Goedemorgen meiden. Hier was ik ook weer. Heel druk weekend gehad. Zaterdag mijn zusje terug naar huis verhuisd. En 's avonds een verjaardag. Gister kapot. Hele dag lekker in huis gerommeld en gehangen. Beetje slapen enzo. @Rabia, ik heb nog geen sieraden ingekocht. Komend weekend gaan we naar de beurs. En dan ga ik eens rond kijken wat leuke merken zijn etc. Hopen dat je ongi uit blijft. Voor de rest natuurlijk ook. Er zijn er een hoop die nu aan het wachten zijn spannend. Nou meiden, ik ga me maar eens aankleden en wat doen in huis. (Eigenlijk geen zin en puf, maar moet even) Fijne dag meiden!
Goeiemorgen dames. Ik zou zoveel doen in het huishouden vanmorgen maar er komt me eerlijk gezegd weinig door handen Voel me de afgelopen erg lusteloos. Gister de hele dag heerlijk thuis omgehangen. Ook wel eens lekker Vanmiddag moet er weer wat gebeuren, moet werken. De werkweek begint weer. Iedereen een fijne maandag!
Hun ik had vanochtend n bericht getypeerd zie nu pas dat die er helemaal niet op staat!! Ik wacht nu op m'n zusje is haar eerste rijles Hihi... Nou m'n koortslip is al behoorlijk groot geworden en doet echt pijn :S fijn als je deze week nog 2 feesten hebt!! Maare heel vaag ik heb normaal altijd zere borsten en gaat pas weg als ik m'n ongi heb, maar sinds gister werd t al minder en nu bijna helemaal weg!!! :S heel vreemd en zat zostraks op de fiets en voelde toen weer heel veel nat dacht of ongi of vloed maar geen rood te vinden!! Heb ik normaal ook nooit voor m'n ongi!! Maar goed nog 2 dagen te gaan!!
Nou dames ik kan beginnen aan m'n nieuwe ronde!!! Had toch wel verwacht alleen nu 2dagen eerder m'n ongi....kreeg net al ongi buikpijn!! En moest net naar wc en zag meteen rood maar goed op naar de volgende ronde hoop voor de andere meiden dat die wegblijft!! Hihi....
Hoi meiden, Ook ik kan beginnen aan mijn nieuwe ronde. Vandaag, een dag eerder dan verwacht, toch ongi geworden. Echt flink balen maar is niet anders. Op naar de volgende ronde. Voor de meiden die nog wachten; succes! Hopelijk hebben jullie meer geluk!
Ik werk zelf in de luchtvaart. Ik werk zelf als purser, en geef leiding aan een team van stewardessen.
@Rabia84 en tebbie27; wat jammer dan jullie ongi is gekomen. Maar aan de andere kant wel fijn dat jullie cyclussen zo mooi kort zijn. Nu op naar de volgende ronde! Mijn eerst trainingsdag zit erop. Het viel gelukkig allemaal reuze mee. Mijn examen heb ik met 98% afgelegd, dus een heel mooi resultaat. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het vandaag heel erg vond meevallen, om van 9 tot 5 aanwezig te zijn. Alleen die spits is echt niets voor mij. Wat een drukte zeg op die vroege ochtend. Gelukkig nog maar 2 daagjes te gaan. Mijn buik was weer heerlijk aan het rommelen vandaag. Een deel te wijten weer aan m'n darmen, en de ander aan krampen rond mijn baarmoeder. Ik ga er maar vanuit dat het m'n ongi is die eraan zit te komen. Ah fijn, nog een paar daagjes geduld.
@rabia en @tebbie jammer zeg! Maar wel mooie korte cyclus, hopen dag het volgende ronde raak is! @fien dat is zeker een mooi resultaat! Ik hoop dat je ongi toch stiekem uitblijft!
Haha, heel stiekem hoop ik dat toch ook! Maar probeer realistisch te blijven. De kans dat ik ongi wordt, zal groter zijn dan dat ik daadwerkelijk al zwanger ben. Maar zou het wel heel erg leuk vinden!
Jammer Rabia en Tebbie! Op naar de volgende ronde. Net heerlijk gedoucht en nu lekker op de bank met een dekentje en kop thee. Vanavond lekker niets. Zo eens even kijken of er nog wat leuks op tv komt. Hoop zo dat het voorjaar er aan komt. Ben die kou zo zat bleh.. Even een vraag.. Als ik soms wel eens een moment heb, dat ik zwaar aan het nadenken ben over alles.. Dan soms vind ik het idee om een kindje te krijgen ook wel eng. En ik denk dat dat meer het gevoel is van het onbekende. Je weet dat je leven totaal anders word en gaat veranderen. Maar toch een beetje die angst. Hebben jullie dat ook wel eens? Is dat raar? Hoe werkt dat pendelen trouwens?
Ha meiden, Wat jammer dat jullie ongi zijn geworden meiden! Op naar de volgende ronde! en Fien, wat goed! Gelukkig is het je meegevallen @sfeertje, ja dat heb ik ook hoor, volgens mij de meeste mensen wel. Had het er laatst ook met mijn schoonzusje over. Ze zei ook dat ze er heel erg mee bezig was en toen ze eenmaal zwanger was, dacht ze: oh jee, nu ben ik echt zwanger en kan ik dit allemaal wel?! Haha, ja volgens mij word je dan ook wel onzeker en is het voor t eggie! Maar volgens mij moet je gewoon genieten en op je gevoel afgaan!
@sfeertje83; ik herken dat gevoel ook. Af en toe heb ik ook wel een bepaalde angst, of we we het allemaal wel aankunnen. Een kindje gaat je hele leven veranderen. Je hebt niet meer de vrijheid om te doen en laten wat je wilt. Je leven veranderd drastisch. Maar je krijgt er ook zo veel liefde voor terug. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het idee van zwanger zijn ook wel een beetje eng vind. Meer het idee, dat er iets mis zou kunnen gaan in mijn buik, beangstigd me. Hopelijk kan ik dat wel straks bij me neerleggen, wanneer ik eenmaal zwanger blijk te zijn. Ik wil straks echt gaan genieten van een zwangerschap. Dat lijkt me zo iets wonderbaarlijks! Dat zo'n klein wondertje kan groeien in je buik..
Rabia en Tebbie, balen zeg! Sfeertje, dat gevoel ken ik ook maar al te goed! Ik voel me al bijna ontaard om dat ons kindje vier dagen naar de opvang zal moeten. Helaas geen oma meer die kan oppassen... En idd, die angst of het wel een gezond kindje is. Ben toch al wat "ouder" (bijna 30).
@Sfeertje dat gevoel is echt heel normaal. Dit had ik ook voor en zelfs ook nog tijdens de zwangerschap. Op dat moment voel je je heel schuldig, want je wilde het toch zelf?! Maar als je er met anderen over gaat praten die al een kindje hebben, blijken die gevoelens er helemaal bij te horen. Dus geen zorgen! En wat betreft dat je hele leven veranderd. Ja dat is ook zo. Zelf vond ik de eerste 12 weken echt het zwaarst. Je bent fulltime bezig met je kindje. Je moet herstellen van de bevalling, je moet een ritme zien te vinden en daarnaast had mijn spetter heel veel last van z'n darmpjes, dus veel huilen. Maar wat ze zeggen: het wordt steeds makkelijker, dat klopt voor de volle 100%. Ik zou voor geen goud meer anders willen, ben zo trots op m'n ventje! Voor de dames die ongi zijn geworden, jammer! Maar idd op naar de volgende ronde...
@sfeertje Ik had dat van de week ineens! Ben ik wel een goede moeder, kan ik dit wel? Hebben we wel genoeg geld enz. En ook omdat ik een eetstoornis heb gehad vind ik het ook ineens wel moeilijk dat m'n buik dikker wordt. Ben aan de ene kant heel blij en aan de andere kant vind ik het ook wel erg. Dat is ook best moeilijk. Kortom ik denk dat iedereen weleens "cold feet" heeft .
@sfeertje jah idd er zijn ook zoveel dingen om je zorgen over te maken!! Mss schopt t m'n hele leven overhoop, kan ik t wel aan etc. Maar goed denk ook dat je n gevoel van geluk zult beleven en denkt t is t allemaal waard?!! Dat pendelen kunt je op t forum helemaal onderaan zien en kun je zien wie en wanneer iemand pendels dan kun je ze een PB (privebericht) sturen met de gegevens die ze nodig hebben!! Succes