Wat raar Xeniatje, maar als dit idd nog maar de 2e ronde is zou ik je lichaam even de kans geven om op de rit te komen. Merk dat m'n menstruatie sowieso anders is sinds de zwangerschap van onze zoon. Hier vandaag cupcakes bakken, onze zoon wordt morgen 2 jaar! Vandaag 2 jaar geleden werd ik wakker van giga buikkrampen en verloor ik m'n slijmprop (sorry voor de details) en 24 uur later braken m'n vliezen. Denk je toch weer aan terug als zijn verjaardag nadert.... <3
Van harte gefeliciteerd mimully! Hopelijk heb je toch nog een beetje een gezellige dag en kun je je gedachten even ergens anders kwijt. Wat raar xeniatje dat je nog niet ongesteld bent. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Oeh lekker hoor baukje! Wat zal de tijd snel zijn gegaan! Veel plezier morgen!
@mimully gefeliciteerd ook al zal e hoofd er niet zo naar staan hoop ik oh dat je een beetje een leuke dag hebt!!! @xeniatje tja je maakt t wel spannend meis mss nog te vroeg getest...we kunnen wel wat goed nieuws hier gebruiken Hihi.... @baukje snap dat je dan aan dat moment moet denken en de tijd gaat zo ongelofelijk snel hè...alvast een hele fijne dag meis!!! Vandaag bij Ikea wezen ontbijten en daar nog ff wezen kijken. Daarna nog met m'n vriendin naar de prenatal megastore geweest!! Zo leuk al die spullen en jah zij kan t allemaal halen ik kan er alleen nog maar van dromen....heb nog wat spulletjes voor t huis gekocht en alvast boodschappen gedaan!!! Nu nog ff de was en stofzuigen & dweilen en dan lekker bankhangen hehe...
@mimully Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je ondanks alles nog wel een fijne verjaardag gehad? Ik snap dat je hoofd er waarschijnlijk niet helemaal naar stond... @baukje Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! @xeniatje Wat raar dat je nog steeds een negatieve test hebt en ook niet ongesteld wordt. Ik weet wat het is! Maar vergis je niet dat je lijf je enorm voor de gek kan houden... Al hoop ik natuurlijk voor jou dat je toch zwanger bent Hier lijkt mijn ongi al minder te worden. Is wel vrij snel normaal ben ik toch echt wel 4 of 5 dagen ongi maar nu zou dat dan maar 3 dagen zijn Maar goed niks zo veranderlijk als mijn lijf . En des te eerder kunnen we weer met ronde 4 beginnen.
Dank jullie wel voor de felicitaties. Hij is ontzettend blij met z'n cadeaus oa een grote brandweerauto Even wat anders. Sfeertje is al een tijdje niet meer geweest. Ik hoop dat het goed gaat met haar...
@tebbie: bij mij is het ook al weer bijna over! Ik heb normaal ook langer dan 3 dagen mijn menstruatie. Haha, inderdaad snel door naar de volgende ronde! @baukje: gefeliciteerd met je zoon! Ja ik dacht daar van de week ook al aan dat we sfeertje lang niet hebben gezien. Ik ben bang dat het toch niet goed is gegaan met haar winkeltje. Hopelijk komt ze snel weer een keertje langs en is alles goed met haar!
Hey meiden, Ik heb even de lijst weer naar voren gehaald. Fijne Pasen allemaal! naam: mimully leeftijd: 29 ronde: 2 nod: 17-03-2013 datum: 2 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum: Geslacht weten/bekend? Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 2 nod: 28 maart naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 2 nod: 19 maart? datum: 26-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 2 nod: 14-03-2013 datum: 26-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: wachten op eerste cyclus datum: 27 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 2 nod: 23 april 2013 datum: 17 maart 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:28 ronde:4 nod:26-04-2013 datum:31 maart Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 Naam: Xeniatje Leeftijd: ??? Ronde: ??? nod: ??? Datum: ??? nb=niet bekend
Hey meiden, Ik heb even de lijst weer naar voren gehaald. Fijne Pasen allemaal! naam: mimully leeftijd: 30 ronde: 2 nod: 17-03-2013 datum: 2 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum: Geslacht weten/bekend? Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 2 nod: 28 maart naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 2 nod: 19 maart? datum: 26-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 2 nod: 14-03-2013 datum: 26-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: wachten op eerste cyclus datum: 27 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 2 nod: 23 april 2013 datum: 17 maart 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:28 ronde:4 nod:26-04-2013 datum:31 maart Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 Naam: Xeniatje Leeftijd: ??? Ronde: ??? nod: ??? Datum: ??? nb=niet bekend Ff mijn leeftijd aangepast
Hopen dat deze ronde meer geluk gaat brengen hier en meer positieve berichten!!! Hihi...straks allemaal weer naar onze eitjes zoeken en klussen hehe... Gaan jullie nog wat doen met Pasen?! Hier niet zoveel gewoon lekker chillen met m'n Hubby vandaag en lekker bankhangen en filmpje kijken ofzo...vanochtend n paasontbijtje gehad!! Nou ik hoop dat jullie ook n fijn wkend hebben!!! Happy Easter!!!
@mimully hoe was je verjaardag meis?! Heb je nog een beetje kunnen genieten?! Hoop van wel ook was t mss moeilijk
Hoi rabia, bedankt voor de vraag. Ja, was nog best gezellig. Nog erg moe, dus bleven de mensen niet zo lang. Hebben het ook verteld. Ik ben vannacht op bed gegaan en vriend is wel blijven zitten met een stukje visite. Maar toen ging de playstation aan... Nu even kijken wat we morgen gaan doen. We zouden naar wat babywinkels toe...
@mimully fijn dat je toch nog een beetje "plezier" hebt gehad! Mja snap wel dat je hoofd er nog helemaal niet naar staat...hopelijk kan t binnenkort alsnog lekker babyshoppen!! Lijkt me echt vreselijk, maar moet je eerlijk bekennen dat ik vroeger ook n miskraam heb gehad en wist t nooit zeker omdat ik nog jong was...t was een vmk. Ik zat op de wc en veegde af maar er zat iets raars op m'n papier dus ikke kijken en dacht Huh wat raar en voelde eraan en voelde als huid :S ik dacht toen eigenlijk gelijk mss heb ik n mk gehad maar dacht ach zal wel niet...was denk ik 16,17 of mss wel 18 ofzo...en dacht toen later straks heb ik m'n "kind" door de plee gespoeld en heb altijd die twijfel gehad of t zo zou zijn of niet en nu ik er meer mee bezig ben zag ik een filmpje over hoe n bevruchting etc eruit ziet en hoe t verloopt...en toen zag ik precies t zelfde stukje als wat ik toen destijds op m'n wc papier zag!!! Nu weet ik t gewoon zeker dat t zo was en zo raar eigenlijk dat je t zo jong al eigenlijk dacht!!! En t gevoel en twijfel altijd is gebleven...ik wist t blijkbaar gewoon!!! Ik heb dit ook eigenlijk nooit echt eerder verteld!! Mja als ik t niet gezien had had ik t ook nog geweten!!! T was dus net de fase waarin t al niet meer een hoopje cellen is maar zij voorbereidt geloof ik op innestelen voor t zich vastzet...mja heel vreemd en alhoewel ik t niet zo heb ervaart en dat ik er niet echt mee bezig was heb ik juist nu wel zoiets van een verdrietig gevoel!!! Juist nu ook naar jouw verhaal denk ik er vaker aan maar goed, t schijnt wel vaker zo te zijn dat vrouwen een vmk hebben gehad en t niet eens wisten en gewoon dachten n menstruatie te hebben, maar goed in jouw geval is t verlies nog groter en snap je verdriet meis!!! Ik hoop dat je morgen toch nog een beetje een leuke dag gaat hebben en hoop voor je dat t gauw weer raak mag zijn en dat hij/zij blijft plakken!!! En sorry mss voor mijn verhaal maar moest t toch ff kwijt....
Geen probleem! Hier is het eigenlijk nr 3. Die andere twee zijn idd ook zoals jij het beschrijft. En dan ook ondanks de pil. Ik weet, die is natuurlijk niet 100% betrouwbaar. En hier kun je het toch enigzins anoniem van je afschrijven! Bloeden is al bijna helemaal gestopt gelukkig. Dat betekend ook bijna geen buikpijn meer. En dan van de week misschien maar weer voorzichtig klussen...
@mimully jah idd ik was toen ook aan de pil en verder zou ik t bij mij ook niet weten hoor dat was ook de enige x dat t me opviel!!! Ik keek net weer naar zo'n filmpje en weet t gewoon echt zeker dat dat t was...blijkbaar was t al ingenesteld en is dan op t punt zich te veranderen in n embryo...waar t dus bij mij is misgegaan!! Maar bij jou die andere 2 hoe wist t dat dan?! Omdat je ook aan de pil was, had je n test gedaan?! Want ik heb toen nooit getest was immers aan de pil en tja zo jong denk je dat niet maar vond dat stukje op t wcpapier zo vreemd en dat t ook als huis voelde dacht ook mss dat t iets van mezelf was ofzo wat van binnen los is gegaan maar toch in m'n achterhoofd bleef ik aan een mk denken...raar hoor dat je t toch wel wist en nu later de bevestiging hebt gekregen!!! Ben blij dat t bloeden voor je is gestopt en dat je geen pijn meer hebt!!! En jah die klusperiode komt er weer aan...ik gun t je van harte meis en hoop echt op n plakbaby Hihi...
Nou, ik werd niet ongi. Dat lijkt me wel een redelijk vermoen. Heb geen testsgedaan toen. Was er namelijk helemaal niet aan toe, dus. Was een soort ontkenning. Daarna idd ineens "iets". En nu met dat flinke bloeden weet ik wel zeker dat het toen mk's waren.