@mimully ahhhhh wat n dotje!!!! Echt super gaaf die 3D foto's zeg en zo duidelijk he!!! Kan je al zien op wie ze/hij lijkt?!
Zo lief! Ik had al een paar op je fb voorbij zien komen. De kleine lijkt nu vooral op papa (heit). Genetisch klopt dat ook. Baby's schijnen vlak na de geboorte meer op hun vader te lijken. Moeder weet dat het haar kind is, vader moet dat afwachten natuurlijk. Maar het mondje is wel echt van mij. Ik heb ook een dikke onderlip en bijna geen bovenlip. Op de tweede foto lijkt de uk ook heel erg op mijn neefje.
Dankje!!!!! zo leuk om te doen!!! En nu willen er al meer mensen foto's van hun Kids laten maken T resultaat was ook beter dan verwacht
Ja dat krijg je met zulke leuke foto's!! Weet iemand of het klopt dat als je klust in de week voor je spiraal verwijderd wordt dat je dan alsnog zwanger kan zijn? Nu komt het mij misschien goed uit gezien ik dan ook m'n periode zou moeten hebben, maar weet hoe dat zit?
Ahhh wel leuk toch!!! Tja kan allemaal natuurlijk... Dat dochter van mijn vriendin hoort ook heel vaak dat ze op mij lijkt Hahhaha maar goed alle Indo's zijn een pot nat haha... Zie ook mijn zusje er heel vaak in!!! Hihi... Maar kan allemaal nog wel veranderen natuurlijk he, mss lijkt hij/zij eerst op de papa maar later meer op mama!!! Kan alle kanten nog op
@ilona heb geen idee heb nooit n spiraaltje gehad!! Maare ik zie dat je over n weekje gaat trouwen!!! Wat leuk zeg!!! Spannend allemaal he...en al die voorbereidingen!! Hou je t groot of klein?!
Druk bezig met de laatste losse details! We houden het redelijk klein, zijn familie en van beide kanten vrienden en collega's. Ik heb geen contact met mijn kant, maar mijn beste vrienin waarmee ik opgegroeid ben is gelukkig wel aanwezig, is dan ook mijn getuige. Ongeveer 36 man inclusief ons dan! Trouwen in Brielle en receptie thuis. Ja volgende week zijn we alweer een aantal uurtjes getrouwd! Gaat snel hoor.
@ilona wat leuk zeg!!!! Wordt zeker n mooie dag en vooral genieten!!! Onze bruiloft was met 500man haha... Tja Turkse/Nederlandse bruiloft je bent zo in de wolken die dag, echt een van de mooiste dagen van je leven!!! Gaat zeker snel hoor, ben eind sept. alweer 5 jaar getrouwd!!! Mocht ik niet meer op t forum komen, wens ik jullie on ieder geval n hele mooie dag toe meis!!!
@mimully; wat een prachtige echofoto's! Heerlijke bolle wangen heeft de kleine al! Tineke doet het leuk hè, die echo's. Is echt genieten! @rabia; mooie foto's hoor, zag ze idd ook al op fb voorbij komen. 2e carrière? @ilona; lijkt me niet dat je dan zwanger raakt. Zaadcellen overleven het gemiddeld 3 dagen en hooguit een week. Bij jou gaat dan op dat moment het spiraal eruit. Je hebt dan niet gelijk een eisprong. Succes nog even met de voorbereidingen! @wrummel; gaat hard nu meis! Nog even genieten van de rust! Met onze kleine gaat het goed, heeft nergens last meer van. Je kan nu wel merken dat hij wel pijn had aan de liesbreuk. Kon eerder niet echt met m knuffelen, dan ging ie huilen. Nu niet meer <3 wel heel sneu trouwens
@baukje jah idd sneu!!! Gelukkig gaat alles nu beter ja hoop wel dat ik daar iets mee kan doen wil heel graag verder met fotografie....
Mimully, wat een mooie duidelijke foto's zeg! Erg mooi en wat leuk dat je al herkenning ziet! Rabia, wat een mooie foto's heb je gemaakt zeg! Erg leuk dat je dat zo doet! Zag idd ook al wat op Facebook voorbijkomen, schattig hoor! Baukje, fijn dat t een stuk beter gaat en je je kind weer lekker kunt knuffelen! Ilona, wat spannend dat je volgende week gaat trouwen! Een week is zo voorbij hoor! Veel plezier met de voorbereidingen! Ik heb even een algemene vraag, jullie weten hier ongetwijfeld antwoord op Wat moet je precies voor een dekentje in de kinderwagen doen? Ik zie overal staan dat hier een wiegdekentje in moet, met een lakentje. Op zich geen probleem, maar mijn schoonmoeder heeft ook een klein dekentje gebreid en nu vraag ik me af of ik zo dat gebreide dekentje bovenop een wiegdekentje moet doen en of daar onder dan een lakentje moet. Lijkt me wel erg warm, of niet? Kan ik niet gewoon een wiegdekentje kopen en dan het gebreide dekentje erover? Zonder lakentje dus? Of is dat al te warm? Mijn schoonmoeder zegt namelijk dat er perse nog een lakentje onder het wiegdekentje moet, maar het lijkt me zoveel. Dat gebreide dekentje is trouwens niet dik hoor, soort sierdekentje bijpassend bij de kinderwagen. Hopelijk weten jullie hier antwoord op!
Oeh, lastig. Ik heb inderdaad een lakentje en een wiegdekentje. Maar ik heb ook een jasje erbij dus als het koud is wil ik dat ook aantrekken. Ik denk dus dat een dekentje erbij wel kan. Je kindje ligt ook stil, dus koelt sneller af. En altijd een laagje meer dan jij. Gewoon in de gaten houden bij het nekje en gewoon proberen.
Met deze temperaturen kan dat prima hoor, lakentje, wiegdekentje en het sierdekentje. Wat Mimully zegt: goed in de gaten houden door aan zijn nekje te voelen. Vooral in het begin kunnen ze zichzelf lastig op temperatuur houden en heb je soms zelfs een kruikje nodig in de wandelwagen.
Ik heb de afgelopen week niet heel veel tijd en puf gehad om wat te posten, maar ik lees jullie berichtjes wel hoor dames! @rabia; ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit nieuws er behoorlijk heeft ingehakt. Helemaal voor je man natuurlijk, maar ook zeker voor jou. Ik hoop dat er toch nog mogelijkheden over blijven, om samen zwanger te worden. Ik weet dat je wens heel groot is. Maar weten de doktoren ook dat je een vroege mk hebt gehad in het verleden? Dat is toch een teken dat je samen toch wel zwanger kan worden! Ik hoop als nog dat je straks (met een beetje hulp van de medische wereld) samen een wondertje mag verwelkomen. En trouwens, wat een prachtige foto's! Ik kan me voorstellen dat je meer verzoeken hebt gehad! @baukje; volgens mij las ik ergens tussen door dat het gelukkig wat beter gaat met je mannetje. Merk je nu ook dat hij beter drinkt dat daarvoor? Hopelijk is hij snel weer helemaal de oude, en is hij straks helemaal pijn vrij. @mimully; wat een prachtige 3D foto zeg! Wat een heerlijk bol toetje heeft jullie kleintje! Het blijft zo bijzonder, dat ze al zulke foto's in je buik kunnen nemen. @wrummel; voor jou schiet het ineens ook op zeg! Het is nu echt aftellen geblazen! Zie je erg op tegen de bevalling? Zijn jullie al helemaal klaar voor de komst van de kleine man? Ik gebruikte trouwens voor in de kinderwagen in het begin een hele dikke omslagdoek, die volgens mij speciaal voor de kinderwagen was. Daarin lag hij in z'n eigen omslagdoek. Dubbel op, maar heerlijk warm. @ilona; alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hopelijk lukt het om snel zwanger te worden. Hier heb ik het de afgelopen weken heel druk gehad met werk. Ik ben natuurlijk midden in het hoogseizoen begonnen, en het is daarom heel erg druk. Gelukkig is man lief lekker thuis bij de kleine. Hij heeft gisteren voor het eerst een groentenhapje op! Hij vond het heerlijk, en heeft echt lopen smukkelen! En wij maar denken dat hij het niets zou vinden. 3 Volle lepels gingen met gemak naar binnen. Wat wordt hij ineens weer groot zeg. Ik zal straks nog even een foto'je toevoegen, voor degene die geen facebook hebben.
Oh fien, wat een mooi kereltje! Wat wordt hij al groot zeg!! En wat stoer dat hij al een groentehandelaar op heeft, pff, kan me niet voorstellen dat onze kleine man over een paar maandjes ook al zo groot is. Fijn dat alles goed gaat! Lijkt hij ook erg op jou of je man? Ik zie trouwens niet tegen de bevalling op, ben voornamelijk erg nieuwsgierig hoe t zal zijn en hoe het straks met de kleine gaat. We moeten nog een paar kleine dingetjes regelen en dan zijn we er wel klaar voor!