Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sfeertje83, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Bah meis echt vervelend krijg gewoon tranen in m'n ogen (sorry ben snel emotioneel :p) van je verhaal en helemaal dat je met dit soort momenten juist je eigen moeder zo graag bij je wilt hebben!!! Ik hoop dat t innestelingsbloed is meis, probeer positief te blijven (snap dat dat moeilijk is) maar ik zou er gewoon op aandringen hoor voor een afspraak bij de verloskundige!!! Sterkte meis en kop op ;) en als je ergens mee zot mag je altijd hier je hart luchten en hopen dat wij je een beetje steun kunnen bieden zo!!! Take care meis!!!

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @wrummel nou ik hoop idd voor je dat je ongi doorzet dan ;) weet je in ieder geval waar je aan toe bent!!! Klinkt idd wel raar als iedereen hier juist geen ongi wil zien maar ik snap heel goed als je zo'n lange cyclus hebt blij bent dat ie er weer is!! En jah teunisbloemolie schijnt idd te helpen jah maar was ook nog een andere volgens mij tarwekiemolie?! (Weet niet helemaal zeker hoor) en ik gebruik shatavari capsules van holisan (via inet besteld) is ook zo'n krui maar kunt andere merken ook bij gezondheidswinkels halen....anders mss daar gewoon info vragen!!! Succes meis ;) hopen gauw op n regelmatige cyclus ;)

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    @MiMully; wat rot meid deze onzekerheid! Als je niet door vloeit is de kans echt aanwezig dat het gewoon een adertje is die geknapt is. Je baarmoeder en baarmoedermond zijn extra doorbloed dus ook erg gevoelig hiervoor. Houd moed meid! En natuurlijk willen wij op de hoogte blijven van je zwangerschap ínclusief onzekerheden :)

4. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Haha, ik heb ook bijna een vreugde-dansje gedaan bij m'n eerste ongi! Klinkt raar, maar het is zo fijn, als je lichaam de bevestiging geeft dat alles gewoon nog goed werkt. Dus ik begrijp je helemaal! Eigenlijk hoop ik voor je dat de buikkrampen een teken zijn van een zwangerschap. Maar zo niet, dan kan ik me voorstellen dat je nog steeds opgelucht bent. Hopelijk zijn je toekomstige cyclussen wat korter. Ben je nog naar de huisarts geweest?

5. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Dank je rabia en Fien!
    Ik ben nog niet naar de huisarts geweest omdat ik ineens steken in m'n borsten kreeg en buikpijn, dat viel me de vorige keer toen ik ongi werd ook al op. Dus wilde deze week even afwachten. Als het doorzet kon ik rond de 15en ei hebben gehad en toen ben ik dus net gestopt met testen, geweldige timing weer ;) gelukkig heb ik wel getemperatuurd en daar zag ik wel een daling en weer stijging, dus miss toch ei gehad! Hoop t!

Ik heb nu net de shatavari pillen op en heb paar maand geleden ook al teunisbloemolie en tarwekiemolie gebruikt en ook al monnikspeper, haha! Ik heb nu nog een paar Etos zwanger worden pillen, die ga ik opmaken en dan kijk ik waar ik me het beste bij voelde :)

Mimully, ik denk dat t wel goed gaat bij je als ik je verhaal zo hoor, maar je voelt zelf vaak het beste of het niet goed voelt. Ik hoop voor je mee en anders gewoon inderdaad een afspraak afdwingen hoor!!

Ik ga slapen, trusten!!

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Rabia en alle dames bedankt. Gisteravond na een bad geen bloed meer.
    Vanochtend bij het opstaan, ineens heel veel. Ben nu dus niet aan het werk. Weer even in bad. Nog steeds bloederig slijm. Kan om acht uur de ha bellen en om half negen de vk. Mvm bel ik sowieso maar af voor vandaag.

7. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @mimully bah meis! Ik hoop dat het meevalt en dat het vruchtje er nog zit! Sterkte vandaag!

Hier geen zwangerschapstest meer gedaan. Had gisteravond bloed bij het afvegen en vannacht kwam de buikpijn. Vanmorgen idd ongi... Dus ook ik kan op naar de volgende ronde. Vind het wel jammer maar ben vooral blij dat ik weet waar ik aan toe ben...

Vanmorgen was een beetje rare ochtend. Werd om 7 uur wakker van veel lawaai bij de buren, alsof iemand van de trap viel.. Dit was helaas dus ook het geval want niet veel later ging de bel en stond de buurjongen voor de deur dat zijn moeder van de trap was gevallen... Ik ben snel in mijn kleren gesprongen en naar de buren gegaan. Daar trof ik de buurvrouw onder aan de trap, niet bij bewust zijn... Ze reageerde wel als ik wat vroeg maar zei niks terug. Ik heb haar zoon meteen 112 laten bellen en die waren er vrij vlot. Die hebben haar mee naar het ziekenhuis genomen.
    Ik ben nu weer een half uurtje thuis maar zit nog na te shaken. Het hondje van hun is nu bij ons en die is ook helemaal onrustig, zo sneu... Ik hoop voor hun dat het meevalt en het niet heel ernstig is...

Zo dat moest ik even kwijt, wel een beetje offtopic..

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Tebbie, tuurlijk mag je zoiets ot plaatsen! wat een schrik zeg!

Hier Heb ik contact gehad met vk.
    Kan om 10.25 uur terecht in het zkh voor echo bij gyn. Nog even volhouden dus.

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully bah meis dat is niet leuk!! Maar ik hoop voor je dat t vruchtje er idd nog zit jah!!! Snap dag je nu niet naar werk gaat en neem ff tijd voor jezelf...heb je de HA en de VK al gebeld?!

@tebbie balen meis dat je ongi is doorgezet :( je lichaam kan je zo voor de gek houden met alles wat je voelt enzo...hopelijk meer succes in de volgende ronde meis!!!
    En bah wat n begin van de dag zeg :eek: logisch dat je nog na zit te trillen is ook niet niks zulke dingen en raakt toch altijd wel n beetje in paniek dan...ik heb zo vaak EHBO gedaan maar als er dan daadwerkelijk iets gebeurt dan speelt die paniek ook mee :S

@wrummel hopen dat je idd dan je ei hebt gehad!!! En jah je moet natuurlijk iets gebruiken waar je je goed bij voelt meis ;) hopen op n kortere cyclus!!!

Ben ook net wakker en ga maar eten S ff ontbijten!! Straks ff naar de overblijf en dan lekker niks!! Moet alleen zaterdag nog werken in de ochtend op de sportschool ;) Hihi...dan lekker lang wkend!!!
    Fijne dag dames!!!

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Sterkte meis, ik ga heel hard voor je duimen!!! Mja dan heb je straks wel meer duidelijkheid, want dit zo maakt je alleen maar onzeker :(
    Kop op meis ook al is t moeilijk!!!

11. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ik dacht nog even kijken of alles goed was miully, maar nu lees ik je berichtje. Wat naar voor je, wel fijn dat je snel terecht kunt.
    Ik duim voor je!!

Goh tebbie, dat is inderdaad een rare ochtend! Hopelijk is met je buurvrouw alles goed!
    En wat balen dat je ongi bent geworden!!

12. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    @Mimully; heel veel sterkte straks in het ziekenhuis. Ik hoop dat het vruchtje er nog zit. Nog even geduld hebben, dan weet je wat meer. Ik hoop nog steeds dat je gevoel er naast zit, en je dadelijk gerust gesteld kunt worden.

@Wrummel; ik hoop dat je ongi een beetje gaat doorzetten deze dagen. Dan is een huisartsenbezoek natuurlijk niet meer nodig.

@Tebbie; jammer dat je ongi toch heeft doorgezet. Maar je weet in iedergeval waar je nu aan toe bent. Op naar de volgende ronde.

Ik heb vanmorgen een testje gedaan, maar helaas was er weinig spannends op te zien. Ik ga er dus gewoon van uit dat ik ongi word deze dagen. M'n man zat volgens mij nog meer in spanning dan ik, want hij hield de test wel heel goed in de gate, haha. Helaas hier, dus laat de ongi nu maar komen!

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Helaas, een miskraam. Was volgend de gyn 6+3 weken zwanger. Alles was leeg en schoon. Nu wachten tot de bloeding stopt. Kon wel twee weken duren. Zw.test bij de gyn was ook al negatief. Leuk verjaardagskadootje... Dus ik sluit me weer bij jullie aan. Nu wachten op ongi.

14. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @mimully hè bah dat was nou niet wat we wilde horen! Sterkte meis! *hugs*

15. Wrummel

Wrummel Actief lid

Feb 3, 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Och nee toch! Heel veel sterkte mimully, dit is absoluut niet het nieuws waar we op hoopten..
    Van mij ook een dikke knuffel en we zijn er als je je verhaal kwijt wil!!

16. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@ mimully heel veel sterkte meis. Wat een rot nieuws

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @Mimully Oh nee meis, bah wat n nieuws :( heel veel sterkte meis!!!
    Hoopte nog zo dat t niet zo erg zou zijn!!! En kunt altijd hier terecht als je ergens mee zit of je gevoelens wilt uiten ;)

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @fien jammer van je test maar goed kan nog hè meis ;) hoop t voor je!! En Werkze nog dit wkend ;) ff lekker nar t buitenland...zou ik nu ook wel zin in hebben!!!!

19. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    @Mimully, dikke knuffel meid! Wat ontzettend rot voor je...

20. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    @Tebbie dat is schrikken, weet je al wat er met haar aan de hand is?

Share This Page