De echo is ook achter de rug alleen heb ik m'n twijfels of t wel goed was...omdat er duidelijk n streep te zien was op z'n ballen en ook n wit en zwart bolletje te zien was...maar ze zeggen nog niks omdat we telefonisch de uitslag krijgen volgende week dinsdag!! Maar goed aan de andere kant als t wel wat is zou dat mss de oorzaak kunnen zijn dat hij geen zaadcellen heeft en dat vind ik dan beter dan als ze zeggen de echo is goed er is geen duidelijke oorzaak waarom hij geen zaadcellen heeft!! Gelukkig hoeven we niet weer n maand op de kliniek te wachten en kunnen er al 24 april terecht!! Hopelijk krijgen we dan te horen wat ze gaan doen bij ons!!!
Wat fijn Rabia, dat het nu zo snel gaat. Nog geen echte IVF of zo maar wel al flinke stappen qua onderzoeken en uitsluiting.
@Rabia; wat fijn dat ze niets ernstigs hebben gevonden in het ziekenhuis. En tja, man lief moet er ook wat voor over hebben he, haha. Je kan er maar beter om lachen, dan om huilen. Maar ik denk dat de meeste mannen een prostaatonderzoek niet fijn vinden. Maar het is voor het goede doel moet je maar denken. Ik hoop dat de uitslagen van de echo straks ook gewoon goed zijn, en jullie dadelijk met het traject verder kunnen. Een collega van mij, heeft ongeveer hetzelfde ondergaan. Ook bij haar man lag het probleem. Zij hebben meerdere IUI behandelingen ondergaan. En uiteindelijk is ze met hulp ook gewoon zwanger geraakt. Hopelijk ben je straks via ICSI ook gewoon zwanger.
@Rabia; fijn dat er nu vooruitgang is. Toch zitten er telkens wel een aantal weken tussen onderzoeken en uitslagen. Ik zou daar toch wel lichtelijk ongeduldig van worden geloof ik. 'Hopelijk' vinden ze iets bij je man wat met een simpele ingreep te verhelpen is. Zo'n tese traject lijkt me behoorlijk pittig en ingrijpend. Hoe is hij er zelf onder?
Jah hij zei dat hij niet zenuwachtig was maar merkte dat hij dat toch wel was hoor!! Hij moest z'n onderkleding uit doen en zei de verpleegkundige ga maar zitten...ging hij op de stoel van de arts zitten, zegt ze nee je moet op de bank gaan liggen!!! Nou ik weer helemaal dubbel van t lachen natuurlijk!!! Maar hij's niet zo'n prater en zegt elke x wel komt allemaal wel goed!!! Maar goed elke x is er nog weinig goede uitgekomen en dan zeg ik wel eens wat tegen hem maar denk dat hij daar gewoon niet aan wilt denken, en dat begrijp ik ook wel maar goed ik hou er wel rekening mee!!!
@Rabia; jullie weg zal idd niet makkelijk worden, maar het is het allemaal waard als je voor het eerst jullie kindje mag aanschouwen! En we gaan met z'n allen heel hard duimen dat dit gaat gebeuren voor jullie! En dat geldt uiteraard ook voor Tebbie! Het zit me ook nog steeds niet helemaal lekker dat Arma zich plotseling heeft afgemeld. Is toch wel een beetje gek... Hoop ook maar dat alles goed is met haar en hun kindje. Hopelijk leest ze nog mee als 'gast' en besluit ze ons op een dag te vertellen waarom ze zo plotseling is vertrokken. Vind het in ieder geval erg jammer!
Oeps m'n bericht was nog niet af...maar ik heb haar ook niet!!! Trouwens kwam er vandaag ook achter dat de afspraak bij de kliniek 24 april ook precies n jaar geleden is dat ik de miskraam heb gehad!!! mja hopelijk krijgen we dan idd te horen welk traject t voor ons gaat worden!!!
Ik heb waarschijnlijk een mannetje, dat op tijd gaat komen. M'n vliezen zijn vannacht om half 2 gebroken. De weeën zijn een half uur daarna meteen begonnen. Ik wacht nu tot ze wat regelmatiger worden, voordat we de VK bellen. Man lief staat vol van de stress, haha. Ik ben er zelf eigenlijk nog heel kalm onder. Hij wil het liefst al meteen de VK en m'n ouders bellen. Gelukkig heb ik hem nog even van dat idee af geholpen. Nog maar even genieten van de laatste uurtjes saampjes.
Wha Fien! Wat spannend!!! Ik zit meteen ook helemaal te shaken. Ondertussen ook alweer drie uur verder dus hopelijk vorder je mooi. Enne, heb je dan ook de geboortekaartjes gratis, hihi. @rabia, dat is juist een mooie datum. Deze zw.schap bij mij. Hangt ook aan elkaar met speciale data qua echo's enzo.
Whaaa spannend meid!! Ook start bevalling met gebroken vliezen dus! Werd je er wakker van? Zet m op! Hoop voor je dat het lekker snel vordert allemaal en ben heel benieuwd naar je verhaal!
@fien wat spannend meis!!! Hopelijk loopt alles voorspoedig meis!!! Hou t topic wel in de gaten nog heel even en kan je je kleintje vasthouden!!!!
Nog steeds niks? Als ze bij de eerste uitgaan van 1 cm per uur, zou ze ondertussen net bevallen kunnen zijn. Spannend hoor!
Je maakt het spannend Fien, hopelijk ben je al heerlijk aan het knuffelen met je mannetje! Hier zometeen naar het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk aan het stijgen is.. De onderdruk was vanmorgen 90 en heb sinds gisteravond flinke hoofdpijn. Deze is inmiddels wel afgezakt maar ze willen toch kijken wat mijn nier- en leverfuncties doen. Daarnaast was het ctg dubieus. Op zich wel netjes maar op sommige stukken erg vlak en een stukje daalde de hartslag van de kleine wat te lang. Het ctg zal dus ook herhaalt worden..
Tebbie, rabia en xeniatje, wat fijn dat jullie nu voor jullie gevoel ook echt kunnen beginnen!! Het zal niet makkelijk zijn al die onderzoeken, maar het is het straks dubbel en dwars waard! Ik hoop echt voor jullie dat t snel raak is en jullie ook kunnen gaan genieten van een mooie zwangerschap! Mimully, hoe is t met je meid? Alles nog helemaal goed? Kun je al een beetje genieten? Baukje, wat spannend voor jou die laatste weken. Het zal niet makkelijk voor jullie zijn om op deze manier de laatste weken door te komen. Hopelijk groeit hij nog mooi een beetje door en is met jullie gezondheid alles goed. Arma, hoop dat alles goed is meid! Hopelijk horen we nog eens wat van je! Hier ook alles goed! Begin nu af en toe een klein kriebeltje te voelen, heel leuk! 1 mei 20-weken echo, dus het schiet mooi op! Nou, nu maar wachten op mooi nieuws van fien! Leukkk!!!
Dankje wrummel!!! Hopelijk kunnen wij dit jaar ook n mooie test showen met z'n drieën we zullen t gaan zien!! Wat fijn dat alles goed gaat met jou!!! Wanneer krijg je t geslacht te zien dan?! En wil je t weten??