Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wat vervelend dat je mannetje ziek is! Beterschap!

Veel plezier met je girls night out:D!

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb wel voor ik ongi moet worden deze steken/krampen linksonder in m'n buik en 4dagen na m'n ei al met de vorige ronde :S dat vond ik ook zo vreemd en dacht mss is t wel innesteling mja helaas was blijkbaar toch niet zo!!
    Ik vertrouw nu ook niet meer op m'n lichaam omdat ie me zo voor gek gehouden heeft dacht echt dat t raak was mja helaas!!! :( hopelijk deze ronde meer geluk ;)

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Haha das n goeie had t gezicht van die vrouw wel willen zien :p :D Hihi...

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankjewel!!! En heel veel beterschap met je mannetje!!!
    Fijne avond met je vriendinnen ;)

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou vandaag wel n leuk dagje gehad!! Ff met m'n zusje geshopt ;) 2 jurkjes voor 6,- gehaald, altijd leuk zulke koopjes!! Hihi...maar bij de tuinen zei ze ineens je hebt hier ook kruiden om zwanger te worden. Ik zo Huh hoe kom je daar nou bij?! En dacht toen Hmm zou ik t haar vertellen?! En dacht toen nee laat maar maar later waren we op de fiets aan t praten en heb toch verteld dat ik die vitames inneem en nu wel bezig zijn met m'n ei enzo!! Ze vond t denk ik ook wel leuk want ze zeurt al vaak genoeg wanneer ze tante wordt!! :p tja ik hoop snel ;)
    Gister zag ik ook op Facebook dat mijn vriendin bekend had gemaakt dat ze zwanger waren met n foto van 2 rompertjes waar op stond i love mama en i love papa!! Wel leuk en ben echt superblij voor hun, mja dacht wel ff ik wil dat ook :S en komt toch n beetje dat "jaloerse" gevoel weer boven!! Omdat je zelf ook heel graag wilt, t is ook niet dat je t een anders niet gunt ofzo maar meer zo van ik wil ook en waarom duurt t zo lang bij mij!! Mja hopelijk lukt t voor ons hier ook gauw ;)
    Nou ik kruip lekker m'n bedje in en een fijne avond allemaal en slaap lekker!!

Ps. Zijn er nog dames die hier aan Carnaval doen?! Ik niet hoor vind der niks aan :p Hihi...

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ken het gevoel hoor. Een collega vertelde vrijdag ook dat ze (weer) zwanger is. Heel leuk voor haar maar ik zou het ook wel willen. Ag ja het zal voor ons ook wel snel goedkomen:D!

7. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

31 jan 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen..

Mannetje voelt zich al beter.

Gister avond was gezellig.. Lekker gekletst. En toen kwam het onderwerp kids weer even boven. En wat blijkt een andere vriendin van mij is ook al een half jaar bezig om zwanger te worden. Ze wilde het in eerste instantie niet zeggen tegen iemand. Maar omdat ik er zo open over ben, vertelde zij het ook. Ook omdat ze het toch aan iemand kwijt wilde, waarmee ze het kan delen!

Dus wie weet zijn we op een gegeven moment wel samen zwanger :D zou leuk zijn!

Wij doen hier ook niet aan carnaval..

Vandaag lekker hang dagje. Vanmiddag komen er weer dezelfde vriendinnen een film kijken. De verbouwing :)
    Dus wederom gezellig.

Fijne dag allemaal!

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou klinkt gezellig!!! ;) en idd leuk dat jouw vriendin ook al bezig is en zou echt leuk Zijn jah als jullie samen zwanger zijn!! Ik denk dat er veel mensen als bezig zijn waarvan je t niet eens weet idd ook omdat ze t toch niet durven te zeggen!!! Heel begrijpelijk ook wel! Ik denk dat ik als ik di. Uit eten ga met die vriendin van me die zwanger is dat ik t haar ook zal zeggen, dan weten zij en m'n zusje t al en heb je toch mensen die dichtbij je staan die er vanaf weten!! Is toch wel fijn en verder kunnen we hier gezellig over van alles kletsen ;) Hihi...oh en fijn dat je mannetje al weer wat beter is!!! Maar t heerst nu echt hoor!! :S

9. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Hier vieren we ook geen carnaval. Ik ben gisteren wel even naar de binnenstad geweest, waar ook een parade optocht was. Maar ik heb hier echt niets mee, dus snel weer verder gelopen.;)

Het lijkt me heel leuk om tegelijk zwanger te zijn met een vriendin. Het is uiteindelijk moeder natuur, die daarvoor kan zorgen. Maar niemand in mijn directe omgeving wil nu zwanger worden. Het zou wel leuk zijn sfeertje83, als het zou lukken.

Voor mij is het wel een beetje dubbel om straks zwanger te mogen zijn. Het klinkt misschien raar, maar dat betekent dat ik straks ander werk moet gaan doen. En ik houd zo van mij baan. Ik heb het er zeker voor over. Maar ik zal dat dan voor een paar maandjes voor lief moeten nemen.

10. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hallo allemaal,

Wij gaan ook dit jaar voor een klein wondertje. Ik ben eind oktober gestopt met de pil en heb toen eerst even 2 maanden mijn lijf laten ontpillen. Vorige maand eerste ronde gehad maar helaas nog geen zwangerschap. Merk dat ik er heel erg mee bezig ben en inderdaad af en toe al kijk naar meubeltjes en hoe wij dingen in zouden richten. Manlief is er iets minder mee bezig maar dat is denk ik mannen eigen. Of anders gezegd ik denk dat het voor vrouwen anders is omdat het in jouw lijf gebeurd.

Nu over 2 dagen mijn eisprong en dan maar weer afwachten....

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hoi Meiden mag ik ook bij jullie mee komen kletsen :D
    Ik zie al dat jullie een lekker knus groepje zijn :D

Ik ben SuusD en 23 jaar mijn vriend is 25
    Ik ben in januari gestopt met de pil toen twee maanden ontpillen en in maart gaan wij voor ons eerst kindje
    Ik houd vanaf januari mijn cyclus in de gaten :)
    verder ben ik grafisch vormgever en mijn vriend systeembeheerder

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hi Tebbie,

Welkom hier!! Je bent niet de enige hoor ;) hier is dat ook zo mijn man wil ook graag kids maar is er lang niet zo mee bezig als dat ik dat doe!! Ik denk er elke dag wel aan en hoop elke x dat t nou echt raak zou zijn en hoe t zou voelen als je eenmaal zwanger bent!! Lijkt me zo'n mooi gevoel :) mja we kunnen niet echt veel dan klussen en afwachten :p

13. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Inderdaad we kunnen niet meer doen dan dat. Daarna is het aan moeder natuur. Het lijkt me ook heel bijzonder om zijn kleintje in mijn buik te hebben en hoe dat dan voelt.
    Welke ronde zitten jullie nu?

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Trouwens ladies...ik heb nu al sinds gister weer n beetje pijnlijk gevoel in m'n onderbuik :S maar merk nog niks aan m'n temp. Of cervixslijm dat ik ook nu een ei zou kunnen hebben en twijfel of ik ff een ovutestje er tegen aan moet gooien als t goed is zou ik morgen of overmorgen een ei moeten hebben en volgens m'n bannen en app is t pas woensdag. Wat vinden jullie?!

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik zou dat zeker doen hoor als je pijnlijk gevoel in je onderbuik hebt zou het heel goed je ei kunnen zijn

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Wij zitten in ronde 4 maar ben al zo'n 2/3 jaar pilvrij. En hadden zoiets we zien wel maar vanaf vorig jaar wel iets meer mee bezig maar nu echt pas sinds 4 rondes ook echt bezig met m'n vruchtbare dagen en wanneer ik n ei heb!! Ben benieuwd hoor dat lange wachten ook :S

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    @Rabia84
    volgends mijn app zou ik de 14 ongi hebben en die kreeg ik de 8e Ik heb de app van pedictor biologische klok :)

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah ik denk dat ik dat ook maar ga doen!! Thnx ;) heb ook zo'n last van m'n onderrug nu!! :(
    En SuusD ook welkom hier!!!

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Warme kruik ertegenaan houden :) jezelf lekker verwennen!

20. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Welkom SuusD en tebbie27! Iedereen is hier van harte welkom om mee te schrijven hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!;)

Deel Deze Pagina