@wrummel, ja alles is weer goed hoor. Blijft gewoon balen als je ongi wordt, ook al weet je dat het gebeurt. Hoe is het nu verder met je buik? Kramp al wat minder? @Mell, heb je nog andere ovu-testjes gehaald of ga je het deze maand op zijn beloop laten? @Fien, is idd een hele andere functie. Wel een logische vervolgstap voor mij. Trouwens, als je buik zo in de weg zit, willen wij hem wel weer even zien hoor. @Baukje, het is geen bedrijf wat geneesmiddelenonderzoek doet. Het is een bedrijf wat biologische aroma's ed maakt.
@baukje; spannend hoor, de 20 weken echo! We willen natuurlijk wel graag foto'tjes zijn he! Neem je je kleine man ook mee? Heeft hij het al een beetje door dat hij een broertje krijgt? @rabia; volgens mij hoeft accupentuur geen pijn te doen hoor. Ik zou je daar niet te druk om maken. Wie weet dat hij wel wat voor je kan betekenen, voordat je ei komt. @mimully; spannend hoor. Ik hoop dat je de functie krijgt. Het klinkt in ieder geval heel interessant. En het is altijd goed om ambities te hebben, en je verder te ontwikkelen op de werkvloer. Vandaag hebben we een badje gekocht. Ik wilde graag een thermobadje (leek me wel handig), maar die zijn best prijzig. Nu hebben we voor een leuk prijsje een badje kunnen overnemen. Ook zit er een soort zitje in, waardoor je ze makkelijker kan badderen, wanneer ze klein zijn. Ben er heel blij mee!
@MiMully nee deze maand dacht ik, we zien het wel. Ik denk dat ik me anders te veel op die testen focus.. @Fien25 mooi badje hoor! En dat zitje lijkt me inderdaad handig!
Alles was goed. Kleine lag helemaal opgekruld waardoor de uitstroom van de oarta vanuit het hart niet te beoordelen was, dus we kijken over anderhalve week weer. Het is geen grote baby maar alles viel binnen de curve. Hij is ongeveer 26 cm lang en 299 gram zwaar <3 zal later even foto's spammen hij maakte er trouwens geen geheim van dat ie een jongetje is haha! De echoscopiste grapte na afloop al dat ze dacht dat op bijna iedere foto zn piemeltje wel te zien zou zijn, zo lag hij te showen hihi! @fien, mooi badje, hebben wij ook
Ahh baukje wat geweldig zeg!! Lijkt me zo super om dat te zien bij een echo! Fijn om dan weer te zien dat alles goed is!
@fien mooi badje hoor die heeft n vriendin van me ook!!! En idd met zo'n zitje lijkt t me wel handig jah @baukje hahaha begint nu dus al en is nog niet eens geboren Hihi fijn dat alles verder wel ok is meis!!!
@ Rabia ik hoop dat die accupunctuur werkt meis. Ben wel benieuwd hoe je het ervaart eigenlijk. @ Mimully zal voor je duimen. Wanneer is je gesprek? @ Fien Het 3e Trimester alweer wat gaat de tijd snel he. Leuk badje. Heb ik ook Van mn schoonzus gekregen @ Baukje Fijn dat alles goed was op de echo en binnenkort weer kijken verveelt nooit. Heb je nog een mooie foto? @ Hier Afgelopen dinsdag zijn de meubels voor de babykamer bezorgd. Vl is druk bezig om ze in elkaar te zetten. Denk dat hij daar vandaag wel mee klaar is. Zal morgen even kijken of ik foto's kan maken. Buik groeit hier hard wordt met de dag groter lijkt het wel. @ Wrummel Spannend he die eerste echo. Je bent al een stuk geruster als je het hartje hebt zien kloppen.
@baukje; wat fijn dat je 20-weken echo goed was! Jammer dat niets alles goed te beoordelen was, maar aan de andere kant, dan mag je over 1.5 week weer even spieken naar je kleintje! En wat schattig dat hij z'n mannelijkheid nu al op elke foto laat zien. @arma; ik ben heel benieuwd naar je kamertje meis! Het begint bij mij ook heel erg te kriebelen om te beginnen. Ik denk dat het toch pas Februari wordt, voordat we echt kunnen gaan verven en behangen. Ah fijn, de rest van de spulletjes hebben we al. Maar wel snel een foto'tje showen he, van je babykamer! Op verzoek van Mimully no een laatste buikfoto'tje. Deze is wel van vorige week, met 27 weken.
Baukje, fijn dat alles goed was, voor zover ze konden zien! Inderdaad niet verkeerd om over 1,5 week weer ff te spieken Ik ben wel benieuwd naar je foto!! Fien, mooi badje en mooie buik! Gaat hard of niet? Arma, wat leuk van het kamertje! Ben benieuwd!! Ben ook benieuwd naar je buik! Fotootje?
Hihi, dankje! En een prachtige buik! Je draagt best wel naar voren volgens mij als ik het zo zie. Mooi!
@arma dankje jah ben ook heel erg benieuwd eigenlijk!!! en ben ook benieuwd naar t kamertje en je buikje hoor @fien mooi buikje meis!!! @baukje mooie echo's lijkt me echt super om mee te maken he als je zo'n echo krijgt en t hartje hoort en je beebje ziet bewegen!!!! Echt heel leuk meis!!!
Dank jullie wel meiden! Het klopt dat ik m'n buik voornamelijk naar voren draag. @Baukje; mooie foto's meis! Volgens mij is hij aan het duimen he, op de 2e foto!
Goeiemorgennn meiden! Hoe is het? Hier last van m'n rug en beetje ongesteldheid gevoel.. Alsof het eraan komt zegmaar. En op dit moment ook misselijk.. niet echt spugen maar wel een beetje een pffff gevoel (moeilijk te beschrijven) Xx
Spannend mell, bij mij was dat een voorbode van een zwangerschap. Tenminste, als het eerder was dan mijn nod. Wanneer is je nod?
Baukje, wat een mooie foto's! Leuk hoor!! Voor jou ook spannend mel, kan alle kanten op!! Mimully, ik heb mijn vriendin nog gesproken over de sollicitatie. Ze had niet echt tips, ze gaf wel aan dat het belangrijk is om orde en structuur te houden (net als bij analist), dingen liefst willen optimaliseren en om kunnen gaan met kritiek van controlerende instanties. Hopelijk heb je er wat aan!!