Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sfeertje83, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Ok wel knap hoor van je dat je gestopt bent, met n kinderwens is dat ook wel verstandig ja!! Ik heb die ook Mama compleet van davitamon en zitten 60 capsules in dus je kan er 2 maand mee doen ;) ik eet ook geen vis dus vandaar dat ik die ook heb genomen!!
    Haha met lange nagels lijkt me dat ook niet handig om je lenzen eruit te halen....:p
    t is helaas ook niet zo'n mooie dag om eventueel lekker naar buiten te gaan, lekker shoppen ofzo haha....
    En als je je verveeld, ik kom zo nu en dan wel ff kletsen hiero.... ;) hihi

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Kan het me heel goed voorstellen hoor, dat soort gevoelens had ik bij de eerste ook. En deels nu ook weer! Merk ook dat ik er erg veel mee bezig ben, het spookt zeker een paar keer per dag door je hoofd. En ja deze site bezoeken maakt het helemaal erg natuurlijk :)

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Maakte dat voor jullie de beslissing om voor een 2e te gaan ook lastiger? Moest je platliggen na de 27e week?

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Jah echt ben er de hele dag mee bezig en dat lange wachten tot je ei komt en daarna weer wachten op je NOD maakt t er niet makkelijker op!!! En jah hier praat je er ook alleen maar over, maar t is toch fijn dat je niet de enige bent die zo denkt en dat je hier met vrouwen kunt praten die al enige ervaring hebben enzo en met vrouwen die net als jij nog helemaal niet weten wat hun te wachten staat!! Echt fijn dat dit bestaat anders zou ik ook niet weten hoe ik dit vol zou houden helemaal alleen, want niemand weet dat wij er zo mee bezig zijn....

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    @Acrylnagels heb het in december laten zetten. Heb ze er inmiddels weer afgehaald met aceton en een hele grote portie geduld. Helaas zijn mijn eigen nagels er niet mooier op geworden. Zijn erg gevoelig en slap :S

@Vitaminepillen slik op het moment alleen foliumzuur en een 'gewone' vitaminetablet van Dagravit. Zodra ik zwanger mag zijn, ga ik over op zwangerschapsvitamines. Vind ze namelijk best wel duur! Ook ga ik dan visolie capsules slikken. Ik doe trouwens mee aan het Foliumzuur Extra onderzoek. Zijn er meer meiden die hier aan mee doen?

@werk/opleiding? Ben wel heel benieuwd wat iedereen zoal doet in het dagelijks leven!? Zelf werk ik in een ziekenhuis op het medisch laboratorium :)

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Jah heb ik ook gehad hoor met mijn nagels maar je hebt bij de DA, Douglas en Ici Paris zo'n nagellak Diamond shine die helpt echt heel goed, kost wel ong. 12,- maar je merkt t al snel en heb aan 1x zo'n potje wel genoeg!
    (als t goed is staat er hier n foto bij van welke nagellak dat is).
    Die zwangerschapsvitamines zijn ook duur vind ik hoor. Die ik heb kosten 16,95 maar wel voor 2 maand! maar jah extra vitamines zijn nooit verkeerd toch hihi...Wat houdt zo'n foliumzuur extra onderzoek in dan?

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    en via waar kun je dat dan doen? Zouden jullie hier, mocht je zwanger zijn je ook opgeven voor moeder voor moeders?! een vriendin van mij doet dat nu ook!! En moet elke x in zo'n flesje plassen en wordt elke week opgehaald. Daarmee gaan ze dingen onderzoeken voor vrouwen die moeilijk zwanger raken...Ik denk dat ik dit wel zou doen!!

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Dat weet ik niet precies. Laatse kunstmatige menstruatie was op 8 januari (begin) Dus als ik daar vanuit ga is het vandaag dag 28. Gister negatief getest. Maar volgens mij had ik afgelopen week/weekend veranderd cervixslijm. Was echt heel draderig en eiwit kleur. Kon bijna niet missen. Dus dan moet ik nog een anderhalve week tot twee weken wachten. Maar wel pijn in de rug die meer op een ongesteldheid lijkt, dus ik wacht daar nu eigenlijk meer op.

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Ok nou ben benieuwd!! denk ook wel dat je dan je ei hebt gehad...En rugpijn kan denk ik ook wel komen door die eisprong...ik had ook wel last van "eipijn" haha....hou ons op de hoogte ;)

10. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja dat ga ik zeker doen. En andersom natuurlijk ook!
    Zometeen maar ff wat in huis doen. Auto moest plots naar de garage dus zomaar een dagje thuis. Wilde thuiswerken maar kan niet inloggen op het systeem. En dan vriend uitzwaaien. Die heeft deze week late dienst dus die ik zie ik vrijdag pas weer.

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    jah wij hebben de laatste tijd ook veel auto problemen nu is de sleutel afgeknapt en moet er n nieuwe gemaakt worden maar n nieuw kost al 80euro :$ pfff....er zit n chipje in en dat is zo duur!!
    Tja dan maar thuis de boel doen als je thuis niet aan t werk kan :p das wel minder dan dat je vriend late dienst heeft en m niet zo vaak zult zien :( En ik hou jullie ook op de hoogte als t goed is eind dit wkend ga ik mn vruchtbare dagen in en begin van de week mn ei...ff afwachten ik heb dan meestal last van veel slijm en kleine steekjes in mn buik, maar hou mn temp nu ook bij en heb nog wat ovu testjes dus wie weet....:p

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Ik geloof dat je in Friesland, Groningen of Drenthe moet wonen om mee te kunnen doen. Ik kreeg via de apotheek een uitnodiging. Het is een onderzoek wat vanuit het UMC Groningen en nog een ziekenhuis word gedaan om te kijken wat de effecten zijn van een hogere dosering foliumzuur op de gehele zwangerschap. Zowel op de vrouw als op het kind. Voor de zwangerschap en tijdens de eerste drie maanden gebruik je óf 0,4 mg (de standaard voorgeschreven hoeveelheid) óf 4 mg (deze dosering wordt voorgeschreven voor vrouwen met een verhoogd risico op aangeboren afwijkingen). Alleen je weet niet wat je slikt, het is geblindeerd. Op FOLIUMZUUREXTRA kun je meer info vinden :)

Vandaag lekker dagje vrij, morgen weer aan de slag. Wij ook problemen met de auto. De motor die de blazers aansturen in de auto was kapot. 260 euro lichter

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Nou ben benieuwd of dat wat is dan...Ik kom uit Overijssel dus jah dan houdt dat op hihi...
    Maar balen van je auto zeg!!! Nooit leuk dat soort dingen :(

14. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier was ik weer.

Ik heb volgens mij acryl nagels. Hoef in ieder geval niet onder uv lamp :)
    Heb ze nu lekker neutraal. Afgelopen keren had ik met kleurtjes en glitters en bloemetjes etc.

Ik heb een eigen winkeltje in woonaccessoires en kado's!
    Dus ben vanmiddag ook gewoon tussen door online :D

Eigenlijk nog niet over nagedacht of ik mee zou doen aan moeders voor moeders. Heb me daar nog niet zo in verdiept.
    Zijn er meiden die bijna mogen testen?

Hier is het weer wel redelijk! Zonnetje schijnt lekker alleen jammer dat er zoveel wind staat. Hopen dat het vanmiddag beetje druk is op de markt.

Weten jullie waar je trouwens zo'n leuke ticker maakt?

15. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

Jan 31, 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    O ja meiden, het topic is verplaatst! Zie net een berichtje in mijn inbox :D

16. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Hoi meiden,

Ik hoop dat jullie het goed vinden als ik hier ook mee schrijf. Mijn man en ik hebben samen besloten om er ook voor te gaan! Ik heb al een hele lange tijd een sterke kinderwens, maar we wilden eerst een aantal zaken goed op orde hebben, voordat we er echt aan zouden beginnen.

Ik ben zelf 26 jaar, en we gaan voor ons 1e kindje! Ik vind het heel erg spannend, en hoop natuurlijk dat het snel raak zal zijn. In de tussentijd lijkt het me heel leuk om met jullie te kletsen, zodat de tijd wat sneller gaat!:p

17. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Zo weer 3 pagina's bijgelezen! Haha wel fijn zo een actief topic.

Ik ben projectmanager voor een bedrijf wat werken in de techniek promoot:D!

Ik heb normaal ook van die nagels solar heet dat hier geloof ik:p. Heb ze er af laten halen omdat we gingen verhuizen.

Ze gaan er eind van de maand weer op denk ik.

Ik wil denk ik wel meedoen aan moeders voor moeders.

@sfeertje83 als je op mijn ticker klikt dan kom je op een site om ze zelf te maken en kan je deze via je profiel erop zetten:D

Ik slik zwangervitamine van kruitvat en visolie capsules van de etos.

Ik heb een beetje een op hol geslagen cyclus dus heb geen idee wanneer ik ongi moet worden. Dus ook niet wanneer ik zal gaan testen.

Ik kan het er wel met m'n vriend over hebben maar soms snapt hij het niet en gaat hij er ook niet op in. Hij probeert wel naar me te luisteren omdat ik het (op het forum na) met niemand erover kan praten. Ook lekker discussies voeren over namen en babykamers. We weten wel welke kinderwagen we willen, daar zijn we het over eens:p.

18. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Welkom @fien25 :D!

19. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Leuk is dat hè, die "voorpret". Wat voor kinderwagen hebben jullie uitgezocht?
    Hier wss een Stokke.

20. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Welkom @fien25! Herkenbaar, dat ongeduldige ;)

Share This Page