@Fien ; Zou idd een optie kunnen zijn. Ik heb alleen nog wel een test liggen. Als ikwoensdag nog niet ongi ben dan toch maar ff testen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik dan weer negatief ga testen. Durf er namelijk niet vanuit te gaan. Ook omdat ik vrijdag een negatieve test had..
Goeiemorgen dames. Vanmorgen ongi geworden helaas. Wel meteen veel donkerrood bloedverlies. Dus ik ga op naar de volgende ronde
Wat jammer Bibi, maar wel lekker dat je nu weet waar je aan toe bent! Hopelijk heb je er niet te veel last van!
@Wrummel ; Dat is ook weer zo, weet waar ik aan toe ben. Vind het wel heel jammer hoor, je hoopt er toch een beetje op. Maar we gaan op naar de volgende ronde
Je weet in ieder geval waar je nu aan toe bent Bibi. Op naar de volgende ronde! Was dit trouwens je eerste echte cyclus? Dan kan misschien ook wel verklaren waarom ze iets langer duurde.
@bibi Balen meid! Maar zoals iedereen al zegt, je weet nu wel waar je aan toe bent. Hopelijk volgende ronde meer geluk!
Jammer Bibi, maar idd op naar de volgende ronde! Hier niet zo'n leuk begin van de week, zwager heeft ontslag gekregen vanwege een reorganisatie. Zusje overstuur aan de telefoon gehad, altijd moeilijk... Je hoort het veel hoor. Ml is ook ontslagen maar heeft alweer een baan in het vooruitzicht en m'n andere zwager krijgt ook ontslag vanwege een faillissement. Economie is hopeloos op dit moment
@Fien, Nee hoor, heb 2 eerdere cyclussen gehad na het stoppen van de pil. Maar een vrouwelijk lichaam is gewoon een raar ding en kan je zooo voor de gek houden Hierna met frisse moed de volgende ronde in Ben er toch veel meer mee bezig dan ik mezelf in eerste instantie had voorgenomen
@Baukje ; Aah jakkes meid, nooit leuk zulke dingen. In deze tijd moet je echt blij zijn met een baan idd. Ze liggen helaas niet meer voor het oprapen. Sterkte ermee!
Wat vervelend dat je zwager ontslag heeft gekregen. Je hoort het overal om je heen. Ik weet er helaas ook alles van. Anderhalf jaar geleden is het bedrijf waarvoor ik werkte, ook failliet gegaan. Het is alles behalve fijn natuurlijk. Maar het kan uiteindelijk ook en mooi begin zijn van iets nieuws. Altijd van het positieve uitgaan.
Dat is inderdaad zo. Het vrouwelijk lichaam kan je af en toe goed voor de gek houden. Ik denk, omdat we er juist zoveel mee bezig zijn, we veel meer alert zijn op alle kwaaltjes die je als vrouw ervaart. En als je dan ook nog zwanger wilt worden, kan elk symptoom van een menstruatie ook als een symptoom van zwangerschap worden aangezien. Ik vraag me af en toe wel eens af of er echt een groot verschil is. Ah fijn, op naar de volgende ronde! En we slepen elkaar er gewoon doorheen. Hopelijk is het de volgende ronde raak.
@ baukje balen voor je zwager zeg je hoort het idd steeds meer. @bibi jammer meid maar misschien de volgende ronde. Hier is mn ongesteldheid nog in geen velden of wegen te bekennen. Is wel mn eerste ronde dus weet niet hoe lang die zal duren. Maar als ik woensdag nog niet ongi ben gooi ik er maar eens een testje tegen aan.
Spannend he, zo'n eerste ronde! Ik vond dat wachten zelf nog het vervelendste. Hopelijk blijft je ongi lekker weg deze week, en kun je ons verrassen met een positieve test!
@baukje wat vervelend voor je zwager! Het is idd een vervelende tijd, de banen liggen niet voor het oprapen en je mag heel blij zijn als je überhaupt nog een baan hebt. Het is voor mij ook nog even afwachten hoe het in de zorg allemaal gaat lopen. @arma Spannend hoor het afwachten. Ik vond en vind dat nog steeds erg spannend. Je voelt van alles. En ondanks dat ik me er probeer zoveel mogelijk vooraf te sluiten ontkom je er toch niet aan
Ja is echt super spannend. En ik had mezelf nog zo beloofd om niet te veel te hopen maar kan er niks aan doen Konden we maar in onze buik kijken dan hoefde we niet zo lang in spanning te zitten.
@bibi jammer meis!!! Maar op naar de volgende ronde is zo raar dat je lichaam je zo voor de gek kan houden hè dan heb je echt die symptomen en dan toch komt die ongi weer, mja ik hoop de volgende ronde meer geluk!!! @baukje wat jammer van je zwager ik snap echt hoe dat voelt!!! Snap dat je zus er zo emotioneel van is!!! Deze tijden maken alles er niet makkelijk op zo...op m'n man's werk zeiden ze ook dat ze hem n vast contract zouden aanbieden en werd z'n contract niet verlengd!!! Maar jah na 3 maand thuis werkt hij dat weer omdat ze wel tevreden waren over hem maar goed als dat na elke 3 jaar zo gaat?! hopen dat ie gauw werk vind!!!! @arma nou spannend hoor meis!!! Hopen dat ie uitblijft!!! Nou heb n lang wkend gehad!!! Zaterdag een erg leuke maar emotionele bruiloft veel gejankt daar :') tja zo gaat dat met n Turkse bruiloft! Gister naar Workshop gehad en was echt super, vooral de eerste les van Vincent Vianen was erg vet!!! Maar na 3 lessen kreeg ik t toch in de rug en kon met de laatste 2 lessen niet meer echt meekomen was ook echt kapot had maar 3 uur geslapen!!! Vandaag lekker uitgeslapen en. Gezelly met m'n zusje wezen luchen straks gaan we naar de bios 'a Haunted House'!!! En blij daarna ook bij haar slapen omdat ze alleen thuis is en moet morgen toch hier vlakbij werken...wel Gezelly ff met sis!!! Sorry dat ik hier niet zo vaak aanwezig was, heb deze week ook nog veel te doen!! M'n schoonmoeder die 50 wordt wo. En vrijdag geven we haar n verrassingsfeest, zaterdag mee met m'n nichtje naar auditie van the Voice kids en dan daarna met m'n zus zwager en m'n nichtjes lekker Amsterdam in!! En blijf daar ook weer logeren, daarn weer wat rustiger!! Denk dat ik dit wkend weer last van m'n buik ga krijgen omdat ik als t goed is begin volgende week m'n ei zou moeten krijgen!! Wel jammer dat ik dan weer weg ben maar goed we willen t gewoon om de gaan klussen ook nog week erna voor t geval dat...weet naar nooit Hihi...nou dames fijne avond!!!
beetje rabia jij hebtw het druk zeg. Maar wel allemaal leuke dingen zo te lezen. Gaat de tijd lekker hard. Hoe was hauted house? Zo weer hard aan het werk. Heb wel veel last van testdag op het moment. Vanavond test halen. Fijne dag allemaal
Jaaaaaaaaaaaaaaa Ik ben er weer eindelijk! Druk, druk, druk.. Veel gewerkt. Beurs geweest.. en moe.... afspraken etc.. Had dus geen tijd om even rustig hier te lezen en te schrijven. Ga zo even wat terug lezen!
Hey meiden, Ik kan niet meer wachten dus haal straks een test en test als ik thuis kom. Heb sinds 2 uur vanmiddag niet meer gedronken.