Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Het is inderdaad fijn dat er zo'n forum is, waar je heerlijk kunt kletsen met meiden die ook een sterkte kinderwens hebben. Ik vond het wel schattig van mijn man vanavond, dat hij er op zijn manier wel een beetje mee bezig is. Hij vond het belangrijk dat er toch tenminste 1x per week verse vis moesten eten, want dat zou goed zijn voor een toekomstige baby. En ik moest vooral mijn vitamine B niet vergeten, haha.;)

Spannend he meiden, die dagen net voor je NOD. Je kan nog alle kanten op gaan. Maar die hoop is er natuurlijk bij ons allemaal, dat de ongi heerlijk wegblijft!

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Knap van je hoor!! Wou nu eigenlijk ook pas namen NOD testen..maar de reden waarom ik toch doe is omdat ik had gelezen dat als je bijv. Vroeg test weet of je al "zwanger" bent en mocht je "ongi" dan toch komen weet je ook dat je n miskraam hebt gehad!! Weet niet meer waar ik dit had gelezen en dacht tja dat is ook eigenlijk wel zo maar goed ook had ik zoiets ivm teleurstelling naar jah als die ongi komt ben je toch ook weer teleurgesteld dus jah dat blijft toch!!! En natuurlijk de testdrang die je toch elke x weer op voelt komen als die NOD eraan komt!! Mar goed iedereen moet doen waar die zich prettig bij voelt om te testen natuurlijk!!! ;) maar hoop dat we hier allemaal gauw een positest hebben en dat we elkaar kunnen mededelen over alles over de zwangerschap zelf :p Hihi..

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ahhh wat lief zeg van jouw man die aan jullie denkt ;) doet je toch goed als je man achter je staat!!! Jah idd laat die ongi maar mooi wegblijven voor ons allen en op naar die knaltest dames!!!! :D

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Haha ik ken ook zo'n man, die heeft op de hhb een mixer van 180 euro gekocht omdat ons kindje nooit iets uit een potje mag eten en dit de allerbeste (staaf)mixer op de markt is. (Manlief is chefkok, dat dan weer wel:p.)

Maar je bent in iedergeval niet de enige met een man die zo goed voor ons zorgt:D

5. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat schattig dat jouw man dit gedaan heeft! En heerlijk, een man die kookt;).

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Haha ja nu kookt ie wel:p. Vroeger kookte hij nooit als hij vrij was maar nu moet hij extra goed zorgen voor mij dus als ik uit m'n werk kom en hij is vrij staat het eten klaar en als hij werkt hoef ik het alleen nog maar op te warmen, ideaal:p.

Manlief is heel erg anti kant en klaar en hij doet het bijna net zo snel zelf dus heb weinig keus maar wel lief inderdaad:D.

Maar hopelijk zorgen alle mannen goed voor ons hier^^

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Goeie morgen dames!!

Hier al vroeg wakker weed wakker om n nachtmerrie over n tsunami waar m'n zusje en ik midden in zaten :eek: Pfff echt eng!!!
    M'n man moest ook vroeg werken lig nu lekker in bed!!!
    Moest naar de wc en ging toch maar ff tempen, normaal doe ik dat pas om 7.00 maar moest toch naar de wc dacht doe nu wel en was nu 36.6 en normaal 36.8 toen dacht ik Huh wordt ik nu al ongi (door tempdaling) ik naar wc en eerst maar met n papiertje vegen maar geen rood te zien!! Toch maar getest helaas negatief, dus nu maar wachten op die ongi...ben benieuwd of ie eerder komt of niet dan???
    Stuurde m'n man de foto van de test en hij zei meteen: "ik geloof t niet hoor" ik zo "sorry schat hij's echt negatief!!!" Ahhh best zielig ik denk dat hij ervan uitging dat t positief was!!
    Heb nu echt giga zere borsten en buik- en rugpijn :( Pff laat die ongi maar komen dan neemt dat weer af... :p Hihi nou wij gaan weer voor n volgende ronde dames ;) ik hoop voor jullie meer geluk!!!!! :)

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Balen! Maar je zit nog voor je NOD, dus misschien heb je wel te vroeg getest. En anders idd maar snel die ongi. Kunnen jullie weer een volgende ronde in (helaas).

9. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hoi rabia,

Balen dat de test negatief was:(. Maar het zou idd kunnen dat je te vroeg hebt getest en dat je na je NOD misschien wel een positieve test hebt.
    Wie weet! En anders volgende ronde nieuwe kansen! Hopelijk heb je dan meer geluk :).

10. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Ik wacht nog even tot na mijn NOD. Ga er namelijk niet van uit dat het nu al raak zal zijn. Dus dan maar op naar de volgende ronde ;)

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wat jammer rabia! Maar het kan inderdaad dat je te vroeg hebt getest, FF je nod afwachten^^

12. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Jammer dat de nest negatief was Rabia84. Maar je zit nog voor je NOD he, en wellicht heb je een late innesteling.

Ik ben nog steeds van plan om na m'n NOD pas te testen. Ik ga ook nergens van uit, dan kan het alleen maar meevallen. Maar ik kijk niet uit naar m'n eerste echte ongi. Dat is bij mij altijd een hele pijnlijke ervaring geweest. Eerste maar even afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren.

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje meiden idd nog vroeg dus kan nog wel maar ga wel uit van n ongi hoor!!! We zullen zien ;)

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @liefsmiekje welkom! Leuk dat jij ook al een kindje hebt! Ervaar jij het zwanger worden van de 2e nu ook anders dan met de eerste? Het lijkt wel of ik er alleen maar meer mee bezig ben. Zal wel komen omdat je weet wat je kunt verwachten...

@Rabia jammer van je negatieve test. Maar wil nog niets zeggen hoor. Je kan ook last van je buik en rug krijgen als je net zwanger bent door het groeien van je baarmoeder. En anders idd op naar de volgende ronde. Eerst je ongi maar even afwachten!

@kantenklaar heb zelf ook altijd het fruit- en groentehapje vers gemaakt. Is ook veel lekkerder en je kindje maakt kennis met heel veel verschillende structuren en smaken. Nu hebben we nog steeds zo'n lekkere eter die alles wil proeven. Heerlijk genieten is dat! Hij vindt überhaupt alles leuk wat met eten koken te maken heeft :D

Verder ben ik vergeten wat ik allemaal heb gelezen, sorry meiden! Jullie kletsen ook zoveel :p Zometeen zodra onze spetter wakker is van zo'n middagslaapje een proeftaartje maken. Hij is bijna jarig en willen dan cupcakes van koekiemonster maken met een taartje erbij. Ben heel benieuwd of dit 'project' lukt. Ben nog maar een beginner op dit gebied. :) Fijn weekend lady's!

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ik liep net naar huis en dacht over dat t mss n late innesteling zou kunnen zijn en kreeg ineens hele felle steken in m'n buiken :S mja mss maak ik t mezelf wel wijs ofzo?! Heb ook ontzettende hoofdpijn nu...t zou mss wel m'n temp.daling kunnen verklaren dan....mar goed nu wacht ik gewoon op m'n ongi mocht ie na t wkend nog niet aanwezig zijn dan ga ik wel weer testen!!!
    Zometeen naar m'n vriendin toe helpen oppassen en daar slapen, wordt wel Gezelly dan!!! Morgen trainen en daarna zwemmen met m'n vriendin en der oppaskindje...jullie nog leuke plannen?!

16. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Dag dames!

Hier het gevoel elk moment ongi. te kunnen worden. Buikpijn, hoofdpijn en bobbeltjes rondom tepel. Dit is me eerder tijdens mn menstruatie nog nooit eerder opgevallen trouwens. Ik wacht nog even af, volgens mijn cyclus zou ik pas woensdag ongi. moeten worden. Nog maar ff afwachten..

Fijn weekend!!

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wordt af en toe helemaal gek van m'n darmen!:x Ik heb zelf een spastische darm, en weet dit over het algemeen goed onder controle te houden. Ik heb er af en toe nog wel eens last van, als ik naar het buitenland ga. Vorige week kon ik zelfs 5 dagen niet naar het toilet, geen pretje kan ik je wel zeggen. Eenmaal thuis, kwam het gelukkig allemaal weer goed op gang. Maar nu de laatste paar dagen is het weer feest hier. Enorme krampen in m'n buik, en het is nog net geen diarree. Af en toe zou ik willen dat ik een andere buik had;).

18. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hey meiden,

Hier een lekker rustig weekend. Vanmorgen wat spullen van zolder naar de vuilstort gebracht. De zolder begint al aardig leeg te worden. :D Moet ook wel als we straks de werkkamer naar zolder willen doen en van de oude werkkamer een babykamer willen maken ;).

De rest van het weekend niet zoveel plannen. Vandaag cakepops bakken voor juffendag op werk en morgen ze versieren. Heerlijk om lekker te freubelen:D.

19. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Ik ken dat heel goed van die darmen. Daar heb ik ook snel last van. Op het moment ook erg veel moeite met naar de wc gaan, terwijl ik daar normaal niet zoveel last van heb als ik gewoon normaal eet. Ik heb de laatste jaren gemerkt dat als ik 's ochtend een bakje yoghurt eet ik een betere stoelgang heb maar dat mag de laatste tijd niet baten, heel vervelend.
    Hopelijk gaat het snel weer beter met je buik:).

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien jah ik heb ook n spastische darm en vroeger zo erg gehad dat ik overal voorovergebogen zat van de krampen 1x leek t wel alsof ik weeën had :eek: had erwtensoep gehad en zitten veel vezels in waar m'n darmen niet tegen kon!! Hele nacht wakker gelegen en nog nooit zulke krampen meegemaakt t kwam en ging weg en bleef paar min goed en kwam t weer, toen dacht ik nog als weeën zo voelen dan weet ik t niet hoor...mja wil nu zo graag n kindje :p de laatste tijd ook dat ik moeilijk naar de wc kan..ik moet wel maar lukt vaak niet!!! Mss ligt t aan stress ofzo want ging eigenlijk wel heel erg goed!! Maar jah...begin nu wel honger te krijgen!! Straks lekker soep met stokbrood en salades erbij ;) Hmmm...

Deel Deze Pagina