Jah wel raar dat je t eigenlijk wel wist en dat je dus al die tijd gelijk had en nu dan eigenlijk nu je er wel mee bezig bent de bevestiging krijgt dat t dus ook echt zo was!! En ja ontkenning mss had ik dat ook wel een beetje omdat ik nog zo jong was...heb t toen ook tegen niemand gezegd!! Maar toch nooit vergeten.... Laten we hopen dat t gauw raak mag zijn hier voor iedereen en dat ze blijven plakken natuurlijk!!!
We zijn gisteren met mijn moeders familie wezen bowlen en steengrillen, was ook nog een beetje voor de verjaardagen van mijn opa en oma. Het was erg gezellig en ook mijn opa en oma zaten erg te genieten. Vandaag gaan we naar de ouders van manlief en gaan we daar eten samen met zijn broer en diens vriendin. Wij moeten zorgen voor het voorgerecht, zijn ouders doen het hoofdgerecht en zijn broertje het toetje . Dus ben benieuwd wat we gaan eten . Nog een fijne 2e paasdag allemaal!
@mimully Fijn dat je toch een beetje hebt kunnen genieten van je verjaardag en dat ook gezellig was. Hopelijk is het nu snel weer raak en blijft het dan wel plakken
naam: mimully leeftijd: 30 ronde: 2 nod: 17-03-2013 datum: 2 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum: Geslacht weten/bekend? Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 2 nod: 28 maart naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 2 nod: 19 maart? datum: 26-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 3 nod: 24-04-2013 datum: 01-04-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: wachten op eerste cyclus datum: 27 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 2 nod: 23 april 2013 datum: 17 maart 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:28 ronde:4 nod:26-04-2013 datum:31 maart Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 Naam: Xeniatje Leeftijd: ??? Ronde: ??? nod: ??? Datum: ??? nb=niet bekend
Klinkt erg gezellig allemaal zeg heel veel plezier vandaag!!! Wat gaan jullie als voorgerecht doen dan??
Wij hebben als voorgerecht kipcocktail met sinaasappel, avocado en limoenmayonaise. We hebben het zelf nog nooit gegeten maar leek ons wel lekker dus vandaag uitproberen, en dan hopen dat het ook echt lekker is
naam: mimully leeftijd: 30 ronde: 2 nod: 17-03-2013 datum: 2 naam:Nichelle leeftijd:24 ronde:2 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum:22 Oktober Geslacht weten/bekend? 7 mei geslachtsbepalende echo Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 2 nod: 28 maart naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 2 nod: 19 maart? datum: 26-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 3 nod: 24-04-2013 datum: 01-04-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: wachten op eerste cyclus datum: 27 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 2 nod: 23 april 2013 datum: 17 maart 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:28 ronde:4 nod:26-04-2013 datum:31 maart Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 Naam: Xeniatje Leeftijd: ??? Ronde: ??? nod: ??? Datum: ??? nb=niet bekend
Hey dames, Hoe is het hier? Een beetje een leuk paasweekend gehad? Hier nog steeds heel moe! Maar nog een weekje en we zijn de 12 weken voorbij! Hopen dat de kwaaltjes ook wat minder worden! Fijne avond allemaal!
Hallo allemaal, Terug van weekend. Het was zalig. Heel veel plezier en heel mooie streek het deed echt deugd. Natuurlijk het koppel die mee was, was overtuigd dat ikz wanger was en wij ebgonnen er ook in te geloven. Vandaag dan maar een test gedaan want tja ik ben nog steeds niet ongi. Maar die was dus terug engatief. Natuurlijk super teleurgesteld. Want ik dacht dat ik toch al wat zwklachten had zoals misselijkheid maar ja wat wil je constant in de auto (ik kan neit tegen de auto) en al dat eten. Tuurlijk ben ik misselijk. Nu ja morgen ga ik toch naar de dokter om toch een bloedafname te doen om toch zeker te zijn hoe het zit. ben ikz wanger of blijf ik wachten op mijn regeld. Hier is er terug veel bijgekletst Nu even geen zin om alles te lezen en te reageren maar ik zal dit zeker doen morgen wanneer ikd an wat meer tijd heb.
@mimully fijn dat je bloeding weer bijna voorbij is meid. Ik hoop dat je snel een plak beeb hebt. @ Xeniatje Raar zeg dat je nog steeds een negatieve zw test hebt. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren lekker bij mijn ouders gegeten en voor de rest een lekker lui weekend met zn tweetjes gehad. Wel heb ik sterk het vermoeden dat ik een echt paasei heb gehad. Afgelopen weekend rekbaar slijm (sorry) Had vorige week al last van steekjes bij mijn rechter ei stok. Deze zijn nu weg. Dit zou in houden dat mijn cyclus nu een stuk korter is dan vorige maand. Voor de zekerheid klussen we door. Ben benieuwd.
@Nichelle alweer 12weken bijna, wat gaat t toch snel!!! hopen dat je kwaaltjes minder worden....ze zeggen van wel als je t tweede trimester ingaat!!! en als de lente nou eindelijk eens doorbreekt dan voel je je mss ook al beter hihi... @xeniatje idd al zolang overtijd en negatieve test...balen meis!!! hopen dat eventueel bloedtest meer zegt!!! @arma klinkt wel als een eisprong hopen dat je cyclus dan wat korter is!!! en voor de zekerheid gewoon door blijven klussen hihi...
@ mimully proficiat met je 30ste verjaardag hopelijk heb je wat kunnen genieten @ baukje gefeliciteerd met de bday van je zoon @ nichelle waw al 12 weken wat gaat het snel wel goed dat je kwaaltjes wat minderen geniet ervan! Hopelijk heeft iedereeen een fijn paasweekend gehad Vanmorgen naar de huisarts geweest en laten bloed afnemen. Vanavond na 20 u zal hij bellen met het resultaat Ik denk neit dat ik zwanger ben maar in mijn binneste hoeep ik van wel. Het is een lange dag zo wachten op een telefoontje Als ik niet zwanger ben zal de huisarts me laten weten in welk deel vand e cyclus ik dan zit dan weet ik als ik nog kan klussen voor zwnger te worden of dat het wachten op de ongi is.
@xeniatje spannend hoor meis!!! Ik hoop voor je dat je toch goed nieuws te horen krijgt we kunnen hier wel wat goed nieuws gebruiken!!!! Nog ff n paar uur volhouden en zal voor je duimen meis
@xeniatje ik was ook in ronde 2 meer dan 2 weken "overtijd" het bleek dat ik een heel laat ei heb gehad en ben daarna zwanger geworden maar ik weet dus hoe je je voelt! ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! ja dames nog een weekje en dan zit het eerste trimester erop! ik kan nu al niet meer wachten! toch een beetje een mijlpaal. @baukje happy birthday met je birthdayboy! ik mag morgen weer naar de vk, ik hoop dat ik dan het hartje eindelijk kan horen! maar vrees van niet want de placenta zit aan de voorkant, nouja mag donderdag iig nog even spieken naar de beeb. fijne avond alvast ladies!!