Jah nu nog hopen dat ze wat kunnen vinden!!! Anders houdt t op voor ons!!! Want dan heb je nog donor of adoptie, mja dat is iets waar we eigenlijk nog noet over nadenken!!!
Wauw dat zijn concrete stappen en datums. Fijn om nu te weten waar jullie aan toe zijn! Je moet ook 1 ding tegelijk doen, dus niet op de zaken vooruit lopen wat betreft donor oid. Dit is al meer dan zat waar jullie doorheen moeten. Ze hebben geen idee overigens waarom er geen enkele zaadcel te vinden is bij je man?
Nee daarom doen ze ook die behandeling bij hem!! Eerst n pese dan halen ze vocht uit de teelbal (daar waar zaad opgeslagen is) en mocht daar niks zitten dan halen ze n stukje uit de bijbal om te kijken of daar wel wat zit!! T is dus een 50/50 kans en zullen er dus wel rekening mee moeten houden dat er niks gevonden wordt!! Uit deze behandeling weten ze dan ook waar t probleem zich bevindt!!!
Onderzoeken ze dat vocht dan tijdens de ingreep gelijk zodat als er niets in zit dat ze dan gelijk een stukje uit de bijbal kunnen halen? En wat kan het probleem dan zijn?
Jah ze onderzoeken meteen dat vocht en als er niks zit doen ze die biopsie meteen erachter aan!!! Maar als t niet in de teelbal zit waar t opgeslagen zit voor dat n man ejaculeert dan moet t in de productie niet goed zijn en dat is in de bijbal!!!
Hi dames, ik heb net t Umc weer gebeld voor de vervolg afspraak en zal op mijn verjaardag plaatsvinden!! Ik hoop alleen dat ik t allemaal kan regelen met werk, omdat ik natuurlijk wel n nieuwe baan heb!! Ik ga gewoon vragen of ik mag ruilen met de dagen dan voor een keer en mss dat ik t allemaal ook wel ga uitleggen!! Dat ze er dan ook meer begrip voor kunnen hebben en tja dan zie ik wel of ik eind van t jaar contract verlenging krijg?! Ik wordt wel gek van dat niet iedereen in t ziekenhuis t allemaal snapt want moesten gister al die afspraak maken maar die doos achter de balie begreep t volgens mij niet!! En zei dat kan niet je krijgt bericht thuis, maar mijn man en ik vertrouwde t niet helemaal!! En vroegen nog n keer maar zei dat we binnen n week bericht kregen :S nou heb ik de brief nog n keer goed doorgenomen en staat echt dat de afspraak of bij de balie gepland moet worden of via de tel. Dus heb vandaag gebeld en toen zei ze dat we bij n andere dokter moesten zijn, en ik zei nou de gyn zei dat we bij haar moesten zijn en dat staat ook precies zo in die brief dus jah!!! Maar dan gaan ze toch verder van zo jah maar die gaan daar niet over en dan denk ik hallo de gyn heeft dat toch tegen ons gezegd en staat ook nog eens letterlijk op na 1 week een afspraak met die Dr. Maar je gaat zelf twijfelen en straks gaat t allemaal mis of moeten we langer wachten omdat er zo'n doos zegt dat t anders moest dan wat de gyn zei!!! Sorry moest dit ff van me afschrijven!!! Hahaha.... We komen nog een paar x ervoor in t ziekenhuis dus dan moeten we sowieso nog de afspraak definitief bevestigen Hopelijk komt t allemaal goed
Vervelend dat ze je zo van het kastje naar de muur sturen Rabia. Hopelijk komt het idd goed op deze manier. Denk dat je er wel verstandig aan doet om gewoon open en eerlijk te zijn tegenover je werkgever. Jullie zullen helaas heel wat ziekenhuis bezoeken af moeten leggen wat ook weleens onder werktijd zal moeten...
Hoi dames, wat is het hier rustig zeg! Gaat alles goed met iedereen? Hier alles ok. Vandaag opruimdagje gehad, verlate nesteldrang?
Jah is idd rustig hier!! Sorry ben druk met nieuwe baan!! Trouwens ben ook geslaagd voor m'n studie, eindelijk!! Kregen van de week n telefoontje dat zeer t bloedprikken van mijn man n buisje vergeten zijn :S pfff...ik zo jah lekker moeten we straks zeker helemaal naar Nijmegen voor alleen bloedprikken. Maar gelukkig sturen brief naar ons en kunnen we hier prikken!! Volgende week vrijdag moeten we weer terug voor narcose (onderzoek of hart/ longen etc. Allemaal ok is). Dus we zullen zien hopelijk gaat alles goed komen!!! Vandaag lekker vroeg naar bed want moet morgen van 09.00 tot 21.00 werken hopelijk is t druk en gaat de tijd snel!! Ik laat jullie sowieso volgende week weer weten hoe t gegaan is....en kijk zo af en toe wel mee hier hoor!!! Hoop dat t verder ook allemaal goed gaat met de andere dames!!!
Spannend rabia! Gelukkig kunnen ze het bloed opsturen. Zou jammer zijn als jullie voor een buisje moeten rijden. Hier gebeurt niet veel. Erg druk op het werk, dus weinig online. Nog 3,5 week en dan vakantie. Lekker!
Spannend rabia! Hopelijk kunnen jullie snel beginnen! Zometeen mag ik weer naar het ziekenhuis voor een echo . Waarschijnlijk is dat de laatste op de vruchtbaarheidspoli en mag ik daarna naar de verloskundige! Ik ben benieuwd of alles nog goed is met onze kleine uk
Dat zou mooi zijn Tebbie! Weer een mijlpaal toch. Blijf je dan helemaal onder controle van de vk of ook nog bij het ziekenhuis?
Alles was goed! De kleine was lekker aan het bewegen. Morgen de verloskundige bellen en dan hopelijk snel weer een echo . We mogen nu helemaal over naar de verloskundige en blijven in principe niet onder controle van het ziekenhuis. We komen alleen wel in aanmerking voor een uitgebreide echo rond 20 weken omdat we zwanger zijn geworden via icsi.
Gefeliciteerd tebbie! Fijn dat de kleine goed gegroeid is. Zelf vond ik de begeleiding van een vk prettiger dan van de gyn. Hoop dat dit ook voor jou geldt!
@baukje Vanmorgen de verloskundige gebeld. Ik kan 7 juli bij de verloskundige terecht voor echo en intake . Ik ben nu wel 2 dagen terug gezet en ongeveer 23 januari uitgerekend. Maar goed als alles met de kleine maar goed is vind ik het allemaal prima.
Dat is ook zo, en de kleine bepaalt toch lekker zelf wanneer hij/zij op de wereld wil komen Willen jullie ook weten wat het wordt (of eigenlijk al is )?
Nee, wij willen niet weten wat het wordt, we willen het lekker als verrassing houden . Vandaag van een vriendin eerste pakje via de post gekregen, zo schattig
Erg leuk Tebbie! Al bezig met namen? @Wrummel; hoe gaat het met jou meis? Officieel in het laatste trimester, nog een paar weekjes, dan mag je met verlof! Ga je met 34 of 36 weken? @Mimully; jij gaat ook hard zeg, bijna 24 weken. Een magische grens! @Rabia; hoe bevalt je baan tot dusver? @Fien; moet jij alweer bijna aan het werk? Hoe gaat het verder met jou en met de kleine man? Nog steeds aan het kolven of ben je al bijna helemaal over op kv? Hier heerlijk gewandeld met beide jongens. Nu even relaxen...