Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sfeertje83, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje wat leuk zeg n jongen!!!! 2stoere binken ;)

@tebbie wat fijn meis dat je al n verwijsbrief mee hebt gekregen en zo snel al terecht kan!!! Ik ga als ik terug en ook maar ff ;)

Nou dames ik zal de komende week ff noet reageren, vlieg over n paar uur naar Istanbul!!! Heerlijk er ff tussen uit ;)
    Jullie n fijn wkend en tot gauw!!! :)

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oeh heerlijk! Fijne vakantie!

3. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    @rabia; geniet van je tripje Istanbul! Het is een prachtige stad voor een citytrip!

4. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    geniet van je tripje naar istanbul!!! hopelijk heel veel beter weer dan hier :)
    hier een gezellig weekend gehad, moeten werken, zaterdag naar de kerstmarkt in zl zijn school geweest. De kinderen moesten zingen bij de boom, natuurlijk zl zong niet mee en zat heel bedrukt te kijken haha. dan gisteren een kerstmarktje gedaan en al wat kerstcadeau's ingeslaan. verder hier alles rustig, zo aan het aftellen (typisch zeker aan het wachtbankje...);)
    hoe is het met jullie dames?

5. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    pfff ik voel hier niets van kwaaltjes. ik zit nu op 6dpo. nu zou ik toch al iets moeten voelen zeker als het zo positief nieuws zou zijn, of is het echt nog te vroeg? pfff denk ook dat het hier niet meer voor dit jaar zal zijn.:(:(:( juist gehoord van mijn vriendin dat ze terug zwanger is, een accidentje. ze heeft 2 kinderen waarvan de jongste nog maar 6 maanden is en ze wou maar 2 kinderen. begrijp met neit verkeerd hoor ik ben superblij voor haar maar ergens heb ik iets van alli waarom lukt het dan niet bij mij?
    anders is het hier rustig! hoe gaat het met alle dames? wie moet er binnenkort testen?

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ah xeniatje, kwalen hoeven echt niet hoor. Mijn zus heeft bij alledrie haar kinderen eigenlijk geen kwalen gehad. Enkel kostneigingen bij het tandenpoetsen. Hier nog lang niet testen. Zeker dit jaar niet meer. Eerst de onderzoeken in het zkh.

7. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Xeniatje, ik begrijp je heel goed hoor! Hier ook mensen in de omgeving die ook 'per ongeluk' zwanger zijn geworden. Grrr! Ik gun het ook iedereen, maar zou fijn zijn als het bij ons ook eens zou lukken...
    En kwaaltjes hoef je inderdaad niet te hebben! Hoor vaak dat t niks zegt! Spannend meid!

Mimully, jammer dat jullie niet veel kunnen nu. Weet je al wanneer je de onderzoeken hebt?

Hier vandaag weer eerste follikelmeting gehad en er is een ei! Dus de 100mg clomid slaat goed aan en eindelijk een keer een fatsoenlijke cyclus, whoehoe! Hopelijk ook meteen de laatste :)
    Hoef nu niet meer terug te komen, alleen als mijn cyclus weer langer wordt, scheelt weer regelen met werk!
    Ik merk dat ik er weer meer zin in krijg, heb het gevoel dat we nu eindelijk echt kunnen beginnen, na 1,5 jaar. Spannend!

8. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    Hey meiden,

Zit er even helemaal doorheen. Zo opgelucht als ik vorige week was zo depri ben ik nu. Ik vind het erg spannend en doodeng om naar de gyn te gaan en die onderzoeken te krijgen. Ben vooral een beetje angstig voor wat er uit die onderzoeken zou kunnen komen :(. Ik weet het er hoeft niks uit te komen maar toch....
    Ik wou dat het nou toch eens gewoon spontaan lukt.....:(

9. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Tebbie, wat rot meid! Weet heel goed hoe je je voelt! Ik weet zeker dat je straks heel erg opgelucht bent als je de eerste stappen hebt gezet en het allemaal meevalt. Wie weet komen jullie nu een stukje verder!
    Het komt allemaal goed meis, ook al duurtt misschien iets langer..

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    @Tebbie; kan me het heel goed voorstellen. Je geeft het nu uit handen. Lijkt mij ook heel erg spannend en eng. Komt vast goed meis! Weer een stap dichterbij een wondertje, dat moet je voor ogen houden!

@Xeniatje; niet te snel willen meis. 6 DPO is wel heel snel om dan al symptomen te hebben he. Koppie ervoor meis, de hoop is zeker niet verloren!

@Wrummel; fijn dat het nu op de rit lijkt te zijn! Hopelijk snel een mooi wondertje!

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Hoi meiden,

Lang niks van mij, ik weet het! Ik lees altijd wel mee maar ik blijf het toch een beetje lastig vinden hoor! Vooral voor de meiden die moeilijk zwanger worden! Ik gun het jullie allemaal zo erg!

Hier is het lekker druk! Kleine spruit groeit hard en doet het goed, je merkt er niks meer van dat ze een in de couveuse heeft gelegen en aan de beademing. Alleen last van verborgen reflux(maagzuur en voeding in d'r keeltje) maar dat komt ook wel weer goed:).

@baukje gefeliciteerd met je blauwe wolkje! Leuk hoor 2 jongens! 16 weken alweer, dat gaat snel! Kan me nog goed herinneren hoe ik me toen voelde:)!

@fien jij ook gefeliciteerd met je mooie blauwe wolk! En jij bent alweer over de helft zeg! Dat gaat hard! Ben je al bezig met een kamertje enzo?

@rabia hoe bevalt je weekje Istanbul? Ik zie al leuke foto's voorbij komen op fb:).

@xeniatje ik voelde in het begin ook geen kwaaltjes hoor, pas later toen ik al wat verder zwanger was (met 6 weken ofzo) ik hoop voor je dat het raak is:)!

@mimully ik hoop voor je dat de ziekenhuistesten snel uitsluitsel kunnen geven!

@tebbie poeh, het lijkt mij ook spannend hoor! Heb er zelf geen ervaring mee maar kan me goed voorstellen dat het niet niks is! Maar het is voor een goed doel!

@wrummel wat fijn dat de clomid aanslaat! Ik hoop voor je dat dit dan inderdaad je eerste en voorlopig laatste cyclus is en dat dat eitje uitgroeit tot een mooi baby'tje:).

Zal nog een fotootje toevoegen van mij. Kleine meisje voor als jullie dat leuk vinden:).

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Scheetje! Maar ik zie ook op fb. Altijd leuk om foto's te kijken.

13. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    @tebbie; ik denk dat het heel normaal is, dat je je zo voelt. Het is ook heel spannend en eng tegelijk, om naar de gyn te gaan. Je maakt jezelf toch onbewust druk, over het proces dat je misschien ingaat. Maar zie het zo meis, zij kunnen je misschien wel helpen om sneller zwanger te raken.

@xeniatje; je hoeft helemaal geen last van kwaaltjes te hebben hoor. Ik voelde eigenlijk ook weinig tot niets, de dagen voordat ik teste. Op 6 DPO voelde ik me echt gewoon kiplekker. Ik denk dat alleen een test volgende week, je meer duidelijkheid kan geven.
    En ik begrijp heel goed je gevoelens betreffende je vriendin die weer zwanger is. Iemand die graag een kindje wilt, wordt moeilijk zwanger. En iemand die eigenlijk geen kinderen meer wilt, krijgt een ongelukje en is zwanger. Die gedachte kan best pijnlijk zijn, helemaal als de wens zo groot is.

@wrummel; wat fijn dat je een eitje hebt! En wat een goed nieuws, dat je ook niet meer terug hoeft te komen. Dat zal zeker een stukje rust geven. Met elke maand een ei-sprong kan het voor jou denk ik ook niet lang meer duren, voordat je ons een mooie test kan laten bewonderen.

@Nichelle; wat een lieve foto zeg, van je kleine meisje! Wat wordt ze snel groot zeg! Wat fijn om te horen dat je niets meer aan haar merkt, dat ze in de couveuse heeft gelegen.
    We hebben wel al veel spullen voor de babykamer, maar kunnen helaas nog niet beginnen. Waarschijnlijk krijgen we volgende maand dubbel glas. Als dat erin zit, gaan we direct met het kamertje aan de slag. Maar shoppen doe ik volop hoor, haha!

Hier heb ik eigenlijk niet zoveel te melden. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het af en toe ook wel lastig vind, om hier wat te posten. Helemaal voor de dames, die nog niet zwanger zijn. Ik kan me best voorstellen dat het niet altijd leuk is, om te horen hoe het met iemand z'n zwangerschap gaat, als de wens bij jezelf zo groot is. Hopelijk brengt het nieuwe jaar heel veel mooie roze testjes met zich mee, en kan een ieder in 2014 van een mooie zwangerschap gaan genieten!

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Leuk Nichelle om weer wat van je te horen, en je hebt een prachtig meisje! Heb je je draai al wat kunnen vinden met een kind erbij? Tis nogal de wereld op z'n kop zettend. Althans, zo ervaarde ik dat wel bij J.

Herken me wel in jullie hoor Fien en Nichelle. Probeer mijn verhaaltjes vaak wat neutraal te houden, maar goed. We zijn hier een topic begonnen om elkaar te steunen om zwanger te worden, maar ook bij het zwanger zijn toch? Alhoewel het idd best lastig is, met alle sterretjes in ons midden en de dames die in de medische molen zitten of gaan... Hopelijk worden er een heleboel mooie kindjes geboren in 2014 binnen ons clubje!

15. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Wat leuk om te horen dat t goed met jullie gaat Nichelle! En wat een mooie meid heb je!

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik vind het juist wel leuk om jullie verhalen te horen hoe alles gaat als je zwanger bent en als je een kindje hebt! Het is jullie hartstikke gegund en ik vind het juist super leuk voor jullie. Ik weet dat het voor ons ook ooit komt en tuurlijk hebben wij soms ook onze baaldagen dat t weer niet gelukt is, maar dan zijn jullie er ook voor ons.. Dus voor mij hoef je het niet te laten, maar weet natuurlijk niet hoe de anderen erover denken!

16. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Helemaal waar wrummel! En ik heb ook een paar dames op fb, dus daar zie en lees ik het ook. Geen probleem!

17. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    Helemaal eens met wrummel! We hebben soms onze baaldagen en dan is het pijnlijk maar het meest van de tijd vind ik het ook leuk om te lezen.:)

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hier idem :) ik vind het ook leuk om jullie verhaal te lezen over de baby of de zwangerschap. Dus bij deze hou jullie neit in, er heeft niemand een probleem mee ;)
    zoals je zegt baukje we zitten hier op om er te zijn voor elkaar om zwanger te worden maar ook tijdens de zwangerschap en erna! :)

19. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Haha, ik heb zelfs over jullie gedroomd vannacht :D
    Ik weet eigenlijk niet eens meer waarover, maar weet wel dat we met elkaar hadden afgesproken 'in real life' en we hadden allemaal ons kindje bij ons! Hoezo 'ik ben er niet zoveel mee bezig'? :p

20. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Dat klinkt als een mooie droom!:p Ik droomde ook altijd over baby's en zelf een kleintje op de wereld te zetten. Onbewust ben je er natuurlijk altijd wel mee bezig, daar zijn we vrouwen voor:D. Gewoon lekker van je dromen genieten! En als het goed is, komen ze voor ons allemaal uit!;)

Share This Page