Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Het is zeker niet te vroeg voor een clearblue hoor. Je lichaam maakt al duidelijk HCG aan. En de clearblue met weekindicator zijn erg gevoelig. Waarschijnlijk zal er dan 1-2 weken zwanger op staan;).

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Die is duidelijk positief hoor! Gefeliciteerd! Dat we maar met z'n allen mogen volgen!

3. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Nu begint het bij mij toch ook wel te kriebelen om een test te doen :) maar ben bang dat hij toch negatief zal zijn....

4. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Een nieuw jaar, brengt weer nieuwe kansen met zich mee. Het zou wel erg leuk zijn, als er meerdere zouden volgen. Misschien nog een paar daagjes wachten, en dan voor de zekerheid een testje wagen? Het is misschien wel fijn om zeker te weten, of je wel of niet zwanger bent, voordat je je afspraak in het ziekenhuis hebt.

5. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Dank je wel Mimully!

Welke dag zit jij nu tebbie? We zaten ongeveer gelijk toch met de eisprong?
    Zou wel super zijn meid!!

6. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @wrummel Ik zit nu op dag 27. Op dag 16 heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad. Zit nu dus op 11dpo

@fien Ik zit idd te twijfelen of ik voor donderdag nog ga testen. Worden waarschijnlijk de dag zelf als ik dan nog niet ongesteld ben.

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jeejjj wrummel!!! Echt super!!! Ik zie n heel duidelijk streepje :D mss kan t al wel n CB test!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd meis!!! De eerste roze van 2014 een goed begin van t jaar :D

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Waaaahhh Wrummel, die is echt wel positief! Hoef echt niet mijn best te doen om een streepje te zien! Wat ontzettend spannend zeg! Wanneer is je NOD? Vond die dag altijd zo spannend als ik weer positief had getest.. Alvast een voorzichtig gefeliciteerd meis!

9. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Dank je rabia en baukje! Mijn nod is officieel dinsdag, dus ben nog redelijk gematigd blij. Ik voel ook niks, dus dat is ook wel bijzonder!
    Ben blij als ik de eerste weekjes erop heb zitten, mede door hier.

Gewoon elke dag testje en hopelijk loopt hij mooi op!

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @wrummel hoop dat je ons de mooie oplopende testen komt showen hoor ;) en straks nog die CB test :p Hihi....

11. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Wrummel; en, hoe reageerde je vent? Was hij erg verrast? Ik kan me voorstellen dat je je nog een beetje onzeker voelt. Ik voelde de eerste 2 weken ook niets. Ik zou je daar niet al te veel zorgen om maken. Pas rond week 6 begin ik (heerlijk:)) misselijk te worden. Heb je trouwens nog een cb test gekocht? Die test is wel heel leuk om samen met je vent te doen. Dan is er meteen geen onduidelijkheid meer.

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Jij bent ook op tijd wakker fien! Hier een jongetje die om kwart over 5 begon te hoesten en daarna niet meer kon slapen. Pff beetje moe nu.. Vanavond gaan manlief en ik uiteten om ons 10 jaar samenzijn te vieren, zin in!

Symptomen kreeg ik ook pas rond 6 weken hoor wrummel. Misschien alleen wat ongipijn in het begin.

13. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Nee, heb nog geen cb kunnen halen. Vanochtend wel nog ff een testje gedaan en was toch iets donkerder dan gisteren van mijn ochtendurine, mijn tweede test was gisteren duidelijker, maar die was maar een uurtje na de eerste test en dus iets geconcentreerder.

Ik heb wel beetje last van ongipijn, maar in vlagen, zelfde met hoofdpijn. Denk ik dat ik enorme hoofdpijn krijg en kwartier later nergens last meer van.
    Moet zeggen dat ik er niet heel goed van geslapen heb, dacht er toch telkens aan :D.

Oh mijn man vond t trouwens heel leuk, keek me super verbaasd aan. Hij heeft al langer dan ik een kinderwens, ben blij dat het eindelijk zover is :)

Gefeliciteerd baukje, veel plezier vanavond!

14. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Wrummel wat super meis. Gefeliciteerd!!! Ik hoefde ook niet te staren voor een streepje. Tis je gegund

15. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@baukje & fien gaan jullie nog naar een zwangerschapscursus? Ik ga vanaf donderdag naar de yoga ben benieuwd.

16. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik heb deze week vroege diensten, en begin dan al om 07.00 uur. Is niet helemaal vrijwillig hoor, haha. Om 04.15 ging hier al de wekker, veelste vroeg voor mij;). Had liever nog in m'n bedje gelegen.

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Helaas heb ik hier op dit moment niet de mogelijkheid om een zwangerschapscursus te volgen. Mijn werktijden zijn te onregelmatig, zodat ik niet elke week een les zou kunnen volgen. Aan de ene kant vind ik het jammer, en de andere kant vind ik het misschien wel goed zo.

Maar ik hoop dat je cursus bevalt! Het lijkt me wel leuk om meerdere vrouwen te ontmoeten, die ook zwanger zijn.

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Jakkes. Dat is vroeg. Hier begint het echte leven morgen weer. Begin ook om zeven uur, maar gelukkig gaat mijn wekker pas om zes uur. Mijn werk is nu gelukkig lekker dichtbij.

Wie van jullie kent trouwens een ontzettende drukkende pijn op de borst na je ei? Ik heb het dus wel en vraag mij af of ik me niet iets drukker moet maken en even bij de ha langs moet. Diep zuchten is echt pijnlijk. En 's avonds ook echt op en onder mijn borsten.

19. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier.. als eerste wrummel gefeliciteerd!
    Mijn vriend en ik zijn vanaf september gestopt met de pil.
    In de 1e instantie dacht ik, we zien wel wat er gebeurt.
    Maar hoe meer ik het erover heb met mijn vriend en hoe meer ik er hier over lees, hoe meer het gaat kriebelen hihi...
    Ben deze maand ook begonnen met de digitale ovulatietesten van clearblue.
    Vandaag mijn 2e test gedaan en negatief, dus nog even wachten.
    Heb ook een app op m'n telefoon, en die zegt dat mijn eisprong donderdag is, ben benieuwt of dit klopt.
    Zijn er meer die nu bezig zijn met ovulatietesten?
    En wat ik me ook afvraag, bij mij weet niemand dat we bezig zijn met het proberen zwanger te raken...
    Hoe is dat bij jullie? Weet bij jullie iemand het?
    Liefs mell

20. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Welkom Mell91,

Hier weet bijna iedereen dat we bezig zijn. Maar dat komt ook omdat we een roerig jaar achter de rug hebben. Dan praat het nu wel zo makkelijk als je er even doorheen zit.

Waarom gebruik je de digitale ovu-testen? Is toch erg duur. Kun je niet beter met die van de action beginnen (5 voor €2,50) en als deze donker kleuren de digitale erbij doen.

Deel Deze Pagina