Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tebbie spannend hopelijk blijft ie uit!!! ;)

@wrummel jah ik zou dan ook wel na de huisarts gaan hoor meis duurt nu wel erg lang dan!! Vervelend dat t allemaal niet zo gaat als je zou willen en snap zeker je onzekerheid, zou ik ook hebben. Ik zeg gewoon naar de HA gaan en een doorverwijzing vragen idd ;)

Hier vandaag beetje krampjes en vlagen misselijk en moe, lig nu al in bed om ff een dutje te gaan doen :p hehe...morgen heb ik weer een workshop van Vincent Vianen en dan ook nog eens vlakbij ;) ga er samen met mijn zusje en vriendin naar toe wel Gezelly hoop alleen wel dat ik niet weer dezelfde choreo krijg ;)
    Fijn wkend dames!!!

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heey wrummel. Zeker ff naar de ha! Zie onzekerheid lijkt me slopend!

Verder alleen nog dames op het wachtbankje?
    Ik ga er vanuit dat we een roze week krijgen!

Hier vandaag babyzaken bezocht. Dit hadden we al gedaan toen ik net gestopt was met de pil. Nooit verwacht er nu voor het echie te mogen shoppen. Hebben deze Kleurenaanbod - Stokke® Netherlands en dan de black melange gereserveerd nu. Spannend!
    Afscheiding is volgens mij ook weg. Leek dus het meest op oud blied in de week dat ik ongi had moeten worden. Voor de zekerheid tich nog een zwtest gedaan. Alleen maar donkerder! En donderdag gesprek met mvm. Het wordt nu echt!

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Oh leuk lijkt me dat lekker shoppen voor je kleintje ;) maar mooie kinderwagen hoor!! Volgens mij heeft mijn vriendin dezelfde net binnen gekregen! Geniet er maar lekker van meis ;)

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb net iets van n uurtje geslapen en gelijk ontzettende buikpijn :S dacht meteen jah ik ben ongi...maar nog niks te zien!!
    Ik droom ook de laatste tijd vaak over dat ik test en dat ie dan positief is :D en als ik dan wakker wordt denk ik shit was maar n droom :S ook droom ik vaak over dat ik al een dochter heb gekregen, vannacht heel vaak had ik n echo in m'n moeders huis en gelijk daarna kwam t kind al en deed haar in bad haha...ging dat maar zo snel Hihi
    Zal vast wel komen omdat ik er zo mee bezig ben en zo graag wil!!!

5. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ha meiden,

Bedankt, misschien is het dan toch maar verstandig als ik even een afspraak maak deze week!

Mooi hoor Mimully! Oohh wat lijkt het me toch leuk om voor het eggie te shoppen!! Geniet ervan :)

Rabia: Kruip lekker vroeg in bed en veel plezier morgen!

Ik ga nu lekker uit eten met een vriendin, ze is de enige die het weet van onze kinderwens, dus dat wordt vast over baby's kletsen ;)
    Fijne avond!!

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oh rabia, wat spannend! Ik hoop zo dat je over twee dagen positief test!

7. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @tebbie; ik mijn vannacht naar de Canarische eilanden geweest;).

@wrummel; ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan. Ik vind het helemaal niet raar, immers je cyclus is heel erg van slag. Ik vind het al heel knap dat je zo lang hebt gewacht. Een huisarts kan je misschien meer adviseren, of zelfs doorsturen naar een gynaecoloog. Toch hoop ik voor je, dat je een positieve ovu-test heb gehad vorige week, en dus je ei-sprong is geweest.

Ik heb hier net even een dutje gedaan. 's Nachts zo vroeg beginnen, is best wel pittig. Helaas liep het op m'n werk een beetje chaotisch, waardoor m'n dag al niet zo heel lekker begon. Dit was buiten mijn schuld om, maar toch is het niet zo'n lekker begin. Hopelijk heb ik morgen een rustig dagje, zodat ik even op kan laden voor m'n werkdag maandag.

Maar hebben jullie dat ook dames, dat je veel meer kwaaltjes voelt wanneer je lekker thuis zit, dan dat je actief wat doet? Misschien dat ik er ook minder erg in heb, maar het viel me toch wel op. Nu heb ik gelukkig niet zo heel veel last van symptomen, alleen een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik, voornamelijk links bij m'n baarmoeder. Maar voor mij is het dan ook wel heel vroeg om wat te voelen. M'n (nieuwe) NOD ligt immers rond 1 april.

8. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Vandaag 1 dag overtijd en nog geen enkel teken van ongi.... Zou het dan toch...
    De kwaaltjes zijn er nog steeds maar wel iets minder aanwezig. Nog even een dagje wachten en dan ga ik morgenochtend nogmaals testen.

Hoe staat met jullie? Al meer mensen die een zwangerschap vermoeden of helaas toch weer door gaan naar de volgende ronde?

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @MiMully prachtige kinderwagen hoor! Al iets meer vertrouwen dus, fijn! Lekker genieten van deze hele bijzondere periode!

@Fien heerlijk, daar lag de temperatuur vast iets hoger dan hier ;) heb je daar nog iets van meegekregen of is het gelijk een retourtje?

@Wrummel lijkt me erg frustrerend en ook wel een beetje eng dat je 'geen ei kunt ontdekken'. Zou ook maar eens naar de huisarts. Even laten prikken op progesteron? Zie het hier in het ziekenhuis vaak gebeuren dat er op progesteron wordt geprikt rond de verwachte periode van de eisprong...

@Tebbie spannend hoor! Hopelijk heb je morgen een positieve test in je handen!

@Rabia jij ook nog 1 dagje wachten, heb je al wat symptomen? Niet dat dat hoeft hoor!!

Hier nog steeds niet ongi. Voel me vandaag wel heel ongi maar er komt niets. Ben wel moe, gespannen borsten en af en toe wat menstruatie-achtig gevoel in m'n buik en onderrug. Daarnaast ook veel last van de spieren in m'n onderrug. Als er morgenochtend nog steeds niets gebeurd dan ga ik weer testen!

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien jah heb ook dat ik dingen minder voel als ik weg ben alleen soms de krampen.

@baukje ik wordt de laatste tijd wakker met erge krampen en denk dan gelijk jah t is weer zover!!! Maar toch nog niks...wel meer afscheiding hoor en vlagen misselijk!!! Morgen m'n NOD hoop echt dat m'n ongi uitblijft!!! Mja m'n lichaam heeft me al zovaak voor de gek gehouden dus jah...afwachten. M'n temp ging vanochtend ineens weer erg omhoog naar 36,9 hopen dat ie zo hoog blijft!!! :p

Heb net weer les gehad van Vincent Vianen was erg leuk!!! Alleen wel dezelfde choreo als toen op solid sound maar goed wel wel leuk en na afloop vertelde hij zijn levensverhaal over hoe hij uiteindelijk op wereldtournee ging met Usher...zo mooi en inspirerend!!! Na afloop hadden we nog ff met hem gepraat om mss lessen in Istanbul te gaan doen en zei nog tegen mij "Ik ken jou ergens van" haha...leuk om herkend te worden hoor :p hehe....
    Nu ff lekker met sis thuis Borek maken en zo pizza eten ;) heb trouwens niet echt trek maar meer in snaaien!!! :eek: ook veel naar de wc vanochtend om gek van te worden en toh niet echt veel gedronken :S tja soms denk voel ik t nu echt of is t schijn omdat ik t zo graag wil :( We zullen zien hopelijk blijft die ongi uit voor de dames hier!!! ;)

11. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hopelijk blijft de ongi uit tebbie en heb je maandag een positieve test!
    Wrummel ik zou er niet mee wachten ik zou kijken voor een afspraak bij de gyn Dan weet je het zeker hoe het zit!. Als ik gestopt was met de pil heb ik zowiezo naar de gyn. Geweest om alles te checken dat het nog in orde was. En ik voelde me dan ook wel op mijn gemak
    Wat een mooie buggy mimully! Leuk he voor babyzaken zoeken!
    Wat is mvm juist?
    Hier vandaag ook 1 dag overtijd en als ik morgen mijn ongi niet heb zal ik testen. Hmmm spannend! Ik heb geen gevoel dat ik mijn ongi moet krijgen maar ook geen zwsymptomen. Wel constant aan het controleren als mijn ongi nog niet uitgekomen is hihi maar het zou me zeer erg verbazen als het al prijs zou zijn!

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    MvM staat voor moeders voor moeders. Deze organisatie zamelt urine in van zwangere vrouwen. Met de hcg in die urine kunnen medicijnen gemaakt worden (pregnyl als ik het goed heb) om vrouwen met zw problemen te helpen.

13. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Xeniatje je hoeft ook geen symptomen te hebben hoor! Bij mijn eerste was ik stomverbaasd dat ik zwanger was...

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Rabia, xeniatje en tebbie; ik ga heel erg voor jullie duimen, dat jullie een mooie en positieve test in handen zullen hebben deze week! Het is natuurlijk een heel goed teken dat de ongi uitblijft! Jullie maken het wel heel spannend hoor! Ik zit soms zelf heel erg in spanning voor jullie dames hier, haha!

@mimully; ik vind de kinderwagen die je hebt uitgekozen ook heel erg mooi! Ik heb een tijdje geleden een blaadje gekregen van een babywinkel. Maar ik schrok wel van de prijzen die ze vragen voor zo'n wagen:$! Maar ik vind hem als nog prachtig!

@Baukje; helaas heb ik weinig van mijn reisje meegekregen. De zon ging pas op toen ik op bestemming was. De meeste vluchten die ik doe zijn een retourtje. Eind van deze week mag ik dan weer op stop, en ben ik wel een paar dagen op bestemming. Kijk er wel naar uit, want dit winterweer maakt je alles behalve blij. Op naar de 38 graden :cool:.

Ik denk zelf dat ik wel zou meedoen met mvm, wanneer ik eenmaal zwanger ben. Ik weet dat mijn moeder dit vroeger ook heeft gedaan. En ik vind het wel een heel mooi idee, dat je andere vrouwen kunt helpen, die zelf moeilijk zwanger kunnen raken. Uiteindelijk gun je het iedereen om dit mee te kunnen maken.

15. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ik vind dit wel een heel mooi initiatief moeders voor moeders. Kun je dit ook doen als je in belgië woont of is dat alleen voor nederland?
    Ja het is wel spannend hé die moment van zou het. En constant gaan controleren van heb ik mijn ongi al of niet?
    Aami fien jaloers hoor zou nu ook wel even kunnen 28° gebruiken wat zou het deugd doen. Volgende week gaan we op weekend naar de Ardennen. Hopelijk is het dan mooi of op zijn minst droog weer!

16. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hey meiden,

Hier weer een negatieve test vanmorgen :(, ik snap er niks meer van. Ik heb nog wel de symptomen maar iets minder dan donderdag. Mijn broek kan al niet meer dicht doordat mijn buik is opgezet... :(
    Tja dat wordt dan maar afwachten en als ik van het weekend nog niet ongesteld ben nog maar eens testen...

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Kan je cyclus misschien een beetje van slag zijn. Dat je wellicht nu een langere cyclus hebt, en daarom pas later kan testen? Heb je wel je ei-sprong gevoeld? Ik kan me voorstellen dat je even niets meer begrijpt van je lichaam. Hopelijk heb je binnenkort meer duidelijkheid meis.

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Tebbie jammer hoor van je test! Hopelijk is er snel meer duidelijk...

Hier vanmorgen ongi geworden. Jammer, maar op naar de volgende ronde!

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    hey ladies,

nou vannacht niet echt goed geslapen, wel al vroeg voor mijn toen 22.00. maar werd vaak wakker. toen ik rond 2uur wakker werd moest ik naar de wc en ging ff wat drinken. eenmaal in bed kon ik niet meer slapen (heb ik normaal geen last van) en werd heel erg misselijk :S vanochtend werd ik wakker en had alleen kleine steekjes in mn borsten toen ik ging opstaan. Gister trouwens ook misselijk en hoofdpijn en komt nu allebei weer n beetje opzetten :( nog geen ongi gezien vanochtend maar goed de vorige keer was t ook pas eind middag/begin avond dus kan nog....maar hou er ook rekening mee dat t mss toch weer n cyclus van 30 kan zijn :( dus als mn ongi uitblijft wil ik pas woensdag gaan testen dan....dan zit ik ook denk ik op 14DPO de buikkrampen en ongipijn is wel afgenomen. gisterochtend echt heel erg buikpijn en dacht dat ik ongi was maar gelukkig niet :p
    Wat zit je lichaam toch raar in elkaar en al die verschijnselen, voel ik ze echt of is t schijnzwanger ofzo?!
    t maakt je wel heel onzeker hoor...ik hoop echt zo graag dat t raak is en ene kant denk ik jah ik voel dat t raak is en de andere keer weer nee wordt vast weer ongi...durf t eigenlijk ook niet zo goed te hopen en weer bang voor een teleurstelling :S dit is altijd de ergste periode vind ik is t nu wel of niet?!

@tebbie balen van je test maar kan idd nog te vroeg zijn!!! ik heb ook al 2 testen voor mn NOD gedaan, maar zelfs na je NOD kan je nog negatief testen!! kan zijn dat je HCG nog niet genoeg is om waar te nemen...ik hoop t echt voor je meis!!!
    t is hier zo spannend nu voor iedereen!!!!

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    :( Balen meis, zo niet leuk!!! Hoop meer succes in de volgende ronde ;)

Deel Deze Pagina