Nee, het geslacht willen we niet weten. Is dus ook niet naar gekeken. Heb niet weggekeken toen ze de blaas ed controleerden, maar kon ook niet echt iets zien. Mijn vermoeden is nu weer 100% gekeerd, haha. Misschien dat we het met de 3d bij 27 weken nog vragen/zien. Heb ook geen envelop mee waar het in staat.
Hoi dames, @Rabia, nee op zich willen we het geslacht niet weten. Alle spulletjes zijn ook neutraal. Ik had een vermoeden, maar dat is nu weer weg. Misschien dat we bij de 3D met 27 weken het alsnog vragen hoor. Namen zijn zó moeilijk! Hoe is het verder met jou? Het schiet nu op voor de volgende onderzoeken zeg!
Zo naar het zkh voor echo!! Vind echt heel spannend! Ben zo bang dat het misschien niet goed is en dat we dan weer opnieuw moeten beginnen. Terwijl dit nergens op gebaseerd is hoor. Maar gewoon de verhalen die je hoort en leest phoe dat maakt je wel wat angstiger daarvoor..... Maar goed ik hoop gewoon een gezond kindje te zien met een kloppend hartje!
Daar ben ik weer! Helemaal happy, want hartje klopte! De kleine is alleen kleiner dan het termijn dat ik ben. Ik ben nu 8weken en 1 dag en de kleine was de groten van 7weken en 5 dagen. Weet niet of ik me daar zorgen over moet maken maar zal wel goed zijn. Anders had de arts het wel gezegd neem ik aan. Nu over 2 weken weer echo in het zkh en dan als alles goed. Is mogen we gewoon naar de verloskundige.
Geen zorgen over maken, babietjes van deze leeftijd groeien niet gelijk aan elkaar. Pas tussen de 10 en de 12 weken zijn de metingen betrouwbaar want dan zijn alle babietjes even groot. Dus lekker genieten en natuurlijk gefeliciteerd met jullie goede echo!!
Thanx meiden! Zou het nog uit kunnen maken dat ze een inwendige echo gedaan heeft? Ik moet ook proberen me er niet zo druk om te maken maar wil gewoon dat het goed blijft gaan....
Dat snappen we toch meid, dat willen we ook allemaal! Inwendig is theoretisch betrouwbaarder. Minder storende lagen. Maar probeer je niet druk te maken en nu even te genieten van het feit dat het hartje klopt! De kans dat het nu nog misgaat is hierdoor vele malen kleiner geworden.
Precies. En die twee dagen zijn een keurig "verschil" in termijn hoor. Dat schommelt de hele tijd wel. Maar ik zal de laatste zijn die zegt dat je moet ontspannen, haha
Wat een mooie echo Tebbie! Ik zou me ook geen zorgen maken over de termijn hoor. Uiteindelijk was ik 2 dagen verder dan gedacht (ik wist precies wanneer m'n ei-sprong was, dus dat kon niet). Maar het schijnt ook te liggen wanneer je innesteling is. Je kan heel snel zijn, maar je innesteling kan ook wat later zijn. Dit kan ook een aantal dagen verschillen, in hoe ver je bent. Probeer je geen zorgen te maken meis, je hebt immers een kloppend hartje gezien! De kans dat het daarna fout gaat, is een heel stuk kleiner geworden. Probeer voorzichtig een beetje te genieten van je zwangerschap.
Tebbie, wat fijn die mooie echo!! En geen zorgen maken hoor, ik ben ook bij de vroege echo iets teruggezet en later bij 11 weken weer vooruit! Geniet ervan! Leuk!!
Hey meiden, Heb ff vraagje! Ik wil voor mijn stiefvader voor vaderdag een slabbetje kopen met opa er op. Ik twijfel alleen of ik dat nu al moet doen of toch nog een paar weken moet wachten? En dus dan wat anders moet verzinnen voor vaderdag..
Dan moet je voor jezelf de afweging maken of je (mocht het toch nog fout gaan) graag steun wilt hebben van je familie. In veel landen houden ze zich ook niet aan de 12 weken termijn. Het ziekenhuis heeft het zelfs over de kritieke 24 weken. Gewoon doen zou ik zeggen!
Persoonlijk zou ik het wel doen. Wij hebben de zwangerschappen altijd in een vroeg stadium verteld aan beide ouders, en broers en zus. Maar die overweging moet je idd zelf maken... @Fien; was benieuwd hoe het ging met je kleine mannetje en het introduceren van kv?
@mimully Mijn familie is al grotendeels op de hoogte. Doordat we het zkh prices door moesten. Dus mocht het fout gaan weten ze het toch allemaal al . Maar ik ben bang dat als ik mezelf er nu aan ga hechten en er aan toe ga geven en het gaat bij de volgende echo toch fout ...dat is waar ik een beetje tegenop zie. Ik weet het het hartje klopt dus dat is een goed teken maar toch....
Weet je, het klinkt heel hard maar het kan altijd nog fout gaan in welk stadium dan ook. Dus geniet van het feit dat het nu goed gaat. En gehecht ben je toch al aan jullie kleintje. Dat heb je zelf nog niet eens in de gaten...