Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Spannend xeniaatje ben benieuwd naar je foto

2. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja binnen de 5 min aflessbaar maar is meer naar de rijze kant dan roze... heb nu nog een clearblue test gedaan en die zegt negatief. zal straks de foto erop zetten

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    256x256 (228).jpg

4. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    raar he, ziet er niet echt positief uit maar normaal is het altijd helemaal wit van mij en nu is het zo, zal wel negatief zijn aangezien die clearblue zegt negatief. dat dan mijn ongi maar vlug komt

5. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik ben bang dat je deze test als negatief moet zien xeniatje. Ik zie de streep waar je op doelt, maar dit is volgens mij geen teststreep. De plaats waar je normaal een teststreep moet zien, is wit.

Mocht je ongi niet doorbreken, dan van het weekend gewoon nog een testje doen. Geen bloed geeft moed zou ik zeggen. Koppie op meis.

6. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja idd ik denk ook negatief en ze is grijs van kleur. pfff idd zondag ofwel maandag test ik opnieuw als ik nog niet ongi ben geworden, heb ook niet het gevoel dat ik moet ongi worden. en het is ook wel heel 'nat' daarbeneden. ik heb naar mijn idee wel symptomen voor zwangerschap (pijnlijke borsten, misselijkheid,allerei krampen en steken in mijn buik, hoofdpijn?) maar wie weet is mijn lichaam me weer aan het bedriegen.

7. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Je kan een late innesteling hebben, waardoor je nog niet positief hebt kunnen testen. Heel erg nat voelen, was bij mij wel een zwangerschapssymptoom. Hopelijk blijft die vervelende ongi gewoon lekker weg deze maand.

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja idd mss een late innesteling maar normaal met mijn hormonen zou het toch allemaal redelijk juist moeten lopen? Ik heb niet zo een geloof als je na je nod een engatieve test hebt, dat die nog positief kan komen. We zullen zien

9. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @xeniatje En hoe is het nu? Heb je nog een keer getest?

Hier sinds vandaag een gevoelige buik. Beetje zeurderig zeg maar. Ook enorme stekrn in mijn borsten gehad dus duidelijk mijn eisprong gehad afgelopen dinsdag.
    Nu maar op het wachtbankje....

10. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ik ben ook benieuwd xeniatje. Die test leek me idd niet positief door dat rare streepje, maar duim voor je dat je alsnog een goed streepje hebt!!

Spannend tebbie! Ik heb waarschijnlijk afgelopen woensdag mn ei gehad, dus toch een kerstei geworden :)
    Nu maar wachten!!

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames hoe is t met jullie? In Istanbul was t super en heb echt genoten daar!! Ohhh zou er zo graag willen wonen :p Hihi...topstad weer veel gezien en geshopt en m'n workshop was ook super gaaf!! Hier is n link naar t filmpje ;)

http://m.youtube.com/watch?v=fXfDick-LaM

En wat ik ook fijn vond is dat ik helemaal niet aan alles dacht, niet aan zwanger worden enzo zo fijn eigenlijk!!! Mja eenmaal thuis begint t gepieker weer 😳
    Toen ik terug kwam kwam m'n ei ook al en maar gelijk geklust!!!
    Ik ben al weer n weekje verder en heb nog weinig symptomen beetje zeurend gevoel in m'n buik meer niet mja maandag zal ik weer ongi moeten worden en als dat zo is bel ik meteen de dokter voor n afspraak!! Weet een van jullie trouwens of ik dan met m'n man er heen moet of dat dat ook alleen kan? Is alleen dat ik n verwijs wil krijgen van de dokter meer niet!! Omdat mijn man weggaat naar Turkije voor n weekje wil ik alvast die verwijzing krijgen en n afspraak maken voor wanneer hij weer terug is!!
    Maar goed genoeg over mij!!!

@xeniatje ik ben ook benieuwd meis!! Hoop toch op die positieve test

@fien ik vind t ook niet erg hoor om jullie zwangere verhalen te horen vind t juist heel fijn om jullie verhalen te horen!! N vriendin van me was ook bevallen en die die vertelde me echt n horror verhaal zo anders weer dan n andere vriendin van me die t zo makkelijk heeft gehad!! Ik vind t ook juist leuk om jullie ervaringen straks te kunnen lezen ;) haha dat die vrouw dat dacht dat je al zover bent haha nou ik werkte in n winkel en kreeg meerdere keren van klanten te horen dat ze me feliciteerde met m'n zwangerschap en ik hun echt aan keek :S uhm ben niet zwanger hoor is gewoon n vette buik :( echt stom dat mensen zoiets zeggen als ze t niet zeker weten!!! Zou ik noot zeggen hoe gênant is dat!!! :S
    Moest trouwens ook nog aan je denken hoor toen ik op Schiphol was :p lijkt me best n leuk beroep ook!!!
    Vind trouwens je kinderwagen ook heel mooi meis!!! ;)

@baukje mooi buikje meis!!! :D

@tebbie ik ken je gevoel heel goed en snap je angst ik ben er ook wel bang voor en stiekem hoop ik nog dat t niet nodig is maar ga er niet vanuit!! Ook n beetje bang om te horen wat t kan zijn maar jah aan de ene kant geeft t mss ook wel weer wat rust en dat je weet wat je moet gaan doen!!!

@mimully ik zou ook al zo graag dingen willen halen en denk ook zo van jah dan scheelt t later allemaal weer!!! Wil zo graag lekker baby shoppen ;)

@wrummel Hihi zou wel leuk zijn als we met al onze baby's in real Life zouden afspreken :p Hihi...heb vannacht ook gedroomd dat ik n beebje had...zo mooi was dat!! En toen ik wakker werd wou ik niet wakker worden want wou blijven dromen!!! :( mja hopelijk worden onze dromen gauw werkelijkheid!!! :D

Sorry ik weet niet wie ik nou nog meer vergeten ben...sorry!!! Maar zal nu weer Gezelly met jullie meekletsen!! :D

12. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Welkom terug rabia! Wat betreft verwijzing van de huisarts, daar kun je gewoon alleen Hern gaan. Heb ik ook gedaan. Ik had mijn tempkaart meegenomen en een overzicht van mijn cyclussen. Was uiteindelijk niet echt nodig maar goed je kunt ze maar beter meenemen.

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tebbie dankje meis!! Mara ik meet m'n temp de laatste tijd niet meer omdat ik daardoor er veel meer mee bezig was en me heel onzeker maakte maar kan die van tot die tijd mss wel laten zien en sowieso heb ik n app van m'n cyclussen!!! Dankje ik zal zodra ik ongi ben gelijk bellen voor n afspraak ik hoop alleen wel dat ze me serieus nemen en me niet weg sturen zo van probeer t nog maar n tijdje want dan wordt ik echt gek denk ik!!! Wil zo graag geholpen worden ;)

14. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Daar was ik ook bang voor maar uiteindelijk viel het hartstikke mee. Je gewoon niet zomaar weg laten sturen. Desnoods alles wat langer maken, dat jullie bijv al meer dan een jaar bezig zijn. Maar denk niet dat dat nodig is. De dokter vroeg wat algemene dingen rondom zwanger worden en zei toen al vrij snel dat hij me door zou verwijzen. Komt vast goed!

15. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @Xeniatje, hoe is het nu? Het is wel spannend zo.

@Wrummel, dan moet het toch wel goed komen? Een kersteitje!

@Rabia, welkom terug!

Hier, vandaag wezen bloedprikken. Had afgelopen weekend mijn ei. Dan vrijdag weer prikken en maandag ook. Dan is het weer afwachten.

16. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hallo dames
    Hier terug ongi geworden. Redelijk veel verdriet want we hadden toch wel hoop. Maar nu hebben we oms terug herpakt en terug begonnen aan de clomid.
    Rabia welkom terug. Kan wel eens fijn zijn he dat je er even niet aan hoeft te denken. Zou dit ook zo graag eens kunnen. Hopelijk word je vlug geholpen bij de dokter.
    Wrummel ik duim voor jou kersteitje hoor
    Mimully hopelijk zij. De bloeduitslagen ddik in orde. Hier moet ik dat niet doen die bloedonderzoeken na mijn eisprong

17. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ik weet het ook niet. Is progesteron. Ben op dag elf ook geprikt en dat was toen veels te laag. Had toen ook een fm moeten hebben maar dat is verkeerd gegaan. Hebben dus een sex-verbod gehad deze ronde. Volgende ronde begint met fm.

18. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hey meiden,

Fijn dat jullie het niet erg vinden:).

Ik ben al een poosje sowieso niet op ZP geweest maar toch wil ik jullie allemaal een heel mooi gezond 2014 wensen, vol met goede, gezonde zwangerschappen en blije lieve gezonde baby's!

Veel liefs van Nova en mij!

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dames ik wil jullie ook allemaal n fijne jaarwisseling wensen!!! Voor de zwangeren jullie kunnen straks heerlijk genieten van jullie kleine hummeltje en voor de niet zwangeren 2014 wordt gewoon ons jaar ;)
    :D

@nichelle mooie foto meis...echt schattig!!!

@tebbie jah ik hoop t echt!!! Spannend voor ons straks!! ;)

@xeniatje snap dat je verdrietig bent!!! Ik duim voor je hopelijk is de volgende ronde raak!!!

@mimully hoop ook zo voor je meis dat t raak is!!!

Hier vandaag erg misselijk en wakker met n hele zeurende pijn in m'n buik :S mja ga nergens vanuit omdat ik dat wel vaker heb voor m'n. NOD!! Maar zou wel echt super begin van t jaar zijn :p

20. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Rabia, welkom terug! Gaaf je filmpje! Had hem al via facebook gezien, maar is echt stoer, lijkt me gaaf als je dat zo kunt!
    Spannend ook voor jou, weet je al wanneer je gaat testen?
    Ik heb je volgens mij trouwens vrijdag bij de Dirk gezien, kan dat kloppen? Ik stond bij de kassa, dus ging daar maar niet staan schreeuwen naar je :)

Mimully, hopelijk wordt je wat wijzer uit de bloedonderzoeken! Hopelijk wordt voor jou 2014 een beter jaar..

Tebbie, hoe is het met jou? Al wat symptomen?

Nichelle, wat een mooi meisje heb je zeg! Echt een meisje! Geniet ervan!!

Hier alles goed, beetje zeurende buikpijn onderin. Wat me wel opvalt is dat ik veel meer speeksel heb, ben de hele dag aan het slikken, zo raar. Herkent iemand dit?
    Van alle kleine steekjes e.d. ga ik maar niet meer uit, dat kan alle kanten opgaan. Net als de zeurende buikpijn.
    Maar ik wil jullie natuurlijk ook een prachtig mooi, gezond en vruchtbaar nieuwjaar wensen! Voor de meiden die zwanger zijn, zal dit natuurlijk een super mooi jaar worden. Voor alle meiden die nog niet zwanger zijn, 2014 wordt ons jaar meiden!!

Deel Deze Pagina