Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Ik wacht het idd nog rustig even af :)

2. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Jammer Bibi! Maar wat niet is, kan nog komen!
    Kan het zijn zijn dat je cyclus nog niet helemaal op de rit is door ontpillen ofzo?
    Hoop voor je dat die positieve test snel komt!

3. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    @Wrummel ; Zou kunnen, mijn laatste 2 cyclussen waren wel gelijk dus ging er eigenlijk vanuit dat deze dat ook zou zijn.. Naja de ongi. Zal wel niet lang meer op zich laten wachten denk ik ;)

4. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @bibi jammer dat de test negatief was. Maar wie weet test je over een paar dagen wel positief als je ongi uit blijft :)

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames ff gauw n berichtje doen, heb nu de bruiloft van de nicht van mijn man!!! En ze is zo mooi!!!! Krijg gewoon tranen van in m'n ogen :')

Maar jammer Bibi maar goed t kan nog hoor meis ;) ik hoop over paar dagen mss al wel n positest voor je!!!

@fien ik gebruik ook altijd Aleve Feminax als ik ongi en dan is de pijn binnen uur weg!! Ik denk ook dat ik door de shatavari capsules ook minder pijn had bij de eerste dag van m'n ongi!! M'n cyclus was ook 2 dagen korter dus denk wel dat dat daar van komt?! N warme kruik is altijd lekker zeker nu voor in bed!!

Ik weet niet meer wie die vrag stelde maar ik zou sowieso 2 kids willen als dat kan?! En mss wel n 3e vind n groot gezin wel leuk maar goed mss denk ik straks wel oh nee echt niet nog eentje hoor haha.... We zullen t zien!! Hoop binnenkort wel de eerste ;) Hihi

Maar dames ik ga weer feest vieren!!! :) sorry heb alles heel. Vluchtig gelezen en weet zo niet meer alles wat er is geschreven, hoop binnenkort weer wat meer tijd!!! Morgen ben ik ook al de hele dag weg naar Utrecht voor die dansworkouts ;) heb ik zin in!!!

Dames fijn wkend ;)

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Rabia; je hebt het maar druk meis! Maar wel op een leuke manier druk;). Fijn dat je het naar je zin hebt op de bruiloft. Heb hier ook wel zin in een feestje.:p

Ik denk dat ik voorlopig geen pillen ga slikken, om m'n menstruatie te verlichten. Wel fijn dat de shatavari capsules goed aanslaan bij je. Uiteindelijk heeft mijn menstruatie niet lang geduurd, maar zo'n 2 dagen goed gevloeid, en daarna was het al zo goed als over. De 1e dag was het heftigst, en daarna viel het eigenlijk reuze mee.

Ik heb via het internet toch maar ovulatietesten en zwangerschaptesten besteld. Het scheelt wel veel geld, als je het via het internet besteld. Het is een stuk goedkoper dan in de winkel. Nu had ik 30 ovu-testen besteld. Het was een goede aanbieding, en niet duur. Maar na 3 keer natellen, telde ik toch echt maar 29 testen. Nu lig ik van 1 test die mist echt niet wakker, maar zouden jullie hierover gaan klagen?

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Je kan altijd een mailtje sturen. Lijkt me geen kwaad kunnen.

8. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hee dames,
    Hier nog steeds niks van ongi te bekennen. Het kan toch niet zo zijn dat ik te vroeg heb getest? Wanneer kan ik het beste weer testen?

9. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Bibi; heb je je ei goed gevoeld afgelopen maand? En zou het kunnen dat je wellicht een laat ei hebt gehad? Aan de hand daarvan zou je ongeveer moeten kunnen berekenen wanneer je (positief) zou kunnen testen.

Ik hoor helaas ook vaak, dat cyclussen in het begin nog erg onregelmatig kunnen zijn door de pil. Het zou natuurlijk ook kunnen dat je een langere cyclus hebt, dan afgelopen keren.

Maar wie weet heb je gewoon een laat ei gehad, en een late innesteling. Dan test je pas later positief.

Ik ben bang dat het een kwestie van afwachten is. Het kan beide kanten opgaan meis. Als je ongi over een paar dagen er nog steeds niet is, zou ik gewoon weer een testje doen.

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Daar zat ik ook al aan te denken. Maar ik voel me dan gelijk al zo'n zeikerd. :p

11. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    @Fien ; Geen idee eigenlikj wanneer ik mn ei heb gehad, heb dat eigenlijk ook niet gevoeld. Let daar eerlijk gezegd nog niet echt op. Ik wacht gewoon nog een paar dagen af, kan ik dan altijd nog weer testen. Voor nu, geduld ;)

12. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hey meiden,

Hier nu toch iets raars..... Ongi was gisteren gestopt en vandaag ook hele dag niks gehad. Nu net naar wc geweest en weer helder bloedverlies en ook weer buikpijn. Iemand hier ervaring mee? Normaal ben ik 5 dagen ongi en dat zou dus tot gisteren zijn.

13. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Waar bestel jij deze testen? Misschien wil ik ze op den duur ook wel gaan gebruiken.... Wat Nichelle zegt: ik zou gewoon even mailen. Geen ervaring trouwens met een dag stop en dan weer bloedverlies. Wel gek...

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik heb zelf wat internetsites vergeleken. Ik zal je even aan aantal linkjes geven, dan kun je zelf beslissen wat je fijn vindt. Ik was eigenlijk op zoek naar goedkope zwangerschapstesten (die krengen zijn best duur namelijk;)) en heb toen eigenlijk toch maar besloten om ovu-testen mee te bestellen.

Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest
    Ovulatietesten en zwangerschapstesten - 123ovulatietest
    Zwangerschapstest.NU ...de hoogste zekerheid voor de laagste prijs

Er zijn nog meerdere websites. Ik hen uiteindelijk gekozen voor 123ovu-testen, omdat ze uiteindelijk het goedkoopste waren. En Nichelle had er waarschijnlijk toch goede ervaringen mee, want zij is nu zwanger.:D

15. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik heb vroeger ook wel wat rare cyclussen ervaren. De eerste dagen van m'n cyclus wilde dan niet doorbreken, en vloeide ik maar weinig. Uiteindelijk een paar dagen later, vloeide ik als nog veel. Tja, ik denk zelf dat het weinig kwaad kan. Maar ik ben natuurlijk geen dokter. Fijn is het natuurlijk niet, helemaal als je denk dat het nu over is, en ineens weer begint. Mocht je echt niet vertrouwen, kun je natuurlijk altijd even langs je huisarts gaan.

16. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen dames, ben ik weer even. Vandaag nog steeds niks van ongi te bekennen. Wel voel ik me heel moe en lusteloos, met vlagen een beetje misselijk en een vreemde smaak in mijn mond. Gister had ik een paar uitbarstingen tegen vriendlief, hij vroeg of dit een symptoom kon zijn. Ja dat kan dus.. heb hele erge stemmingswisselingen. We hebben voorgenomen dat als ik woensdag nog niet ongi ben dan maar weer te gaan testen. Ik heb op internet gelezen dat je een test het beste kunt doen als je 6 dagen overtijd bent.. heb er eigenlijk best een hard hpofd in hoor. Als ik zwanger zou zijn dan had de test van vrijdag dat wel aangegeven toch??

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag. Hier schijnt het zonnetje :)

17. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hmm, klinkt veel belovend!
    Die vreemde smaak lees ik veel vaker als symptoom van zwangerschap. Spannend!

18. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Ik durf niet te veel te hopen eigenlijk. Dan had de test van vrijdag dat wel aangegeven toch? Of zou het toch te vroeg zijn geweest? Ik moet nog maar afwachten, hopelijk heeft mn lichaam me niet voor de gek ;)

19. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hey meiden, hier nog steeds wat bloedverlies. Snap er niks van maar kijk het nog maar even aan. Vanochtend wel voor de zekerheden zwangerschapstest gedaan om dat uit te kunnen sluiten en die was negatief.
    Ik ben me nu klaar aan het maken voor mijn verjaardagsfeestje dus lekker even wat afleiding.

@bibi dat klinkt veel belovend! Ik hoop voor mediatie binnenkort toch een positieverbetering hebt.

Fijne zondag allemaal!

20. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Bibi; je kunt ook al zwangerschapstesten kopen, die al 6 dagen voor je NOD positief kunnen testen. Als je eventueel een late innesteling hebt gehad, dan zou je wellicht met zo'n test wel al (positief) testen.

Ik heb toevallig een aantal van zulke testen van de week gekocht, en ze waren niet zo duur. Dit zou misschien een goede optie voor je zijn.

Deel Deze Pagina