@fien jeetje wat gaat dat snel he!!! Maar wat fijn dat alles goed gaat met de kleine Klopt hebben n miskraam gehad maar dat schijnt dus vaak voor te komen met mensen die een translocatie hebben!!! Ik heb de papieren thuis en mijn man blijkt een translocatie te hebben in chromosoom nr 7 en dat dit dus de oorzaak is dat hij geen zaadcellen heeft!!! Als het goed is kunnen we in België er nog mee verder, maar mijn man wil liever naar Turkije heen om zich daar te laten behandelen!! Nou zullen t allemaal wel gaan zien, ik hoop dat er nog hoop voor ons is
Spannend Rabia. Ik hoop natuurlijk dat ze wat voor jullie kunnen betekenen. Het is ook jullie zo vreselijk gegund! Dames, even een algemene vraag. We zitten bijna aan het maximale aantal reacties in ons topic. Om van dit topic een tweede deel te maken klopt qua titel natuurlijk niet helemaal meer. Ik vind het wel leuk als we allemaal naar een nieuw topic komen. Wie verzint er een nieuwe titel en maakt het topic aan?
Hoop ook voor jullie dat ze nog wat voor jullie kunnen betekenen Rabia! @Fien; gaat snel he meis, Berthan wordt echt al een grote jongen! Lekker van genieten, vooral het eerste jaar gaat zo verschrikkelijk snel! Uhm tsja een nieuwe titel, iets wat een soort 'samenvatting' geeft van ons als clubje? Ben heel slecht in dat soort dingen...
Ja zoiets bedoel ik Baukje. We hebben (na mijn berichtje) nog 15 berichtjes "over". Misschien iets in de trant van:"Als zwanger worden/blijven zo makkelijk gaat maar wel gewenst is"?
Dankje dames!!! Uhm tja ben daar ook niet zo goed in!! Maar dit is toch al de tweede topic van ons!!! Op naar nr. 3 praat gezellig met jullie mee hoor dit was m'n eerste clubje waar ik bij kwam en zou er graag bij willen blijven!!!
De ups&downs over zwanger raken/blijven en moeder zijn? Zoiets? Of is: De ups&downs van zwanger raken/blijven en moeder zijn, meer grammaticaal correct?
Oh ja Baukje, dat is op zich ook wel een goede. Het is natuurlijk leuk als er dan ook nieuwe dames bijkomen lijkt me?
Hoi meiden vind de optie van baukje een goede! Blijf graag met jullie mee praten. Dit was ook mijn eerste clubje en ook het eerste clubje waarbij ik me op mijn gemak voelde.
Ik vind het ook moeilijk om een leuke titel te verzinnen. Misschien iets in de trant van: - Mommy's and mommy's to be.. - De weg van zwanger worden en moeder zijn (met alle ups en downs) - Van zwangerschapswens tot mama zijn
Phoe lastig zeg om een nieuwe naam te verzinnen...ze dekken allemaal de lading....maar we moeten wel snel beslissen voordat we aan onze tax zitten! Ik zou zeggen 1e of de 2e die fien had opgeschreven. @baukje Idd alweer 18 weken, gaat hard nu. Sinds vorige week voel ik de kleine af en toe bewegen, erg bijzonder!
Het nieuwe topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/532802-de-ups-downs-zwanger-worden-moeder-zijn.html#post17508875 Dit topic kan wel gesloten worden denk ik.