Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat vervelend dat je niet helemaal lekker in je vel zit meis. Probeer je rust te pakken, en plan wat leuke dingen. Als je wat leuks in het vooruitzicht hebt, kun je ergens naar toe leven. Misschien een leuk dagje weg, of een gezellige weekend eropuit. Daar krijg ik zelf altijd energie van.

Ik zou je ook aanraden om gewoon goedkope ovu-testen te halen. Volgens mij heb ik trouwens ook nog ovu-testen liggen die ik niet meer gebruik. Mocht je interesse hebben, dan kan ik ze altijd naar je opsturen. Op die manier hoef je je ei niet mis te lopen.

2. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Meiden bedankt voor de tips. Ze zijn gelukkig niet meer nodig want heb gisteravond mijn eisprong gevoeld :). Nu maar weer op het wachtbankje en komende donderdag bloedprikken!

3. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Fijn tebbie! Spannende tijd weer!

4. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @wrummel Dank je wel!

Vriendin van me is afgelopen vrijdag bevallen van een zoontje. Ter gelegenheid daarvan ben ik slofjes gaan haken. Wat vinden jullie er van? De kwaliteit van de foto is niet zo best dus hoop dat het een beetje goed te zien is.:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      43,7 KB
      Weergaven:
      2
  5. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Ahhhh echt schattig!

6. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Oooh die zijn zooo schattig, wat leuk!!

7. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik moet jullie nog ff bijpraten..
    Afgelopen donderdag was mijn nod, dus in de avond getest, negatief.
    Ik dacht nou, me ongi is misschien gewoon wat later.
    Maar t weekend dus nog niks, ook geen teken dat het eraan zat te komen.
    Vanochtend een kruidvat test gedaan, nog negatief.
    Kon het niet laten, dus ben 's middags naar de ha gegaan voor een urine test, ik dacht hun hebben gevoeligere tests, dus wie weet.
    Maar die was dus óók negatief!!
    Nu voelt het echt een beetje dubbel, ben teleurgesteld, maar tegelijkertijd heb ik ook nog een héél klein beetje hoop dat t toch raak is en dat ik misschien langzaam hcg aanmaak ofzo?!
    Had niet verwacht dat ik er nu al zo mee bezig ben.
    Toen wij in sept. stopte met de pil, dat ik, we zien het wel, ook al zou het pas over een jaar zwanger worden, we zijn toch nog jong zat.
    Maar deze maand ben ik er echt serieus mee bezig en vl ook....
    Moet maar weer afwachten....(valt niet mee hihi)
    Liefs xx

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    September is natuurlijk ook nog niet heel lang. Hoe zien je cycli er tot nu toe uit? Heb je je ei wel gevoeld of gespot met testjes?

9. Mell91

Mell91 Niet meer actief

MiMully nee dat klopt.
    De cyclussen hiervoor waren 34-36-33-33 en zit nu dus op dag 39.
    Mijn eisprong heb ik niet echt gevoeld.
    Wel heb ik vanaf cyclusdag 16 ovulatietesten gebruikt, t/m dag 22,
    Geen ei gevonden..
    Maar ik had het gevoel dat net na die testen mijn eisprong is gekomen, dus die week flink geklust.

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tebbie echt leuk meis!!!! Schattig ;)

@mel ik duim voor je meis!!! ;)

Voor wie naar de negenmaandenbeurs wil ga naar Kruidvat - Negenmaandenbeurs en krijg je 2 kaartjes gratis wel voor in de avond en op n donderdag of vrijdag!!!
    Ik heb me wel aangemeld maar weet niet of ik ga mss leuk om samen met n vriendin te gaan die al n beebje heeft ;)
    We zien wel :p

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @mell, hmmm, op zich heel netjes vind ik. Bij een cyclus van 34 en een lf van 14 had je je ei wel moeten hebben. Dan weet ik het ook niet :)

12. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @tebbie; heel schattig!!

@rabia; ik heb de kaartjes ook al besteld gisteren. Of ik er gebruik van maken, weet ik nog niet. Ben dan bijna 34 weken zwanger. Maar zo lang het gratis kaartjes zijn, kan ik altijd kijken of ik er fut en zin voor heb. Het is in ieder geval wel een leuke actie!:p

@mel; lastig meis. Helemaal omdat je niet zeker weet wanneer je ei is geweest. Het kan zijn dat je ei toch later is geweest, en je nog te vroeg met testen bent. Ik zou het nog even een aantal dagen aankijken (is niet makkelijk, i know), maar wellicht dat je dan meer duidelijkheid hebt. Anders kun je eind deze week, altijd nog om een bloedtest vragen, mocht je het niet vertrouwen. Maar het zou best eens kunnen, dat je cyclus deze maand iets langer is, dan normaal. Niet iedereen heeft direct een regelmatige cyclus. En zelfs na een paar maanden, kan dit nog onregelmatig worden. Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is, maar je lichaam kan je soms ook goed voor de gek houden.

Ik voel me zelf helaas de laatste paar dagen niet helemaal top. Ik ben flink verkouden. M'n neus zit dicht, en ik heb goed last van m'n keel. Tel daar nog een portie maagzuur bij, en slapeloze nachten, en het feestje is compleet. Ik hoop dat het snel over is. Maar wat kan je je daar beroerd door voelen.

13. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Fien25 ja ik wacht het af, denk dat ik idd einde van de week weer een testje doe.
    Nou maar afwachten hihi!

Wat vervelend meid dat je slecht slaapt, hopen dat de verkoudheid snel weggaat!

Xxx

14. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@ tebbie spannende tijd weer zeg. Ga weer voor je wat een super schattige slofjes zeg.

@rabia wat bijzonder zeg dat de acupuncturist en dat vrouwtje allebei al hadden aangegeven dat het probleem bij je man ligt. Hopelijk kunnen ze jullie snel helpenen mag het nu ook een keer raak zijn.

@mel hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt. Of een posi test of ongi dan kan je verder. Hier wordt je alleen maar onzeker van en das ook niet fijn.

@ fien vervelend zeg dat je je zo rot voelt nu. Voor wat betreft de maagzuur en de slapeloze nachten kan ik je in ieder geval een handje geven:D lig nu ook al 2 uur wakker.

@hier gisteren na lang wikken en wegen in overleg met de Fysio besloten om minder te gaan werken. Van 8 naar 6 uur per dag. Dit i.v.m. aanhoudende en verergerende lage rug en bekkenklachten. Ik doe zittend werk en wat ik ook probeer de klachten zijnde afgelopen weken alleen maar erger geworden dus nu maar wat extra rust pakken. Houd wel in dat ik nu over 6 weken dus al stop met werken maar ja is niet anders. Mijn gezondheid en die van mn ukkie gaan voor alles. Ben wel benieuwd hoe ze op mn werk gaan reageren. Maar ach ik zie het wel.

@ fien en baukje hebben jullie eigenlijk al naar geboortekaartjes gekeken? Ik mag donderdag de proefdrukken ophalen bij de drukkerij ben echt benieuwd. We hebben 2 kaartjes uitgezocht. 1 echte jongenskaart en 1echte meidenkaart. Nu nog afwachten welke we uiteindelijk mogen gebruiken.:D

Nou ik ga maar weer eens proberen te slapen. Welterusten meiden.

15. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @arma; wat vervelend dat je zo last van je bekken hebt. Je hebt helemaal gelijk dat je gezondheid voor gaat, en je nu minder gaat werken. Helemaal nu de 30 weken in zicht komen, is het fijn om wat extra rust te nemen. Hopelijk is je werkgever een beetje meelevend, en doet hij er niet al te moelijk over. Je staat in je recht, dus je hoeft niet bang te zijn dat dit geweigerd wordt. Maar ik kan me voorstellen dat het een stuk fijner is, als je werkgever helemaal achter je staat. Je gezondheid van je ukkie gaat inderdaad helemaal voor.

Op mijn werk heeft de derde zwangere zich nu gemeldt:D. Ik kan je zeggen, dat dit in een klein bedrijf aardig wat is. Helemaal als ze allen dezelfde functie hebben. Mijn manager zal er wat grijze haren bij gekregen hebben, maar het betekent ook voor mijn collega's dat ze meer mensen nodig hebben in onze functie. Voor mijn collega's dus heel goed nieuws!

Hier heb ik voorzichtig naar wat geboortekaartjes gekeken. Maar ik blijf het toch moeilijk vinden, wanneer er zoveel keus is. Binnenkort sleep ik man lief naar de computer, om samen een keuze te maken. Ik denk dat ik een aantal proefdrukken via het internet laat bestellen.

Volgende week komt er iemand van de kraamzorg langs, om mijn wensen te bespreken tijdens de kraamperiode. Heb je ook al een afspraak staan Arma? Ik ben benieuwd wat ik er van kan verwachten. Ik zal van te voren wat vragen op papier zetten.

Voor de zwangere dames, merken jullie ook dat er meer belangstelling komt van buitenaf wanneer je duidelijk zwanger bent? Ik wordt in winkels en op straat vaak aangesproken, hoe lang ik nog moet, en hoe de zwangerschap gaat. Je merkt dat meer mensen toch meer staren, wanneer je met een dikke buik rond loopt. Mijn man vond het toch wel een beetje raar, dan men hier zoveel aandacht aan besteedt op straat.

Vandaan weer een mijpaal, nu officieel 30 weken zwanger! Wat gaat dan ineens snel zeg! Over 4 weken ben ik al klaar met werken. Het blijft een heel raar gevoel, dat ik straks veel thuis zal zitten.

16. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Arma, idd rot dat je last hebt van je bekken! Goed dat je minder gaat werken, echt ff aan jezelf denken!

Gefeliciteerd fien! 30 weken alweer, super!

Hier vanochtend een goede echo gehad! Het hartje klopte mooi! Ben een dagje teruggezet, dus ook wel goed!
    18 september ben ik uitgerekend, super leuk!
    Ik probeer vanavond een fotootje te plaatsen. Ook al is er nog niet zoveel te zien :D

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien jah idd ik weet t ook nog niet zeker hoor en moet ik nog iemand regelen dan die mee zou willen. En wat vervelend dat je je zo ziek voelt meis :( beterschap meis!!! ennuh gefeliciteerd met je 30 weken!!!

@arma vervelend meis dat je er zo last van hebt maar idd jouw gezondheid en dat van je kleintje gaan voor!!!! dikke knuff

@wrummel oh helemaal vergeten dat je je echo had...maar wat fijn om te horen dat alles ok is meis!!! ben heel erg nieuwsgierig naar de echo hoor meis :p hihi...

hier vrij weinig te melden...wacht nog steeds op de oproep van de kliniek zodat we een afspraak kunnen maken, dan hebben we weer iets om naar uit te kijken!!! heb al wel weer last van mn buik zo af en toe en mn borsten worden al weer wat gevoeliger...ook heel erg last van koude voeten bahh niks aan wil t maar niet warm krijgen mss straks maar ff n warme douche nemen :p mja volgende week is mn NOD :S maar verwacht er niks van!!! Nu ik weet dat t bij mn man niet ok is ga ik er vanuit dat t alleen nog maar met hulp mss zou lukken :( we hebben t formulier al opgehaald en maak volgende week wel weer n afspraak om de test weer te kunnen inleveren!!!

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    haha ff een leuk dingetje voor de niet zwangeren heb zonet iets gelezen hoe je je zelf kan besparen op zwangerschapstesten.
    t schijnt dat vrouwen dit vroeger deden om te kijken of ze zwanger waren...dit schijn je al vroeg te kunnen doen :p zelfs n week voor NOD!!!
    je doet je (ochtend)urine in een glas (niet in een plastic bekertje) dan voeg je dezelfde hoeveelheid bleekwater toe (dit moet buiten ivm giftige stoffen). als je zwanger bent gaat t schuimen!!! als er maar n beetje schuim op zit ben je niet zwanger...vond t wel grappig!!! weet niet of t werkt maar zou wel n stuk goedkoper zijn dan al die testen :p hahahahah
    dacht deel t ff met jullie :p hihi...

19. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Rabia wat grappig hihi!!

Hier nog steeds geen ongi..
    (Zit nu op dag 41!)
    Wel had in vanochtend een streepje witte afscheiding, echt melkwit. En maar één streepje!

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mel ik hoop echt voor je dat je gewoon langzaam HCG aanmaakt meis en duim stug door!!! ;)

Deel Deze Pagina