Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sfeertje83, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Wel fijn om te horen dat jullie er niet al te veel mee zitten, als ik over m'n eigen zwangerschap praat. Ik merk dat ik het veel fijner vind, om hier mijn ervaringen te delen, dat in andere topics. Daar is men toch niet zo heel begaan met je. Hopelijk kunnen we snel allemaal hier over meepraten.

Ik ben trouwens vandaag geslaagd voor een hele mooie kinderwagen! Ik vind zelf al een tijdje een mutsy kinderwagen erg mooi. Maar daar zit ook een prijskaartje aan. Omdat we toch proberen voorzichtig met onze financiën om te gaan, kopen we onze grotere aankopen veel via marktplaats. Ik wilde graag een set, waar je in 1 keer klaar mee bent. Dus waar een maxi cosi, reiswieg en buggy in zit. En het liefst dus ook nog met alle toebehoren. Daar zijn we vandaag voor geslaagd. De foto hoort officieel niet bij de set, maar daar staan ook alle toebehoren op. Ook hebben we nog een extra boodschappenmandje, voor onder de wagen.

Attached Files:

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Mooi fien!

Hier gister toch ook de bestelde kinderwagen (Stokke crusi) maar laten komen. Hebben ze het complete onderstel niet geleverd.
    Ach, en als het wel een keer lukt, hebben we deze uitgave al gedaan. En lukt het toch niet, kan ik hem vast nog wel weer goed verkopen.

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    tis een hele mooie kinderwagen fien. Ik heb bij mijn eerste alles nieuw gekocht en heb daar toch spijt van gehad want veel dingen kosten veel geld en heb je niet zo lang genot van, hier gaan we ook vie zo'n site zoals marktplaats de grote aankopen doen, eenmaal we zwanger zijn.
    idd mimully ik heb ook al enkele inkopen gedaan we hebben dit al en lukt het neit dan verkopen we het terug :)
    hier gisteren enorm veel pijn aan mijn borsten, van zodra ik bewoog deed het pijn. vandaag doen ze nog pijn maar al veel minder :( meestal geen goed teken, vannacht ook al terug krampen in mijn buik gehad :( nu ja nog 2 dagen en dan test ik :) hopelijk is het toch goed :)
    fijne zondag!

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Mooie set Fien! Hiermee wordt het steeds 'echter' he!? Herken je gevoel over het meer begaan zijn in dit topic. Daarom fijn dat we hier toch ons verhaal kwijt kunnen over onze zwangerschap.

Wij hebben de grote dingen ook 2e hands gekocht. Meubels voor de kinderkamer en idd de kinderwagen met alle toebehoren. Ook hebben we een wieg 2e hands gekocht destijds.

Hier ziek zijn helaas. Soort van buikgriep denk ik. De mannen zijn naar Leeuwarden naar Serious Request. Hopelijk wordt het gauw droog, het is hier pokkeweer :(

5. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Mooi hoor fien! Groot gelijk dat je op marktplaats kijkt, is volgens mij genoeg te vinden!

Spannend bij jou xeniatje, ik hoop echt op een mooi kerstcadeau voor jullie!

Beterschap baukje!

Hier nog aan t wachten op mn ei, wel sljm gespot, maar nog geen positieve ovutest. Zal vast binnenkort komen!
    Fijne avond meiden!

6. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @fien Mooie kinderwagen! Wij willen idd ook voor een kinderwagen gaan waar we in een keer klaar mee zijn. Ik wil waarschijnlijk voor een joolz gaan tegen de tijd dat we zwanger zijn.

@xeniatje Ik hoop dat je met een kerst een mooie test hebt!

@baukje Beterschap!

Ik ben aan het wachten op mijn ei. En volgens mij is het deze maand weer een laat ei dus ook een lange cyclus. We gaan het zien....

Wat gaan jullie doen met kerst?
    Wij gaan eerste kerstdag naar mijn ouders en 2e kerstdag gaan we naar de broer van mijn man en dan komen zijn ouders daar ook naar toe.

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja ik vind het hier best el spannend. mijn borsten zijn nog gevoelig maar het is veel afgezwakt, heb wel al meer pijn in mijn buik. ik weet het deze keer niet echt, dus morgen testen. vind het superspannend deze keer.
    ho tebbie dat is niet zo leuk he een lange cyclus. hopelijk gaat de tijd wat vlug
    wij gaan met kerstavond naar mijn ouders en we slapen daar (we wonen een half uur van elkaar en savonds rij ik niet graag) en met kerstdag gaanw e gaan uit eten met zijn familie.

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    En, xeniatje?? Spannend hoor!

Hopelijk veel roze deze maand!

@mimully; hoe gaat het met de onderzoeken? Al echo's gehad?

Hier zijn we allemaal weer fit, op wat verkoudheden na. Gelukkig maar zo vlak voor de feestdagen..

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Goedemorgen. Fijn dat jullie weer fit zijn. Wel zo gezellig met de feestdagen.
    Nog geen echo ofzo gehad. Heb om 9.15 uur weer een afspraak bij de gyn, dus we zullen vandaag wel wat horen hopelijk.

10. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden, Hier weer een berichtje van mij. De afgelopen weken niet zo actief geweest. Gaat met mn opa helaas niet zo best. Behandeling is gestopt en iedere keer denken we dat het snel afgelopen is en dan knapt hij weer wat op dus nogal onzeker. Arme man. Ach zelf merkt hij er weinig van. Hij heeft al een jaar of 6 Alzheimer dus maakt het niet bewust meer mee allemaal.

Verder gaat alles wel goed hier. Kleintje is lekker actief en vl heeft hem/haar vorige week ook voor het eerst gevoeld. Heeft even geduurd omdat de placenta bij mij aan de voorkant ligt. Ook hebben we besloten om begin volgend jaar te trouwen. Niks bijzonders want eigenlijk waren we het niet van plan dus gewoon op een maandagochtend met 4 getuigen naar het gemeentehuis en misschien nog lekker een bakkie koffie ofzo daarna. Kamertje van die kleine is ook al bijna klaar. Tussen kerst en oud en nieuw de gordijntjes nog even ophangen en dan is het wachten op de meubeltjes. Die worden in januari gebracht.

@Xeniaatje en en spannend meis duim voor een mooi kerstcadeautje

@fien mooie wagen meis ik heb ongeveer dezelfde denk ik. Heb de Transit van de Babydump.

@Mimully succes bij de gyn meis. Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt.

@baukje fijn dat jullie allemaal weer wat zijn opgeknapt. Hoe is het trouwens met je buikje? foto:D?

@Wrummel en Tebbie vervelden he meiden dat wachten. Hoop dat jullie eitje er snel aankomt.

Tis een heel verhaal geworden. Hoop dat ik niemand ben vergeten.

Oh met de kerst gaan wij 1e kerstdag naar mijn ouders en 2e kerstdag naar schoonouders lekker druk dus.

Fijne dagen meiden!

11. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Dank jullie wel meiden! We zijn ook erg blij met onze nieuwe aankoop! Hoewel ik natuurlijk het liefst een nieuwe zou willen, scheelt het te veel om op marktplaats te kijken. En deze mensen waren er zo zuinig op geweest, en hadden veel onderdelen zelfs nog nooit gebruikt, dat het een hele goede aankoop was. Hopelijk hebben we er straks veel plezier van!

@Mimully; wat jammer dat ze niet de hele kinderwagen hebben geleverd. Er is gelukkig geen haast bij, maar het is natuurlijk wel een beetje slordig. Maar ik denk dat het alvast een fijn idee is, om een wagen te hebben voor straks. En in de toekomst, kun je hem altijd nog doorverkopen. Dat is dan wel een voordeel, dat je een merkwagen hebt.
    Hopelijk hoor je straks meer bij de gyn, over een nieuw plan van aanpak, zodat jullie een mooi nieuw jaar ingaan.

@xeniatje; je houdt het hier wel spannend meis! Ik hoop voor je, dat de symptomen allemaal naar een zwangerschap wijzen. Ik ben ook heel benieuwd, hoe je test eruit ziet vandaag! Hopelijk een mooi tweede streepje!

@baukje; het wordt inderdaad meer 'echter'. Het geeft mij ook een gevoel van rust, om nu al veel grote dingen in huis te hebben. Onze box, commode en kast hebben we ook van marktplaats gehaald. Hoewel we nog niet aan het kamertje kunnen beginnen, kan ik in ieder geval al m'n aankoopjes wel opbergen in kasten.
    Hopelijk voel je je vandaag een stuk beter, het is maar niets om ziek te zijn. Heel veel beterschap!

@wrummel; het lijkt erop, dat je een kersteitje krijgt! Wel heel speciaal, als ze met kerst bevrucht zou worden! Zou wel een datum zijn, die je niet snel zal vergeten! Ik duim dat je ei er snel aan komt!

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    heb vandaag getest, maar is negatief. mijn borsten zijn wel nog altijd gevoelig en pijn in de buik met vlagen. als ik vrijdag nog neit ongi ben, test ik opnieuw, fijne kerst iedereen

13. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    Ik zit oo de bank all you need is love kerstspecial te kijken zie ik allemaal luchtvaartpersoneel dansen. Moest meteen aan jou denken fien!
    Heb jij er ook aan meegedaan of werk je niet op Schiphol?

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Inmiddels aan het uitbuiken dames :p Hier een foto van mijn buik vanmorgen. Fijne avond en morgen nog veel plezier !

15. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Ik zat er helaas niet bij, haha! Wel grappig dat je aan me dacht! Het is trouwens wel allemaal vooropgezet spel hoor. Luchtvaartmaatschappijen betalen het programma, om dit te mogen doen. Klinkt veel minder spontaan nu he!;) Maar zie het me met m'n dikke buik, nu ook niet meer doen! hihi

16. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Oh xeniatje, wat jammer van je test! Was gisteren ook je nod? Anders kan het nog steeds he!!

Whaha tebbie, ik had dat ook al bij all you need is love! Kijken of er toevallig een zwangere tussen hobbelde :D

Baukje, wat heb je al een mooie buik zeg! Wat gaat dat snel!

Hier heb ik vandaag waarschijnlijk mn ei gehad, gisteren megapositieve ovutest en vandaag wat minder. Buik is ook wat rustiger, dus volgens mij zit ik op het wachtbankje.
    Ooohh het zou zo mooi zijn als het deze maand raak zou zijn! Mijn broer en zijn vrouw zijn hier in Nederland en komen hoogstwaarschijnlijk in september ook weer hier voor een bruiloft en hoe goed is de timing dan als ik dan op het punt sta om te bevallen!! En dan kan ik ze nog persoonlijk vertellen dat ik zwanger ben! Nou ja, laten we er maar niet teveelop vooruit lopen, maar zou zo mooi zijn. Ik hoop het!
    Een hele fijne kerst meiden!!

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Dames, als eerst wil ik jullie een hele fijne kerst wensen! Hopelijk genieten jullie vandaan en/of morgen ook met vrienden en familie van deze gezellige feestdagen!

@xeniatje; jammer van je test. Maar misschien was je nog te vroeg. Hopelijk weet je snel weer, en hoef je niet meer in die onzekerheid te zitten.

@baukje; mooi buikje hoor! Hij is al heel goed zichtbaar! Ze zeggen dat je buikje eerder zichtbaar is bij een tweede. Merk je dat nu ook?

Vandaag was ik aan het wandelen, en vroeg een vrouwtje aan me, wanneer ik de kleine kwam. Nu was ze erg verbaasd dat ik pas in April was uitgerekend. Ze had verwacht dat het elk moment zo ver kon zijn. Haha, moest er eigenlijk wel om lachten. In m'n winterjas lijkt m'n buik nog een stuk groter.

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    M'n buik werd wel sneller zichtbaar maar moet zeggen dat 'het even stil heeft gestaan'. Gelukkig maar haha! Inmiddels is mijn buik redelijk vergelijkbaar als met J. dus dat valt mee.. Op een foto vind ik een buik ook altijd groter lijken dan in het echt. Heb 2 nichtjes die ook zwanger zijn en lijken op foto gigantisch maar in het echt valt het mee.

Jullie gezellige kerstdagen gehad? Hier aan het uitbuiken van het gourmetten met z'n 3-tjes. Heerlijk relaxed!

19. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Heb juist vetest maar weet niet wat ik er moet van denken. Er staan 2 streepjes maar de teststrerp staat aan de zijkant en is niet roze. Tis een test van kruidvat. Zal hem proberen hierop te plaatsen maar dat zal voor straks zijn want zit nu op mijn gsm en het lukt niet om de foto erop te plaatsen

20. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Ik ben benieuwd naar je foto! Over het algemeen vind ik de testen van de kruitvat heel betrouwbaar. Het klinkt voor mij in ieder geval heel positief. Maar met een foto, kunnen we het natuurlijk beter beoordelen. Kwam het 2e streepje wel binnen de afleestijd (binnen 5 min)?

Share This Page