Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    Whahah ja zeker dubbel maar is beide voor een goed doel hihi

om maar meteen mee te komen in het gesprek

Bij onze eerste zwangerschap wouden we het graag weten
    was inderdaad makelijk met dingen kopen, ook voor de mensen die al met cadeautjes kwamen hihi , denk dat we dat nu ook weer zouden willen weten

Wij hebben een glazen standaard met een text voor opa en oma
    gegeven en ze snapte het heel snel :)
    Nu zouden we ons zoontje een t'hirt aan trekken met grote broer voor de familie, en voor vrienden met roze of blauwe muisjes wat crieren

2. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Oh dat zijn ook leuke ideetjes! Waren ze vast blij mee ;)

Dus jullie hebben het ook wel meteen gezegd aan iedereen wat het zou worden?

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Wat n leuke ideeën!!! Is toch makkelijker al je al weer wat t wordt ;)
    Hoe ging je eerste zwangerschap?! En toen had je al zwangerschapssymtomen voor je getest had?! Sorry maar ben heel nieuwsgierig hoe mensen t hebben ervaart en hoe t voelt...hoop zo dat t gauw raak is bij ons!! En bij de rest van jullie ook natuurlijk ;) met z'n allen op die Rose wolk ;) Hihi...

4. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    @wrummel ja we konden het niet voor ons houden en hadden een pret echo gehad die hebben we met kerst laten zien en hoorde ze als verassing of ze een kleinzoon of kleindochter kregen :D was helemaal geslaagd dat kan ik je wel vertellen ;)

5. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    @rabia het stomme was dat ik meteen al merkte en voelde dat het raak was liep met een beetje weeïg gevoel, en had een beetje gevoelige borsten net als je ongi moet worden, verder geen kwalen gelukkig

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hoi! Mijn man en ik gaan ervoor vanaf november vorig jaar, voor een eerste kindje!

Ik ben 24 en mijn man is 28. Hij wilde voor wij een relatie hadden helemaal geen kinderen maar is sinds hij weet dat z'n beste vriend z'n eerste kindje verwacht ook helemaal overstag en vanaf november dus definitief ervoor gegaan.

Wij hebben ook een hondje, een Frans bullenmeisje juna van 10 maandjes:).

Over het wel en het niet willen weten hebben mijn man en ik nu al ellenlange discussies, hij wil het wel weten en ik niet.

Mag van mijn moeder ook niks kopen en daar is ze heel stellig in. Mocht van m'n oma ook niet:p.

Ik weet nog niet hoe ik het zou vertellen.

Mijn moeder weet wel dat we ermee bezig zijn( ze zag het aan me:O)

Mijn vader denkt dat ik nog heel lang geen kinderen wil en zegt ook steeds dat het verstandig is om te wachten (terwijl mijn vader net 22 was toen ik werd geboren maar goed).

Gebruik nu nog geen ovu testen omdat we vaak zat "mikadooen;)"

Maar nu blijft mijn ongi uit en heb ik een negatieve test dus wil het straks misschien toch doen om te kijken of ik een eisprong heb.

Wens jullie allen snel een positieve test toe!

7. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

31 jan 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat vraag ik me dus ook af he. Of je het meteen aan jezelf merkt! Lijkt me gek haha

8. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    Hoi nichelle welkom en wat spannend
    Gezellig dar je ook komt kletsen wens je veel succes met zwanger worden. :-D

9. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

31 jan 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom :)
    Hopen dat het bij jullie ook snel mag lukken. En gezellig dat je mee komt kletsen!

10. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0

Ik wel was wel makkelijk gelukkig niet spuug misselijk want dan vond ik het denk ik niet makkelijk en leuk haha

11. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

31 jan 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, ik ga even Divorce kijken.

Kom straks nog wel even langs.. En anders een fijne avond allemaal!

12. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Dankjewel @frummel2 en @sfeertje83 :D!

Ik hoop dat we veel steun aan elkaar hebben en dat we van elkaar kunnen leren!

13. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    Dames ik ga ff poedelen en op naar bed
    Weltrusten voor zo en spreek jullie snel weer

14. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0

Dat gaat helemaal goed komen

15. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Nichelle, welkom :)
    Hoop inderdaad ook dat jullie snel een mooie test zullen hebben!
    En moeders... Mijn moeder begon er een paar maand geleden al over en van de week weer. Ze merkte ook dat ik het vaker over kinderen had enzo.. Ehmm, hoe lul je je daar onder uit :) Maar heb niets gezegd, ze zal het vanzelf wel merken, hihi!

Nu ff lekker op de bank met manlief Divorced kijken :)

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @frummel nou wat fijn dat je verder niet echt veel klachten had!!! Ik dacht ook dat t raak was maar m'n lichaam haf me zwaar voor de gek gehouden!!!

@nichelle leuk dat je mee komt kletsen!! Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat je gauw n posi test zult hebben ;) Hihi...

@sfeertje jah ik ga nu ook Divorce kijken

@allemaal leuk om zo met iedereen te kletsen!!! Fijne avond allemaal en slaap lekker... Ik kijk na Divorce mss nog wel ff en dan ook maar lekker slapen, morgen helaas weer vroeg op!!

17. syke

syke Lid

3 feb 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

ik ben Syke en ben 22 en mn ventje 28 jaar.
    Ik heb de kinderwens al heel lang maar mn ventje nog niet echt, tot eind vorig jaar.
    Ook wij willen er dit jaar voor gaan.
    Maar eind vorig jaar was ik voor een ander probleem naar het ziekenhuis gegaan en daar zijn ze erchter gekomen dat ik PCOS heb.
    Normaal ontwikkelen zich in de eerste helft van de menstruatiecyclus enkele follikels (ook wel eiblaasjes genoemd) in de eierstokken, waarvan er meestal maar één verder groeit en tot ovulatie (eisprong) komt. Bij vrouwen die aan PCOS lijden worden in de eierstok meerdere kleine follikels gevormd, die moeilijk tot groei en ovulatie komen. De onderontwikkelde vochtblaasjes die zo ontstaan, worden cysten genoemd.
    Dus begin januari naar de gynaecoloog geweest voor een echo. En gelijk de mirena eruit gehaald, en elke keer bloedprikken om hormonen te controleren.
    Dinsdag moet ik weer, en daarna denk ik ook wel elke maand.
    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren..

De rest ook allemaal succes!

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Jeetje, vanmiddag voor het eerst gereageerd en nu al 8 pagina's verder!! Even snel en vluchtig doorgelezen... Zal ff kijken of ik op een aantal dingen nog kan reageren ;) Ik ben 27 jaar. Wij willen wel weten wat het word. Wisten we bij de eerste ook. Als we zwanger mogen raken van een tweede wonder, zal het een geplande keizersnee worden. Dat maakt de beslissing om voor een tweede te gaan, voor mijn gevoel iets ingewikkelder. Het idee dat je sowieso weer naar de OK wordt gereden is niet zo'n fijn idee. Maar goed, je moet er wat voor over hebben :) En nee, ik voelde niet dat ik zwanger was. Pas een week na de test begon ik pijnlijke borsten te krijgen en werd ik misselijk.

Zo te lezen kijkt bijna iedereen naar Divorce (ik dus niet ;)). Zijn er meiden die voor een tweede gaan? Ik ben wel benieuwd wat de leeftijd op dit moment is van de eerste?

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi Syke,

Welkom en leuk dat je mee wilt kletsen!!
    Wat erg voor je allemaal, wat kunnen ze er tegen doen dan?! Moet je dan in behandeling ofzo of krijg je med.?! Sorry weet hier niks over :S
    Ik hoop ook voor jullie dat t gauw zal lukken ;) heel veel succes meis!!!

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi Baukje, welkom!! :)
    Hoezo wordt t dan n geplande keizersnede?!

Deel Deze Pagina