naam: mimully leeftijd: 29 ronde: 2 nod: 17-03-2013 datum: 26-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum: Geslacht weten/bekend? Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 2 nod: 28 maart naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 2 nod: 19 maart? datum: 26-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 2 nod: 14-03-2013 datum: 26-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: wachten op eerste cyclus datum: 27 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 1 nod: rond 8 maart datum: 6 februari 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:27 (nog een paar daagjes) ronde:3 nod:24 maart datum:26 februari Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 nb=niet bekend
Ha meiden, @fien: jammer, maar die cyclus mag je trots op zijn! Wou dat ik die had @sfeertje: Whaa, wat gaaf! Dat kunnen jullie zo te lezen goed gebruiken, erg lief! Ben benieuwd waar je heen gaat! @rabia: Altijd leuk om jurkjes uit te zoeken toch? Moet je man het er wel mee eens zijn Mijn man en ik vinden altijd wat anders leuk, haha! @nichelle: Ohh wat spannend die echo! Hopelijk voel je je ook weer een beetje beter en komen jullie snel uit de 'beslissing' Hier verder niet veel bijzonders eigenlijk.. Nog geen positieve ovutest, dus we wachten maar weer af.. Ik heb trouwens ook maar die shatavari pilletjes gekocht, je weet maar nooit, misschien dat het mijn cyclus op gang brengt! Ik heb trouwens ook twee uitslagen van de pendels, liggen lekker uit elkaar, maar wacht er ook nog op eentje, als die ook maar een beetje in de buurt ligt van een van beide Geen idee wat ik ervan moet denken, maar is wel leuk om je aan vast te houden, haha!
Haha ik zie nu pas staan dat er vervaldatum staat ipv bevaldatum xD. De iPad maakt soms mooie woorden .
@wrummel; jammer dat je cyclus wat langer is. Ik kan me voorstellen dat dat ook niet fijn is. Wat voor anticonceptie gebruikte je hiervoor? Ik hoop dat het met de shatavari pilletjes wat sneller op gang komt. Maar het kan toevallig niet zijn dat je al zwanger bent?
@wrummel jah wordt voor bruiloft toch galajurk vonden we allebei t leukst maar goed moet dan wel weer andere schoenen halen heel vervelend Hihi....maare heb je nog geen ei gehad?! Omdr je al zover bent?! Nou heb deze ronde ook die shatavari gebruikt van holisan welk merk heb jij?! Ik neem trouwens maar 1 per dag hoor omdat ik ook al vitamine van Davitamon kan anders alsnog 2 doen... Maar heb denk ik door die capsules ook n iets kortere cyclus gekregen had laatste 2 cyclus van 30 en nu 28!! Dus jah t zou wel kunnen denk ik.... @fien jah wel jammer van je ongi maar zeker n mooie cyclus dan toch Nou morgenvroeg eerst maar ff naar shoes kijken hoop dat ik nog wat kan vinden!!! Dan werken dan klaarmaken voor hennafeest Nu zo lekker m'n bedje in morgen vroeg op :S Slaap lekker dames!!
Nee, we hebben ook veel geduld moeten hebben. Op een gegeven moment zet je de knop wel om en moet je het idee van zwanger worden uit je hoofd zetten, omdat het langer kan duren. Maar goed, toen ik eindelijk ongesteld werd was ik zo enthousiast te denken dat ik meteen weer regelmatig zou zijn (kon altijd de klok erop gelijk zetten!), maar dat moet ik nu dus ook weer bijstellen, anders maak je jezelf gek . Mijn man wordt wel een beetje ongeduldig nu, haha! Ik was trouwens aan de Microgynon30, lichte pil (zegt dus niks). Ik ben ook niet zwanger, want heb van t weekend nog getest!
Haha, shoppen voor feestjes is nooit erg Nee, nog geen positieve ovutest gehad! Maar test gewoon dom door, haha! Ik heb wel gelezen dat die van zwanger en kids niet altijd een (duidelijk) positief resultaat geven.. Ik heb de pillen van Vitotaal, doe 2 per dag, ook die van Davitamon voor de vitamientjes! We zullen het wel zien! Veel plezier morgen!
Ik vind het heel knap dat je zo veel geduld hebt. Het lijkt me moeilijk om te zien dat je cyclus langer is, dan andere dames hier op het forum. Natuurlijk kan je er niets aan doen, en niets aan veranderen. Maar het lijkt me af en toe best moeilijk te accepteren. Hopelijk krijgt je binnenkort gewoon een regelmatige cyclus. De Microgynon30 is inderdaad een lichte pil. Ik heb deze pil ook 9.5 jaar geslikt. Maar misschien dat je lichaam nog even moet wennen. Hormonen kunnen rare dingen met je lichaam doen. Hopelijk krijg je snel je ei, en kan je ons binnenkort verrassen met een positieve test!
Goeiemorgen dames, vandaag mijn NOD. Nog geen spoor van ongi te bekennen eigenlijk. We wachten het af
Spannend hoor! Al enig idee wanneer je gaat testen? @hier begint het weer een beetje rustiger te worden in mijn buik. De buikpijn is weg dus nog even geduld en dan kan ik weer beginnen aan ronde 3 . Is kijken wat deze ronde mij gaat brengen. Vandaag even lekker dagje vrij. Zometeen even wat opruimen en misschien al vast wat voorbereidingen treffen voor de verjaardag zondag. En dan om 12 uur met een vriendin lekker high teaën! Even lekker kletsen en snoepen .
@Tebbie ; Mocht ik vandaag niet ongesteld worden dan morgen maar een test doen.. ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi word hoor kan het nooit tegenvallen
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik moet zeggen dat ik dat nooit zo goed kan loslaten. Ik word erg zenuwachtig tegen de tijd dat mijn NOD bereikt word en voel dan in eens van alles waardoor ik toch ga denken dat ik misschien toch zwanger ben . Ik vind het knap dat jij dat wel kan!
@Tebbie ; Dit is pas mijn 2e ronde, dus een zeer kleine kans dat het al raak zal zijnn. Vandaar dat ik dus mijn geduld nog wel even kan bewaren.. tot nu toe nog geen tekenen tot mijn ongi, maar kan natuurlijk zomaar veranderen. Ik wacht het gewoon even af... Heb niet eens een test in huis liggen, dus mocht ik niet ongi worden moet ik daar eerst nog even op uit
@bibi Hahaha Dit was ook mijn 2e ronde maar kost mij veel meer moeite om het vol te houden. hahaha blijkbaar ben ik een stuk ongeduldiger
Spannend Bibi! Hopelijk blijf je ongi nog even uit, en kun je ons morgen een mooie test laten zien! En wat fijn tebbie, dat je buikpijn zo goed als weg is. Ik zou willen zeggen dat dat hier ook het geval was. Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn echte ongi niet zo heel erg gemist hebt. Mijn god, wat pijnlijk is het om normaal ongesteld te worden! Daarnaast heb ik altijd last van obstipatie wanneer mijn ongi doorbreekt, en komen daar ook nog eens de krampen van mijn darmen daar bij opzetten. Dus het is hier dubbel feest. Hebben jullie nog goede en leuke tips om je ongi goed door te komen? Ik hoorde al over speciale pijnstillers, voor vrouwen die ongi zijn (femina). Hebben jullie daar goede ervaringen mee? Ik ga van de week toch maar eens een goede kruik aanschaffen. Dat is ook geen overbodige luxe, tijdens deze dagen.
Alweer even geleden dat ik gereageerd heb. Tja, ronde gaat rustig door. Spannend bibi! Hier ontzettend beroerd. Zit nu op dag 18 van cyclus. Sinds gisteravond echt zoo misselijk. En nu nog steeds. En pijn in mijn rug. Kan griep zijn, maar ook ei/innesteling. We wachten maar ff af. Zaterdag zou mijn ei moeten zijn... Dus kan wel.
Haha miss lukt het mij ook wel niet om het vol te houden hoor Heb geen test in huis liggen dus dat scheelt ook denk ik
Ik begin het nu eigenlijk ook wel een beetje spannend te vinden.. de hele dag nog niks van een ongi te bekennen, nergens last van. Ik heb geen testen in huis, zo maar ff snel 1 halen dan? Je kunt het beste testen met ochtendurine toch?
Ochtendurine schijnt het beste te zijn. Maar je kunt ook 's middags testen, zolang je maar niet al te veel drinkt. Je kunt eventueel ook online testen bestellen. Vaak bezorgen ze binnen 24 uur. Maar dan kun je waarschijnlijk niet 's ochtends testen. De testen van kruitvat schijnen volgens mij ook goed te zijn. Je hebt er 2 voor 5 euro.
@bibi: wat spannend zeg!! ik duim voor je! @fien: ik doe eigenlijk niets aan mijn ongi klachten. Moet zeggen dat ik de laatste keer ook een heftige had en toen ben ik lekker in bed gaan liggen.. hopelijk is het snel over! @mimully: wat raar dat je zo beroerd bent, heb je dat altijd rond je ei? ik hoop voor je dat alles goed gaat en je je snel beetje beter voelt! Ik heb lekker gewerkt, mag zo naar huis en ga een heerlijk rustig avondje tegemoet! Eet smakelijk allemaal!!