Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
  2. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @baukje; de komende maanden zal ik alleen heen en weertjes doen. Het scheelt dat je dan, relatief gezien, snel weer thuis bent. Tja, een gemiddelde werkdag duurt bij mij toch zo'n 11 a 12 uur. Mijn reistijd is helaas ook best lang, en hierdoor ben ik toch lang van huis. Ik vertrek morgen rond een uur of 9, en zal pas 's avonds rond 23.00 / 00.00 weer thuis zijn. Dus toch best wel weer pittig. Ik zal m'n kleine ventje toch best wel gaan missen.

Het is inderdaad afschuwelijk wat er in Oekraïne gebeurd is. Het zal maar je familie zijn, waar ze zo respectloos mee omgaan. Ik ben bang dat een onafhankelijk onderzoek er niet in zit. Ze zullen er alles aan doen, om de waarheid te verdoezelen. En dat is misschien nog wel het ergste. Wees een man, en neem je verantwoording! En laat nu eindelijk dit zinloos geweld stoppen. Maar genoeg hierover, we kunnen er helaas niets meer aan veranderen.

Ik zou je ook niet gaan focussen op het feit dat hij eigenlijk maar 5 flessen mag hoor. Als hij vaker wil, en dan gewoon bij elkaar goed drinkt, is dit natuurlijk veel belangrijker. Heeft hij nog heel veel last van darmkrampjes? Hier was het na 6.5 weken gelukkig voorbij. Maar ik vond het best moeilijk om te zien dat je kindje zo'n pijn heeft.
    Maar wat vervelend dat hij zo'n pijn heeft bij het drinken. Hopelijk is dit snel over. Want dat verklaart natuurlijk, waarom het drinken moeizaam gaat. Succes nog morgen bij de chirurg!

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Goedemorgen dames. Ik ben moe! Nog een weekje en dan vakantie. En ik weet het, met een kleine is je nachtrust helemaal weg, maar dat is toch anders. Het was weer zo warm. En drie keer eruit om te plassen... Sorry, even klagen.

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Jij mag ook klagen hoor! Je lichaam 'loopt' momenteel de marathon dus die heeft het ook zwaar genoeg. Maar helaas zal dat vanaf nu ook niet beter worden idd ;) Maar het went..

De oudste was vannacht ook flink aan het spoken. Warm maar niet kunnen slapen omdat hij niks over zich heen had, ja alleen het dekbedovertrek. Dus ben er minstens 5x uit geweest, zucht. En de kleinste slaapt lekker door, zo'n 7,5 tot 8 uur per nacht. Die meldde zich vanmorgen om half 8. Dan haal ik m op en ligt hij rustig nog een uur naast me zonder morren. Heerlijk kind!

@Fien; nee darmkrampjes heeft hij gelukkig niet zoveel last van. Door de moedermelk die hij nog steeds deels krijgt, kan hij zijn ontlasting goed kwijt. Soms moeten we hem even 'helpen' met de thermometer, hij heeft soms moeite om te weten waar hij naartoe moet persen. Met de thermometer gaat het dan wat gemakkelijker.

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Haha, dank je Baukje.
    Leuk kaartje trouwens. Ik zal goed opletten donderdag.
    Qua weer is het een stuk beter, niet iedereen zal het met me eens zijn, maar ik geniet nu even. Vooral omdat ik toch nog geen vakantie heb.

Zit jij trouwens in Drachten op route 46 of zitten jullie ergens anders?

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Klopt Mimully, daar worden de monsters verwerkt en komen de klinische patiënten. Route 31, op de begane grond, dat is de prikpoli. Wij werken in beide gedeeltes, het hoort bij elkaar. :)

Vandaag naar de kinderchirurg geweest. Kleine man zal met een week of 3-4 geopereerd worden. Hij zal een ruggenprik krijgen. Zie er nu al tegenop maar goed, het zal toch moeten... Vandaag belde mijn leidinggevende omdat mijn verlof 4 augustus afloopt. Heb mij voor nu ziek gemeld. Zie het echt nog niet zitten om te werken. Trek het psychisch nog niet... Krijg op korte termijn een afspraak met de arboarts, ben benieuwd wat deze zegt...

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ah oke. Was gewoon nieuwsgierig hoor. Een oud klasgenootje van mij werkt er ook namelijk en ik keek af en toe al eens of ik haar zag. Je kent haar vast Elisabeth. Achternaam zal ik niet neerzetten.

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Klopt zij is ook een collega. Dan zou je haar al tegen het lijf moeten lopen als ze op zaal gaan. De kans is anders heel klein dat je haar zou treffen. Als je poli 46 oploopt kom je bij de balie. Maar het lab zit achterin, is niet zichtbaar vanaf dat punt. En op de prikpoli komen ze alleen als ze tussendoor monsters op willen halen of bij vragen...

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ah oke, dus dan mogelijk als ik in het ziekenhuis lig om te bevallen.
    Ik zou het wel grappig vinden, vandaar.

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Die kans is er zeker wel mimully :)

11. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Tebbie, hoe gaat het met jou meis? Al lekker aan het groeien??

12. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Fien, kan me voorstellen dat je het inderdaad weer lekker vond om je eigen lichaam weer terug te hebben! Ik denk wel dat ik het gekrioel ga missen, maar niet dat die buik me toch stiekem ook wel wat in de weg zit ;)
    Wat goed om te horen dat t met jullie kleine man zo goed gaat! Leuk joh!
    Hoe was je eerste werkdag trouwens? Je bent natuurlijk meteen met alle ellende geconfronteerd, zal niet makkelijk zijn geweest!

Baukje, ja hij ligt al zo'n twee weken met z'n koppie naar beneden, dus kan best zijn. Vrijdag weer controle, dus zal t wel meteen even vragen. Na een uurtje was t trouwens wel weer weg.
    Wat spannend zeg dat je nu een termijn van de operatie hebt. Lijkt me wel moeilijk om dat kleine hummeltje daar zo te zien liggen, maar tis voor een goed doel.. Komt goed meid!
    In ieder geval fijn dat hij weer een beetje beter eet!
    Leuk geboortekaartje trouwens ook!

Heb je de echo al gehad mimully?

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heey, nee. De echo stond voor komende donderdagochtend. Maar helaas hebben ze mijn vriend ineens in de dagdienst gezet omdat het hele bedrijf vrijdag dicht gaat voor de bouwvak. Alleen heen had ik geen zin in, dus nu verzet naar donderdag 14 augustus. Nog drie weken wachten dus.

Heb jij ook nog een mooie recente buikfoto Wrummel? Was wel benieuwd naar hoe dik je buik nu is? Als de andere dames dat niet erg vinden tenminste. En Fien, heb jij al een buikje?

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Uhm, tebbie zul je bedoelen:D;)

15. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oh ja, sorry. Beetje vergeetachtig af en toe.

16. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Oh dat is wel jammer mimully! Maar dan is de kleine spruit ook weer iets gegroeid, dus misschien is het wat duidelijker dan!

Heb nog even een buikfotootje gemaakt, zie hieronder. Heb jij er ook een van jou mimully? Je had al redelijk vroeg een buik of niet?

image.jpg

17. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oh, dat is een mooie buik. Daar heb je nog niet veel last van denk ik?
    Ik zal vanmiddag weer een foto maken. Ben nu 27 weken. Buik is nog best bescheiden hoor. Is niet veel bijgekomen. Die lastige buikspieren maken dat het gewoon erg pijnlijk is momenteel.
    En wat betreft de 3D-echo, dat klopt. Dan ben ik 30 weken. Wel op het randje dat het nog kan volgens mij, maar idd, dan zal er vast ook meer herkenning zijn. Ik wilde het gewoon niet alleen doen. Is toch een echo voor de lol.

18. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Nee dat zou ik ook niet alleen doen, moet toch van jullie samen zijn!

Ik heb nog niet heel veel last van de buik hoor, alleen de standaard dingetjes met schoenen aandoen enzo, maar mag nog niet klagen. Als het zo doorgaat, teken ik ervoor :)

Ben benieuwd hoe je gegroeid bent!

19. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hey meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.
    Met mij gaat alles goed. De eerste 12weken hebben we inmiddels overleefd en dat is wel te merken aan de kwaaltjes. Die worden nu een stuk minder. Maar dit warme weer is echt een drama, daar kan ik nu niet zo goed tegen. Zeker niet in combinatie met mijn werk....
    Ik ben nu 14 weken zwanger en nu maandag over een week hebben we weer een controle bij de verloskundige. Ben benieuwd hoe het dan met de kleine is..
    Ik heb af en toe het idee dat ik de kleine al voel maar dat is denk ik nog iets te vroeg. Het voelt dan alsof er aan de binnenkant van mijn buik een vlinder langs de rand vliegt of alsof iemand met zijn vinger langs mijn buik gaat. Ik voel het nietbaltijd, heel af en toe en dan vooral s avonds in rust.
    Mijn buik begint ook al aardig vorm te krijgen, nou had ik daar al vrij vroeg last van maar nu word het al wat meer een zwangerschapsbuikje!
    Ik zal de foto erbij doen als de andere meiden dat tenminste niet erg vinden..

@wrummel mooi buikje hoor! Ik ben benieuwd hoe mijn buik er tegen die tijd uit ziet :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,1 KB
      Weergaven:
      1
  20. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Oeh tebbie, dat wordt al een mooi buikje!
    Ik had even teruggekeken hoe ik er toen uitzag, maar bijna nog niks te zien toen :)
    Is ook bij iedereen weer anders, leuk!
    Dat gekriebel ken ik wel, had ik geloof ik rond de 15 weken. Voelt alsof de kleine je aan het kietelen is vanbinnen, wordt straks steeds duidelijker! Geniet ervan!!

Deel Deze Pagina