Ja, dat schijnt er wel bij te horen. Pas als het ondraaglijk is hoef je te bellen. Dat is het nu zeker niet hoor. Maar omdat je verder ook niks mag doen, voel je het natuurlijk ook meteen. Anders kun je wel wat bezig zijn, maar ik zit of lig alleen op de bank.
@mimully sterkte meis hoop dat de pijn snel voorbij is. @wrummel spannend zeg ga voor je duimen. @baukje succes bij de echo kom je de foto showen? @hier erg druk de laatste tijd dus wat minder actief hier maar probeer wel bij te lezen. Vanavond mogen we weer op controle bij de vk. Als het goed is krijgen we dan voor het eerst het hartje van onze kleine hummel te horen. Vind het super spannend. Verder groeit mn buik goed. Gaat het nu echt duidelijk zien. Tenminste als je weet dat ik zwanger ben. Foto houden jullie nog tegoed. De enige grote spiegel die we hadden hing op de logeerkamer. Vl is druk bezig geweest deze om te bouwen naar babykamer en de spiegel is ergens anders heen verhuisd. Waarheen is bij mij onbekend.
Vanmorgen de echo gehad en alles was goed met de kleine. Het was erg beweeglijk wel 5 dagen teruggezet wat in mijn opinie niet kan maar goed. Ben allang blij dat alles goed is!
Baukje wat fijn dat alles goed is!! Wie weet zetten ze je straks wel weer een paar dagen vooruit, hoor je wel vaker toch? Maar goed nieuws!! Arma, fijn dat bij jou ook alles goed is! En spannen met foto's mag altijd, leuk!
@baukje foto? Fijn dat alles goed was met die kleine. Mij hebben ze ook eerst teruggezet en vervolgens weer vooruit. Net wat je zegt zolang het met de kleine maar goed gaat.
ik heb vroeger een een curretage gahd mimully en ik had ook wel die pijnen, komt heel bekend voor maar van mij minderde dat wel snel, na een paar dagen had ik veel minder pijn, hopelijk heeft je dat een beetje moed! oooh spannend wrummel voor het eerst het hartje te horen zie staan dat je al 16 weken bent, raar dat je dan niet vroeger gehoord hebt! en wie weet zal je het geslacht weten. heb je al een voorgevoel? verlang om je buikje eens te zien wat goed baukje dat alles goed gaat met het kleintje na al die ongerustheden. nu nog last van bloedverlies? vandaag naar gyn geweest en alles is goed. 2 eitjes eentje rechts en eentje links wel goed groot hoor de grootte staat in mijn handtekening normaal was het zaterdag iui maar omdat het labo geen plaats meer had is het verplaats naar morgen. dus snel mijn pregnyl gekregen. gisteren natuurlijk nog betrekking gehad maar het gaat wel niet op 1 dag komen zeker? beste zaad is zaad van 3 dagen oud. Zal dan eens vragen of we direct dan terug betrekking mogen hebben of niets. kwestie van nog wat zaad proberen bij te voegen hihi
Xeniatje, ik denk dat je Arma bedoelt, maar staat wel leuk hoor! Mijn naam samen met het horen van een hartje Maar het is weer een spannende tijd voor je! Nu heb je toch ook kans op een tweeling of niet? Of springen ze niet allebei? Ik zit er nog niet helemaal in, maar ik heb morgen mijn eerste follikelmeting. Zit dan op dag 9, dus ben benieuwd of er al wat te zien is!
aaah oei een klein foutje hopelijk een goed voorteken voor jou Idd wordt weer een spannende 2 weken. pfff hopelijk gaan ze vlug voorbij. Ja idd een kans op een tweeling eenmaal zo groot springen ze zowiezo. dat gebeurd vanaf een bepaalde grootte. hopelijk kan ik het houden tot 1 babytje Ik heb mijn fm altijd dag 12 of 13 en dan ookw el mijn pregnyl. van jou zullen ze de eitjes bekijken wss als ze goed groeien veel succes alvast morgen!
@Mimully; hopelijk is de pijn snel voorbij meis. Wel fijn om te horen dat je geen bloedverlies hebt. Hopelijk ebt de pijn dan ook sneller weg. @Wrummel; spannend joh! Hopelijk slaat de clomid goed aan, en heb je straks een mooie eisprong. Hoop op een mooie echo, met grote eitjes! @Arma; geen spiegel hebben, is natuurlijk geen excuus he! Je vent kan ook een mooie foto maken, of eventueel een vriendin. Dus kom maar op met die foto @xeniatje; ook voor jou is het spannend. Hopelijk deze ronde een mooie beeb! Dat worden 2 spannende weken. Hopelijk is het wachten snel voorbij. @Baukje; wat fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad! Ik zou me er niet zoveel van aantrekken, dan je een aantal dagen terug bent gezet. En je kan bij een volgende echo weer een aantal dagen naar voren worden gezet. Ik hoorde trouwens ook, dat dit te maken kan hebben, wanneer je je innesteling hebt gehad. Heb je een late innesteling, dan kan je een aantal dagen terug worden gezet. Is je innesteling vroeg, dan kan je weer een aantal dagen naar voren worden gezet. Niet te druk om maken. @Rabia; wanneer ga je testen meis? Volgens mij zou het al dit weekend kunnen, toch? Met mij gaat alles nog steeds goed. Ik merk wel dat ik wat meer last van m'n bekken begin te krijgen. Ik hoop dat dit niet al te erg gaat worden. De ene dag gaat het beter, dan de andere dag. M'n buik groeit trouwens heel goed. Mijn collega's, vrienden en familie zien al een mooi zwangerschapsbuikje verschijnen. Wel heel grappig om zo te horen. Man lief is nog steeds heel begaan, en zo trots als een pauw!
Hey meiden net terug van de vk. Hartje klopt en ze hoorde de kleine ook schoppen echt super leuk. Kreeg vandaag ook de uitslag van mn bloed onderzoek te horen. Alles was goed alleen blijk ik resus c negatief te zijn. Dit houd in dat ze bij 27 weken zwangerschap nogmaals bloed prikken om te kijken of ik anti stoffen aanmaak. Als dit het geval is worden ik en hummel extra in dr gaten gehouden. Ga me dr nu nog even goed in verdiepen. Fijne avond meiden @wrummel succes morgen.
Fijn dat alles goed is Arma, toch altijd fijn om weer een bevestiging te krijgen! Wel schrikken van je bloed, hopelijk gaat alles goed! Hoe gaat t met jou mimully? Al wat minder pijn? Is het normaal dat je er nog zo lang last van hebt? Kun je er met iemand over praten?
Goedemorgen, was even op het werk geweest voor een bakje. Gaat steeds beter. Nog wel wat last thv mijn liezen en nog steeds de rug, maar het schijnt er allemaal bij te horen. Doen gewoon nog lekker rustig aan. Het begint steeds meer binnen te komen en daar word ik soms wel even verdrietig van. Zeker als ik jullie banners dan zie. Ik gun het jullie allemaal hoor!
Gelukkig gaat t een stukje beter mimully. Ik vind het knap hoe je ermee omgaat, het is hartstikke logisch dat je het er moeilijk mee hebt en dat je niet altijd op de verhalen zit te wachten an de zwangere dames! Maar hopelijk kun je het snel een plekje geven en is voor jou snel weer een kleintje gegund! Ik heb vanmorgen de eerste meting gehad, er was er een van 8.5mm en aan de andere kant 6.5mm. Nu moet ik woensdag weer terugkomen, dus hopelijk zijn ze gegroeid!! Bijna weekend, eindelijk Fijn weekend meiden!
ik kan dat volledig begrijpen mimully het moet vreselijk zwaar zijn voor jullie! hopelijk kunnen ze jullie verder helpen. goed e wrummel 2 eitjes aan elke kant 1 ik duim voor je mee dat ze tegen woensdag mooi groot zijn! krijg je dan ook pregnyl? hier juist mijn insemenatie gehad. ml had 5.6 miljoen zwemmertjes ofzo dus was heel goed mijn kanaaltje van mijn bmhals stond terug niet open, dus opnieuw open gedaan met een klemmetje nu de komende dagen wel bloedverlies. en vanaf morgen mogen we weer betrekking hebben, kan dan zwemmertjes bijvoegen normaal morgennamiddag moet mijn ei springen
Spannend wrummel en xeniatje! Hopelijk mag het ook voor jullie deze maand raak zijn! Mimully; geeft toch niks dat je dat zegt! Herken het wel, tis ook erg moeilijk! Dikke knuf meis! Fijn dat je fysiek weer wat opknapt..
Hoi, Gisteren mijn iui gehad. alles terug goed verlopen. Ze hebben toch wel terug mijn baarmoederhals moeten openen. Dus nu terug wat bloedverlies. Heb nagevraagd wanneer we terug seks mogen hebben en vanaf vandaag mogen we terug. kunnen we dan wat zwemmertjes bijvoegen in het labo wisten ze me te vertellen dat ik niet teveel hoop mag hebben omdat het maar zelden is dat het in de eerste rondes prijs is. dat het vlug 4 keer duurt gemiddeld. pfff daar daar gaat mijn hoop
Misschien zijn jullie wel de uitzondering op de regel xeniatje! Altijd positief blijven meis, je weet het nooit! Vaak is bij een iui de zaadopbrengst erg laag en daarom zijn de kansen vaak niet heel hoog. Maar bij jullie was de oogst keurig lijkt mij mijn duimen draaien alvast! @rabia, wanneer is jouw NOD meis? Is ook bijna weer zover of niet?
ja idd positief blijven, maar ik wil niet teveel hopen de teleurstelling is dan wat draaglijker. Idd de zwemmertjes zijn heel goed en ondertussen hebben we er nog wat toegevoegd ik denk dat ik gisterenvroeg mijn eisprong gehad heb. nu op het wachtbankje. straks naar nonkel en tante voor de Sint-Maarten stoet en komt de sint al daar. en vannacht komt de sint hierheen de pakjes leveren Kverlang al om alles klaar te zetten. vind dit super
@mimully fijn meis dat t al wat beter met je gaat!! Snap je gevoel ook wel hoor en idd je gunt t iedereen mar doet toch wel pijn omdat je iedereen zwanger raakt en is!! Dikke knuff meis!!! @xeniatje fijn dat t allemaal goed is gegaan en ga heel hard voor je duimen hoor meis dat t toch gelijk raak mag zijn Hihi... Nou dames zoals jullie in m'n banner kunnen zien ben ik gister weer ongi geworden, ik ben daarna naar zo'n spiritueel winkeltje geweest omdat ik weer zo'n steen wou kopen omdat de rozenkwarts bij mij kapot gevallen was en de maansteen ineens kwijt is :S en heb die vrouw die daar werkt gevraagd wat ik beste kon nemen en uitgelegd waar ik voor wil gebruiken en die vrouw zei ik kan wel vor je pendelen welke steen t beste bij je past!! Ik vond dat prima en ze vroeg of we al in behandeling waren...ze zei dat n labradoriet t beste bij me past en vroeg of ik vaak moe was na n verjaardag ofzo, ik schijn nogal veel negatieve energie op te pakken en deze steen beschermd daar tegen, ik voel me wel vaak moe maar heb nooit die link gelegd dat t door negatieve energie van andere mensen zou kunnen komen!! Toen zei ze dat als we in behandeling wouden gaan beter snel zouden moeten beginnen, maar zei ook dat t waarschijnlijk niet aan mij lag maar aan m'n partner!! En zei mocht t zover zijn kom dan langs om te zegen dat t is gelukt en kom je met n roze vlag binnen...zegt ze ineens oeps dat floepte er zo uit, mja ik zeg t niet voor niets er wacht n klein meisje op jullie...(kreeg n brok in m'n keel) ze zei jullie kindje is er al wel maar t is nog niet haar tijd om te komen!!! Ook vroeg ik haar of ik die andere rozenkwarts (die ik in de slaapkamer had liggen) of ik die daar wel kon laten staan, ivm de andere steen en zei ze beter van niet en leg t waar jij denkt dat t goed is....of beter nog waar jij staks jullie babykamer willen hebben!!! Nou ik was er toch wel behoorlijk van slag van en eb m'n man alles verteld, vooral toen ik m zei dat er n klein meisje op ons wacht schoot ik helemaal vol en werd erg emotioneel!!! En ik weet niet zeker of ik t allemaal moet geloven, maar toh het doet je wel wat!!! Zeker omdat t nog noet wil lukken!!! Mja je wilt van alles proberen en doen mja denk dan toh maar dat we onze beloften na moeten komen en idd wachten tot eind dec. En dan toch mar naar de huisarts gaan samen als t dan nog niet gelukt is!! Dacht eerst nog mss nog eerst n half jaar tot jaar extra wachten maar mss toch beter om t dan in t nieuwe jaar gelijk samen te doen!!! Sorry voor mijn lange verhaal maar wou t toh ff kwijt!!! Nou dames ik ga lekker met n warme kruim op de bank chillen en wens jullie ook nog n fijne zondag toe!!