@fien25 Dankjewel! Ja ik geniet echt ondanks de kwaaltjes (er komen er steeds meer bij) Wat jammer dat je man niet mee kon maar wel fijn dat je zo kon genieten! Hopen dat hier ook snel weer lekker weer wordt^^ @rabia nou lekker toch een avondje op de bank! @mimully veel klusplezier! Ik heb vanmiddag lekker gewinkeld, ik was op zoek naar een stretchbroek omdat m'n gewone broek (heb maar 1 broek xD) nu al strak begint te zitten. Dus ik naar een winkelmedewerker, probeert die jongen me te versieren, vraagt hij, je ziet er zo leuk uit heb je misschien al een vriend?? ik zei toen lieve schat ik ben getrouwd en ben zwanger, waarom denk je anders dat ik een broek op de groei zoek xD( dat zei ik nl). Hij trok behoorlijk wit weg, maar wel fijn om te horen dat ik er mooi uitzie.
Hahaha had zn gezicht wel willen zien hihi...maar mss omdat je nu zwanger bent dat je dat ook uitstraalt en lekker he ff shoppen!!! heb ik deze week ook gedaan!!! wordt vanaaf toch lekker in bed tv kijken... hihi mn man is toch niet thuis!!! fijne avond nog
Haha, wat een geweldig verhaal! Maar toch ook wel een compliment voor jezelf, dat je nog steeds goed op de markt ligt!
Ongi is misschien wat minder leuk, maar je kent nu in ieder geval je cyclus. Ook wel fijn dat je lichaam weer normaal functioneert, nu je een maand pilvrij bent. Op naar ronde nummer 2!
@Fien welkom terug in dit kikkerlandje @MiMully idd op naar de volgende ronde en succes met het klussen op de slaapkamer @Nichelle leuk compliment hihi! Ben je niet te misselijk? Was ik wel heel erg bij de eerste, bah! Dat is niet iets waar ik naar uit kijk :S Hier rustig dagje gehad. Morgen even zwemmen met m'n twee spetters en zus, zwager en nichtje Daarna mijn zelfgemaakte tomatensoep opeten, ben benieuwd!
Ik moest ook heel erg m'n best doen om niet in lachen uit te barsten toen ik weg liep, maar ben blij dat dat niet nu al voorbij is. En wie weet komt het wel omdat ik zwanger ben vruchtbare vrouwen schijnen wel aantrekkelijk te zijn xD. Lekker hoor tv kijken in bed! Bij ons is de tv boven nog niet geïnstalleerd, dus hier wel lekker op de bank. @baukje1985 nou ik wordt wel iedere ochtend wakker alsof ik enorm gezopen heb de avond ervoor, hoofdpijn, misselijk en weeïg. En ben gevoelig voor geuren op het moment en preccies de afgelopen dagen moeten alle stinkende mensen naast me in de bus en trein gaan zitten. Maar ik drink veel Spa rood dat helpt wel goed. Ik hoop voor je dat je met je volgende zwangerschap niet zoveel last ervan hebt!
Hihi jah maar toch wel fijn dat je weet dat je nog op de markt ligt!! Ik zou ook helemaal in n deuk liggen hoor!! En jah lekker in m'n bedje, als ik alleen ben vind ik dat heerlijk hoor als m'n man thuis is dan gewoon lekker bankhangen Hihi Wel vervelend dat je je nou zo slecht voelt elke morgen maar goed dat hebben we er allemaal voor over om straks een mooi klein wondertje vast te kunnen houden!!!!
Hihi! Let maar op, alles gaat stinken. Had ik tenminste wel. Kon niet eens mijn eigen koelkast open doen (en deze is echt niet vies ), 's ochtends de woonkamer binnenlopen was ook heel erg ranzig en de geur van gele M&M's die manlief naast me aan het opkauwen was, was het toppunt. Haha wat ben je toch in een rare toestand he als je zwanger bent!? Maar goed het blijft idd bijzonder. Toch kon ik er de eerste 16 weken niet echt van genieten hoor. Als je je de hele dag lamlendig voelt.... Daarna dubbel en dwars ingehaald hoor
Ik werd vandaag gewoon wakker zonder "kater" en ben nu wel misselijk maar wel iets minder als gister dus daar ben ik wel blij mee. Alleen baal ik wel van dat stinken. Hopen dat het niet erger wordt, straks spuug ik nog over iemand heen die niet zo een frisse adem heeft xD.
nou das wel fijn dat je iets minder last hebt van misselijkheid!!! maar hopen dat dat gauw weer weg gaat...lijkt mij ook niks hoor en overgeven al helemaal niet :S maar goed hebben we helaas niet voor t zeggen he...ik ben ook bang dat mocht ik zwanger zijn dat ik ook echt last van mn rug zal krijgen omdat ik echt n zwakke rug heb maar goed moet wel eerst zwanger raken natuurlijk!!! trouwens zijn er hier mensen die dat pendelen hebben gedaan op deze site? ik wel en zou april/mei een positieve test hebben....nou hoop t echt hoor hihi kan niet wachten!!! maar feb/maart nog beter hahahah...
Ik had ook gependeld en toen kwam eruit dat ik al zwanger was, en dat klopte Ik heb ook last van me rug, heel vervelend maar we moeten er wat voor over hebben hè! Ik hoop dat ik er straks minder last van heb!
Ik heb TLC net aan, en er is wel een interessant programma bezig, "8 boys, and wanting a girl". Het gaat over vrouwen, die meerdere jongens hebben, en heel graag een meisje willen. Nu vroeg ik me af meiden, hebben jullie een voorkeur voor het geslacht? Natuurlijk vinden we het allemaal het meest belangrijk, dat het kindje gezond is. Maar hebben jullie een lichte voorkeur? Ik wordt trouwens af en toe echt moe van m'n lichaam. Ik denk dat m'n lichaam goed aan het ontpillen is. Ik heb vandaag enorme lage rugpijn, die maar blijft opspelen. Ook merk ik dat m'n acne een beetje terugkomt. Niet heel erg, maar ik heb wel last van meer pukkels. Je moet er wat voor over hebben he, als je zwanger wilt worden.
Ik heb echt geen voorkeur, vind allebei heel leuk! Manlief heeft wel een lichte voorkeur voor een jongen, maar dit meer omdat hij z'n dochter opsluit zodra de puberteit opsteekt. Maar mochten we wel een meisje krijgen is hij niet teleurgesteld hoor.
Haha, zo zou mijn man er ook over denken! Een meisje zou heel beschermend door hem worden opgevoed. Ik zou zelf uiteindelijk het liefst een jongen en een meisje willen. Een lichte voorkeur is hier zeker wel aanwezig, maar beide zijn zeer welkom! Een goede vriendin van mij heeft 2 meiden, en doet heerlijke meiden-dingen met ze. En dat lijkt mij ook wel heel erg leuk. Helemaal als ze opgroeien, en je gezellig samen kunt gaan shoppen. Die dingen die ik nu zelf met m'n moeder doe, zou ik zelf later ook met mijn dochter willen ervaren.
Ok nou ben benieuwd of dat bij mij ook zo is?! Maar heb er nog een en die is een maand later in juni en zou n meisje zijn! hihi...weet ook niet of ik t wel echt geloof maar zeker omdat je nog nooit eerder zwanger bent geweest en niet zeker weet natuurlijk of je uberhaupt wel kids kan krijgen is t toch wel fijn dat deze vrouwen voor je willen pendelen en t geeft je toch een gevoel van hoop!!!!
Ja dat lijkt me ook leuk hoor lekker tutten met je dochters maar ik heb toch ook wel n voorkeur en zou ook t liefst een jongen en een meisje willen!!! maar goed de gezondheid is toch wel echt t belangrijkste!!!!
Zijn er hier nog dames die plannen hebben voor vanavond? Ik ga straks lekker naar de bios met mn moeder!!! ff avondje weg hihi...we gaan naar die film van Ushi must marry, lijkt me wel grappig! En mn moeder wou die heel graag zien!!! ben benieuwd naar de film!! Fijne avond dames!!!