Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Oja, als je wel zwitsal gaat doen, koop dan niet de bodylotion maar een pot zachte creme. Is veel fijner :) Hier had ik bijna het hele assortiment maar de helft blijft staan. Waslotion, shampoo, een pot zachte creme en eventueel haarlotion (ruiken de haartjes zo heerlijk van) is voldoende. Had voor J. ook nog zwitsalgel haha. Hij had namelijk best wel veel haartjes. Zal wel ff een foto in mijn map zetten :)

2. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @baukje; wat een super lieve foto's van je ventje! Prachtige oogjes heeft hij zeg!
    ,
    Ik denk dat ik van de week maar de switzal doekjes ga inslaan. Ik zag dat ze bij de trekpleister in de aanbieding zijn, 12 voor 17,99. Ik vind switzal ook altijd heerlijk ruiken. En het is wel handig om daar een voorraadje van te hebben!:D

Voor de pampers zag ik net weer een aanbieding bij etos. Op 31 januari en 1 februari, zijn alle pampers newborn voor 50% korting te halen (max 4 pakken). Wellicht dat ik nog wat pakjes ga inslaan:D.

Wat ik me ook afvraag, welk merk babyflesje is goed aan te raden? Ik wil graag borstvoeding geven (mits het natuurlijk lukt), maar vind het wel fijn om een paar flesjes in huis te hebben. Ook als ik eens wil gaan kolven, m'n man het met een flesje kan geven. Ik hoor goede verhalen over difrax. Heb je daar toevallig ook ervaring mee?

3. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Had ik eerder moeten weten gisterochtend zwitsal bodylotion gekocht. Ach komt vast op. Zal nu even opletten. Tips zijn altijd handig:D Leuke foto van J. Baukje echt een hele bos haar al.

@Mimully succes straks met je sollicitatie. Ga voor je duimen.

4. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Goedemorgen,

Dank je arma. Gelukkig hangt er niet heel veel vanaf. Heb nu natuurlijk nog een baan.
    Gelukkig om 10 uur alweer gehad. Toch altijd wel wat zenuwachtig.

Zo eerst maar ff met de hond naar de dierenarts.

5. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Hoe is je sollicitatie gegaan Mimully? Heb je er een goed gevoel over? Hopelijk hoor je snel meer of je door bent! Het blijft toch altijd spannend om te solliciteren.

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ben ook benieuwd hoe je sollicitatie is gegaan mimully!?

@Fien; van tevoren had ik een set Avent flessen gehaald. Bleek dat J. een te hoge zuigkracht had en Avent te snel doorliep. Daarna Difrax gehaald en dit ging beter. Nadeel is wel dat wanneer je een magnetron hebt zonder draaiplateau, de flessenhals op den duur broos wordt en ik dus op een gegeven moment de fles doormidden had. J. had enorm veel last van krampjes dus heb nu dr. Brown flessen gehaald. Is een geheel ander systeem dan de standaardflessen waardoor ze geen valse lucht meer binnen krijgen. Hopelijk gaat dit beter werken...

@Arma; komt vast wel op idd, en anders jezelf er lekker mee insmeren. Vind het Zwitsal luchtje zo heerlijk :D

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Haha, oké, dan even een update.
    Ik had van te voren de website bekeken. Aangezien het van oorsprong een Amerikaans bedrijf is, is de site ook Engels. Het gesprek was wel in het NL. ik zei dus ook dat me dat wel wat verbaasde.
    Ze vroegen of ik wilde raden hoeveel mensen er werken. Toen ik dus 10 zei, wisten ze wel dat ik echt de site bekeken had. Dat stond er namelijk op.
    Verder is het een "oud" bedrijf. Veel 50+. Daarom ben ik ook uitgenodigd. Ze willen verjongen. EN in de fabriek is de gemiddelde leeftijd wel 30 (drie mannen). Gesprek was verder meer informeel. Dus wel lekker. Misschien ook wel omdat ik natuurlijk al werk heb en er niks vanaf hangt. Ik was wel uit meer dan 50 brieven gekozen,dus dat is positief. Ze hadden verder ook alleen nog maar wat oudere mannen die op gesprek moeten komen.
    Ik hoop volgende week wat meer te horen, maar lig er dus niet wakker van.

8. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Dat klinkt positief!
    Zeker als je dan uit zoveel al gekozen bent voor een gesprek.
    En ik denk dat het idd relaxter is als je nog werk hebt..
    Nu afwachten!

9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Hier ook een grote kinderwens die steeds sterker wordt. De uitspraak 'rammelende eierstokken' is hier wel van toepassing haha.

Mijn vriend is nog niet zo ver, hij wil wel maar ziet zich nu nog niet direct als vader. Ik geef hem voorlopig gewoon de tijd om aan het idee te wennen, over een paar maanden wordt mijn mirena verwijderd en we kijken dan wel of hij er dan 100% achter staat of dat we tijdelijk voor andere anti conceptie gaan.

We zijn trouwens beiden 29 ;)

10. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Welkom LVtje!

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @arma mooie kamer hoor!!! Mooie kleur ook ;) kan geen kwaad toch om Zwitsal te kopen :p wij gebruiken t zelf ook Hihi ruikt gewoon zo lekker!!!

@lvtje welkom!!!

Hier vandaag langs de dokter van m'n man geweest en t gesprek verliep goed hij vond ook dat we moesten laten testen alleen kreeg ik de indruk dat hij niet zo van de acupunctuur is!! Maar goed hij zei ook als dit niet werkt kun je altijd nog naar n kliniek heen ;)
    Kregen gelijk brief mee en zijn naar t ziekenhuis geweest om n potje op te halen en dachten ook dat we dat bij t ziekenhuis konden inleveren omdat de huisarts dat zei mar moeten nat de fertiliteitskliniek heen in Hengelo om t af te geven eb moest daarvoor ook n afspraak maken om t te mogen langsbrengen!! En morgen gelijk om 08.00 aan de beurt haha daarna moet m'n man ook nog bloedprikken, dat wou hij zelf als controle gewoon!!
    Morgen in de middag ook t intake gesprek met de acupuncturist dus gaat echt snel allemaal en ben echt benieuwd!!
    M'n. Schoonouders vroegen wel waarom moet je naar de dokter maar denk dat ze wel n vermoeden hebben haha!!!
    Ook zei de dokter nog heb ook veel mensen gehad die kwamen hiervoor en daarna gelijk zwanger raakte hij zei ook t is maar 15% kans op dat je zwanger raakt en mss ben je dan net zo'n iemand die dan de pech heeft dat t nou telkens niet lukt!!
    Ben wel benieuwd Hoelang t duurt voor n uitslag van de test??? Weet een van jullie dat misschien???
    Nou zullen zien wat t morgen voor ons brengt ;)

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    De kwaliteit en de hoeveelheid zwemmers? Dat kan best snel. Ik denk dat je op een weekje moet rekenen voor alles.

Wel mooi dat het nu zo snel gaat.

13. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @LVtje; welkom!

@ Mimully; dat klinkt toch als een heel fijn gesprek! Het scheelt dat je al werk hebt, dan sta je toch wat fijner in zo'n gesprek. Er hangt dan niet meteen zoveel van af, mocht het het toch niet worden. Maar het klinkt wel heel positief. Weet je al wanneer je een antwoord kunt verwachten?

@Arma; de bodylotion heb ik vroeger ook voor mezelf gebruikt, haha! Is wel heel lekker spul hoor! Dus mocht je kleintje het straks niet fijn vinden, dan kun je het altijd op je eigen huidje smeren!:D

@Rabia; wat fijn dat alles voorspoedig bij de huisarts is verlopen, en je meteen al voor morgen een afspraak hebt. Ik denk ook wel dat er een aantal dagen overheen gaan, voordat je een uitslag krijgt. Maar dat kun je morgen natuurlijk ook vragen. Ik hoop dat de accupunctuur ook straks helpt, en je het extra duwtje in de rug geeft die jullie nog nodig hebben. 2014 Wordt gewoon jullie jaar!

14. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @Fien, nee nog niet. Heb ik ook niet gevraagd. Ik ga uit van een week ofzo. Omdat er niks vanaf hangt, vind ik het niet zo belangrijk. Ze laten sowieso wel wat horen namelijk.

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully jah klopt!! Ohh jah dat was ik dus vergeten te zeggen :S fijn dat je gesprek goed ging!!! Hopelijk krijg je straks de baan ;)

@fien jah idd vraag t ook morgen ff!!! Maar zullen geduld moeten hebben!! Deze week ook m'n ei weer en heb gister getest maar was nog erg licht maar denk van t wkend m'n eisprong!!!
    Moet ook zeggen dat nu ik weet dat we geholpen worden ik ook meer t idee krijg dat idd 2014 ons jaar gaat worden ;)
    Hoop voor iedereen die nog niet zwanger is natuurlijk dat 2014 gewoon ons jaar wordt en voor de zwangeren dat jullie lekker in 2014 kunnen genieten!!! :D

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @mimully; heerlijk natuurlijk dat er geen druk op ligt maar je hebt neem ik aan niet gesolliciteerd omdat je de baan niet wil hebben toch?! Klinkt allemaal wel positief trouwens!

@Rabia; uitslag van het semenonderzoek (tsja zo noemen ze het) is dezelfde dag lijkt mij al bekend. Bij ons tenminste wel. Bloedonderzoek is afhankelijk van waar ze op prikken. Als er ook SOA's tussen zitten (bij fertiliteitsproblemen wordt hier namelijk vaak naar gekeken), duurt het, bij ons althans, 8 tot 10 dagen. Wel spannend dat alles nu echt in een stroomversnelling raakt. Hoop dat jullie nu zo'n 2-3 dagen niet intiem zijn geweest want anders KUN je een vertekend beeld krijgen van de uitslag. Succes meis!

LVtje; welkom!

17. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Mimully, klinkt goed van die sollicitatie! Vaak als je er zelf een goed gevoel over hebt, is dat wederzijds. Spannend meid, zou leuk zijn!

Baukje, wat heb je een leuk zoontje zeg! Leuke foto's!

Rabia, fijn dat de eerste stappen zijn gezet! De kliniek in hengelo is een fijne kliniek, zijn allemaal super aardig! Hopelijk snel de uitslag.
    En dat die huisarts niet zo van de acupunctuur is, tsja, is heel persoonlijk toch. Als jullie je er maar goed bij voelen!
    Ben benieuwd en wie weet is het inderdaad wel net pech wat jullie gehad hebben..

Welkom LVtje!

Xeniatje, hoe is het met je? Lang niet gezien hier! Hoop dat alles goed is!

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje jah iemand anders zei ook dat ze gelijk dezelfde dag de uitslag kregen maar ga wel uit van n week dan kan t alleen maar meevallen!! Jah mag tussen min. 1 max. 7 dagen geen gemeenschap hebben is ons verteld!! Had ook al beetje gelezen op inet enzo zodat t wel zo goed mogelijk getest kan worden!!
    Maar de bloedtest is gewoon op suiker en cholesterol hoor niet op iets voor fertiliteitsonderzoek ofzo mijn man doet dat normaal elk jaar en had t al 2 jaar niet gedaan dus vandaar!!!

@wrummel jah dacht eerst gewoon dat t in t ziekenhuis getest kon worden, maar blijkbaar niet dus vroeg opstaan morgen haha!!!
    Is dat trouwens gewoon bij t ziekenhuis daar?? Zal t zo ff opzoeken!!
    Ff iets heel anders he heb je gister ook gehoord/gezien op t kruispunt hier achter als je naar t winkelcentrum gaat, dat er n ongeluk is gebeurt?? Liet m'n hond uit en zag brandweer en politie en heel veel mensen erom heen!!!
    By the way...hoe voel je je nu?? Nog veel symptomen??

19. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Nee, is bij tv oost rabia. Bij de stoplichten bij de texaco (aan de overkant) ga je erin dan meteen eerste kleine weggetje rechts, loopt iets omhoog. Dan rij je er al tegenaan.
    Ja had het gehoord van het ongeluk, weet alleen niet wat er nu was gebeurd. Wel dat t behoorlijk heftig was.. Sneu he!

Symptomen wisselen wat af nu, borsten iets minder gevoelig, maar mijn buik voel ik nog wel. Merk wel dat hij wat groeit, mij broek floept elke keer iets naar beneden, dus loop wat meer te hijsen :)
    En laatste dagen iets vaker misselijk, maar mag nog niet klagen!
    Vind het alleen wel lastig op t werk dat ik minder/geen koffie meer drink. Ik dronk altijd best veel, maar vind het nu echt vies. Met die kerels is dat soms wel lastig te verbergen, dus gooi stiekem telkens bijna alles weg :p.

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @wrummel dankje meis!! Fijn dat alles goed met je gaat meis!! Nog ff wachten en heb je n echo ;) heb trouwens ook verder niet gehoord hoe t ia afgelopen met die mensen van de aanrijding alleen dat er 1 auto helemaal open geknipt moest worden!! Idd wel erg hopelijk viel alles mee!!!

T is gelukt Hihi we kwamen daar dus aan en moesten van die vrouw in de wachtkamer zitten mja wij wachten wachten ik zo jah straks is dat uur voorbij, want moet t binnen n uur ingeleverd zijn!! Bleek dat we zo door konden lopen en afgeven bij t laboratorium. We krijgen eind van de week de uitslag dus zal de dokter wel bellen vrijdag of de uitslag bekend is!! Spannend nog ff geduld hebben!! Straks nog naar de acupuncturist!!! ;)

Deel Deze Pagina