Hey meiden, Hoe is het met iedereen die mag testen of bijna mag testen? Hier steeds meer het gevoel dat ik zwanger ben, maar durf er niet op te vertrouwen. Net bij de drogist hier een vroege test gehaald en morgenochtend maar eens kijken of mijn vermoeden klopt.... Al vind ik het wel eng hoor, vooral de angst om een negatief resultaat te krijgen. Maar heb inmiddels zoveel klachtjes en dingetjes dat ik het idee heb dat het wel eens raak kan zijn. Zo heb ik de laatste dagen weer steken in mijn buik (anders dan ongi krampen), ben ik door de dag heen supermisselijk, voel ik me erg moe (terwijl ik toch heel erg aan het ontspannen ben hier), heb ik hoofdpijn en een vieze smaak in mijn mond. Ook is het daar beneden vochtiger dan normaal, doen mijn tepels zeer, is het ook donkerder om mijn tepels en als ik buik lijkt er iets in de weg te zitten. Mijn darmen zijn ook erg onrustig, ontlasting loopt ook niet en ik heb een opgezette buik.... Behoorlijk wat verschijnselen als ik het zo lees. Ik weet dat het niks hoeft te zijn maar mijn gevoel zegt al een tijdje dat het raak is en zoals ik een tijdje geleden al schreef, heeft mijn gevoel het bijna nooit mis... Afwachten dus maar....mocht ik morgen wat weten dan laat ik het weten
Dat klinkt veelbelovend tebbie! Ik hoop voor je dat het raak is! Wel die test aan ons laten zien he morgen!
@tebbie nou ben echt benieuwd!!! spannend hoor hopen dat je morgen al een positest hebt!!! hier vanochtend en net ff een ongibuikpijn (niet echt krampen) mss komt mn ongi dan weer wat eerder?! heb ook meer behoefte aan chocola...en nog zere borsten dus jah laat die ongi maar komen
@ tebbie ik duim voor je dat je morgen een positieve test hebt. Het zijn idd zoals zwsymptomen he. Hier echt geen zwsymptomen
@Tebbie, je maakt het idd heel spannend. Klinkt goed qua symptomen Ben heel benieuwd naar je test! Hier nog steeds geen ongi, wel af en toe krampjes maar geen bloed oid. Wel veel afscheiding en moe zijn. Ik wacht het weekend nog even af en als er dan nog steeds geen ongi is dan ga ik weer testen...
Ooh spannend tebbie!! Ik duim voor je! Ook voor jou baukje! Hier verder geen nieuws, erg druk op werk, dus dat leidt lekker af! Ik hou wel een beetje in de gaten wat hier gezegd wordt Welterusten iedereen!
Helaas een negatieve test meiden Ik snap er niks van maar mijn lijf zal me wel weer voor de gek houden. Nu maar wachten tot de ongi komt dan kunnen we weer verder met de volgende ronde. En dan zullen mijn 'zwangerschapsklachtjes' ook wel weer snel verdwijnen... Zometeen gaan we weer naar huis en zit ons weekje op Ameland er weer op, was mooi geweest als we het hadden kunnen afsluiten met een positieve test.... Ik hoop dat jullie meer succes hebben deze maand!
Balen meis van de negatest mja je hebt nog voor je NOD getest dus kan nog meis!!! Mja snap je wel als t negatief is denk je ook gelijk nou laat die ongi maar komen, hopelijk blijft je ongi uit en kun je ons volgende week n knaltest laten zien Hihi....
Nou ik werd al rond 6uur wachten omdat ik naar de wc moest maar heb ook al echt die ongi pijn in m'n buik :S en m'n temp was nog wel hoog....tja zo spannend hè deze dagen!! Is t nou wel of niet...ik denk zelf van niet mja stiekem hoop ik nog van wel Hihi....mijn duimen draaien overuren haha...
Ik kan me voorstellen dat je baalt tebbie. Het kan nog beide kanten op he, het hoeft niet direct dat je ongi eraan komt. Veel vrouwen hebben een laat ei, en testen dan pas ook laat positief. Ik ben er zelf deze maand achtergekomen, dat m'n ei 4 a 5 dagen later was, dan dat ik zelf in eerste instantie dacht. Dus wie weet kan je ons volgende week wel een positieve test laten zien! Spannend Rabia! Tja, het vrouwelijk lichaam is een raar iets. Rare kwaaltjes, die in beide categorieën kunnen vatlen. Ik hoop natuurlijk voor je dat het zwangerschapskwaaltjes zijn. Nog even een paar daagjes geduld, zodat je kunt testen!
Hè jammer tebbie, maar zoals Fien ook zegt: zolang je nog niet ongi bent, kan het nog alle kanten op! Voor jou ook spannend rabia, duim voor je!! Fijne dag meiden!
@Wrummel; jouw NOD komt er nu toch ook snel aan? Ik dacht dat je vorige week vertelde dat je een positieve ovu-test had! Dan zou ik gewoon 2 weken later als NOD beschouwen. Spannend hoor! Hopelijk hebben we volgende week weer wat positieve testen om te laten zien hier.
ik ken het gevoel rabia! ik denk ook neit dat ik zwanger ben maar toch hoop ik tzullen lange dagen zijn die laatste Hoh dat is zo jmmr voor u tebbie Maar hopelijk blijft de ongi uit en is het vlgnde een posi test! Ik ga straks op babybezoek een vriendin is gisteren bevallen van een zoon! Het baby'tje heeft dezelfde naam als onze zoon: noah Natuurlijk begrijp hij er niets van dat de baby ook noah noemt Zijn reactie is: ik ben wel noah hé hihi zo grappig Ik ga straks mijn zoon van school halen en dan doorrijden achter een cadeau voor de baby Zal ondertussen ook eens piepen naar de zwangerschapsboeken het kriebelt om al te kopen!
thnx dames heb toch net ff stiekem weer getest en ook niks...mja wel heel misselijk en duizelig vandaag en last van opvliegers :S en op mn werk ineens een hele heftige steek/kramp (ong.3sec. ofzo) heb ook zo af en toe een steek die n beetje naar mn schaambeen ofzo gaat heel apart :S tja nog 3 dagen en mocht ikk maandag nog niks zien mss dan toch woensdag pas testen, als ik dat volhou tenminste hehe....dan zit ik op 14DPO woensdag dus jah....hoop echt dat ie ongi nu een keer uitblijft! mijn man zegt bij elk kwaaltje die ik heb, ""zwanger!!" haha...hij kan ook niet meer wachten volgens mij en hier ook veel dames die nu zo in spanning zitten en bijna hun NOD hebben....Hopen op n vruchtbare rose maand!!!! hehe.... zag trouwens al best veel zwangeren bij de NODlijst 16 t/m 31maart....dus jah wie zal t zeggen @xeniatje oh zo leuk om cadeaus te halen voor je vriendin der baby en jah dan ga je zelf ook idd ff spieken, doe ik stiekem ook wel es als ik wil kijken voor mijn vriendin en dan voor jezelf kijken van dit zou ik leuk vinden en dat....veel plezier straks!! voor jou ook spannend over 2 dagen NOD
hoh rabia je zou soms zot komen van je lichaam. Hoe je lichaam met je gedachten kan sollen . Ik heb hier af en toe ook zwsymptomen dat ik dan denk ja tzal zo zijn maar dan stop het terug. Of van die veranderingen dat je anders niet gewend bent. Laat ons hopen dat het voor vele een roze maand word! dat de lijst aangevult word! Hoh daarsjuist in de babywinkel ik was aan het verwateren hé al die mooie lieve dingen hmmm. Ik heb dan maar al een zwangerschapsdagboek gekocht Tegen dat zover is dat ik hem al direct kan gebruiken. Mijn man verklaarde mij zot hihi
Jullie maken het met z'n allen wel spannend hoor dames! Ik ga voor jullie duimen dat er deze dagen mooie testen voorbij komen! Laat de voorjaarsbeebs maar komen! Ik ga zo dadelijk al naar m'n bedje toe. Ik moet vannacht weer werken, een pittig vluchtje staat voor de boeg. Hopelijk lukt het een beetje om te slapen. Ik vind het zelf helemaal niet makkelijk om voor te slapen. Maar met een buurvrouw die van Celine Dion houdt, en die dan heel hard aanzet, heb je ook niet veel. Tja, ze kan natuurlijk ook niet weten dat ik weer moet werken vannacht. Dat worden oordopjes in straks. Een fijne avond dames, en alvast slaap lekker!
@Fien goede vlucht toegewenst en werkse! Waar gaat de reis dit keer naar toe? @Tebbie, wat jammer van je negatieve test zeg! Echt balen, maar idd nog voor NOD... @Rabia, je maakt jezelf helemaal gek joh met je vroege testen haha! Hoop voor je dat het gauw raak is en ook voor je ongeduldige hubbie Hier nog steeds geen ongi te bekennen! Dagelijks kleine krampjes in m'n baarmoeder, dus ook iedere keer checken of het de ongi is. Maar nee, helemaal niets! Had 10 maart best wel veel krampen, dus misschien is dat wel een laat ei geweest? Ben heel benieuwd!
Hier weer een berichtje van uit mijn eigen huisje, vakantie op Ameland zit er helaas weer op. Vandaag is mijn NOD dus ben benieuwd, mochten maandag nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog een testje wagen.. Vandaag ook weer iets buikpijn maar weet niet zo goed waar dat van is, kan beide kanten op. Wat me wel opvalt is dat mijn haar de afgelopen dagen beter zit dan de laatste maanden...maar goed ook dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Phoe....ik wist niet dat zwanger worden zo ingewikkeld kon zijn Zijn er nog meiden die iets leuks gaan doen het weekend?
Nee hij was bijna positief, die dag erop ook. Dit waren de extra gevoelige, dus denk dat ze voor mij toch te gevoelig waren. Wel spannende tijden voor iedereen, leuk!! Ik zit eraan te denken om toch weer een keer naar de huisarts te gaan een doorverwijzing naar de gynaecoloog te krijgen. Het idee dat ik al 8 maand geen eisprong heb gehad begint me nu toch een beetje ongerust te maken. Ik ben helemaal geen type om meteen naar de dokter te gaan, maar volgens mij heb ik wel lang gewacht nu. Ik had gehoopt dat het nu weer op gang kwam na die menstruatie na een half jaar, maar nu twee maand later nog niets. Wat zouden jullie doen?