@mimully Het schiet idd al op. Als er maandag niks uit de onderzoeken komt krijg ik een baarmoederfoto en/of kijkoperatie. Ik weet niet of dat geld als er helemaal niks uit onderzoeken komt of dat ik alsnog dat krijg als erbij mij niks uit de onderzoeken komt. We zullen het maandag wel horen. Ik begin zelf steeds meer te vermoeden dat er bij een van ons of misschien wel beide een probleem zit waardoor het niet lukt. Ik ben in al die maanden nog geen een keer zwanger geweest ook niet maar even. Maar goed hoop aan de ene kant dus dat ze wat vinden zodat we verder kunnen met de volgende stap. En aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat ze niks vinden en dat we beide gewoon vruchtbaar zijn maar gewoon pech hebben gehad. Is best dubbel allemaal...
@Mimully; wat super meis!! En het is al een hele duidelijke test, als je NOD pas donderdag is! Die kan volgens mij alleen nog maar meer gaan knallen straks! M'n duimen draaien dat het een plakkerd is! @tebbie; probeer je niet al te druk te maken. Misschien is het wellicht wel fijner om te horen dat er een probleem is, zodat er een oplossing gezocht kan worden. Maar het kan ook heel goed, dat jullie beide goed vruchtbaar zijn, maar het gewoon nog niet wil lukken. Kennissen van ons zijn 3 jaar bezig geweest, en ze waren beide gewoon goed vruchtbaar. Uiteindelijk zijn ze zonder hulp zwanger geraakt. Ik kan me voorstellen dat morgen een spannende dag is. Hopelijk krijgen jullie dan meer duidelijkheid. Hier zijn we erachter gekomen dat m'n overbuurvrouw zwanger is! Heel leuk natuurlijk, ze zijn ongeveer onze leeftijd. M'n man kwam erachter, omdat hij de beruchte 'blauwe flessen' herkende, haha. Dat is misschien het enigste nadeel als je met MvM meedoet. Gelijk heel de buurt weet ervan. Ik zal haar over een aantal weken eens feliciteren, als ze al wat verder zwanger is. Maar voor mijn gevoel zijn er ineens heel veel mensen om ons heen zwanger. 2014 Wordt volgens mij een heel vruchtbaar jaar!
Whoei mimully!! Wat een duidelijke test al, super meid!! Wat zal t een spannende tijd voor je zijn, ik duim ook voor die plakbeeb! Kun je zelf wel een beetje blij zijn? Tebbie, spannend voor jou ook, hoop zo voor jullie ook op een vruchtbaar jaar! Fien, wat leuk dat je buurvrouw ook zwanger is! Tsja, die blauwe flessen.. Daarom breng ik ze zelf weg, wil liever nog niks zeggen. Gelukkig is bij ons dichtbij een brengpunt
Mijn ongi is nu echt doorgezet. Dus hopelijk komende maandag wat meer bekend over hoe verder . En dan hopelijk idd dit jaar een mooie test
@fien, ja idd! Hij stond er ook binnen twee minuten! Ik ga nu woensdag denk ik weer testen en dan eventueel als alles zo goed blijft gaan vrijdag de gyn bellen. @wrummel, nee blij zijn we zeker niet. Ik riep gister mijn vriend en die reageerde enkel met:"Tja, we weten hoe zulke dingen gaan." En ik kan hem geen ongelijk geven. Wel ben ik echt über misselijk! @tebbie, he meid wat sh*t! Vind je het niet moeilijk om hier nog te komen? Ik heb dat wel al een paar keer gehad namelijk. Ik vind jou en rabia zo sterk!
@mimully Ik heb ook momenten gehad dat ik het heel moeilijk vond en dat heb ik nog steeds af en toe. En dan lees ik weer even een tijdje wat minder. Af en toe steekt het natuurlijk wel als ik een echo zie of een test maar ik gun het jullie net zo veel. Zeker als het zwanger worden niet vanzelf gaat .
@Tebbie; wat jammer meis Ben heel benieuwd naar de uitslagen morgen.. Snap dat je gevoel dubbel is. Ergens wil je natuurlijk dat alles gewoon 'normaal' is, maar aan de andere kant is het ook wel fijn dat ze je kunnen helpen. @wrummel; hoe gaat het met je? Veel klachten of niet? Wanneer heb je je termijnecho? @blauwe flessen; vond ik ook lastig toen bij J. Beetje sneaky die flessen wegbrengen. Deze zwangerschap niet meegedaan, deed al mee aan een ander onderzoek... @mimully; kan me heel goed voorstellen dat je nu nog helemaal niet blij bent. Hoop ook zo dat ze iets voor je kunnen doen zodat dit kindje wel blijft zitten! Vond je test trouwens ook wel heel duidelijk voor zoveel dagen voor NOD! Is bepaald geen tuurstreep... Hier niet zoveel te melden. Zitten voor de tv, het schaatsen te kijken
@tebbie; balen meis. Ik kan me het best voorstellen, dat het niet altijd makkelijk is om hier mee te lezen en te schrijven. Hopelijk krijg je morgen wat meer duidelijkheid, hoe ze nu verder willen gaan. En het is heel logisch, als je even een dipje hebt. Laat je maar lekker vertroetelen vandaag door je vent. @mimully; ik kan me de reactie van je vriend best voorstellen. Hij is waarschijnlijk bang om weer een teleurstelling te moeten verwerken. Mannen laten hun emoties niet altijd zien, maar voelen ze hetzelfde als wij ze voelen. Hij zal het er ook niet makkelijk mee gehad hebben. Hopelijk is dit een mooie plakbeeb, en kunnen jullie dadelijk saampjes van een mooie zwangerschap gaan genieten. Mijn duimen draaien hier. @wrummel; je hebt eigenlijk helemaal gelijk dat je de flessen zelf wegbrengt, als het dicht in de buurt is. Om eerlijk te zijn vond ik het zelf niet zo heel erg dat heel de buurt het wist. Dan hoefde ik het niet zelf te vertellen. Ze kwamen rond een week 12 van zelf naar ons toe, oms ons te feliciteren.
@mimully Ahhh meis geeft niks joh ben heeeeeeeeel blij voor je meis Gefeliciteerd!!!!! Hopelijk volgen wij jullie gauw en stuur ons maar n beetje HCG deze kant op Hihi!!! Ik duim echt voor een plakkerd meis!!! Het is jullie gegunt @tebbie ohhh nee meis ik had t jullie ook zo gegunt!!!! Wel fijn zo'n relax dagje hopelijk morgen goede uitslagen van t onderzoek!!! Vandaag hier ook n relax dagje wel eerst geweet maar daarna naar de bios geweest met m'n moeder en zusje, de Toscaanse bruiloft!! Wel n leuke film maar meer voor thuis op de bank...en daarna door naar de wok lekker hoor!! Eindelijk weer veel gegeten na de buikgriep Morgenvroeg weer n semenanalyse laten doen en hopelijk deze week ook weer de uitslag ben benieuwd maar verwacht eigenlijk niet veel verandering!! We zullen t zien....
@rabia Spannend! Hopelijk krijgen ook jullie snel meer duidelijkheid! Hier licht gespannen voor afspraak om 11.30. Zometeen maar even sporten om mijn gedachten te verzetten
Dankje dames!!! t wordt vanmiddag al aan de HA doorgebeld dus hopelijk kunnen we vanmiddag al bellen voor de uitslag en anders sowieso morgen echt snel!!! Heb net ook aan de assistente gevraagd of ik t op papier kon krijgen maar moet m'n man echt zelf aanvragen :S maar goed als hij belt vandaag voor de uitslag dan vraagt hij ook of hij ze allebei op papier mee kan krijgen ook ivm met de afspraak bij de kliniek dan kunnen we die geven!!! Maar heb m'n man ook gezegd dat hij even moet vragen naar de hoeveelheid en of er ook wel n paar goeie tussen zitten!!! Ik moest t net ook wel aan m'n schoonvader vertellen omdat hij me weg moest brengen ivm dat onze auto t gister begaf hij zei meteen waarom hebben jullie het niet eerder gezegd en we willen jullie helpen!! Jullie problemen zijn onze problemen (echte Turken!!! Hihi)... Hij wil zelfs kijken naar een ziekenhuis in Turkije voor ons haha..omdat n tante van m'n man ook deze problemen had en ze daar ook sneller wat doen enzo (nou ben benieuwd). Ben aan de ene kant opgelucht dat zijn ouders t ook weten en dat ze achter ons staan en heb ook gezegt dat we niet willen dat iedereen t weet omdat t al zoveel pijn doet natuurlijk!! En elukkog begreep hij dat ook, maar goed Turken kennende die moeten altijd met anderen praten dus jah en benieuwd hoeveel mensen hier straks vanaf weten!! Aan de ene kant zou t mss ook beter zijn als ze t weten want nu vragen ze elke x als je komt wanneer de baby komt Maar ben nu ook heel benieuwd naar de uitslag hoor, ik hoop dat we t vandaag al te horen krijgen!!! Ook voor jou tebbie duim ik!!! Hopen op n goede uitslag!!!!
Hey meiden, Weer terug uit het zkh met helaas minder goed nieuws. Mijn man heeft weinig en slecht zaad . Hij moet nu over 6 weken opnieuw laten testen en hij moet bloed afnemen om zijn hormonen te bekijken. Bij mij was verder alles goed. Ze zagen dat het hormoon na de eisprong mooi stijgen en dat ik voldoende eitjes aanmaak. De vraag is nu wat er uit het volgende onderzoek komt. Waarschijnlijk gaan we daarna over op ivf of icsi en misschien als het zaad wat beter is iui. Is wel even flinke domper ondanks dat we er wel een beetje rekening mee hebben gehouden. Thuis ff flink potje zitten janken en nu weer vol goede moed weer verder. De kans dat we op een natuurlijke manier zwanger kunnen worden is in ieder geval erg klein. Dus daar hoef ik voorlopig niet meer vanuit te gaan...
Oh tebbie, wat een vervelend nieuws meid! Gelukkig zijn ze wel al zover dat ze jullie op nog veel manieren kunnen helpen, maar ik snap dat je hier even heel verdrietig van wordt. Hoe is je man eronder?
@mimully Die laat niet veel los . Maar merk wel dat het hem veel meer doet dan hij laat zien. Hij heeft ook al een paar keer sorry gezegd voor zijn slechte zaad. Maar daar kan hij natuurlijk ook niks aan doen. We hebben hier beide niet voor gekozen.
@Tebbie, het is niet niks natuurlijk. En dan maakt het niet uit of het aan de man of vrouw ligt. Het is nooit leuk als blijkt dat het zonder hulp niet gaat gebeuren. Maar we hebben nu gelukkig de medische wetenschap die ons kan helpen en MvM die ook veel mogelijk maakt. En geloof me, ook dit word jullie jaar! Ook als is het dan met hulp van de artsen!