Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Dank je wrummel.
    Ja, daar kan ik wel wat mee. Dat zijn wel goede dingen om mee te nemen.

2. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Oke fijn! Ze was al bang dat dat haar baan op de tocht stond :p
    Ik zal voor je duimen maandag!!

3. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@fien mooie buik meis

@baukje wow wat een mooie foto's van jullie mannetje.

@ hier gisteren bij de vk geweest. Mag maandag weer bloed laten prikken. Rhesus alweer i.v.m. eventuele antistoffen, ijzergehalte en 3x voor zwangerschaps suiker. gewoon voor de zekerheid kortom leuke dag weer. Moet ook even een afspraak maken bij de fysio i.v.m. rug en bekkenklachten. hoop dat gewoon door kan werken tot week 36 maar beb nu af en toe mn twijfels.

hier de foto's die ik had beloofd.

Bijgevoegde bestanden:

4. Arma86

Arma86 Niet meer actief

nog 2

Bijgevoegde bestanden:

5. Arma86

Arma86 Niet meer actief

en de laatste

Bijgevoegde bestanden:

6. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Mijn nod is (Als het klopt) aankomende donderdag..
    Dus ff wachten nog hihihi!
    X

7. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Wat een leuke kamer arma!!
    En schattig die muur! Is dat behang of een muurschildering?

8. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@ mel is een muursticker ideaal. Als we hem zat zij kan je hem er zo afhalen.

9. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Mel; spannend hoor. Wanneer is officieel je NOD? Heb je al een datum in gedachten, dat je eventueel een testje wilt doen?

@Arma; wat een super leuke kamer! En volgens mij heb je heel veel opbergruimte, als ik het zo zie. Moet je nog veel doen, of is het nu zo goed als af?

10. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Mooie buik arma, groeit hard!!
    En wat een schattig kamertje! Waar zijn de meubeltjes van? Mooi en tijdloos!

11. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Mijn nod is volgens mijn app aankomende donderdag.
    En ik denk zelf dat ik zaterdag of zondag dan ga testen. .

12. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@mel spannend zeg zal voor je duimen.

@fien ja heel veel opbergruimte inderdaad. Is wel heel fijn. We zijn nu zo goed als klaar. Alleen nog wat kleine dingetjes.

@Wrummel Thanx. Meubeltjes komen bij de babydump vandaan. Hoort nog een ledikantje bij. Dat kunnen we helemaal uitbouwen tot een 1 persoons bed. Dus daar kunnen we wel even meedoen.

13. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Pfff echt zo raar, ben misselijk!
    Vanmiddag kramp in m'n buik (zo'n soort buikpijn als je buikgriep hebt)
    Dus begin nu te denken, wat is dit..
    Is het buikgriep of zo ?
    Of is het een soort van 'goed' teken..?

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Spannend mel! Ben heel benieuwd zeg!

Arma, wat een prachtig kamertje, alhoewel kamertje. Best ruim zo te zien! Vind de muursticker erg schattig en de meubeltjes zijn erg mooi!

Hier vandaag naar de ikea geweest. Spullen gehaald voor de nieuwe kamer van J. Manlief begint volgende week met klussen zodat die kamer op tijd klaar is. J. Kan dan vast wennen voordat de baby er is. Hij slaapt nu nog in het ledikantje namelijk.

15. Mell91

Mell91 Niet meer actief

@baukje wat leuk zeg, lekker shoppen!!

@arma handig joh die muur sticker!
    Dan kan je het nog is veranderen...

16. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Mel; ik kan het je helaas niet zeggen, wat je buikkramp inhoudt. Het zou af en toe een stuk makkelijker zijn, als we even in onze buiken zouden kunnen kijken. De rondes dat het niet raak was, had ik zelf last van veel 'zwangerschapssymptomen', terwijl dat dus eigenlijk niet kon. En de ronde dat het raak was, had ik eigenlijk weinig last van iets. Dus het is lastig om er wat van te zeggen. Het is toch een kwestie van afwachten. Een test kan uiteindelijk alleen meer duidelijkheid geven.

@baukje; wat spannend voor je kleine man, dat hij een nieuwe kamer krijgt. Het zal in het begin misschien wennen zijn, een groot bed. Maar dat betekent ook dat je een grote jongen bent, en dat is natuurlijk wel heel stoer. Merk je, nu je een tweede krijgt, je minder spullen voor de baby hoeft aan te schaffen?

17. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Ja fien, kon dat idd maar!
    Ik wacht gewoon af.. en probeer een beetje rustig te blijven..

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ja dat scheelt echt een heel eind Fien, alhoewel we nog steeds een kamer klaar moeten maken met bij behorende meubeltjes die gekocht moeten worden. Maar verder hebben we natuurlijk al een box met alle toebehoren, een maxicosi, kinderwagen, buggy etc. En het wordt nog een jongen dus dat scheelt ook weer in het kopen van kleertjes, een luiertas (heb echt een jongensvariant), dekentjes (heb ze voornamelijk in blauw), aankleedkussenhoezen (idemdito), wikkeldoeken, badje met toebehoren etc. Merk trouwens ook wel dat je wat relaxter bent in de producten die je aanschaft. Bij J. wilde ik eerst perse het merk 'pampers' gebruiken, kreeg hij Nutrilon fv en had ik alles van Zwitsal. Nu merk ik dat ik kruidvat pampers ook prima vind en waarschijnlijk starten we met Jumbo fv. Daarnaast heeft Jumbo ook een hele fijne verzorgingslijn dus daar zal ik ongetwijfeld ook producten van gaan gebruiken.

Bij de kruidvat is deze week een hele fijne aanbieding, als je tenminste de spaarkaart gebruikt. Pampers met 50% korting, kijk dat sla ik dan weer niet af ;)

19. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Waar kun je de aanbieding dat vinden Baukje? Ik gebruik de spaarkaart, maar heb hem nog niet voorbij zien komen;).

Ik kan me voorstellen dat je er met een tweede toch anders instaat. Ik moet eerlijk toegeven, dat ik ook al een voorraadje pamper luiers heb, omdat ik ze ook met 50% korting heb kunnen kopen:D. Dan hebben we daar de eerste weken even geen omkijken naar.

Qua verzorgingsproducten vind ik het moeilijk om nog een keuze te maken. Ik ben ook geneigd om switzal te gebruiken. Maar ik hoor bijvoorbeeld ook, dat action goedekope en goede producten heeft. De billendoekjes schijnen daar ook goed te zijn. Maar daar van hebben ze dus ook meerdere merken. Heb jij toevallig nog een favoriet merk billendoekjes? Want ik denk dat het ook niet zo verkeerd is, om daar een voorraad van in te slaan:D.

20. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Kreeg de aanbieding vrijdag per mail. Manlief gelijk naar de kruidvat gestuurd (moest zelf werken). Hier zijn zwitsal billendoekjes absoluut de nummer 1! Ze maken goed schoon zonder de billetjes te nat te maken, dit in tegenstelling tot de pampers doekjes. Aldi doekjes zijn hier de nummer 2, maar vind ze iets minder goed schoonmaken. Ik moet meer doekjes gebruiken om hetzelfde effect te krijgen. En ze zijn natter. Bij kruidvat heb je vaak zo'n doos met zwitsal doekjes. Zitten geloof ik 12 pakken in voor een kleine 20 euro. Die sla ik altijd in :)

Deel Deze Pagina