Wat een vervelend nieuws tebbie. Ik kan me heel goed voorstellen, dat je het hier even moeilijk mee hebt. Het is logisch dat je man er ook mee zit, want voor hem voelt het als of hij de reden is dat het nog niet is gelukt. Misschien is het nieuws niet wat je gehoopt had, maar nu kan er wel actie ondernomen worden. Mijn collega heeft in dezelfde situatie gezeten. Haar man had ook slecht zaad. D.m.v. IUI zijn ze redelijk snel zwanger geraakt. Ze zit nu alweer op de helft van haar zwangerschap. Misschien gaat het niet op de natuurlijke manier lukken, maar je kan met wat hulp waarschijnlijk gewoon zwanger worden. Er zijn aardig wat goede tips, die wellicht kunnen helpen om het zaad van je man 'beter' te maken. Maar daar zullen ze je in het ziekenhuis wel meer over vertellen. Een dikke knuffel. Koppie op he meis.
@tebbie oh meis dat is id niet leuk om te horen!! Mijn man doet precies t zelfde en vind het ook moeilijk om erover te praten!!! Hij stopt t liever weg en is toch ook wel n beetje schaamte...vooral omdat hij t z'n ouders niet durfde te vertellen!! Maar zijn vader heeft m nog gezegd dat hij alles kan zeggen en dat hun ons altijd zullen helpen!!! Hier vandaag ook wel weer zitten janken hoor :S ik begrijp heel goed hoe je je voelt meis!!!! En wat mimully ook al zei ook al lukt t alleen nog maar via hulp 2014 wordt ons jaar!!!! wij gaan straks ook onze mooie testjes showen Ik had vandaag al naar de HA gebeld maar was nog niks binnen dus bellen morgenvroeg wel weer!!! Hopelijk krijgen we dan ook de uitslag te horen, ben al weer behoorlijk zenuwachtig!!! Maar goed vandaag proberen te ontspannen en vanavond mag ik op de dochter van m'n vriendin passen mag ik alvast oefenen Hihi
Thanx meiden. Ik weet dat het hierbij nog niet afgelopen is. Maar ben me er wel van bewust dat ivf of icsi geen makkelijk traject word. Zowel lichamelijk als emotioneel. Maar goed we gaan zien hoe het loopt. Ik kan in ieder geval nog kinderen krijgen en dat vind ik fijn. @rabia hopelijk hebben jullie ook snel meer duidelijkheid! En 2014 gaat zeker ons jaar worden
Wow tebbie, dat is beste heftig nieuws! Ook al zat je hier niet op te wachten, je hebt nu meer duidelijkheid en jullie kunnen echt verder nu. Ik hoor veel goede verhalen over ivf en icsi, dus duim echt voor je dat dit een oplossing is voor jullie!! Rabia, als het bij jullie weer niet goed is, gaan jullie dan ook het ivf traject in? Of is daar nog niks over gezegd? Voor jullie ook spannend natuurlijk weer deze uitslag! Soms is het zo lastig om jullie 'digitaal' te steunen. Vaak is een echte knuffel meer op z'n plaats, maar dat kan weer niet. Hopelijk weten jullie dit en ik denk dat ik namens iedereen spreek dat we jullie ook een prachtige test gunnen en ik weet zeker dat die voor de niet-zwangeren ook snel zal komen!!!
@baukje, ik voel me gelukkig goed (ff afkloppen)! Ben wel moe en last van de normale ongemakjes, maar niet echt misselijk enzo, dus mag niet klagen. 25 februari heb ik de termijnecho, best wel spannend weer! Dan gaan we het ook echt naar buiten brengen, ouders en broer en zus weten het al, maar wel lekker als straks niets meer geheim hoeft te blijven! @mimully, ja, kan me beste voorstellen dat je nog niet echt blij durft te zijn.. Heel dubbel lijkt me dat! Had jij een bepaalde periode dat je zwanger waarbij het mis ging, of waren dat elke keer andere weken? Meid, ik duim voor je en hopelijk hebben de medicijnen geholpen en blijft hij/zij eindelijk zitten!
@Mimully gefeliciteerd meis. Spannende weken nu. Ik duim dat de kleine dit keer blijft plakken. @Tebbie hele dikke knuffel. Wat een rot nieuws. Hopelijk wordt 2014 met een beetje hulp jullie jaar al snap ik dat je liever op een natuurlijke manier zwanger had geworden. Dikke knuf. @Rabia spannend zeg. Ben benieuwd naar de uitslag morgen.
@tebbie heftig meis! Logisch dat je dan emotioneel word!! de meeste mannen uiten hun emoties minder.. Gelukkig is idd de techniek van tegenwoordig een stuk beter en kunnen ze heel veel! Weten jullie wat ze dan na de volgende test gaan doen? @rabia spannend! Moet je morgenochtend dan weer bellen? Pffff wachten..wachten..
@wrummel, telkens rond de zes weken. Maar nu ook al wat buikpijn. Heb vandaag kantoorwerk gedaan, dus rustig toevallig. Maar vanavond bij het eten maken wel een soort kramp in mijn onderbuik/lies dus ga weer van het ergste uit.
Mimully, ik hoop zo voor je dat t gewoon zwangerschapskwaaltjes zijn! Ik duim voor je meis, vind t zo k*t voor jullie!!
@wrummel geen idee ik zal sowieso de test van m'n man moeten afwachten en 6 maart is onze eerste afspraak bij de kliniek dus weet eigenlijk nog niks en bij mij is er natuurlijk nog niks getest dus dat wordt nog afwachten!!! En thnx voor de knuffel Hihi...wij komen straks ook die mooie testjes showen hoor Hihi @mimully ik hoop ook dat t gewoon zwangerschapskwaaltjes zijn meis en duim zo hard voor je!!!! Gun t je echt meis!!!
Hier helaas slecht nieuws...mijn man heeft geen zaadcellen!!! De vorige x was er maar 1 onbeweeglijke en nu helemaal niks sorry heb hier ook ff net n potje zitten janken!!! ik weet gewoon ff niet meer wat ik moet denken en doen!!! Hoef t sowieso deze maand niet nog zelf te proberen want dat gaat m toch al niet worden!!! Heb van de dokter alles op papier meegekregen en zullen wel af moeten wachten tot 6 maart en wat ze daar zeggen!! Ik weet niet of er opties zijn om zijn zad te kunnen verbeteren en dan heb je alleen nog n donor?! Mja zullen t gaan zien!!! :S
Och jee Rabia! Dat is echt ontzettend slecht nieuws! Logisch dat je hebt moeten huilen meid! Je wereld stort helemaal in op zo'n moment denk ik! Hoe is je man eronder? Een hele dikke knuffel!
@mimully jah echt wel en je denkt nou t zit er voor ons gewoon niet in!! Mijn is wel teleurgesteld en had dit ook niet verwacht maar hij heeft zelf nog wel goeie hoop...alleen dat is bij mij op dit moment ver te zoeken!!! maar goed hoe gaat t met jou? Nog veel buikpijn?? Ik duim echt zo hard als ik kan voor jou dat hij/zij blijft plakken!!!
@rabia; een dikke knuffel meis. Heel logisch dat je je even rot voelt nu. Maar wat ik niet begrijp, is dat je wel even zwanger bent geweest vorig jaar. Dus schijnbaar heeft hij wel levende zaadcellen. Ik weet dat er trucjes zijn, om de kwaliteit van het zaad van je man te kunnen verbeteren. En zolang hij maar een paar zaadjes heeft, zijn er zeker mogelijkheden om gewoon zwanger te raken. Weliswaar met hulp, maar er zijn zeker mogelijkheden. Geef niet zomaar op he, ik weet zeker dat er ook voor jullie nog mogelijkheden zijn. @mimully; ik hoop gewoon dat het zwangerschapskwaaltjes zijn. De eerste weken van mijn zwangerschap, heb ik ook vaak een zeurende en stekende ongi pijn gevoelt. Hopelijk is het gewoon een teken dat je baarmoeder aan het groeien is, en blijft deze beeb gewoon plakken.
@rabia achhhh meis wat vervelend!! Dus nu weer wachten?! Logisch dat je moest janken! Dikke knuffel! <3
Dankje dames!!! Ja vorig zwanger maar op NOD ongi geworden en als ik niet die vele dikke stolsels had dan had ik t ook niet geweten!! Maar t is nu wel n stuk pijnlijker omdat we nu dan anders al n maandje ongeveer ouders zouden zijn geweest!!! Maar goed t is nu eenmaal zo en hopelijk zijn er nog methoden om zwanger te kunnen raken maar denk zelf dat 2014 t niet gaat worden voor ons!!!!
@rabia, vanochtend nergens last van, maar nu wel weer pijnlijk. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. En over dat ouders zijn, dat gevoel ken ik.
@Rabia Jeetje wat een rot nieuws. Hele dikke digi knuffel. Ik hoop dat ze toch het zaad van je man op de een of andere manier kunnen verbeteren.
Ooh rabia, jeetje meid, wat erg! Pff, hele dikke knuffel!! Ook voor jullie is er een manier om papa en mama te worden hoor meis, zoals de andere meiden ook zeggen, er is vast een manier om gezonde zaadcellen te krijgen. Bij je vorige controle had je er toch ook wat? Oh ik vind t zo rot voor jullie dat t nu zo moet zijn..