Misschien je vruchtbare periode? Dus vruchtbaar slijm? Moet je volgende keer kijken of je tussen twee vingers een draad kunt trekken.
@mimully; moest eigenlijk een ogtt (orale glucose tolerantie test) doen ivm mijn bmi. Hoefde ik met J. niet maar het protocol is aangescherpt. Moet je ook nuchter zijn, prikken en daarna een heel vies drankje drinken (250ml water met 75gram glucose). Dan 2 uren rustig zitten en dan weer prikken. Met een aantal tegenargumenten kon ik mijn vk ervan overtuigen om ipv deze test een dagcurve te prikken gelukkig komt er nu ook niets uit. @mel; je zit vlak voor je nod of niet? Tijdens een zwangerschap heb je duidelijk meer last van afscheiding, maar of dit een teken kan zijn voor jou.. Ik hoop het voor je!
@MiMully nou, ik zit nu op dag 30..dus ik denk niet dat het vruchtbaar slijm is.. @baukje ..ja ik weet niet precies wanneer mijn nod is, mijn vorige cyclussen waren 34 - 36 - 33 - 42... Dus ik denk zelf dat ik maandag een testje doe, want dat is mijn vrije dag, dan kan ik het in de ochtend doe. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe ook nog geen tekenen van mijn menstruatie heb.
Ik had zulke afscheiding juist rond mijn vruchtbare periode. De afscheiding die ik had, voordat ik een positieve zwangerschapstest in handen had, was helder, dun en ook meer dan ik gewend was. Ik zou voor de volgende ronde (mocht het deze rond niet raak zijn natuurlijk), eens goed je cyclus in de gaten houden. Ik denk dat het handig is om goedkope ovu-testen in huis te halen. Op die manier kun je nagaan wanneer je ei-sprong is, en welke symptomen je dan ervaart. Ook is het makkelijk om te berekenen wanneer je een zwangerschapstest kunt doen. Ik denk dat het voor jezelf ook fijner is, om meer duidelijkheid omtrent je cyclus te hebben. Dan kun je eventueel ook gerichter gaan klussen.
@Fien25 ik denk dat ik de volgende ronde weer ovulatietesten ga gebruiken, want aan mijn afscheiding merk ik niet zo veel... waar kan ik goedkope ovulatietesten kopen?
@ mel bij action heb je 5 voor 2,50 en ik vind ze goed en geven ook duidelijk m'n eisprong aan!!! En klopt dan ook wel met de eipijn die ik meestal paar uur erna krijg!!!
Idd, bij de action. Die werken hier ook prima. Hoewel we hopen dat je ze niet meer nodig hebt voorlopig.
@Fien25 ja vanochtend...maar natuurlijk negatief. Denk dat m'n ongi er nu aankomt, want had net bruine afscheiding.. Dus op naar de volgende ronde! Hoe is t bij jou?
Wat jammer Mel. Maar in ieder geval heb je nu wel gelijk duidelijkheid, en kun je door naar een nieuwe ronde. Hier gaat alles z'n gangetje. Van de week heb ik alle babykleertjes uitgewassen, en vandaag opgestreken. Het begint nu langzaam werkelijkheid te worden, dan in een aantal weken daar een klein hummeltje in ligt. Nu zijn het alleen nog kleine dingen die op orde gemaakt moeten worden, voordat we er helemaal klaar voor zijn.
@fien wat leuk meis! Nu aftellen.. Moeten jullie nog veel regelen? En hoe voelt de aankomende papa zich?
@mel balen meis!!! Dikke knuff!!! @fien wat fijn zeg!! Nog ff meis en dan kun je lekker genieten van je gezinnetje!!!
Balen mel! @fien; last van nesteldrang? hier absoluut nog niet :s @mimully; hoe laat heb je vandaag de echo? Duim heel hard voor je!
Toen ik zp afsloot bedacht ik me dat ik een dag in de war was idd. Dacht dat het vandaag al woensdag was.. Spannende dag morgen, nog wel rustig allemaal?