naam: mimully leeftijd: 30 ronde: 2 nod: 17-03-2013 datum: 2 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum: Geslacht weten/bekend? Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 3 nod: 29 april naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 2 nod: 19 maart? datum: 26-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 3 nod: 24-04-2013 datum: 01-04-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: wachten op eerste cyclus datum: 27 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 2 nod: 23 april 2013 datum: 17 maart 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:28 ronde:4 nod:26-04-2013 datum:31 maart Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 Naam: Xeniatje Leeftijd: 25 jaar Ronde: 2de ronde nod: 24 maart Datum: ??? nb=niet bekend
ziezo mezelf wat aangepast aan de lijst. Wat moet er juist bij datum staan? Over welke datum gaat dit? Misschien moet er ook eens aangeduid worden wie er allemaal zwanger is want nu zijn er lijk wel heel weining, niet?
naam: mimully leeftijd: 30 ronde: 2 nod: 17-03-2013 datum: 2 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum: Geslacht weten/bekend? Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 3 nod: 29 april naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 5 nod: 25 maart datum: 26-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 2 nod: 19 maart? datum: 26-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 3 nod: 24-04-2013 datum: 01-04-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 2 nod: eind april? datum: 4 april 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 2 nod: 23 april 2013 datum: 4 april 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:28 ronde:4 nod:26-04-2013 datum:31 maart Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 Naam: Xeniatje Leeftijd: 25 jaar Ronde: 2de ronde nod: 24 maart Datum: ??? nb=niet bekend
@xeniatje: wat jammer dat je bloedonderzoek negatief was! Nou, hopelijk heb je snel je ongi en kun je mooi verder met de volgende rond! Die datum in de lijst is trouwens de datum dat je de lijst hebt bijgewerkt. @sfeertje: wat jammer van je winkel zeg! Hopelijk kom je er inderdaad nog goed vanaf! En beterschap voor je kat Hier eigenlijk ook geen nieuws. Alles gaat z'n gangetje, druk met werk en zo gaan de dagen lekker snel voorbij
Hey dames ik ben vandaag ook druk geweest en nu ff wat anders aan m'n hoofd (familieproblemen) maar goed ik ben Nu op en hoofdpijn!!! Dus ga lekker slapen!! Uhmm ik zie dat er veel op hun ei wachten, ik ook hoor mijn test was ook n heel licht tuurstreepje maar goed ik heb als t goed is pas volgende week m'n ei maar vanaf morgen alvast maar aan de klus dan hehe...ik merk alleen dat m'n slijm meer wordt dat rekbare merk ik ook nooit :S en 2 dagen voor ei al steken in m'n buiken dus weet ik dat ik m'n ei krijg, ook temp ik erbij maar omdat ik t de vorige keer niet zeker wist wanneer ik nou m'n ei had ben ik ook weer aan t testen!!! Succes dames die moeten klussen hopen dat deze maand beter is en dat er meerder zwangeren zich op de lijsten mogen schrijven Maar dat van na MK meer vruchtbaar wist ik ook niet hoor weer wat geleerd!! Hihi... @mimully idd moet je t n plekje geven en hoop dat t gauw raak is en als jullie er wel klaar voor zijn dat jullie komende ronde weer positief mag zijn!!! En dan nog n plakbeeb Slaap lekker dames!!!
Hey meiden Hier sinds gisteren middag gevoelige (*)(*) en lichte kramp in mn buik. Als ik mn vorige cycus aan houd zit ik nu in mn vruchtbare periode. Maar volgens mij heb ik rond Pasen mn ei gehad en zou ik nu dus 4 of 5 dpo zitten. Wat denken jullie?
@arma t zou idd kunnen dat je rond Pasen je ei hebt gehad maar t kan ook zijn dat ze m nu hebt?! Ik heb wel 2 dagen voor m'n ei steken in m'n buik soort ongi gevoel!! Maar t kan ook zijn als je rond Pasen je ei hebt gehad dat t mss n innesteling kan zijn...heb je ovutesten gedaan of temp gemeten?!
@rabia nee deze ronde nog niet gedaan. Denk dat als het deze ronde niet raak os dat ik dan met ovutesten ga beginnen
@arma jah t is wel fijn om te weten wanneer je t nou precies hebt!! Want vorige x had ik alleen getempt maar kon er niet echt veel wijzer uit worden m'n ei had op meerdere keren kunnen zijn geweest en wist niet welke ook omdat ik wel lang die Steken bleef houden en ook best lang last van veel slijm (sorry :S) dus nu maar gewoon weer aan de ovutest en temp!!! Hihi...maar goed ik hoop dat t niet nodig is meis en dat je deze ronde al n mooie plakbeeb hebt
@Arma; tja, het is af en toe lastig dat we niet in onze buik zelf kunnen kijken. Dat zou alles een stuk makkelijker maken. Ik kan je helaas niet zeggen of je je ei nu wel, of niet hebt gehad. Maar het kan nooit kwaad om door te blijven klussen. Ik heb nu 1 maand met ovu-testen gewerkt, en ik heb dit toch als prettig ervaren. Rond mij LH piek (net voor m'n ei-sprong) kon ik heel wat symptomen verklaren. Ik had echt het gevoel dat ik ongi moest worden, net voor m'n ei-sprong. Ik zal je eerlijk zeggen, dat ik na m'n ei-sprong ook veel gevoeld heb. Mijn borsten waren toen ook een stuk gevoeliger, en m'n baarmoeder voelde weeïg. Het kan dus best zijn dat je wel je ei hebt gehad. Na je ei-sprong maak je een bepaald hormoon aan, dat ook voor veel symptomen zorgt.
Nou ben toch blij dat ik weer ovutesten gebruik!!! M'n ei is onderweg, had ff vanmiddag getest en nu na die tijd ineens heel nat gevoel :S sorry voor de details!! Ook heel licht steek aan de rechterkant van m'n buik maar goed dat houdt in dat m'n ei waarschijnlijk eerder is dan verwacht!!! Want normaal heb ik dit 2 dagen voor m'n ei en zou die woensdag ong moeten hebben!! Toch maar voor de zekerheid al aan de klus vanavond Hihi... En elke dag ff blijven testen dan!!!
Haha, volgens mij ken je je cyclus heel goed hoor Rabia, en heb je die ovu-testen eigenlijk niet meer nodig. Maar ik kan me voorstellen dat het wel gerust stellend is, om zeker te weten dat je het bij het rechte eind hebt! Het kan nooit kwaad om nu al te beginnen met klussen.
@fien en rabia Zat inderdaad al te twijfelen aan het begin van mn cyclus of ik al zou beginnen met ovu testen. Maar dacht ach ik kan nog wel even wachten. Heb er nu best veel spijt van. Ach we klussen gewoon door. Maar volgende maand ga ik ook maar eens beginnen met ovu testen als ik dan nog geen mooie plak beeb heb dan natuurlijk. Ik hou denk ik ook gewoon mijn vorige cyclus aan dan weet ik zeker dat ik mijn ei niet mis. Of mn cyclus moet nu nog langer worden.... @Rabia veel plezier vanavond
Hallo allemaal hoe is het met iedereen? Vandaag is mijn ongi doorbroken juij het mocht wel na een cyclus van 42 Ik ben superblij op naar de volgende ronde! Amai wat kennen jullie al goed jullie lichaam. De vorige keer was dat ook zo van me na een paar maanden maar nu nog niet Zal nog wat mijn lichaam moeten leren kennen. Vandaag naar een vriendin geweest die 13 weken zwanger is ze heeft al een klein buikje zo leif de verlangens kwamen wel op Is er nog maar 1 iemand zwanger? Ik dacht dat er al meer waren. Alle deze maand iedereen goed izjn best doen dat we tegen volgende maand meer zwangere op de lijst zien he Wanneer starten jullie met die ovu testen? Direct na de ongi of later? Hmmm zal eens een goed oogje moeten leggen om mijn slijmpjes Vanf vandaag beginnen met de temperaturen alli als ik ieder emorgen neit vergeet Kan nogal vergeetachtig zijn
Wat fijn dat je ongi is doorgekomen xeniatje. Wellicht is je cyclus een beetje van slag, en duurde ze daarom zo lang. Hopelijk is je volgende cyclus wat korter. Ik kijk altijd zelf, hoe lang mijn vorige cyclus heeft geduurd. Op basis daarvan weet ik ongeveer wanneer m'n ei is. Zo'n 4 dagen daarvoor begin ik met m'n ovu-testen. Mocht je niet zeker van zijn, wanneer je ei is, dat kan je ook eerder beginnen. Ik zou dit dan doen, nadat je 'droge' dagen voorbij zijn. De eerste week, na mijn ongi, ben ik zelf nog al droog daar beneden. Die periode hoef ik ook echt niet te testen, want dan ben je niet vruchtbaar. Wanneer ik wat 'natter' word, begin ik vaak pas met testen.
Kah klopt op zich voel ik m'n ei goed en merk nu ook wel elke x idd maar wel vroeg want ging weer uit van m'n vorige cyclus maar lijkt t erop dat ie nu wie korter is denk ik...mss zondag al ei?! Wel vreemd van de slijm al zoveel maar krampen valt nog mee...tja ik blijf gewoon ff testen en tempen dan vind ik m wel hoop ik haha.... @xeniatje fijn dat je ongi os doorgebroken dan eindelijk!!! Op maar de volgende ronde Ben benieuwd voor wie t straks raak mag zijn Ik ga zo lekker slapen ben weer kapot van m'n lessen!! Fijn wkend en slaap lekker ladies!!!
Goedemorgen! Iemand nog leuke plannen voor vandaag? Hier om 8.15 al uit bed en nu alles al gezogen en gedweild. Nog even op de wamachine wachten en dan lekker de was buiten. Heb de achterdeur hier al lekker open. Heerlijk die zon! Dan beginnen met het laminaat op onze slaapkamer. Vriend kwam er. Nu wel achter dat ik tijdens een zw niet meer goed kan stofzuigen boven. Met vloerbedekking en twee honden die ook boven komen... En vanmiddag uit eten met familie. We vieren nog steeds de verjaardag van mijn moeder. Maandag zou ze anders 63 geworden zijn.
Goedemorgen! Ik ben al druk geweest vanmorgen! half 8 opgestaan, de honden uitgelaten, die hebben lekker gerend en alle behoeftes gedaan, toen thuis opgeruimd, de afwas gedaan, honden eten gegeven. Nu even zitten, want mijn rug doet verschrikkelijk zeer, en vanmiddag mijn vriend ophalen van zijn werk en dan gaan we even lekker gezellig met zen twee naar een woonboulevard! Het regent hier in Duitsland...helaas. Wij willen ook de zon! Fijne dag allemaal!