Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Veel vrouwen schijnen last te hebben van een spastische darm. En een kant en klaar middel of medicijn, bestaat helaas niet. Ik merk dat het de laatste 10 jaar een stuk minder is geworden, maar er zijn en blijven altijd momenten. Ik ontbijt altijd met musli/crusli en yoghurt, en drink daarbij een glas vruchtensap. Dat werkt voor mij heel erg goed. Ik probeer altijd gezond te leven (lukt niet altijd, haha) en voldoende te bewegen. Maar ik kan niet altijd vertellen waarom ik er soms last van heb. Er is niet altijd een direct reden.

Vandaag heb ik gewoon een rustig dagje gehad, niet al te veel gedaan. Morgen ga ik richting mijn ouders. De komende dagen blijf ik daar slapen, zodat ik de spits 's ochtends kan vermijden. Voor mijn training moet ik 3 dagen in Amsterdam zijn. En dat is weer een nadeel van kantoortijden, je staat gezellig met z'n allen in de spits. Mijn ouders wonen iets dichtbij, dus dat scheelt wel. Nu vanavond nog even de boeken in.. phoeh... niet zoveel zin in.

2. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik denk dat ik je een handje kan geven. Uit het niets ineens enorme menstruatiekrampen en rugpijn. Ik heb zo'n voorgevoel dat mijn ongi er aan zit te komen. Dit zou betekenen dat m'n cyclus waarschijnlijk toch wat korter is dan gedacht. Ah fijn, we gaan het zien de komende dagen.

3. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Goedemorgen,

Heb 2 drukke dagen achter de rug. Vrijdag avond op mnd nichtje gepast en gisteren de hele dag opnmn neefje. Lekker naar de kinderboerderij geweest en daarna binnen op k3 staan dansen:D ben sinds gesterktavond echt al super misselijk bahx-> we zouden vandaag Nasr een snuffelmarkt gaan dus hoop dat ik me zo beter voel.

@ rabia, tebbie en fien oeh vervelend een spastische darm ik heb het gelukkig niet maar mijn schoonzus wel dus weet ongeveer wat jullie doormaken.

@ fien en bibi hoop dat jullie ongi nog fff uitblijft.

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hey dames,

Ben nog aan t oppassen met mij. Vriendin!!! Heel Gezelly gister beetje tv gehangen en naar t hartje van haar baby geluisterd met zo'n apparaatje (wist niet eens dat je dat zelf ook kon doen thuis) maar zo leuk hè ;) straks lekker zwemmen met z'n allen!!! Nu nog ff op de bank hangen in de pyjama's :p Hihi heerlijk toch!!! Ligt er bij jullie ook zo'n pak sneeuw?! Wisten niet wat we zagen vanochtend :eek: nou t oppaskindje was ook lekker vroeg wakker hoor haha...tja zullen daar later ook aan moeten wennen :p Hihi...wel leuk hoor zo'n klein ventje in huis en is ook niet eenkennig ofzo ging net bij me liggen tv kijken...zooo lief!!! Nou die kinderwens wordt alleen maar groter zo ;) Hihi...
    Fijne zondag dames ;)

(Ps. Hier nog geen ongi maar moet nog ff tot woensdag wachten!! Hoop zo dat ie weg blijft!!!!!!!!!!!! :D)

5. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Goedemorgen dames,

Hier ligt ook een enorm pak sneeuw, en het blijft maar sneeuwen:$. Ik ben er iets minder blij mee, omdat ik er vanmiddag met de auto doorheen moet Ik vind het namelijk doodeng om door sneeuw te moeten rijden. Een aantal jaar geleden heb ik namelijk daardoor een ongeluk gehad. Dus van mij mag het nu echt wel even ophouden.

Mijn ongi is gelukkig ook nog niet te bekennen. Maar ik heb zo'n last van krampen gehad gisternacht, dat ik er niet door kon slapen. Het straalde direct door naar m'n onderrug. Ik heb helaas dus niet zo'n rustig nachtje achter de rug.

Hoe gaat het met de rest van de meiden die binnenkort mogen testen?

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hier vanochtend alleen buikkrampen. En t lijkt wel alsof m'n zere borsten minder pijn doen naarmate m'n NOD eraan komt (ff afkloppen en hopen dat dat zo blijft :p)
    Mja hopen dat de dagen gauw voorbij gaan en we meer duidelijkheid hebben :p ik hoop voor n rose maand hier!!!!!! :D

7. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Dag dames.
    Hier ook nog niks van een ongi te bekennen. Gister de hele dag buikpijn en krampen gehad. En een heel opgeblazen gevoel. Vandaag weer nergens last van dus hopelijk blijft mn ongi nog even uit. Nog beter is dat dir helemaal uit blijft natuurlijk ;) Ik ga er niet van uit maar stiekem hopen we het toch wel hoor :)

@Fien ; Bij jou dus ook nog niks. Mooi zo! :)

Iedereen een fijne zondag!

8. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Fijn om te horen dat de ongi nog bij niemand te bekennen is, die deze dagen mag testen! Nu is dit pas mijn eerste ronde, nadat we met de pil gestopt zijn. Maar is het normaal om zoveel buikkrampen te hebben, voordat je ongi wordt? Ik kan namelijk herinneren dat ik vroeger alleen die krampen had, wanneer mijn ongi ook echt doorbrak.

Enne, Rabia84 en Bibi25, het zou wel heel leuk zijn als de ongi bij ons alle 3 deze week weg zou blijven, en een mooie test als gevolg zou hebben!:p

Hier sneeuwt het trouwens nog steeds, en zie ik het somber in om er straks doorheen te moeten...:(

9. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hier ook nog geen ongi te bekennen. Mijn buikkrampen zijn ook zo goed als verdwenen. Alleen af en toe nog wat steken.
    Voor mijn gevoel ben ik zwanger maar ja voor hetzelfde geld zit ik er naast:(

Hopelijk hebben we over een paar dagen een hoop positieve testen en kunnen we met elkaar kletsen over het zwanger zijn :)

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jan ik herken dat dat de klachten minder worden alleen de ochtend echt ongi gevoel in buik en af n toe steekjes meer niet!!
    Wanneer ga jij testen dan??? Je mag al over 2 dagen zie ik ;)
    Spannend hoor!!! :p

11. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hopelijk blijft de ongi idd uit voor ons allemaal, zou wel super zijn!
    Alhoewel ik er trouwens nog niet van uit durf te gaan hoor. Pas als ik vrijdag nog niet ongi ben dan ga ik een test doen. Hopelijk blijft het uit, ach een beetje hopen moet kunnen toch ;)

12. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Ik mag idd binnenkort al testen. Wilde eigenlijk wachten tot 4 maart maar denk niet dat dat me gaat lukken dus zie wel wanneer ik test. Zal waarschijnlijk donderdag of vrijdag worden als ik dan nog niet ongesteld ben.

Nu toch weer wat krampen die toch verdacht veel op ongi krampen lijken
    :(, ik hoop niet dat ze doorzetten....

13. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Spannend allemaal meiden!! Ik zal voor jullie duimen!!

Ik merk dat sinds gisteravond mijn borsten wat gezwollen zijn. Ze zijn wat voller van vorm, en nog steeds wat gevoeliger.

Het is zo lastig om te zeggen he, of het zwangerschapssymptomen zijn, of symptomen van een naderende ongi. Ik ga er gewoon vanuit dat mijn ongi deze week komt. Het zou namelijk wel heel erg snel zijn, als het in de 1e ronde al raak was. Het zou wel heel leuk zijn, maar de kans is denk ik niet zo groot.

Mijn vriendin heeft 2 dochtertjes, en zij is telkens zwanger geworden, direct na het stoppen van de pil. Dus tja, het kan wel in de 1e ronde natuurlijk.

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dames, jullie maken het spannend zeg! Ben heel benieuwd wie de volgende is...

Hier zijn de cupcakes en het taart goed gelukt. Moet alleen nog even wat dingen aanpassen voor het echie :p Straks witlof-soep maken, ben benieuwd! Verder een rustige zondag, heerlijk :D Fijne zondag allemaal!

15. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @fien Het is inderdaad lastig te zeggen waar de klachten soms vandaan komen. Dat maakt het ook een stuk onzekerder.
    Er zijn bij mij in de omgeving ook een aantal mensen die in een keer zwanger waren na de pil maar je kan er inderdaad niet vanuit gaan.

Ik hoop natuurlijk wel voor je dat de ongi wegblijft en dat je ook in een keer zwanger bent :).

16. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    @Fien Is idd moeilijk te zeggen waar het nou weg komt. Had heel mooi geweest maar we moeten nog maar even afwachten ;)

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wachten is inderdaad af en toe erg moeilijk. Had niet verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Gelukkig is mijn buik nu weer rustig, hopelijk blijft het zo, en kan ik vannacht heerlijk doorslapen. Het vrouwelijk lichaam blijft een raar ding. Mannen hebben het af en toe zo veel makkelijker;).

De komende 3 dagen heb ik het goed druk. M'n trainingsdagen beginnen morgen toch echt om 09.00:$. Haha, voor waarschijnlijk vele een hele normale tijd. Maar voor mij is dat toch echt wennen hoor. Ik kijk er al helemaal niet uit om morgen met z'n allen in de spits te staan. Ik ben toch wel heel blij, dat ik geen kantoorbaan heb. Respect voor een ieder die het wel heeft, maar ik vind dat toch heel erg pittig.

Ik kijk dadelijk nog even snel m'n boeken door, en ga dan rustig lekker naar m'n bedje. Dames, alvast welterusten voor straks!

18. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Idd Fien mannen lijken het veel makkelijker te hebben.
    Wij zijn ook pas net begonnen, ben pas 2maand van de pil af nu en hadden beide zoiets van ach we zien wel wanneer het komt. Nu zijn we er idd toch meer mee bezig dan gedacht. Kan vriendlief ook niet snel genoeg gaan ;)

Idd drukke dagen helpen wel om je zinnen te verzetten en er niet hele dagen aan hoeven te denken. Werk 5 dagen in de week dus voor mij ook drukte genoeg ;) Wat voor werk doe je?

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien heel veel succes de komende dagen en hoop voor je op n goede nachtrust!!!

pfff ik heb n koortslip gekregen :( bahhh....mn man had er al een en denk dat hij me heeft aangestoken :S
    nu erg last van mn buik trouwens..was laat thuis en nog ff gauw bed verschoond en beetje opgeruimd thuis!! mn wkend was erg leuk met mn vriendin op te passen, haar oppaskindje is 3jaar en kan niet praten, maar n schat van n kind...
    ik ben kapot en ga lekker mn nest in!!! morgen ff stad in en boodschapjes doen en hopelijk mn auto sleutel laten maken...wordt nu wel gek zonder auto hoor!!! :S
    kruip zo lekker mn bedje in met n warme kruik, heerlijk!!!
    Slaap lekker dames!!!! :)

20. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hier nog steeds wat steekjes in onderbuik en zo nu en dan een heel kriebelig gevoel in onderbuik. Voelt een beetje als vlinders in mn buik. Iemand die hier ervsring mee heeft? Nu zo lekker proberen te slapen en hopelijk niet steeds wakker worden om naar de toilet te gaan. Iedereen slaap lkkr en tot mrgn!

Deel Deze Pagina