@tebbie; je bent nu gewoon zwanger hoor, tot het tegendeel bewezen is. Hopelijk blijft je eitje lekker plakken, en kun je over 2 weken een mooie zwangerschapstest laten zien. Wat is het eigenlijk snel gegaan he, nu je er over na denkt. M'n duimen gaan heel hard draaien hier voor jullie. Jullie verdienen het om over 2 weken een mooie test te laten zien.
Wat goed tebbie! Ik duim voor je en groot gelijk om het te vieren! Veel plezier en we hopen op een plakkerd!
Haha, nog even geduld! Vriend denkt wel dat het een meisje is. Ik heb helemaal geen gevoel. En ik wil het ook niet weten.
Wat een mooi mannetje baukje! Hopelijk mag hij snel mee naar huis. Hier vanmorgen telefoon gehad van het ziekenhuis. De 2 andere embryo's worden ingevroren! Zijn echt superblij. Want dat betekend dat we nog 2 extra kansen hebben mits ze goed ontdooien natuurlijk. En wat betreft meer meisjes......uhm zullen we eerst afwachten of het raak is
Idd tebbie je bent nu idd al zwanger en ga heeeeeeel hard duimen dat ie mag blijven plakken!!! lijkt me idd ook een heel onwerkelijk gevoel op dit moment!!! Probeer er n beetje van te genieten en hopelijk kun je ons dan straks die mooie test showen!!!
Hoi dames, wat zijn we weer stil. @Baukje, hoe gaat het met jullie? @Tebbie, hoe voel je je? Wanneer zou je mogen testen? @Rabia, hoe is het met jullie? Al weer uitslagen/onderzoeken? @Wrummel, hoe gaat het met je zwangerschap? Je gaat hard nu. @Fien, hebben jullie al een beetje een draai gevonden ondertussen?
Ja, we hebben gewoon 3 dagen niks gezegd, iedereen zal wel druk zijn Ik in ieder geval wel, bij ons zijn ze deze week gestart met de bouw, dus erg spannend! Met mij gaat het verder goed, niks te klagen! Ik heb van t weekend in Berlijn een leuk spijkerbroekje gekocht voor de kleine man. Het eerste dingetje wat we hebben gekocht! Wel leuk hoor dat we nu gericht kunnen shoppen! Hoe is het met jou dan mimully? Begint t een beetje echt te worden nu? Ik las laatst ergens dat je al best een buikje hebt, wat leuk toch! Kun je de kleine al een beetje voelen? Begint hij/zij al te kriebelen? Toch wel speciaal als je dat voelt. Bij mij was dat voor het eerst in de Hema bij de kassa, toen ik wachtte op m'n vriendin. Haha, dat dat nou daar voor het eerst plaats moet vinden!!
Hoi. Nog niet echt gericht gevoeld. Wel dat ik het dacht. Nu eerst in afwachting van de kweek van de ha. Ik dacht dat ik een blaasontsteking had, maar ze konden eerst niks vinden. Het kan ook nog een schimmelinfectie zijn. Veel afscheiding en jeuk! Ze vervelend. Buikje zit er inderdaad wel al. Staat nu weer even wat stil qua groei. Van de week weer flinke steken, dus wel weer wat in de stress. Volgende week donderdag weer echo. Gericht shoppen zal hier (hopelijk) niet kunnen. Wij willen het geslacht niet weten.
Hm, rot dat je last hebt van jeuk, komt volgens mij idd veel voor, een schimmelinfectie. Hopelijk krijg je er snel wat voor! Steken hoeven niet altijd wat te zeggen, heb ik vandaag ook wat meer last van. Maar kan me voorstellen dat je daardoor weer onzeker wordt. Volgende week heb je vast weer een mooie echo! Ik vind t wel leuk dat je het niet wilt weten, lijkt me ook echt een leuke verrassing als het zover is!! Heb je al wel een beetje een gevoel wat t is?
@wrummel & mimully; we verwachten natuurlijk wel een paar mooie buikfoto's te zien he! Het wordt hoogste tijd dat we jullie mooie buikjes mogen bewonderen. En geniet heerlijk van het (voor)shoppen. Het is daarnaast alleen maar handig, want je moet zoveel aanschaffen voor een kleintje. Het is fijn om het meeste al in huis te hebben, voordat de kleine komt. @baukje; hoe gaat het me je kleine vent nu? Gaat het kolven nu weer wat beter? @rabia; hoe gaat het met jou meis? Kun je het wachten nog een beetje overbruggen? @tebbie; voel je je al anders dan normaal? Het lijkt me een hele spannende 2 weken. Hier gaat alles z'n gangetje. We hebben een redelijk ritme kunnen vinden, maar de eerste weken blijven pittig. Om de 3 a 4 uur komt de kleine voor z'n voeding en natuurlijk een schone luier. Hij heeft dan niet altijd zin om direct te slapen, en zet dan lekker z'n keeltje op. Nu zijn we heel erg consequent bezig met inbakeren. En daar lijkt hij gelukkig wat rustiger mee te worden. Hij slaapt nu meer dan eerst, en geeft papa en mama nu wat meer rust. Hij slaapt gelukkig s' nachts erg goed, en we hoeven er dan maar 1x uit. Ik merk wel dat ik meer aan huis gekluisterd ben, vanwege z'n slaapjes en z'n voedingen. Het kolven doe ik het liefste thuis. En daarnaast moet de melk meteen koel bewaard worden. Het vergt heel wat meer voorbereiding, wanneer je er eens op uit wilt. Voorlopig vinden we het wel goed zo. Op deze manier kan ons ventje wellicht sneller een ritme thuis oppakken.
@fien, ik wacht nog even met het echte showen totdat er ook echt wat te showen valt hoor. Heb al een paar dagen last van mijn middenrif/aanhechting borsten. Geen idee of dat normaal is. Mijn borsten zijn wel huge! En zo pijnlijk. En ik had sowieso niet weinig...
Hoi dames jah sorry was idd druk vooral t wkend op 3 kinderen passen pfffff....ben nu nog steeds aan t bijkomen zeg!! Hahhaha.... Heb vandaag bericht gehad van t ziekenhuis in Nijmegen en moeten 19 juni voor de eerste onderzoeken komen en staan dus al meteen 3 afspraken ingepland!! Weer een semenanalyse, n onderzoek bij mij en een onderzoek bij mijn man. Mogelijk kunnen ze nog een echo doen bij mijn man van zijn scrotum, maar mss hoeft dat niet omdat ze dat al in Enschede gedaan hebben en mss sturen ze die wel op?! We zullen t zien...wel spannend en gelukkig weer een datum om naartoe te leven!!!