!!!
Hoe gaat het nu met je mimully? Nog steeds pijn? Heb je al een afspraak bij de gyn? @xeniatje; jij ook alweer bij de gyn geweest? Zelfde plan als de vorige cyclus? @rabia; spannend weer, de laatste dagen voor NOD! Duimen draaien meis! @arma; naar mijn idee lang niets van je gehoord(?). Hoe gaat het met je en je zwangere buikje? @fien; jij gaat hard richting de 20 weken! Super hoor! Hier heel zenuwachtig voor morgen! Hopelijk eindelijk de bevestiging dat het toch écht goed zit. Wel dacht ik vanmorgen voor het eerst mijn baarmoederrand te kunnen voelen. Hoop idd dat dat zo is, want dat betekent natuurlijk dat de bm groeit. En dat kan maar één ding betekenen...
@Baukje, spannend. Hoe laat mag je? Hier nog geen afspraak gekregen. Die krijg ik met de post. Verder werd ik wakker van de rugpijn. Dus hoop dat dat snel weer minder wordt na de medicijnen. Ben verder nog erg moe. Gelukkig vloei ik niet, dus dan voel je je al een stukje beter.
Kwart over negen. Dus gelukkig wel vroeg op de morgen Even heel wat anders. J. krijgt zometeen een andere kamer als slaapkamer. En er moest nog een kast voor hem komen. Maar zó wat zijn die duur zeg! Tenminste, alle kasten die ik mooi vind wel... Via een veilingwebsite werd de inboedel van een baby- kinderwinkel geveild. Heb geboden op een kast en deze ook kunnen kopen. Kost in de goedkoopste webshop dik 700 euro en wij hebben m nu voor nog geen 170 euro! Dat is nog eens een koopje dacht ik Mooie driedeurs kast met veel ruimte! Ikke helemaal blij!
Goedemorgen meiden, Hier ook weer een berichtje van mij! Vakantie was mooi, maar altijd fijn om weer thuis te zijn Ik heb alles wel een beetje bijgelezen en heb met verbazing je verhaal gelezen mimully! Ik vind t heel naar voor je dat je dit weer mee moet maken en heb er ook niet zoveel woorden voor. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en hopelijk krijg je de pijn een beetje onder controle. Sterkte meid, ik denk aan je! Voor jou is het ook een onzekere periode geweest baukje, wat eng om mee te maken! Heel veel succes zo, je komt vast met goed nieuws straks!! Voor de meiden die helaas alweer een ronde verder zijn, ook voor ons komt t een keer!! Hier heb ik vandaag de laatste pil clomid gehad, vrijdag echo om te kijken of er wat groeit. Ik hoop het zo! Heb er wel wat bijwerkingen van, maar gelukkig niet zo heftig. Hopelijk blijft dat zo!
Home sweet home, niet waar Wrummel het is idd een achtbaan momenteel.. Hopelijk doet de clomid zn werk! Wel vervelend dat je er bijwerkingen van hebt, je hoort het wel vaker idd.. Succes!
Oh sorry, niet goed gelezen. Ja de buikpijn is goed te doen. De rugpijn is wel de hele dag aanwezig ondanks de medicijnen. En ook pijnlijk ook. Hoop dat het snel minder wordt.