Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @baukje; wat vervelend dat je je zo voelt. En inderdaad, je zusje heeft helemaal gelijk. Je bent zwanger, en hoeft echt niet uit te leggen dat dit veel van je lichaam vergt. Je gezondheid is nu alles. Ik kan me voorstellen dat je tegen het gesprek met je leidinggevende opzit. Maar ze heeft niets aan je, als je dadelijk voor 100% thuis zit. Grote kans dat je je straks een stuk fitter voelt, als je je rust goed pakt. En hopelijk zijn de harde buiken dan ook verleden tijd.

@rabia; wat grappig van je thuis test! Het zou wel heel erg leuk zijn, als je positieve thuistest het bij het juiste eind heeft:D. Dan koopt straks niemand zwangerschapstesten meer, haha! Zal voor je duimen aankomende week.

@mimully; dat klinkt positief. Dus straks heerlijk klussen als je heerlijk in centerparcs zit! Ik hoop dat je heerlijk gaat genieten van je weekendje weg, en je weer uitgerust thuis komt.

@tebbie; ik kan me voorstellen dat 10 februari ver weg voor je ligt. Maar kop op meis, de tijd vliegt straks voorbij. Gewoon wat leuke dingen plannen de komende dagen. En er hoeft niet direct een probleem te zijn he, dan kan ook nog. En er is nog een klein kansje, dat je straks wellicht zwanger bent, voordat je de afspraak hebt. Die verhalen hoor ik ook steeds vaker. Dan men hulp zoekt om zwanger te worden, en dan 'zwanger' de eerste afspraak in komen. Ik zal ook voor jou duimen.

@zwangere; volgens mij was het hier al eens gezegt, maar zal het nog eens herhalen. Vandaag en morgen zijn alle pampers newborn (maat 1, 2 en 3) met 50% korting! Omdat ik op Schiphol werk, heb ik al 4 pakken in m'n bezit!:D De Etos opent hier namelijk al om 07.00. Maar het scheelt wel heel erg veel. Zeker een aanrader voor jullie dames.

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Mimully; veel plezier met z'n tweeen. Lekker hoor, even een weekendje eruit!

@Mel; En, al meer duidelijkheid?

@Tebbie; Dat je wat langer moet wachten op de uitslagen heeft vast te maken met het bloedonderzoek. Er zijn bepaalde uitslagen die wat langer op zich laten wachten. Spannend hoor!

Hier gisteren gesprek gehad met mijn leidinggevende. Ging op zich wel ok. Ze heeft me ziekgemeld voor 50%. De persoon die daar onder zit maar dus nog boven mij (klinkt zo stom), reageerde heel lief. Ze begreep me helemaal. Ook zij heeft haar zwangerschappen nooit als een roze wolk ervaren en ook veel last gehad van de hormonale schommelingen. Was wel fijn om te horen...

3. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Hey meiden,
    Ja ik ben gisteren helaas ongi geworden.
    maar wel vet erg! En veel kramp, dat heb ik normaal nooit!
    Xxx

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mel ohh balen meis!!! Met n lekkere warme water kruik op de bank/bed en mss als je Aleve Feminax hebt?! Dit helpt mij altijd tegen de pijn!!! Dikke knuff meis ;)

5. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Rabia Ja wel balen, maar de teleurstelling valt mee, ik ben blij met de duidelijkheid.
    Ja kruik doe ik wel altijd , maar die aleve feminax nog niet gebruikt, maar ga t wel ff proberen!

Baukje fijn dat er goed op gereageerd wordt! Is wel zo prettig!

Tebbie pfff spannend hoor dat wachten...
    Hadden ze van te voren niet verteld hoe lang het zou duren?

6. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @baukje fijn dat er goed op gereageerd is. Hopelijk krijg je nu wat meer rust!

@rabia Ben benieuwd of die test gelijk heeft haha. Als dat zo is zal ik het ook eens proberen. Scheelt een hoop geld :)
    We lopen idd gelijk op. Hopelijk kunnen we over een tijdje ook onze echo's hier showen ;).

Wat betreft de uitslag wisten we wel dat we waarschijnlijk tot 10 februari zouden moeten wachten maar hoopte stiekum toch een beetje op een eerdere uitslag. Ach de dagen vliegen voorbij dus we zien wel. Precies een paar dagen voor dat gesprek moet ik weer ongi worden dus gaan het zien :).

7. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@mel balen zeg van je ongi. Op naar de volgende ronde. Hopelijk dan met meer geluk.

@ Rabia zou idd wel heel leuk zijn als die test gelijk had:D

@Tebbie spannend. Kan snappen dat je het wachten zat bent. Hoop dat de uitslag snel binnen is.

@Baukje fijn dat ze op je werk ook goed hebben gereageerd. Merk je ook dat je nu weer wat beter in je vel zit?

@hier zaterdag een 3D echo van ons hummeltje laten maken. Echt super leuk. Kleintje lijkt heel erg op zn papa:p Wordt hier door iedereen gezegd dat het een echt jongens koppie heeft. Ach nog 11 weken wachten dan weten we wat het is. Ben nu wel benieuwd hoor...

Bijgevoegde bestanden:

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje wat fijn dat ze je begreep meis!!! nu ff wat rustiger aan doen ;)

@tebbie jah idd gaan dit jaar onze echo's ook showen!!! (HOPE SO)

@arma wauwww wat gaaf meis!!! zo bijzonder om te zien ;) maare lees ik dit nou goed je wilt nog niet weten wat t wordt?! sorry mss heb je dit wel vermeld maar is mij dat ff ontschoten :S

Heb net de kliniek gebeld voor n 2e afspraak voor de semenanalyse en kunnen die maandag weer inleveren!! :D spannend weer en mocht ie weer slecht zijn denk ik dat ze die over n paar maand weer zullen doen omdat de sperma elke 3 maand veranderd ofzoiets. En heb gelijk ff nagevraagd over de brief en we stonden als een van de eersten op de lijst en wordt waarschijnlijk deze week nog verstuurd, maar ze zei me al dat de afspraak bekend was en dat we 6maart n afspraak hebben ( @wrummel welke arts hadden jullie? Wij dr. Verberg).
    duurt nog wel lang vind ik maar goed hebben we nog 1 maand om t zelf te proberen!!! En heb je weer iets om naar uit te kijken!!! :D

Heb echt n klotewkend gehad :( we gingen zaterdag naar mn andere zus heen die we al n tijdje niet hadden gezien, was heel gezellig tot we thuiskwamen van de stad en ik ineens n bericht kreeg via facebook dat mn stiefvader n afscheidsbrief had gezet en zichzelf al voor de zoveelste x van kangt wou maken!!!
    Ik was zo kwaad omdat hij beloofd had dit nooit weer te doen, nu bleek dat ie illegaal vuurwerk had gehaald en aanstak zodra de politie dichterbij kwam en deed dit ook maar omdat hij zich brandde liet hij t vallen en is alleen n deur en vloer kapot gegaan. de politie dook er meteen met 5 man op en nam m mee!!! gister ben ik er nog geweest en hij begon helemaal te huilen en ik zei jah beter zoek je nu echt hulp en moet je niet kwaad make om alles en iedereen (hij's voor boos omdat je in nederland niet wordt geholpen en mensen je gewoon in de stront laten zakken). Hij wou dit bij de AH doen waar camera's hangen zodat heel nederland dit zou kunnen zien!!!
    was meegenomen en werd voorgeleid en had maar ff in de cel gezeten en mocht daarna naar huis en de boete is ook kwijtgescholden!!! echt belachelijk hij moet gewoon verplicht opgenomen worden, maar dat mag alleen maar als hij toestemming ervoor geeft :S snap best dat je boos bent omn zoveel dingen en n dip hebt maar om dan zoiets te doen :S
    Echt zo'n klote wkend wat eigenlijk gezellig moest zijn!!! mja sorry is nogal off-topic maar moest t ff kwijt!!! :(

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Rabia; wat heftig meis! Begrijp ook niet dat er geen gedwongen opname heeft plaatsgevonden. Via een rechterlijke machtiging kan dit geregeld worden omdat hij op deze manier een gevaar voor zichzelf maar schijnbaar ook voor z'n omgeving is doordat hij het vuurwerk openbaar wilde afsteken. Zou je toch zeggen dat dit voldoende is voor een gedwongen opname. Maar weet idd helaas uit eigen ervaring dat dit in Nederland erg belabberd is geregeld. Krijgt hij psychisch wel hulp dan? Dit kan hij natuurlijk zelf gaan zoeken...

@Arma; wat een prachtige 3D foto van jullie uk! Kan me voorstellen dat je zo langzamerhand erg nieuwsgierig aan het worden bent. Voel me idd wat rustiger nu, harde buiken lijken ook wat af te nemen. Helaas wat gedoe met m'n moeder. Zij komt donderdagavond om het uit te praten (het speelt al een aantal weken). Geeft ook wel weer wat spanning moet ik zeggen. Ben benieuwd.

@Mel; balen van je ongi maar vol goede moed naar de volgende ronde meis!

Hier zonet naar de Kwantum geweest voor gordijnen voor J. zijn nieuwe kamer. Eindelijk geslaagd hiervoor! Over drie weken zijn ze klaar. Nu moeten we ook nog verduisterende rolgordijnen hebben, alleen deze zijn zo duur! Weet iemand of deze dingen ook regelmatig in de aanbieding zijn of zoiets?

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje heb begrepen dat hij met zijn dokter gaat praten en dat er mogelijk in hengelo goeie hulp moet zijn!!! hopelijk kan hij daar terecht!!! is idd krom hier in nederland en als ze idd n gevaar zijn voor hunzelf en voor anderen vind ik gewoon dat ze verplichte opname moeten krijgen maar helaas gebeurt dit niet :S
    wat leuk nieuwe gordijnen!!! maar weet niet of die rolgordijnen regelmatig in de aanbieding zijn?!

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Even kort hoor,
    @baukje, bij de jysk in dokkum zijn ze niet duur.

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Thanks mimully, ga gelijk even kijken!

13. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@baukje ik had pas verduisterd rolgordijnen bij leen ballet vandaan. Waren toen ook in de aanbieding.

@Rabia vind inderdaad ook dat een verplichte opname in sommige gevallen gewoon moet kunnen. Belachelijk soms dat sommige mensen die hulp hard nodig hebben niet worden geholpen. Hoop dat je stiefvader snel hulp krijg meis..

we weten nog steeds niet wat het wordt hoor. Maar familie, vrienden en collega's zijn druk aan het speculeren:D

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou volgens mij heb ik n buikgriepje opgelopen, was gister bij n vriendin en die had er al 2 week last van :( en vandaag ook echt niet lekker te pas...bahh niks aan ziek zijn!!! Morgen vrij en dan lekker niks doen en rusten!! Hopelijk is t gauw weg :S

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Beterschap Rabia!

Inmiddels zijn er rolgordijnen besteld. Bij bol.com, of all places.. Was het voordeligst.

16. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Arma; wat een prachtige 3D foto! En was speciaal he, om eindelijk een gezichtje te zien bij je kleintje. Ik kan me voorstellen dat je familie druk aan het speculeren is. Die zitten natuurlijk allemaal in spanning voor wat het wordt. Ik moet eerlijk toegeven, dat ik mijn man ook terugzie in onze 3D foto, en wij krijgen natuurlijk een jongen. Dus wie weet he!:p

@rabia; wat erg van je stiefvader. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je goed druk om hem hebt gemaakt. Ik hoop dat het lukt om hulp voor hem te regelen. Want zo te lezen, heeft hij dat heel hard nodig. Maar het is niet fijn voor jezelf en je familie, dat jullie je zo zorgen maken om hem. Hopelijk is er snel een oplossing in zicht.

En wat vervelend dat je waarschijnlijk een buikgriepje hebt opgelopen. Het heerst allemaal heel erg he. Probeer lekker je rust te pakken, en uit te zieken. Ziek zijn is inderdaad niet leuk.

@baukje; fijn dat je geslaagd bent voor verduisterende gordijnen. Die dingen zijn inderdaad duur. Volgens mij hebben wij ze eens bij de praxis gehaald, toen ze in de aanbieding waren.

Hier komt vandaag iemand langs voor de kraamzorg. Ik ben benieuwd wat ze allemaal gaan bespreken. Ze zullen als het goed is ook nog een lijst doornemen, met benodigdheden die ik nog moet aanschaffen. We gaan het vandaag meemaken.

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje dames!!!

@fien jah klopt hopelijk krijgt ie nu goeie hulp!!!
    Ik voel me al n stukje beter maar gister Gezelly met de wc geknuffeld :( is echt al jaren geleden dat ik zo heb moeten overgeven zeg Bahhh
    Had al weinig gegeten hoor maar heb nu nog wel buikpijn en was wel bang om weer te eten maar heb ff wat lichts gegeten en tot nu toe gaat t nog wel!!! Ach jah vandaag lekker niks doen en lekker in bed hangen :p hopelijk kan ik morgen weer gewoon werken ;)
    Maat spannend hoor dat de kraamzorg langskomt, t komt al steeds dichterbij meis!! Wil je trouwens thuis of in t ziekenhuis bevallen??

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Goed om te horen dat je je al ietsjes beter voelt Rabia. Het is maar niets om je kotsmisselijk te voelen. Hopelijk heb je daar straks niet al te veel last van, wanneer je zwanger bent. Anders heb je al een goede voorbereiding gehad:p.

De kraamzorg is weer geweest, en ik ben weer een hoop wijzer geworden. Het komt inderdaad nu erg dichtbij. De wetenschap dat ik over 3 weken al weer klaar ben met werken, voelt nog heel onwerkelijk.

Man lief is druk bezig met verven en behangen, en hopelijk is hij daar in een paar dagen helemaal klaar mee. Dan kunnen we rustig beginnen met het inrichten van het kamertje.

Ik wil trouwens graag in het ziekenhuis bevallen. Als er dan ineens complicaties zijn, zijn er direct doktoren aanwezig. Dat vind ik zelf een heel prettig gevoel. Het ziekenhuis is maar 5 min rijden vanaf hier, dus heel goed te doen. Ook zal ik bevallen in het nieuwe geboortecentrum, want sinds vorige maand in gebruik is genomen. Volgende maand hebben we een informatieavond in het ziekenhuis, en krijgen we ook een rondleiding.

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien Hihi jah!!! M'n moeder zei ook al ben je niet zwanger?! Maar dit voelt als n echt buikgriep!!
    Ja lijkt me ook raar dat je nog mar zo kort hoeft te werken, gaat ook allemaal zo snel!! En spannend als je straks t kamertje mooi kan inrichten ;)
    Ik zou ook liever in t ziekenhuis willen bevallen hoor, geeft je toh n wat "veiliger" gevoel!! Hier zit t ziekenhuis ook dichtbij maar toch...

20. Mell91

Mell91 Niet meer actief

@fien wat gaat het snel de tijd!
    Ik zou ook liever in het ziekenhuis bevallen, wat je zegt stel gaat er onverwachts iets niet volgens plan gaat, ben je in ieder geval al in het ziekenhuis..
    Vind je het wel fijn om met verlof te gaan? Ook lichamelijk?
    En wat fijn dat de kraamzorg langs is geweest, wel prettig dat je dan alvast dingen kan bespreken.

@rabia Ja buikgriep heerst heel erg.. Ik heb wel sinds gister soort kramp in m'n buik. Alsof ik naar de wc moet voor een grote boodschap zegmaar..
    Hoop niet dat dit een voorteken is van griep!
    Zit daar echt niet op te wachten (niemand natuurlijk)
    Horen dat t snel overgaat meis!

Deel Deze Pagina