@Sfeertje ; Hier ook last van hoor. Vond het ook al een grote stap om de pil daadwerkelijk te laten staan. Het idee dat je er nu echt voor gaat. Gaat een hele verandering worden in je leven. Iedereen is weleens onzeker over zichzelf, hier evengoed. Maar weet zeker dat we allemaal stuk voor stuk top Mama's zullen worden
@ bibi tebbie en rabia, vervelend zeg. Hoop dat de volgende ronde beter uitpakt. @ sfeertje ik heb dat inderdaad ook. Vind het best eng, maar hoorde van mn schoonzus dat zij dat nog steeds wel eens heeft en haarbkleine is al 2 jaar Hier nog steeds op het wachtbankje ben sinds zondag al met vlagen erg misselijk en heb pijn in mn onderrug. Vind ook alles stinken. Probeer er niet te veel op te hopen is pas mn eerste rond maar vond het nu erg spannend
Goedemorgen meiden... Thanks voor jullie reacties.. stelt me gerust Dat ik niet de enige ben. Vandaag vrij. Veel te vroeg uit bed. Net even ontbeten. En nog moe. Denk dat ik zo nog even lekker terug ga. Daarna maar wat in huis rommelen. Boodschap halen. Verder niet veel op de planning. Fijne dag meiden!
Goeie morgen, Nou voel me vandaag lekker fit!! Straks naar de overblijf heen en verder niks. Mss vanaaf sporten ofzo?! maar dan wel als ik de auto heb haha...weet niet of mn man naar voetbal gaat straks nog ff stofzuigen, dweilen en de was doen!! nou ben toch echt ongi, gister was t eerst nog weinig en dacht mss is dit dan alles, maar vanochtend was t toch al wel meer.... ben ook gek genoeg niet echt teleurgesteld ofzo....wel jammer maar zit er nu niet mee ofzo...terwijl ik ook momenten heb gehad dat ik echt moest huilen als ik toch ongi werd en baalde waarom lukt t niet...maar ben eigenlijk ook wel blij dat mn ongi 2 dagen eerder kwam en mn cyclus korter is geworden normaal altijd 30 dagen nu 28 dus ben daar wel blij mee en hopen dat dat dan ook zo blijft hihi....nu kan ik zondag gelukkig wel flink aan de redbull hihi ga dan naar solid sound in utrecht (fitness/dansdag) krijg je lessen van bekende choreografen nationaal en internationaal...ik volg alleen de hiphop/danslessen en krijg oa. les van Vincent Vianen ook wel bekend van SYTYCD en ook afrodance lekker schudden met die billen hihi...heb erg veel zin in deze week!!! Nou dames fijne dag allemaal!!!
Ladies hier weer ff een update van onze lijst!!!! Als je zelf even je eigen wilt aanpassen (weet niet van iedereen hun cyclus), als je ook weer een nieuwe ronde hebt!!! Nichelle ik heb die van jou op zwanger gezet!!! mimully leeftijd: 29 ronde: 1 nod: nb, volgens app vandaag (nog niks overigens...) datum: 06-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 1 nod: 1 maart datum: 06 februari naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 1 nod: 17 februari datum: 06-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: nb datum: 06-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: rond 22 februari? datum: 6 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 1 nod: rond 8 maart datum: 6 februari 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:27 ronde:2 nod:26 februari datum:10 februari Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 nb=niet bekend[/QUOTE]
Ladies hier weer ff een update van onze lijst!!!! Als je zelf even je eigen wilt aanpassen (weet niet van iedereen hun cyclus), als je ook weer een nieuwe ronde hebt!!! Nichelle ik heb die van jou op zwanger gezet!!! naam: mimully leeftijd: 29 ronde: 2 nod: 17-03-2013 datum: 26-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 1 nod: 1 maart datum: 06 februari naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 1 nod: 17 februari datum: 06-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: nb datum: 06-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: rond 22 februari? datum: 6 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 1 nod: rond 8 maart datum: 6 februari 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:27 ronde:2 nod:26 februari datum:10 februari Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 nb=niet bekend
Ladies hier weer ff een update van onze lijst!!!! Als je zelf even je eigen wilt aanpassen (weet niet van iedereen hun cyclus), als je ook weer een nieuwe ronde hebt!!! Nichelle ik heb die van jou op zwanger gezet!!! naam: mimully leeftijd: 29 ronde: 2 nod: 17-03-2013 datum: 26-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 1 nod: 1 maart datum: 06 februari naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 1 nod: 17 februari datum: 06-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: nb datum: 06-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: rond 22 februari? datum: 6 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 1 nod: rond 8 maart datum: 6 februari 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:27 (nog een paar daagjes) ronde:3 nod:24 maart datum:26 februari Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 nb=niet bekend
Dames, ik denk nu ook dat mijn ongi er aan komt. Eigenlijk al vanaf gisteravond laat, telkens met afvegen een beetje bruin aan het toiletpapier. Het wil vandaag alleen nog niet doorzetten. Wat heel gek is, maar tegelijk ook heel fijn, ik heb totaal geen klachten meer! Geen buikpijn, geen krampen, helemaal niets! Ik hoop dat het morgen dan ook echt doorzet, en ik ook met m'n nieuwe cyclus kan beginnen. Nu even een vraagje aan jullie, als het morgen nu echt doorzet, moet ik vandaag dan als mijn eerste nieuwe cyclusdag zien? Of begin je pas echt met tellen als je 'rood bloed' (als het echt is doorgezet) hebt gezien?
Dan zou ik denk ik pas als t echt doorzet die dag als eerste zien!! Maar ik hoop voor je dat t wat anders betekend en dat je toch nog zwanger bent Hihi....nou hoop dat je gauw duidelijkheid hebt meis!!!
Ik tel meestal vanaf de eerste dag met helder rood bloed. Of als ik meteen al flink veel verlies dan tel ik dat als mijn eerst dag. @hier vandaag op mijn werk samen met collega onze verjaardagen gevierd en een klein afscheidsfeestje voor de kindjes die naar een andere groep gaan. Was erg leuk! Lekker gezwommen en 's middag lekker rustig aan gedaan en taart gegeten. Vannacht veel pijn in mijn buik gehad. Is langgeleden dat ik zoveel buikpijn heb gehad als ik ongi was. Vandaag ging het gelukkig alweer wat beter. Ik zal blij zijn als ik zwanger ben dan ben ik daar ook weer even vanaf . Nu lekker op de bankhangen, niks doen en zometeen lekker mijn warme bedje in.
Ladies hier weer ff een update van onze lijst!!!! Als je zelf even je eigen wilt aanpassen (weet niet van iedereen hun cyclus), als je ook weer een nieuwe ronde hebt!!! Nichelle ik heb die van jou op zwanger gezet!!! naam: mimully leeftijd: 29 ronde: 2 nod: 17-03-2013 datum: 26-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum: Geslacht weten/bekend? Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 1 nod: 1 maart datum: 06 februari naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 1 nod: 17 februari datum: 06-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 2 nod: 14-03-2013 datum: 26-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: rond 22 februari? datum: 6 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 1 nod: rond 8 maart datum: 6 februari 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:27 (nog een paar daagjes) ronde:3 nod:24 maart datum:26 februari Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 nb=niet bekend
@Rabia wat leuk dat je les krijgt van Vincent Vianen. Niet dat ik hem verder ken hoor, maar wel van SYTYCD. Erg leuk programma en vond hem ook erg leuk! Heb zelf een tijd aan stijldansen gedaan. Alleen de lessen vielen op donderdagavond en hubbie heeft fysiek zwaar werk dus dat trok hij niet. Straks willen we het wel weer oppakken hoor, maar hoop dat het snel raak mag zijn, want daarom stellen we het nog uit. Je betaald namelijk per seizoen bij dansscholen... Hier niet zoveel te melden, morgen weer werken Fijne avond nog allemaal!
O ja, misschien leuk om de lijst straks wat aan te passen? Bij Nichelle kan er bijvoorbeeld al komen te staan wat de uitgerekende datum is en of ze wil weten wat het word? En evt. later zelfs het geslacht voor wie het bekend willen maken...
Dan moet ik eigenlijk nog even wachten tot het echt doorbreekt, om m'n 1e dag van m'n cyclus te bepalen. Heb ik dat ook weer geleerd! Ik ga er vanuit dat het gewoon m'n ongi is die er aan komt. Ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar echt dat ik ongesteld ga worden. In principe zou het eventueel een innesteling kunnen zijn, maar daar ga ik niet vanuit. Als het morgen dan echt zou doorzetten, dan heb ik een cyclus van 29 dagen gehad. Best mooi voor een eerste ronde. Haha, ik en er zelfs een beetje trots op (misschien een beetje voorbarig), dat m'n lichaam zo goed reageert zonder pil. Je hoort immers ook van meiden dat ze wel eens dik 2 maanden moeten wachten, voordat ze weer normaal ongi worden. Dan vind ik dit een mooi resultaat!
Oh wat leuk zeg jah hopen dat jullie gauw n kleintje krijgen!!! Maar wist niet dat je per seizoen moest betalen. Heb vroeger in de 3e van de middelbare school stijldansen gedaan, was erg leuk volgens mij zelf nog n jaar doorgegaan, brons en zilver ofzo gehaald?!! Hihi...maar hiphop is meer mijn ding, vind modern ook heel gaaf hoor nu dat nieuwe programma is ook erg leuk op RTL4 'Everybody dance now'!!! Maare vind t n goed idee van lijst aanpass. Met bevaldatum en geslacht mss ook de echo's erop?! Kunnen we met alle zwangeren meeleven als ze weer iets hebben Hihi...hopen dat er gauw meer volgen
Nou wat wij toch weer hebben.. (even heel iets anders hoor) Gaan we op visite bij mijn schoonmoeder. Zegt ze, ik heb een leuke verrassing... Wij in spanning.. We mogen van haar een All-Inclusive vakantie uitzoeken!!!! Kan het nog niet geloven.. Na anderhalf jaar keihard en non-stop werken.. Even op vakantie... Jeetje zeg