Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sfeertje83, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Haha, ja dat doet ons meissie ook. Kwam net beneden, lagen mevrouw en baasje allebei op de bank te snurken :)
    Ben wel benieuwd hoe het straks gaat als we een kleintje hebben. Gelukkig is ze gek op kinderen en met ons neefje gaat het ook helemaal goed, ze is erg nieuwsgierig, maar hoop niet dat ze jaloers wordt. Geldt voor elke hond natuurlijk..

Hoop dat jullie ook snel echt kunnen gaan shoppen.
    Ik vind het nog zo onwerkelijk en spannend, maar heb er vooral veel zin in!!!

2. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Zouden jullie willen weten wat het wordt?

3. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Goede vraag.. Ik heb altijd gezegd dat ik het niet zou willen weten, maar volgens mij is het ook wel makkelijk. Als we het zouden weten, zou ik het niet geheim houden denk ik.

Jij dan?

4. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm ik vind het lastig.

Aan de ene kant zeg ik JA! kan je gerichter shoppen en inrichten. En nadeel is, dat ik denk ik ook niet mijn mond zou kunnen houden.

Aan de andere kant.. Lijkt het mij ook leuk om het echt als verrassing te houden. Dat je het dus gewoon niet weet. Lijkt mij wel leuk om dat te ervaren, hoe dat dan is. Des te groter de verrassing natuurlijk

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Haha zo leuk jah!! die van mij komt altijd bij mij liggen en dan helemaal opgekrult tegen mn buik aan vind ik idd zo lief!!! mja ben ook benieuwd jah hoe dat met n kindje erbij zal gaan!! ze wordt wel es jaloers als mijn man en ik elkaar knuffelen en gaat dan blaffen ook als ik buiten met der loop en ik kom iemand tegen en dan krijgt madame geen aandacht en gaat dan blaffen en lopen bijten aan de riem....
    Dus jah ben heel benieuwd maar mss als je der er wel in mee betrekt en toch wel aandacht blijft geven dat ze dan niet jaloers wordt?!

6. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ja, heb ik precies zo. Ik hou het nu nog op het niet willen weten, maar ik heb gehoord dat dat nog wel eens helemaal om kan slaan als je eenmaal zwanger bent :)

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Jah idd lastig ik denk wel dat ik het wil weten ook ivm met kamer en kleertjes idd maar goed ook wel weer leuk dat t een verrassing is!!! ik zag vandaag weet niet eens welk programma maar dat 85% van de vrouwen het toch wil weten.... :p

8. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Jee, 85% is best veel, maar moet ook zeggen dat iedereen om me heen die zwanger is, het al weet. Ik ken eigenlijk niemand die het nog niet weet/wist!

Haha, wij hebben een buurvrouw (net bevallen) en ook altijd heeft gezegd dat ze het niet wilde weten, dus daar is haar vriend ook vanuit gegaan. Totdat ze zich bedacht en toch eigenlijk wel nieuwsgierig was en er bijna alles aan heeft gedaan om haar vriend over te halen voordat ze de echo had. Ze heeft iedereen erbij betrokken, van mensen in een winkel tot haar eigen vrienden/familie om hem over te halen.
    Vond ik weer iets te overdreven en denk (hoop) nietdat ik ook zo ver zou gaan!

9. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Hm ja.. misschien wint dan toch altijd die nieuwschierigheid haha. Maar dan zou ik het alleen tegen niemand zeggen! Hoe moeilijk ook :)

10. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Hebben jullie er al over nagedacht dan over hoe snel jullie het jullie familie/vrienden zouden vertellen (na een positieve test) en op welke manier?

Wachten jullie op de eerste echo of toch eerder?
    En halen jullie alles uit de kast om het op een leuke manier te vertellen?

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    jah ik denk sowieso wel dat als je zwanger bent veel gaat twijfelen en dingen anders gaat doen dan dat je eigenlijk verwacht!! die vriendin van mij wou t pas zeggen na haar eerste echo maar ze zei ook je bent zo blij dat je eigenlijk gelijk al wel wat mensen wil gaan vertellen!! ze heeft nu alleen de naaste familie en vrienden verteld als ze met 13 weken de echo heeft gehad en alles goed is verteld ze t de rest ook!!
    Ik had een keer n geintje op facebook geplaatst met n zwangerschapstest en in t schermpje ervan stond just kidding!!! haha je wil niet weten wat voor reacties ik kreeg haha...maar mn moeder en zusje wisten gelijk dat t niet zo was omdat dat niet voor mij zou zijn om zo t nieuws te vertellen. Alleen denkt mn zusje wel dat ik t haar gelijk zou vertellen, maar ik denk dat ik t leuker vind om ze bijv. een foto te geven van de echo ofzo. mss zou ik t alleen mn vriendin in Istanbul t vertellen want jah ze is wel mn beste vriendin en is toch n beetje op afstand dan en hier op t forum kan je ook gelukkig met andere meiden praten die t zelfde delen.
    Ik zou t wel moeilijk vinden om t voor me te houden denk ik en zoveel mensen die gaan zeuren wanneer gebeurt t nou, wanneer worden we tante etc. mja ik zeg ook nog tegen niemand dat we hier al mee bezig zijn en vind t fijn om hier toch met 'lotgenoten' te kunnen praten zo kan je toch je ei kwijt...ik zeg vaak tegen die mensen jah we zien wel ik studeer nog dus jah!!
    Ik heb ook wel vaker gehad gewoon buitenstaanders die ik helemaal niet ken tegen me zeiden...ohhh gefeliciteerd dat je zwanger bent!! terwijl ik zei uhmmm ben helemaal niet zwanger...pff vet lullig heb gewoon iets m buikje van mezelf mja om zoiets te zeggen als je niet eens zeker weet of iemand wel daadwerkelijk zwanger is :eek: mja ik hoop dat ik nu gauw kan zeggen als iemand dat weer zegt jah klopt dankjewel :p hihi....

12. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou wij samen hebben er nog niet over nagedacht. Ik wel haha..
    Ik denk dat ik het de ouders wel eerder zou vertellen (meer omdat ik mijn mond toch niet kan houden) en rest van familie en vrienden rond de 10/12 weken toch.. Maar dat denk ik nu he haha.

En hoe?! ja dat is een goeie vraag. Zou het wel op een leuke manier willen doen.. maar ja hoe?! haha

13. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij vrienden van ons moesten wij toen een drankje komen drinken. Toen kwam ze met een doos aan met cakejes waarop gekleurde muisjes zaten.. En die hint begreep iedereen meteen :)

14. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Dat is wel een leuk idee!
    Wij weten het ook nog niet, maar we vinden het wel leuk om het op een originele manier te vertellen :)

En denk ook de meeste mensen pas na de eerste echo. Alleen mijn beste vriendin weet er nu van dat we bezig zijn, die zal t denk ik ook wel eerder weten!

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Dat is ook leuk jah!! maar ik denk toch mss met n foto van de echo die inlijsten en dan geven aan mijn moeder en zusje en schoonouders als eerste!!! :p de rest gewoon vertellen en later een foto op facebook mss dan weet iedereen t ook haha....lekker makkelijk en snel zo :p
    maar de naaste mensen wel op n leuke manier jah!!!

16. Frummel2

Frummel2 Actief lid

Feb 1, 2013
    246
    0
    0
    Hoi dames

Ook hier gaan we er dit jaar voor (2e) onze zoontje is bijna 6
    en ook bij mij gaat de biologische klok weer tikken ik ben 33
    en wil graag voor mijn 35e een tweede kindje
    We gaan na onze vakantie in mei beginnen tegelijk met de verbouwing
    om een derde slaapkamer te creëren

Succes allemaal en wat gezellig om met jullie gezellig te kletsen :D

17. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik lees ook dat een hoop vrij snel met ovulatie testen in de weer gaan! Jullie?
    Ik laat het nu eerst op zijn beloop. Gewoon veel klussen. Lijkt mij zo'n gedoe elke keer testen 's ochtends haha

18. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom :) En gezellig dat je mee komt kletsen!
    Veel succes met de verbouwing en klussen (dubbel haha)

19. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ik heb ze een aantal maanden na het stoppen met de pil veel gebruikt om te kijken of ik uberhaupt een eisprong had. Dat was niet zo en toen ben ik er ook mee gestopt. Ik wil ze deze maand in ieder geval gebruiken om te zien of ik nu dan een eisprong heb, maar denk dat ik ze dan ook weer aan de kant leg als ik dat weet. Maar anders was ik er denk ik niet zo snel aan begonnen..

@Frummel2: Welkom!

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @frummel leuk dat je mee komt kletsen!!! Dus dat wordt dan idd dubbel klussen :p hihi....

@sfeertje ik heb thuis nog 3 ovulatie testen liggen die wil ik dit keer wel gebruiken maar ook deze maand om de dag blijven klussen, want je weet maar nooit! mss voel ik mn ei dit keer niet of is mn temp niet goed dan hebben we toch nog geklust in ieder geval :p haha...en dan maar weer afwachten!!!

Share This Page