@Baukje Gefeliciteerd met je nichtje! @Fien spannend wat deze cyclus je gaat brengen. Hopelijk waren het geen ongi krampen maar andere krampen en kun je ons snel een positieve test laten zien . Inmiddels 4 dagen overtijd....dus we wachten nog steeds af Ik had gisteravond erg veel steken in mijn buik, nog steeds geen ongikrampen tenminste niet zoals ik ze ken En ook super misselijk en koppijn. Nu gauw afsluiten en naar mijn werk, zal vanavond wel weer bijlezen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgne dames, @Baukje, gefeliciteerd met je nichtje. Is ook zo leuk, tante zijn! Hier al vier keer en nr 5 is onderweg! @Tebbie, je houdt het wel spannend zeg! @Fien, ga je vandaag testen? Volgens je banner is vandaag je NOD als alls goed gaat toch? Sorry, als ik jullie teveel lastig val met mijn onzekerheden! Dan gewoon zeggen, dan verhuis ik naar een ander topic! Hier gaat alles z'n gangetje. Mijn standaard onbijt van cornflakes begint me tegen te staan, dus nu alleen maar een LU cracker 's ochtends.
Hey meis Tuurlijk val je ons niet lastig!!! En mag altijd hier over je onzekerheden praten!! Mijn vriendin had dat ook hoor toen z zwanger was, want je voelt nog niks en als je nog geen echo hebt gezien dan heb je die bevestiging ook nog niet...wachten duurt lang!! Maar probeer positief te blijven meis alles zal vast wel goed zijn!! En tegen de tijd dat wij hier allemaal zwanger raken dan komen je bij jou om hulp vragen Hihi
@fien ik hoop dat t niks betekend meis!!! tja soms lijken zwangerschapssymptomen en ongisymptomen heel veel op elkaar dus jah kan nog alle kanten op meis!!! ik ga heel hard voor je duimen trouwens wou ik je al de hele tijd zeggen maar vergat elke x...die borek was geluk hoor heb t nu al 2 keer gemaakt!!! hehe... Manlief vind t ook lekker...heb laatst ook nog met mn schoonmoeder gekeken maar die maakt t deeg zelf en doet t deeg eerst in heet kokend water dan in koud water en dan neerleggen en gesmolten boter erover heen, alleen dat van haar duurt ontzettend lang haha... Vanochtend had ik echt veel bloedverlies!!! :S maare vraagje: kan je naarmate je ouder wordt dat de kleur van je bloed veranderd? ik heb nu al jaren eigenlijk dat ik echt donkerrood/bruinig bloedverlies heb en niet meer zo helder rood zoals vroeger eigenlijk....hebben jullie dit ook of moet ik me zorgen gaan maken dan?! vroeg t me gewoon ff af.... Nou vandaag ga ik lekker gezond doen....lekker veel sapjes drinken en fruit eten en salade!!! wil weer lekker en gezond beginnen hihi...moet alleen ff kijken wanneer ik met dat Insanity programma ga beginnen straks na mn stage eerst oppassen en daarna lesgeven...en dan heb ik nog verjaardag van mn schoonvader!!! druk dagje... Ladies fijne dag vandaag
@Mimully; ik ga morgen een testje wagen! Dat is officieel pas mijn NOD! @Rabia; ik kan mijn situatie niet helemaal met de jouwe vergelijken. Maar toen ik zelf aan de pil was, was mijn menstruatiebloed ook anders. Bijna geen helder bloed. Mijn vorige menstruatie heb ik dat juist wel ervaren. Veel helder rood bloed, net zoals voordat ik de pil ging slikken. Ik denk zelf dat je je niet al te veel zorgen moet maken. Maar je kan natuurlijk altijd je huisarts om advies vragen, mocht je je daar toch geruster door voelen. Ik moet eerlijk toegeven meiden, dat ik me echt niet zwanger voel. Dus ik denk gewoon dat mijn ongi er over een paar dagen aankomt. Maar ik vind het dat zo jammer, dat je er al een aantal dagen eerder last van moet hebben. Waarom kan dat niet gewoon bij 1 dag van je ongi blijven. Ik heb vannacht wel weer heel raar gedroomd. Ik droomde dat ik dus positief testen, en de test echt knalde! Ik dag later testte ik weer, en was de test nog maar half zichtbaar. Dus maar een half streepje, haha! Wat kan je af en toe toch rare dromen hebben he!
Fien, geen valse hoop hoor, maar ik had dus ook helemaal geen symptomen. Dn nu toch al ruim vijf weken onderweg. En idd hele rare dromen. Over zombies en een miskraam op het toilet...
Jah ik denk zelf ook niet dat t ernstig is maar goed t viel mij gewoon op dat ik altijd donkerrood bloed heb :S Hihi... Ik droom ook heel vaak over een positest en ook vaak over een dochter!!! Maar wordt dan altijd wakker en dan denk nee ik wil verder dromen haha...ach jah mss wel omdat we er zo mee bezig zijn?! En Mimully bah die dromen zijn niet leuk over zombies en miskraam :S Maar je kan dan altijd met zo'n gevoel wakker worden of heel blij of heel boos en verdrietig dat ik altijd zo naar!!
Misschien is het ook wel een beetje zelfbescherming. Ik ben er, voor mij gevoel, te veel mee bezig. Ik kan er maar beter van uit gaan dat ik niet zwanger ben, zodat die teleurstelling niet heb. Mocht het wel zo zijn, dan ben ik natuurlijk super blij! Maar jij kan er ook wat van, met je dromen hoor, haha! Gelukkig zijn dromen maar dromen, en is het niet de realiteit. @Rabia; leuk trouwens dat je Börek hebt gemaakt! Fijn om te horen dat het recept heeft geholpen, hihi! Hopelijk hebben jullie heerlijk gesmuld! Mijn schoonmoeder maakt het deeg ook zelf. Maar dat vind ik zelf echt te veel gedoe. Dat is leuk als je geen baan hebt, en hele dagen thuis zit. Maar mij niet gezien hoor, haha.
Hey meiden, Nog steeds geen ongi te bekennen hier. Volgens collega ben ik zwanger en zou ik morgen toch maar eens een testje moeten wagen. Dus misschien dat ik dat wel gaan doen en hopelijk heb ik dan meer geluk *fingers crossed* @mimully Je bent hier altijd welkom om je onzekerheden voor te leggen. Het feit dat je zwanger bent wil nog niet zeggen dat je hier niet meer welkom bent hoor! We zijn hier om elkaar te helpen en te steunen. Dus blijf vooral lekker spuien .
Hmm, bedankt voor jullie reacties. Ben bang dat ik mk ga krijgen. Veel pijn in mijn buik en helderrood bloed als ik wc papiertje druk. Morgen nogmaals vk bellen en dan hopelijk vrijdag langs om te kijken of er nog wat zit. Eetlust was meteen weg...
Hey meiden, Tis weer erg druk geweest hier op werk de afgelopen paar dagen. Nog 2 dagen en dan lekker lang weekend. @Rabia balen meid dat je ongi is doorgebroken. @fien en tebbie spannend meiden. Mijn duimen draaien overuren voor jullie hoop hier morgen 2 knal testen te zien. @ baukje gefeliciteerd met je nichtje. Sinds gisteren af en toe lichte steekjes bij mn rechter eierstok. Is volgens mij nog te vroeg voor mn ei dus wacht het rustig af. Om hem niet te missen klussen we om de dag. Ben benieuwd of mijn cyclus deze maand wat korter is. Anders misschien aan de teunisbloem olie hoor ik goede verhalen over. @ wrummel bij jou nog niks doorgebroken? Hoop echt dat het nu een keer op gaat schieten meis.
Ons val je echt niet lastig hoor meis ik vind het just leuk om te horen hoe je het ervaart. Ben erg benieuwd hoe ik er straks in sta. Praat alles hier maar gezellig van je af hoor.
Ha! Meiden, wat jammer dat jullie ongesteld zijn geworden! Hopelijk zijn jullie er snel doorheen zonder teveel pijntjes! Fien en tebbie, wat spannend meiden! Ik hou het hier in de gaten! Baukje wat leuk dat er een nichtje bij hebt!! Oeh wat leuk dan hè zo'n klein hummeltje! Mimully, dat is wel eng! Bloedverlies kan altijd voorkomen hè in het begin! Hoop echt dat t niks is!! Hier lijk ik sinds vandaag een beetje gekleurde afscheiding te zien, heb ook buikkrampen. De vorige keer begon zo mijn ongi, dus ik duim voor mezelf dat hij doorzet Beetje raar eigenlijk dat ik blij ben als ik ongi word en jullie op dit moment heel erg balen.. Hopelijk kan ik er ook snel van balen
Meis toch, ik hoop zo voor je dat je het mis hebt! Ik hoop voor je dat het bloedverlies snel op houdt. Het hoeft niet meteen een mk te betekenen he! Schrijf het maar lekker van je af, en het krop het niet op he meis! Mag je morgen niet meteen naar de VK? Ik zou hier echt op aandringen!
Ik hoop het. Maar ze was bang dat er geen plek meer was morgen. Wordt vast een leuke verjaardag vrijdag, not!
@ mimully zeg maar al je onzekerheden het lucht op voor u en wij luisteren (lezen) graag. Ik hoop voor u dat het niet uitdraait op een mk. Bel maar nog eens naar de vk dat je zekerheid krijgt. @ tebbie. Als ze op het werk al denken dat je zwanger bent ik duim voor je dat je morgen een knaller van een test hebt! Hier ook nog steeds geen ongi te bespeuren. Als het na het weekend nog zo is zal ik nog een testje doen.
Ik zou er gewoon op aandringen, omdat dit gewoon een hele nare situatie is. Ze kunnen je vast wel ergens tussen door een gaatje vrij maken. Probeer nu niet meteen van het ergste uit te gaan. Heb je nu nog steeds last van krampen en bloedverlies? Of is het nu opgehouden?
Kramp nog ateeds wel. Voelt alsof je je buik inhoudt en die spieren dan sapnt. Beetje links van mijn navel. Meer richting mijn zij. Bloedverlies lijkt minder. Niet zulke strepen als net als ik met het papiertje druk. Net in bad kwam er ook gewoon witte afscheiding (sorry voor de details) en slijm met beetje rood bloed. Op internet staat van alles dus wil nu eigenlijk gewoon echo om te zien of er nog een vruchtje zit. Hopelijk is er morgen plek... Nu met een kruik op de bank. Vriend is verwoed aan het stofzuigen boven. Mis mijn moede nu extra!
Zou het wellicht geen bloed kunnen zijn nog van je innesteling? En eventueel een adertje dat gesprongen is? Zolang het niet veel bloedverlies is, hoeft er helemaal niets aan de hand te zijn he. Ik kan me heel goed voorstellen dat het slopend is om nog tot vrijdag te moeten wachten. Hopelijk kun je morgen gewoon terecht. Begrijpelijk dat je je moeder nu extra mist. Hopelijk kan je vriend je een beetje steunen nu. Gewoon even rust aandoen, en lekker met je kruik op de bank blijven zitten. Ik zou me gewoon ziek melden morgen, en proberen gewoon een afspreek te krijgen bij je vk.
hey mimully wat naar om allemaal te horen zeg! heel veel sterkte en ik hoop dat het nog allemaal goed zit en dat je morgen terecht kan! doe vooral rustig aan en meld je desnoods ziek en blijf dan ook lekker thuis op de bank en probeer niet te veel stress te hebben. veel succes!