Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier ook alles goed dames. Deze ochtend de eerste afspraak gemaakt bij de bekkenfysio. Wil even weer een 'opfriscursus' voor de oefeningen. Ook zometeen even urine brengen bij de assistente van de ha. Zoals jullie weten werk ik op een laboratorium. Dus heb de afgelopen 2 dagen mijn urine zelf getest omdat ik een zeurend gevoel heb in mijn blaas na de toiletgang maar ook ruime tijd daarna. Nu zitten er witte bloedcellen in maar geen nitriet. Dat laatste is een afvalproduct die bacteriën produceren bij een blaasontsteking. Gisteren de urine onder de microscoop bekeken en zag wel bacteriën. Toch willen ze het eerst op kweek zetten. Dus dan weet ik morgen pas of ik in aanmerking kom voor een kuur... Even wat leukers, volgende week donderdag hebben we de geslachtsbepaling. Zo'n zin in :D:D:D

@Rabia; 10 DPO is wel erg vroeg meis. Bij 12 DPO had ik echt een tuurstreepje. Dus het kan nog steeds...

@Wrummel; ook voor jou weer spannend meis!

@Fien; schrikken he dat soort 'grappen'! Heb het ook eens gehad. Onwijze ongikrampen bij m'n eerste zwangerschap. Bleek mijn baarmoeder in 2 weken tijd 4 cm gegroeid te zijn. Normaal is het ongeveer een cm per week. Dus 2x zo snel. Dus alles protesteerde in mijn buik... Maar ook ik was erg ongerust, want ja wist ik veel hoe weeën oid aanvoelden..

2. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hey meiden,

Hier nog steeds op het wachtbankje. Dacht gisteren dat ik ongesteld zou worden want mijn temp was gezakt en ik had enorm steken rechts in mijn onderbuik. Ik heb daar gisteren de hele dag last van gehad met behoorlijke steken af en toe. Vandaag geen steken meer maar een al gehele zeurend gevoel in mijn onderbuik en mijn temp is weer omhoog gegaan. Zou dat gisteren dan de innesteling zijn geweest? Was wel 12 dagen na mijn ei??:(
    Ik ga er voor alsnog vanuit dat het niks is maar herken het niet van voorgaande maanden. Vind het ook wel lastig om te bepalen wanneer ik evt kan testen mocht ik niet ongesteld worden. Want ben nog steeds zo onregelmatig als wat :cool:.

@baukje spannend zo'n geslachtsbepaling! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid over je urine.

3. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Tebbie, hoe is het nu met je?
    Weet je wel wanneer je je ei gehad hebt? Volgens mij kun je over het algemeen zo'n 14 dagen na je ei testen, dat ben je nu al wel toch?

Baukje, hoe is t bij jou? Urine nog getest?
    Leuk joh die geslachtsbepaling, wat gaat t toch snel!!

Hier is donderdag mn bruinverlies begonnen, dus voorteken voor ongi.
    Heb de hele week na mn ei zeurende onderbuik gehad, maar nu inds gisteren helemaal niks meer, ook geen ongikrampen. Denk dat t nog gaat komen, want mn test vanmorgen was weer negatief..

Wanneer kun jij testen rabia?

Fijne zaterdag dames!!

4. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @ wrummel Ik heb 23 november mijn ei gehad daar ben ik erg zeker van. Ik had toen een tempdaling en de nodige pijn en slijmverlies.
    De laatste dagen misselijk, draaierig en vooral aan het eind van de dag hoofdpijn. Verder heb ik een zeurende pijn in mijn onderbuik, voelt niet als ongipijn maar anders.
    Mijn temp blijft een beetje schommelen maar komt toch iedere keer weer op de 37.0 graden. Ik zit inderdaad inmiddels op 14 dagen na mijn ei, maar de kans is er nog steeds dat ik ongesteld ga worden dus durf nog niet te testen, ik wacht daar nog zeker een week mee. Want iedere keer als ik een test doe wordt ik spontaan ongesteld :(.
    Wat jammer dat je test weer negatief was. Wie weet toch nog wat te vroeg getest.

5. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden Jeetje wordt weer spannend hier zeg. Ik ga heel hard voor jullie duimen. Zou toch een leuk kers cadeautje zijn.

@ hier sinds het begin van de week last van mn buik. Steken en zeurderig. Woensdag vk gebeld. Moest het rustiger aan gaan doen op mn werk (is daar een gekkenhuis) en mn urine laten testen en jawel hoor. Heb een blaasontsteking te pakken. Heb ook wat urine naar het lab moeten brengen. Krijg ik woensdag de uitslag van. Maandag hebben we dan de 20 weken echo super veel zin in.

Baukje spannend zeg de geslachtsbepaling.

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Wrummel; ben je op je NOD dan? Zou idd een mooi kerstcadeautje zijn! Gelukkig had ik geen blaasontsteking. Kan niet anders bedenken dan dat mijn blaas wat geïrriteerd raakt als ik veel rondloop en dat mijn bm dan teveel druk uitoefent op mijn blaas. Als ik het een dag rustig aan doe, heb ik nergens last van...

@Tebbie; oef kan me voorstellen dat je nog niet durft te testen. Ik hoop het heel erg voor je dat je toch positief test!

@Arma; de 20-weken echo alweer! Jullie zijn nog steeds zeker dat jullie niet willen weten wat het word?

@Rabia; hoe ist met jou meis?

@Fien; geen gekke dingen meer gehad? Kleine inmiddels al gevoeld?

Hier het huis alweer op en top in kerstsfeer. Gezellig hoor! Daarnaast op mijn werk heel goed nieuws gekregen, namelijk dat ik weer contractverlenging krijg met een jaar. Kan ik met een gerust hart m'n verlof in! Mijn contract was anders 1 april afgelopen..

7. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    We steken elkaar hier wel aan met de blaasontsteking he, alweer 3 in een week:$. Gelukkig is dit makkelijk met medicijnen op te lossen, maar een pretje is het zeker niet.

@wrummel; ik hoop dat je ongi lekker weg blijft meis. Maar ik kan me voorstellen dat je na een negatieve test, en bruinverlies, de hoop een beetje laat varen. Anders hoop ik dat het volgende ronde gewoon raak is! Dan gewoon een leuk kersteitje dat bevrucht wordt!:p

@tebbie; het zou een innesteling kunnen zijn! Je maakt het wel spannend hier! Hoe lang was je lf normaal, ook 14 dagen? Als je morgen nog niet ongi bent, zou ik gewoon een testje wagen! Ik duim voor je dat het gewoon raak is deze ronde!

@rabia; ben je nog steeds niet ongi geworden meis? Je houdt het wel spannend hier!

@arma; bij jou gaat het ook alweer snel! Ik vond de 20 weken echo ook erg spannend. Hopelijk is de kleine beeb helemaal (zover natuurlijk te zien) gezond, en kunnen jullie lekker verder gaan genieten. Het blijft toch een hele spannende echo. Jullie zijn ook nog niet van mening veranderd, of je het geslacht wel of niet wilt weten?

@baukje; wat super dat je weer verlenging hebt gekregen! Gefeliciteerd! ! Dat is toch weer een heel fijn gevoel he! En spannend hoor, de geslachtsbepaling! Heb je een lichte voorkeur?;)
    Ik heb de kleine trouwens nog steeds niet duidelijk gevoeld. Af en toe denk ik dat ik hem voel draaien, maar helaas nog geen schopjes. De kleine heeft gewoon een voorkeurspositie, dat hij graag met z'n rug naar m'n buik ligt, en dus richting m'n rug schopt. Zolang hij het goed doet, en naar z'n zin heeft, probeer ik me geen zorgen te maken.

Hier heb ik besloten om een dagje minder per week te werken. Vorige week heb ik het met mijn werkgever over gehad, en die heeft alles al voor me geregeld. Vanaf volgende week ben ik een dagje meer vrij, en kan ik dus beter uitrust aan m'n werk beginnen.

M'n buik is trouwens ook weer enorm gegroeid, en iedereen ziet nu heel duidelijk dat ik zwanger ben. Voorzichtig koop ik nu ook meer positiekleding. Ik zal van de week proberen een foto te posten.

8. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @fien Ik weet niet hoe lang mijn lf altijd is/was. Vorige maand werd ik 14 dagen na mijn ei ongesteld. Dus denk wel dat het standaard is.
    Maar ga toch nog even wachten met testen tot ik wat langer overtijd ben.
    Zit nu onder een dekentje op de bank en krijg het gewoon niet warm, hele dag heel warm gehad en dan nu dit. Ik hoop niet dat ik ziek ga worden.....

9. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@baukje wat fijn zeg dat je contact is verlengd geeft toch een gevoel van rust he.

En nee we zijn nog niet van mening veranderd en willen nog steeds niet weten wat het wordt. Is af en toe wel lastig maar toch ook wel weer leuk.

@fien jammer dat je de kleine nog niet echt kan voelen. Zeker als je af en toe last van je buik hebt is het geruststellend om af en toe leven in je buik te voelen. Ach nog even en dan moet je de kleine iedere dag kunnen voelen. Dus hé kan niet lang meer duren.

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik las trouwens net ergens in een topic dat Momof zwanger is! Maar volgens mij post ze al een lange tijd niets meer hier.

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames ff gauw n update van mij!!! Ben net ongi geworden, maar wist ook dat ik t zou worden...was ik bij n vriendin van me net ezelt ontbijten en hadden we t over dat zij hele erge bloedingen had gehad in t begin van haar zwangerschap en dt ze allemaal zeiden is n mk maar is nu nog al 38 weken zwanger!!! Zo mooi om te horen vind ik dat, maar ging ik naar de wc en jah hoor was doorgebroken!!! Maar voelde t al n tijdje!!! Ik had al vaker ongipijntjes van te voren...ga lekker niksen vandaag en lekker met n kruikje op de bank!!! Nice warm & cosy ;) Hihi....en volgende week heerlijk n weekje weg :p

12. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @rabia Balen dat je ongi bent geworden. Hoop dat het snel bij jullie raak is of dat jullie snel duidelijkheid hebben.

Hier vandaag wat ongikrampen. Mijn temp was vanmorgen 0,1graad gezakt naar 36,9. Bij afvegen ook beetje roze/gele afscheiding dus ben bang dat de ongi er aan komt :(

13. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Meiden, dat zijn geen leuke berichten. Ik wil graag ook van jullie roze zien!;) Hopelijk is het gewoon dan de volgende ronde raak voor jullie. Het is jullie heel erg gegund!

14. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Jammer rabia, laat je maar ff lekker verwennen vandaag!

Tebbie, hopelijk was t een schijnbeweging en gaat je temp weer omhoog!!

Hier ook ongi geworden vandaag.. Zat er ook al aan te komen.. Lekkere buikpijn ook weer, dus lig ook lekker op de bank te hangen met man en hond :)

Baukje, nog gefeliciteerd met je contract!! Toch weer fijn om te horen en ook een stukje meer zekerheid voor straks!

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Balen rabia. Hopelijk blijft jouw ongi weg tebbie. Het is jullie beide zo gegund! 2014 wordt gewoon jullie jaar!

momof post hier idd al een tijdje niet meer, maar fijn voor dr dat ze nu zwanger is. Zij had het ook lastig toen met al haar kwaaltjes.

@fien; het voelen van de kleine laat vast niet lang meer op zich wachten. De ruimte wordt voor hem steeds kleiner..

Jullie nog sinterklaas gevierd? Wij hebben het met mijn kant gevierd+aanhang. Druk maar gezellig. De kinderen zijn vreselijk verwend. Vandaag is mijn vader nog geweest (mijn ouders zijn gescheiden) met cadeaus. Nu weer genoeg gehad van die oude man haha! Fijne zondag nog iedereen!

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dankje wel wrummel. Ook voor jou balen zeg! De volgende ronde 100 mg clomid?

17. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Haha baukje, gaat t over je vader of over Sinterklaas :p

Ja dinsdag beginnen met 100mg, hoop niet dat ik meer bijwerkingen krijg dan de vorige ronde!

Ff een algemene vraag: wij hebben eigenlijk nog niemand verteld dat we bezig zijn met zwanger worden, dus ook onze ouders zijn niet op de hoogte van het hele verhaal. We zitten nu wel een beetje in dubio om t te vertellen of niet, helemaal nu alles niet vanzelf gaat.
    Wat zouden jullie in onze situatie doen?

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Haha, dat dacht ik zelf ook al toen ik mijn stukje teruglas haha! Hoop ook voor je dat de bijwerkingen niet erger worden! En tsja of je het moet vertellen. Denk dat dat erg afhangt of je de behoefte hebt om er over te praten met iemand anders dan je vriend/man. En van de band die je met je ouders hebt. Lastig idd. Je wekt iedere maand wel verwachtingen en moet dan, als het dan (weer) niet gelukt is, dit aan meerdere mensen vertellen. Je moet jezelf afvragen of je daar zin in hebt. Ze gaan je er toch naar vragen...

19. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Wrummel, is inderdaad lastig.
    Hier hebben we het wel verteld. Ik voel me er ook nog steeds goed bij. Ze vragen ook niet vaak ofzo.

20. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @wrummel en baukje nog steeds niet ongi. Alleen na toilet met afvegen wat geel/roze maar verder niks.
    Wel wat lichte ongikrampen maar voornamelijk na het plassen, verder wat last van mijn onderrug. Waarschijnlijk zet het morgen door.....

@wrummel balen dat je ongi heeft doorgezet!

@baukje wij hebben woensdag Sint gevierd bij mijn schoonouders. Suprise en losse cadeautjes. Was erg gezellig!
    Vandaag hebben we de kerstboom alweer op gezet :)

Deel Deze Pagina