Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ons kamertje is nu zo goed als af! Nu we toch allemaal aan het genieten zijn van de fijne en positieve sfeer, kom ik ook even een paar foto's spammen!

Bijgevoegde bestanden:

2. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    En nog twee...

Bijgevoegde bestanden:

3. Mell91

Mell91 Niet meer actief

@baukje wauwww wat een goed nieuws meis!!
    Inderdaad proberen die laatste weken nog te genieten!

@fien wat een leuk kamertje zeg!! Word dan steeds meer werkelijkheid lijkt mij hihi!

4. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Super leuk geworden fien:D

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Supermooi Fien. En vanaf vandaag mag je thuisbevallen!

6. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Oh wat leuk fien! Echt een lief kamertje! Onvoorstelbaar dat er straks iemand in dat bedje ligt, of niet? :)

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Mag ik met het goede nieuws van Baukje min echofoto ook nog even komen spammen of zijn jullie er klaar mee?
    Links het hoofdje en dan in een komma naar beneden het "staartje"/begin van de beentjes

8. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Aha super foto mimully. Zat me net af te vragen of ik de foto had gemist.

9. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dank jullie wel dames! We zijn ook heel blij met het kamertje! Het voelt nog heel erg raar, dat daar binnenkort ons kleine mannetje in ligt!:p De eerste weken zullen we het ledikantje wel op onze kamer zetten.

En we hebben vandaag inderdaad de 37 weken gehaald:D. Maar ik heb zo'n gevoel dat ons ventje nog wel even blijft zitten;).

@Mimully; wat een mooie foto! en je kan er inderdaad al een klein mensje in zien. Het blijft een wonder he, wat er nu in je buik groeit!

10. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, een wonder en een angstig idee. Niet vanwege het feit dat het een kindje moet worden, maar alle onzekerheid erbij. Gelukkig wel veel echo's en foto's. Dat wordt een mooi album straks. Morgen 9 weken. Dat is voor mijn gevoel een mijlpaaltje. Dinsdag duimen we weer voor een goede echo, maar ik denk niet dat er een moment is dat ik de angst van me af kan zetten.

11. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Mooie echo mimully! Ik ben daar nooit op uitgekeken maar kan natuurlijk niet voor de anderen antwoorden.
    Bezorgd blijf je altijd, maar als voor jullie de 12 weken gehaald is en jullie combinatietest goed is, hoop ik echt dat je wat meer kunt genieten meid!

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Tja, dat wachten we wel af. Voorlopig gaan we van echo naar echo.

Heb jij de kleine al gevoeld wrummel?

13. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Nee nog niet mimully! Ik voel af en toe wel een trilling of een blub, maar dat kunnen net zo goed m'n darmen zijn want die zijn ook een beetje van slag ;)
    Lijkt me toch wel heel bijzonder, maar nog eventjes geduld :)

14. Mell91

Mell91 Niet meer actief

@MiMully mooie echo zeg!
    En het is helemaal niet erg hoor ;)

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Fien; wat een mooi kamertje hebben jullie gemaakt voor jullie kleine jongen. Vooral de boom met aapjes vind ik geweldig! En je hebt het bedje al kort opgemaakt zag ik ;) hou er wel rekening mee dat je kindje het ledikantje eerst te groot kan vinden. Dan zou je eventueel de wandelwagenbak kunnen gebruiken de eerste paar weken.

@Mimully; mooie echofoto meis, echt heel duidelijk. Zelfs zonder je uitleg begreep ik m al. Wanneer heb je weer een echo?

Hier hebben we gisteren alsnog de 3d/4d echo afgesproken. Deze was vorige week donderdag maar hadden m toen afgezegd. Nu alsnog gepland :D

@Rabia; wanneer moet je man naar de uroloog?

@Tebbie; hoe gaat het met jou meis? Zijn er nog ontwikkelingen?

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje 7 april moet mijn man dus nog 2 en n halve week wachten!!! Dus jah zijn er niet zo mee bezig...ben benieuwd of t zo te verhelpen is of dat er echt n operatie bij te pas moet komen???

17. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Gefeliciteerd met je 9 weken zwangerschap mimully! Op naar de volgende 30!! ;)

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Haha, bedankt! We doen ons best!

19. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hallo allemaal,

Ik ben niet meer zoveel op het forum maar lees nog wel af en toe mee. Ik merk dat ik af en toe gewoon even geen zin heb om te lezen hoe andere zwanger zijn enz. Sorry :(
    Maar ik word er gewoon heel verdrietig van.

Maandag moeten we weer naar het zkh en dan horen we hopelijk meer. De laatste week ben ik weer erg gespannen en heb erg veel hoofdpijn. Ik hoop dat dit niet al die tijd zo blijft want weet niet of ik dat vol hou. Ben het wachten inmiddels wel een beetje zat, ik wil verder want nu zit er voor mijn gevoel geen vooruitgang in :(.

Vorige week weer ongesteld geworden en toen zat ik er even helemaal doorheen, voor mij hoeft dit allemaal niet meer, ik wil geen eisprong voelen en ook niet ongesteld worden want het heeft toch geen zin. Maar de dagen erna ging het gelukkig weer wat beter en nu in spanning wachten op het nieuws dat we maandag krijgen.
    Ik zelf ben bang dat de uitslag slechter is dan de vorige keer omdat het leveren van zaad niet erg goed ging. Ml heeft nu nog minder ingeleverd dan de vorige keer. De druk werd hem gewoon te veel:(. We gaan dan ook maandag navragen wat we hier aan kunnen doen omdat te verzachten want hij zal het nog vaker moeten inleveren.
    Ook ben ik bang dat we voor icsi zullen moeten gaan, wat betekend dat we waarschijnlijk pas over 3 maanden kunnen beginnen, hopelijk hebben we in die tussentijd wel wat afspraken in het zkh zodat het voor mijn gevoel blijft lopen.

We zullen het zien! Ik zal proberen jullie af en toe op de hoogte te houden!

20. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Och meid. Ik snap je gevoel toch wel hoor. Na de mk werd het voor mij op een gegeven moment ook te confronterend. De wens wordt ook steeds groter en vooral het besef hoe groot het wonder is dat je een kindje mag krijgen!
    Ik snap dat het gewoon niet leuk meer is om hier te komen soms. Daarom zal ons groepje ook echt wel uitgedund zijn (Xenia komt immers ook niet meer hier, wel in een ander groepje. Dat is ook prima). Ik kan je vertellen dat het voor mij nu ook niet "leuk" is. Tuurlijk zijn we ontzettend gelukkig dat we nu al zover gekomen zijn, maar ik kan niet wachten tot de volgende 7 maanden om zijn.

Deel Deze Pagina