Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sfeertje83, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mell91

Mell91 Niet meer actief

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Jah heb er al iets minder lat van alleen nog n rommelende buik en gevoel alsof ik naar wc moet hele tijd :( mja ga straks gewoon werken hoor is maar 2uurtjes en daarna lekker weer naar huis!! Ben ook net weer ongi geworden dus die bleektest werkt niet!!! Hahahha...

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Fijn dat je al weer aan het opknappen bent rabia! Minder van je ongi :s hopelijk niet te veel last dit keer!

@fien; weer een stapje dichterbij de geboorte met de intake van de kraamzorg. Vond het zelf niet heel bijzonder trouwens, ze hadden weinig nieuws te melden. Deze keer een telefonische intake. Is vaak zo met een tweede.

Hier is ml bezig met het laminaat voor J. zn kamer, gaat nu snel!

4. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @Rabia fijn dat je je weer wat beter voelt. Wel balen dat je ongi bent geworden.

Mijn NOD is denk ik zondag of maandag. Ik heb de afgelopen dagen erg last van mijn buik. Voelt of ik uit elkaar getrokken word. Mijn darmen zijn ook erg aan het rommelen :(. Sinds vandaag echt enorme steken in mijn onderbuik ter hoogte van het schaambeen. Kent iemand dat?
    Kan me niet herinneren dat ik dat de afgelopen maanden heb gehad, zal waarschijnlijk ook wel niks betekenen.

Maandag moeten we weer naar het zkh en als ik dan nog niet ongi ben doe ik die ochtend waarschijnlijk wel een testje. Nu de komende dagen nog maar even een beetje de pijn verbijten..

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @tebbie dankje meis!!! En die steken herken ik wel maar goed ik heb ook bij velen gelezen dat dit wel n symptoom is dus jah niet elke mens is t zelfde en hopelijk hoeft t straks allemaal niet meer en ben je nu toch zwanger ;) ik duim voor je!!!

6. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Hm rabia, shit zeg van je ongi en natuurlijk ook van je griep. Gelukkig gaat t weer iets beter met je!

Tebbie, ik had wel veel last van steken de eerste dagen/weken. Maar zoals rabia ook zegt, dit kan voor iedereen weer iets anders betekenen.. Ben je niet super nieuwsgierig? Knap dat je t volhoudt :)

7. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @rabia Ik heb dit soort steekjes idd al een Kerr eerder gehad maar niet zo heftig als nu. Maar wat ik al zei vermoed dat mijn lichaam me gewoon weer voor de gek houd.

@wrummel Het is soms best lastig vol te houden maar ben al zo vaak teleurgesteld door mijn lichaam :( dat ik het nu wat makkelijker kan laten wachten.

Mijn man en ik hebben voor zaterdag een sauna en een Balinese massage geboekt, heb er zin in even lekker weg en ontspannen :)

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @tebbie oh heerlijk zeg!! Geniet ervan en lekker relaxen ;)

9. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    @Rabia; fijn om te horen dat het een stuk beter gaat. Maar jammer van je ongi meis. Hopelijk is het 'feestje' weer snel voorbij, en kunnen jullie door naar de volgende ronde. Heb je weer snel een afspraak bij de acupuncturist?

@tebbie; ik kan me de steken niet direct herinneren. Maar iedereen heeft weer andere symptomen. En ongi / zwangerschapssymptomen kunnen af en toe zo op elkaar lijken. Hopelijk kun je ons snel met positief nieuws verblijden! En heerlijk dat je zaterdag een dagje gaat ontspannen. Lekker van gaan genieten!

@Mel; ik kijk er met gemengde gevoelens naar. Aan de ene kant lijkt het me heerlijk om met verlof te gaan. Maar het zal zeker wennen zijn, om niet meer met werk bezig te zijn. Ik voel me op dit moment eigenlijk nog heel goed. Maar ik denk dat het zeker fijn is, om een aantal weken rust te hebben, voordat de kleine zich komt melden. Dan kan ik zelf de laatste dingen voorbereiden, zodat we klaar zijn voor de komt van de kleine uk!

Mijn werkgever wil me nog heel graag op wat trainingen plaatsen, voordat ik met verlof ga. Alleen zullen sommige trainingen toch echt in m'n verlof plaats vinden. Ik ben nu een beetje zoekende wat wel, en niet mag. Op m'n werk weten ze de juiste regelgeving ook niet direct. Dus daar moet ik van de week nog even achter heen. Ik denk dat daar weinig terecht van gaat komen. Ik zie me met 36.5 weken toch echt geen agressietraining meer volgen. Ik zal immers geen praktijktrainingen meer kunnen volgen. Het is allemaal weer heel fijn geplaned.

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @fien die acupunctuur doen we niet meer omdat hij zelf aangaf dat t toch beter is om via de kliniek eerst te gaan om zo ook te kijken of er niks met mij is pas dan zou hij ons wel willen helpen!! Heb gister de vragenlijst van de kliniek ingevuld en leer die maandag in als ik t potje ook naar t lab moet brengen voor t 2e onderzoek!!
    Wat vervelend dat ze dat allemaal in je verlof hebben gepland en idd praktijk lijkt me ook niet dat dat gaat lukken moet gewoon idd ff goed uitzoeken, hoe en wat je allemaal nog mag doen!!

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ik meld me ook weer!

@Rabia, gelukkig knap je weer wat op. Buikgriep is echt niet leuk.
    @Arma, prachtige foto!
    @Fien, je zult je vast wel vermaken als je verlof hebt. Dan gaat het echt snel!
    @Baukje, jij gaat ook hard zeg!
    @Tebbie, wanneer ga je eventueel testen?

Hier ben ik begonnen met progesteron. Is op zich niet nodig, want mijn bmm slijmvlies was 1cm. Dat scheen meer dan gemiddeld te zijn.
    Het zijn echte k*t-pillen zeg. De hele dag "lekt" het door.
    Verder weer zulke zere (.)(.). Douchen is echt een crime. Nou ja, donderdag kan ik echt testen. Vandaag stiekem al gedaan, maar nog wit natuurlijk.

12. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @mimully Ik wil maandag pas testen voordat ik naar het zkh ga maar ben den ik voor die tijd al wel ongi. Want begin dingen te voelen die ik alleen met ongi heb :(

Vervelend dat je nu van die rotpillen moet slikken, hopelijk heeft het iets moois opgeleverd en zijn de symptomen die je hebt het begin van een plakbeeb!

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Nou, als ik ze mocht slikken dan was het minder vervelend. Ik moet 2x2 per dag inbrengen. En dan loopt het omhulsel er dus in E loop van de dag er weer uit. Heel vies en plakkerig.

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully wat vervelend van die rotpillen zeg!! Maar goed hopelijk is alles n teken en heb je straks een mooie test in handen en mooie plakkerd!!! ;) ik duim voor je meis!!!

@tebbie jammer meis dat je al dingen begint te voelen die je met je ongi ook hebt :( hopelijk blijft ie uit en heb je maandag nog n mooie test!!! Duim ook voor jou meis!! ;)

15. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Dames :$:D

16. Mell91

Mell91 Niet meer actief

Jeeee meis! :D

17. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Mimully! Wat goed maar ook zó spannend nu!! Toch gefeliciteerd!

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Bedankt. En ik vind het zo rot voor rabia nu. Meid voor jou een hele dikke knuffel!

Nog even wachten tot donderdag. Dan is mijn NOD. Dan zal. Als het geen vmk word vrijdag de gyn bellen voor meer tabletten.

19. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @mimully Jeej! Ik hoop dat het een plakker blijft!

Vandaag een lekker dagje sauna gehad. Was even bang dat het niet door kon gaan door de buikpijn maar uiteindelijk toch gegaan. Nu lijkt de buikpijn wel weer mee te vallen. Wel wat roze bij afvegen dus zal morgen wel doorzetten :(.

20. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oh tebbie. Ik vind het ook zo ontzettend jammer voor jullie. Ik hoop zo dat 2014 ons jaar word.

Share This Page