@baukje. Ik werk in de gehandicaptenzorg op een kinderdagcentrum voor kinderen met een ernstige meervoudige beperking. Oftewel zwaar! Maar o zo leuk . Spannend de operatie van je mannetje! Kan me goed voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent, is niet niets zo'n operatie. Hopelijk herstelt hij daarna goed en kan hij daarna weer goed gaan drinken en groeien. @wrummel wij willen inderdaad niet weten wat het wordt. Willen het een verrassing laten . Voor jou schiet het ook al op! Spannend hoor!
@Ilona, welkom! Klets gezellig mee. Spannend he, om te besluiten om voor een kindje te gaan. @Baukje, pufles was best leuk. Had er geen verwachtingen van. Maar vaker dan zes keer lijkt me wel te saai worden.
MiMully, jazeker! Het is natuurlijk ook een grote stap! Vriendlief was in het begin wat voorzichtig gezien ik redelijk impulsief ben met een aantal dingen, dus was bang dat dit ook zoiets was. Maar intussen heeft hij gezien dat ik er toch echt voor wil gaan en dat ik klaar ben ervoor en nu begint hij er zelfs soms uit zich zelf over! Maar de stap zetten om m'n spiraaltje eruit te laten halen, lijkt toch best heftig naar mijn idee, dan wordt het ineens echt!
Welkom Ilona! Vooral bij de eerste vond ik het besluit om er voor te gaan, heel spannend. Hopelijk mag het gauw raak zijn voor jullie! Hier komen de zenuwen voor morgen. 7 uur melden...
@Baukje, succes!! Ik heb de huisarts gebeld voor een afspraak om mijn spiraal te laten verwijderen, maar dat wilde ik pas na de bruiloft doen want ik heb geen zin om ongesteld te zijn of te bloeden tijdens de bruiloft. Mijn eigen huisarts is toevallig op vakantie, en dat komt mij goed uit, want de vervanger is een vrouw! Toch altijd wat fijner. 23e trouwen, 25e spiraal eruit. De eerste stap is nu toch wel gezet. Ook ben ik even langs de drogist geweest voor foliumzuur, heb uiteindelijk gekozen voor een multi-vitamine met onder andere ook visolie etc. En daar heb ik net de eerste van ingenomen.
Dan begint het echt he Ilona. Hier ook al bijna twee jaar aan de foliumzuur. Nog een paar weken, en dan mag ik over op de mama tabletten.
Ja zeker! Voelt heel raar maar ook heel goed, ik had het gisteren nog met vl erover. En hij heeft alleen aangegeven dat het kan als ik m'n opleiding goed afrond, en dat gaat allemaal goed, dus kon ik die afspraak maken. Ben eigenlijk veel meer gespannen om hem eruit te laten halen dan toen ik was toen ik hem liet zetten, omdat het nu natuurlijk een bepaald doel voor ogen is!
Hoi dames, Wauwww wat n mooie buikjes zeg!!! Ben zo blij voor jullie en gun t jullie allemaal zo ben blij dat t allemaal goed gaat!!! We zitten idd al n lange tijd op t forum en bij deze topic en hebben ook vele verhalen en emoties mer elkaar gedeeld!!! Dit was ook mijn eerste topic waar ik meepraatte Sorry dat ik de laatste tijd er wat minder vaak ben :S en heeft niks met jullie te maken of t feit dat t bij ons allemaal wat moeizamer gaat hoor...t heeft echt met m'n nieuwe leefstijl te maken en de fulltime baan die ik nu heb!!! Ik ben echt kapot na werk en weinig tijd voor mezelf of voor familie en vrienden...maar goed t hoort er allemaal bij!!! En zoals sommigen mss wel op FB hebben gezien was ik ook in t complot voor de huwelijksaanzoek van m'n zusje t was zo mooi en leuk om te doen!!! Heb nu lekker n dagje vrij en ga lekker helemaal niks doen Hihi.... Ik ben ook nog paar weken terug lekker wkendje Amsterdam geweest en heerlijk genoten, leek wel alsof ik op vakantie was!!! We krijgen trouwens volgende week dinsdag telefoon over de bloedtesten van mijn man!! Ik hoop dat alles ok is en dat we dan vooruit kunnen kijken naar de operatie op 16 sept. Wat al weer over n maand is....jeetje wat gaat de tijd toch snel!! En met n beetje geluk als alles goed gaat hebben we mss nog n klein kansje dat we dit jaar nog zwanger kunnen raken!! Hoop ik Nou ik ga ff lekker genieten van m'n vrije dagje en wens jullie allemaal n heel fijn wkend toe dames!!! @ilona welkom meis!!!! Leuk dat je mee komt kletsen!!!
Even kort: het is allemaal goed gegaan. Hij heeft wel wat pijn dus ze zijn nu aan het overleggen of hij meer pijnstilling mag. Hopelijk morgen naar huis!
Ik zag de foto op je fb. Had daar ook al gereageerd. Gelukkig dat het goed gegaan is. Jurre is een sterk kereltje!
@baukje wat fijn dat alles goed gegaan is en hopelijk knapt hij gauw op en mag hij weer naar huis!!! Is niet niks natuurlijk zo'n operatie en zo jong al sterkte meis en hopelijk komt alles goed en zal hij geen pijn meer hebben!!!! Ik heb ook een neefje erbij gekregen zo'n maandje terug en kreeg n week na geboorte al n hartoperatie maar gelukkig gaat alles nu goed!!!!
Hij mag naar huis! Hij is vandaag alweer een stuk vrolijker dan gister. @rabia; nog gefeliciteerd met je neefje! Maar poeh hé een hartoperatie is heftig zeg! Fijn dat nu alles goed is!