Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou dames m'n feestneus is net begonnen!! Kan ik eindelijk de dokter bellen morgen ;) wel ineens n cyclus van 31 mja...ben benieuwd hoe t allemaal gaat lopen nu!!! ;)

2. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @rabia Balen meis dat het toch heeft doorgezet! Hopelijk kun je snel bij de dokter terecht kan!

Ook mijn ongi is begonnen :(. Nu door naar de volgende ronde.

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Jammer Rabia en Tebbie. Het was zo'n mooi begin van 2014 geweest.

4. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @tebbie en rabia; een dikke knuffel meiden. Jullie hebben in ieder geval duidelijkheid. Wat kan je lichaam je af en toe goed voor de gek houden he, om letterlijk gek van te worden. Hopelijk worden jullie snel zwanger dit jaar, met behulp van een klein beetje extra hulp.

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankjewel dames!!!! Ik heb net de HA gebeld en kan vanmiddag al terecht :) zo fijn!!! Ik hoop echt dat ik die doorverwijzing krijg...duimen jullie voor me mee!!! :p

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @wrummel en heb je nog getest meis??? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig...heb je al n cb gehaald?? Lopen de testjes al mooi op...

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ah super rabia! Het gaat helemaal goed komen.

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dames ik heb jullie mening nodig!!!

Kom net van de dokter en heb echt n heel fijn gesprek gehad ook heel persoonlijk!!! Hij verteld ook over zijn dingen.qua zwangerschap enzo
    Maar hij zei zoals je je verhaal verteld klinkt t allemaal wel goed en denk dat er niks mis is met jou!! En wil je ook echt wel n verwijsbriefje meegeven voor n kliniek, maar wil je nog een andere optie geven!
    Ik ben zelf erg van de oosterse wijze van genezen en kan je ook doorverwijzen naar een acupuncturist!! Hij zo jah n kliniek is ook goed en doet onderzoeken enzo maar kijkt alleen maar daar naar en n acupuncturist kijk ook naar je levenswijze en eventuele blokkades in je lichaam enzo
    Hij zei ik wil je niet pushen en als je liever naar n kliniek gaat geef ik je ook meteen n verwijsbrief maar wil je gewoon deze optie geven en praat er met je partner over wat jullie beiden willen!!
    Nou ben ik zelf wel wat spiritueel aangelegd (blijken vaak Indo's te hebben :p ) en geloof daar wel in enzo ook omdat heel vaak doktoren zeggen er is niks probeer nog maar blabla
    Dus jah ik twijfel best wel, maar denk ook kan eerst mss wel acupunctuur proberen en als t niet werkt toch naar n kliniek gaan!!
    Nou heb ik net nog onze verzekering aangepast mochten we toch voor acupunctuur gaan zodat we wel vergoeding krijgen!!
    Maar hoe denken jullie dames erover!! Is best wel lastig vind ik!!!
    Kan m'n man nog niet bereiken want dies lekker aan t shoppen in antalya haha...maar hopelijk krijg ik m zo te pakken!!!
    En mss kunnen we bij zo'n acupuncturist wel sneller terecht???
    Pffff.....nadenken, nadenken, nadenken!!!!! :S

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ik zou een combinatie inzetten.
    Dus ook naar de kliniek gaan. Daar beginnen ze misschien met wat bloedonderzoek en semen-onderzoek. Dan heb je die stap tenminste al gezet. Acupunctuur kan dan wel een mooie ondersteuning zijn.

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou we waren er al gauw uit gaan toch voor acupunctuur en mocht er na n paar maand nog weinig gebeuren dan gaan we toch voor de kliniek maar houden dan de acupunctuur wel aan!! ;)
    Wel fijn dat m'n man precies t zelfde dacht want wist niet wat hij daarvan zou denken!!!!
    Hopelijk werkt t ;) belde de dokter net maat is al dicht dus bel morgen wel voor t nummer van de acupuncturist!!! :)

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Anders even je verzekering bellen met welke acupuncturist ze "zaken" doen. Voor mijn chiropractor kon ik toen uit drie kiezen terwijl er hier wel een stuk of 5 in de buurt zitten.

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Oh os dat zo want stond daar niet bij van welke je dan moet kiezen en deze wordt ik door ha doorverwezen :S stond alleen de kosten van vergoeding bij!

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Misschien is dat bij jou verzekering anders. Ik ben toen ook niet via de ha gegaan.
    Krijg bij mijn verzekering wel alle bloedonderzoeken vergoed. Lang leve mijn gyn die ze op de goede code aanvraagt. Scheelt mij echt veel!

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou denk dat normaal n dokter dit ook niet doet hoor!!! Vond t ook wel "vreem" normaal zullen ze sneller naar n kliniek sturen maar goed heb er ook wel veel dingen voor dit erover gelezen en zat altijd al wel in m'n achterhoofd dus jah!! We zullen zien wat t opleverd ;)

15. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Precies! Misschien is dit voor jullie wel dé oplossing en wordt 2014 jullie jaar.

16. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@ rabia balen van je ongi meis. Wel fijn dat je zo snel bij de ha terecht kon. Ik hoop dat de accupunctuur helpt en anders kan de kliniek altijd nog.

@ tebbie balen van je ongi meis.

@ baukje was vergeten te antwoorden maar ja de namen hebben we al voor een jongen en een meid. Heeft wel even geduurd maar denk dat we het hier wel hij houden.

@ fien ja we gaan idd in Papendrecht voor de 3d echo als we het gaan doen. Lekker dichtbij en hoor er goede verhalen over.

17. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Mimully, dus ook wel spannend voor jou! Weet je al wanneer je de uitslag krijgt?

Tebbie, wat rot dat je alsnog ongi bent geworden. Heel veel succes morgen!

Rabia, wow dat heb je allemaal snel geregeld!!
    Wel goed dat je meteen terecht kon! Ik kan me voorstellen dat je in dubio zit wat je gaat doen. Ik ben t met mimully eens dat ik wel eerst zou uitsluitend dat met jullie niks aan de hand is. Een simpele bloedtest en semenonderzoek zou miss al duidelijkheid kunnen geven. Als jullie openstaan voor acupunctuur, waarom niet proberen?

Ik heb al wel een extra test gedaan gisteren, was weer iets donkerder, morgen laatste test en dan stop ik, anders maak ik mezelf helemaal gek!!

18. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Mimully spannend hoor...

Tebbie succes morgen!

Rabia Ja de acupunctuur, waarom niet.. het kan iig geen lwaad.. baad t niet schaad t niet!

Wrummel welke testen doe jij? En wat ga je daarna doen?

Xx

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje dames!!!! ;)

20. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Mel, ik heb de testen van zwanger en kids, van die dipsticks. Ik wil graag weten of ze iets oplopen en of ik dus wel meer hcg aanmaak. Meer als geruststelling, maar als hij niet duidelijk oploopt, ben ik bang dat t mis is. Als hij morgen iets donkerder is, vind ik t goed geweest en stop ik met testen..
    Deze week maar eens een afspraak maken voor een echo!

Deel Deze Pagina