Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sfeertje83, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Bij de vorige bleek er maar 1 onbeweeglijke te zitten :( maar goed we hopen dat er idd nog een kansje is!!!

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    @Rabia; vind het ontzettend kl*te voor jullie maar toch begrijp ik de uitslagen niet helemaal. De eerste analyse was niet top maar ook niet heel slecht had je huisarts gezegd. En nu zou er plotseling geen enkele levende zaadcel in zitten? Is de analyse wel goed gegaan, denk ik dan. Ik neem aan dat jullie het zaad onder de juiste condities naar het lab hebben gebracht. Wordt het nog een keer bekeken dan? Neem aan dat jullie nu een verwijzing krijgen voor de gynaecoloog/fertiliteitsarts?

@tebbie; ook voor jullie pittig nieuws zeg. Hopelijk is IUI eerst een optie voor jullie maar gelukkig zijn er meerdere opties om ook jullie wens in vervulling te brengen. Hoe gaat het nu met je man en met jou? Kunnen jullie er samen goed over praten?

@mimully; denk aan je meis, hoop zo dat het dit keer wel goed mag gaan!

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje jah klopt m'n man had gewoon niet goe begrepen! Daarom had ik ook liever dat ik zijn dokter toen had gesproken en daarom sprak hij over n lopertje omdat die niet echt bewoog!!! Maar dit bleek er maar 1 te zijn :( we gaan idd 6 maart naar de kliniek heen en krijgen daar n gyn en zij zal ons dan wel meer vertellen!! Dit gebeurt allemaal in een fertiliteitskliniek dus we zitten dan in ieder geval op t juiste adres!!! En tot die tijd moeten we gewoon wachten en deze maand kunnen we vrij weinig doen :S na 6 maart weten we meer!!! Hopelijk zijn er nog opties voor ons om zwanger te raken!!!

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Jeetje wat een heftig verhaal Rabia! Hoe is je man er onder? Dit is nogal wat.. Ik hoop zo dat ze iets voor jullie kunnen betekenen maar het zal een pittige weg worden. Dikke knuffel meis!

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje jah hij is ook teleurgesteld en wel verdrietig alleen uit hij dt niet zo!!! Stukje mannelijk trots he die gaan niet potje janken of met z'n vrienden over praten...schaamt zich er denk ik ook wel n beetje voor wat ik ook wel weer begrijp!! Maar we proberen positief te blijven ook al is dat niet even makkelijk natuurlijk en zal zeker n moeilijke en emotionele rollercoaster worden!!! Maar hopelijk is dat t dan wel allemaal waard uiteindelijk!!! ;)

6. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @rabia hè bah dat is nou net het nieuws wat ik niet wilde lezen :(. Ik had zo gehoopt dat jullie meer geluk hadden :(. Hopelijk kunnen ze nog wat voor jullie doen zodat jullie ook zwanger kunnen worden. In ieder geval een dikke digi knuffel! Weet hoe je je voelt....

@baukje Met mij gaat het met ups en downs. Slaap slecht en heb constant hoofdpijn. Bij mij zijn dat tekenen dat ik erg gespannen ben wat ook niet gek is. Mijn man en ik kunnen er goed over praten, dus dat is wel fijn. Het zal nog wel ff duren voordat ik het een plekje heb kunnen geven maar dat is prima. Mijn man en ik hebben nu afgesproken vooral weer proberen te genieten en lekker nog ff er tussenuit te gaan. Voordat we in de rollercoaster van ivf/icsi/iui stappen want dan zullen we alle energie nodig hebben.....

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @tebbie jah voelt echt als n klap in je gezicht he!!!! Maar goed hebben t nu wel n plekje kunnen geven en vanochtend hoopte ik dat t n droom was maar helaas is de werkelijkheid!!! Ik hoop dat er bij jullie eind volgende maand ook n betere uitslag komt meis!!! Slikt jouw man ook vitamines nou?!

8. Mylady2009

Feb 11, 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik meld mij ook aan! Wij hebben ook een grote kinderwens maar weten tegelijkertijd dat we dit niet "zomaar" voor elkaar zullen krijgen.

As vrijdag op Valentijnsdag gaan wij voor de 2e keer naar de kliniek MC Kinderwens voor onderzoeken. De eerste onderzoeken zijn geweest in november vorig jaar en nu gaan we op herhaling om te kijken of er enige verbetering in zit en of we geholpen kunne worden bij de kliniek.

Ik ben benieuwd hoe het hier op het forum iedereen vergaat aankomend jaar, hopelijk vele leuke en positieve berichten!

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hoi mylady. Welkom!

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Welkom mylady. Spannend voor jullie al die onderzoeken. Hoe waren de uitslagen in november?

@mimully, hoe gaat het meid? Nog getest?

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heey, ja heb nog getest. Voel me vreselijk moe en ben zeker in de ochtend heel misselijk. Heb veel pijn in mijn liezen en soms in mijn buik. Maar een miskraam begint bij mij ineens, dus ongi krampen en zo, die ken ik niet eens.

Hier een foto. Heb hem net gemaakt, maar de test vanochtend om zes uur gedaan.

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Ziet er wel goed uit meid! Dat nog steeds voor nod! Ga je morgen de gyn bellen?

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, dit is nog steeds voor mijn NOD. Die is morgen of vrijdag. Volgens mijn cyclus vrijdag en volgens FF morgen. Ik probeer tot vrijdag te wachten met bellen omdat dat dus volgens mijn cyclus de NOD is. Ik zou morgen vier weken zijn. Dat lijkt mij een hele nette test toch? Als het er maar geen twee zijn! Mijn broeken doen namelijk al pijn. Die schuif ik onder mijn buik nu.

14. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
  15. ano1

ano1 Niet meer actief

wij gaan ook voor ons eerste kindje !
    ben in november gestopt met de pil, en sinds een paar weken ''echt'' aan het oefenen !

16. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Welkom milady, ook spannend voor jou!

Mooie test mimully en dat voor je nod!
    Wel interessant artikel trouwens, zou wel wat verklaren, ook dat t bij jou ook elke keer meteen weer raak is..
    Kunnen ze dit bij jou onderzoeken?

17. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Welkom ano1.

@ Wrummel, ik heb geen idee. Ik las het vandaag pas. Als ik volgend week naar de gyn moet neem ik het wel even mee. Eens horen wat hij zegt. Zou wel een last van mijn schouders afvallen. Dan is het dus echt gewoon telkens pech.

18. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ook welkom ano!

Ja mimully, dat kan ik me heel goed voorstellen zeg..
    Hoop voor je dat je hiermee duidelijkheid krijgt!

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @ano welkom meis!!

@mimully mooie test meis ;) mss is t een goed teken dan omdat t nu ook anders voelt?! Zou idd kunnen dan dat je man super vruchtbaar is en dat t gewoon elk x gewoon pech is?!

20. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @rabia Het is idd een flinke klap als je zoiets hoort. Hopelijk krijgen jullie 6 maart meer duidelijkheid over hoe verder en wat de mogelijkheden zijn.
    Mijn man is niet aan de vitaminepillen, tenminste niet vanuit het zkh. Nu eerst de volgende tests afwachten en dan zullen we wel meer horen over hoe verder.

@mimully Mooie test! Ze lopen mooi op! Hopelijk blijft het plakken :).

@milady @ano1 Welkom!

Hier gaat het de ene dag beter dan de andere. Merk vooral veel koppijn, last van mijn darmen en slecht slapen. Overdag loop ik af en toe ook als een kip zonder kop rond maar ach dat neemt niemand me kwalijk.
    Begin er onder tussen ook de voordelen er van in te zien :). Zo kunnen we nu gewoon weer gaan genieten van de seks in plaats van het gevoel te hebben dat het moet :p. Ook hoef ik in ieder geval de komende 2 maanden niet op mijn cyclus te letten, dat is ook wel eens lekker ;).
    Maar alle gekheid op een stokje, het liefst was ik natuurlijk gewoon op de natuurlijke manier zwanger geworden maar dat zit er niet in. Dus nu zullen we moeten roeien met de riemen die we hebben en genieten van elkaar :)

Share This Page