Welkom Shirke. Hier bijna m'n nod. As zondag. Voel me totaal niet zwanger. Maar heb ook nog helemaal geen ongi klachten. Vorige maand had ik rond deze tijd al zo'n last van mijn rug. Spannend dus. Ik twijfel of ik zondag ga testen Ls er nog geen ongi is of dat ik nog langer ga wachten. Heb wel een redelijk lange cyclus van 34 dagen.
Hey meiden, net als de meeste meiden zit ik nu ook op het wachtbankje. De afgelopen dagen veel ongi krampen gehad en een opgeblazen buik. Sinds vandaag ook hoofdpijn erbij. En gisteren deed mijn bh ontzettend veel pijn alsof hij te klein was. Ik had de striemen in mij lijf staan, dat heb ik nog niet eerder bij mijn bh's gehad. Zouden dit gunstige tekenen zijn? Als dat zo is, is het nog wel een beetje vroeg als je uitgaat van de eisprong op zondag. Maar goed ik zal nog 10 dagen geduld moeten hebben en dan zal ik vast meer duidelijkheid hebben
@Tebbie kan het niet zo zijn dat je vocht vasthoudt. Dit doe ik namelijk ook rond mijn eisprong en een paar dagen daarna plas ik een dag heel veel en dan gaat het dus weer weg... Merk hier ook veel ongeduld bij mezelf. Deze 2 weken gaan echt het langzaamst :S Theoretisch gezien kan ik zondag testen. Heb namelijk zo'n early predictor.. Maar ff kijken wat we gaan doen. Vind het ook zonde om allerlei testen te gaan doen terwijl je NOD nog niet voorbij is. Je veranderd er toch niets aan. Maar goed, nieuwsgierigheid he
@baukje Dat zou kunnen. Ik wilde ook even kijken hoe het de komende dagen gaat, maar tot nu toe zit de bh prima. Veel plassen moet ik ook altijd na mijn eisprong, blijf dan maar Hern en weer lopen . De koppijn wordt nu alleen maar erger, ik hoop niet dat het de voortekenen van een griepje zijn want we gaan maandag een weekje weg, dus dat zou erg jammer zijn . Dat gevoel van ongeduld herken ik wel idd. Die laatste 2 weken zijn echt het ergst. Ook al probeer je er niet te veel mee bezig te zijn, die laatste weken/ dagen steekt het dan toch weer de kop op. Ik kan op zijn vroegst de 20e testen maar dat ga ik niet doen, ik wacht mijn NOD af en dan zien we dan wel weer verder. Vind het anders idd zonde van de testen
Je moet wel oppassen met een predictor early! Deze schijnen nogal vaak vals positief te testen (zelfs mannen en kraanwater bleken zwanger!) Moet je anders maar even bij ovulatie en zwangerschapstesten kijken!
Welkom Shirke! We hebben inderdaad met z'n allen wat afgekletst hier, de 100ste pagina is immers alweer een feit! Vandaag zou ik volgens m'n banner m'n ei-sprong moeten hebben. Nu denk ik dat m'n banner een aantal dagen te vroeg is. Ik heb vandaag weer een ovu-testje gedaan, en kon (gelukkig) makkelijk een licht 2e streepje zien. Nu hoop ik natuurlijk op een knaller dit weekend! Spannend he meiden. Ik heb altijd toch wel de stille hoop dat iemand ons hier gaat verrassen met een mooi testje! Hopelijk wordt Maart een hele mooie maand voor ons allemaal!
Nou hopen dat t idd goeie voortekenen zijn duurt lang hè dat wachten!! Hoop idd geen griep ofzo is ook niet leuk als je weekje weg gaat maar wel weer fijn dat je beetje afgeleidt bent!!!
@rabia De afleiding gaat zeker helpen. Dan vliegt die week voorbij en is het alweer bijna tijdvoor mijn NOD
Nou hier nog steeds last van vloeien maar m'n temp ging wel omhoog!!! Maar niet veel...ik heb ook nog steken zo nu en dan. Twijfel nu wel of ik nou al een eerdere ei heb gehad of mss toch later zou zijn, snap er niks meer van!!! Mja zullen moeten afwachten maar ga volgende ronde wel weer testen als t nog nodig is dan Hihi...we zullen t zien!!
Maar op zich zou het toch niet moeten uit maken of je nu wel of niet je ei hebt gehad? Als je om de dag klust, moet het zeker goedkomen! Missen zul je hem dan zeker niet! En anders gewoon even een ovu-testje er tegenaan gooien, als je het echt zeker wilt weten. Die zijn zo gekocht.
Jah klopt wel maar soms denk mss heb ik helemaal geen ei deze ronde maar goed dat is wel voordeel van om de dag klussen hè Hihi...we zullen t wel zien....
Welkom Shirke! Dankje Nichelle voor de waarschuwing. Heb het als proefpakketje gekregen, dus zelf niet aangeschaft Maar zal het in m'n achterhoofd houden!
Geen probleem, niet dat je straks wordt blij gemaakt met een dooie mus! Maar spannend! Ik hoop natuurlijk wel op een goede Posi test voor je^^
@ Ahanna welkom @ Hier net bij het afvegen zat.... ROOD. Hoop zo dat het doorzet. Dan heb ik een na 39 dagen mijn eerste echte NOD.
Welkom ahanna. Het zou leuk zijn als je wellicht iets meer over jezelf vertelt, zoals Mimully al zei. Je bent altijd welkom om mee te schrijven. Hopelijk (klinkt heel raar als je zwanger wilt worden) zet je ongi door Arma. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent, en kun je met de volgende ronde beginnen. Ik was de 1e ronde ook zo blij met m'n ongi! Dan weet je dat je lichaam gewoon werkt, en er niets aan de hand is. Ik ga straks nog maar even een ovu-testje doen. Ik ben benieuwd of de streep nu nog meer zichtbaar is. Laat m'n ei maar komen nu!
Zag trouwens net dat er nog iemand bij was gekomen. Welkom Shirke! @ Fien Ja klinkt idd raar maar als hij nu doorkomt doe ik denk ik echt een vreugdedansje Hoop dat je ei snel vind. En dan wordt het weer wachten. Heb trouwens ook mijn Sonja Bakker boek maar even afgestofd. Een paar kilo eraf kan geen kwaad.