Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Heb bij de eerste wel mee gedaan aan Moeders voor Moeders. Vind het wel goed om mee te doen maar bij een tweede doe ik het niet weer. Was blij dat de eerste 16 weken voorbij waren, dan mag je namelijk stoppen. Ik was zo ontzettend misselijk en de lucht uit de bokalen is dan niet te harden haha! Soms was het zo erg dat mijn mannetje de urine moest overgieten, anders stond ik over te geven :D Nu een ander goed initiatief gevonden ;)

2. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

31 jan 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    En welke kinderwagen is dat dan? :)

Welkom Fien

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @sfeertje leuk dat je een eigen winkeltje heb!!! vind dat altijd zo leuk om ff tussen rond te neuzen!!! :p Acryl stinkt altijd zo erg die paarse vloeistof is echt sterk van geur!!! maar idd neutraal vind ik ook heel erg mooi ;) heeft ze t nu op je eigen nagels gedaan of...

@nichelle ik heb ook precies t zelfde dat mijn man idd wel luistert omdat hij de enige is die t weet, maar er ook niet veel op in gaat!! Maar ik heb volgende week n girls night out met n vriendin van me die nu denk ik 13 weken ofzo zwanger is en wil tijdens t etentje denk ik toch vertellen dat wij er ook mee bezig zijn...ook omdat zij nu zwanger is!! en t ook ervaart...zij heeft verder ook geen vriendinnen die zwanger zijn en zegt zelf ook wel dat ze dat heel jammer vind dat niemand je dan begrijpt enzo!! zoals mijn zusje en beste vriendin wil ik t nog niet zeggen omdat hun er totaal niet mee bezig zijn en denk daarom dat ik t beter met haar kan bespreken omdat zij al zwanger is en verder ook niemand ken die dit ook heeft....behalve hier natuurlijk!! ik vind t echt super leuk en gezelly hier om met meiden te kletsen die t zelfde willen en denken!! :)

@Fien Welkom!!! ik hoop ook voor jullie dat t snel raak zal zijn ;) hihi...hoe zit je nu verder met je cyclus dan?

@baukje jah ik wil dat ook wel dat moeders voor moeders, alleen hoorde ook dat t best n gedoe is...mijn vriendin zegt ik vergeet t de hele tijd en wil niet al die flesjes hier in huis hebben staan met die lucht enzo leuk als de visite komt haha...mja vind t wel voor n goed doel!!!

@allemaal We weten nog niet welke kinderwagens hoor daar ben ik ook nog niet mee bezig...maar hopen dat t gauw raak is voor iedereen hier en dat we daar ook lekker over kunnen kletsen!!! haha.. :p

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hier een Orange on Black bugaboo:D.

Ik heb helaas niet echt vriendinnen in real life, dus heb ook niemand om het te vertellen.

Daarom ben ik wel blij net het forum, heb ik veel aan:)!

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah idd zo'n forum is dan erg fijn om toch dingen met elkaar te delen!!!! ;) en is ook gezellig hiero!!! :D hihi...

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Zijn er hier nog dames die naar de 9maanden beurs gaan in amsterdam van 20-24feb.???? is zowel voor zwangeren als voor vrouwen die graag zwanger willen worden...maar ik kan niet lijkt me trouwens wel erg leuk!! Maar is dan denk ik wel leuker als je ook daadwerkelijk zwanger bent ;)

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere

Ik ga de 23e naar de hhb en wil ook wel naar de 9 mnd beurs. We gaan samen met de beste vriend van m'n man en zijn vriendin die 25 weken zwanger is.

Had het natuurlijk leuker gevonden om te gaan als ik zelf zwanger ben maarja het wordt nu ook wel leuk hoop ik:).

@Rabia84 Ja het is zeker gezellig hier:D!

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Rabia ik ga niet heen, is trouwens wel leuk! Maar is voor mijn gevoel de goden verzoeken :p

@Nichelle klopt jouw banner nog? 10 dagen overtijd??

Zal m'n spetter even van bed halen, is net wakker <3

9. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @baukje1985 ja helaas wel:(. Ben nog steeds niet ongi geweest en heb 4 dagen terug negatief getest. Moet van de ha een maand afwachten:(.

Moet me banner nog weg halen maar nog niet aan toe gekomen.

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Nichelle wat rot voor je, die onzekerheid! Maar hoezo een maand afwachten?

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Mja samen met vrienden kijken is ook wel gezellig en dan stiekem al n beetje voor je zelf kijken haha...ben al jaren niet meer naar de hhb geweest, vond ik ook altijd erg leuk!!!
    Veel plezier alvast ;)

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah dat heb ik eigenlijk ook n beetje bang dat t ongeluk brengt ofzo!!! :S

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Das vervelend zeg!! Wil de huisarts ook geen bloedtest doen on zeker van te zijn dat je mss toch zwanger bent?! Mja ik lees hier ook dat sommigen een cyclus overslaan :eek: lijkt me ook niks!! Wel vreemd hoor hoop dat je dan maar gauw ongi wordt dan hoef je je er niet zo onzeker over te voelen en kan je weer verder met hè volgende ronde ;) (of nog beter toch zwanger :p) Hihi...

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Nichelle; wachten is een schone zaak, hoe moeilijk dat ook is. Ik heb in het verleden ook wel eens een cyclus overgeslagen, terwijl ik nog aan de pil was. Hormonen kunnen af en toe rare dingen met je lichaam doen. En misschien ben je wel te vroeg met testen geweest, en heb je over een week een hele andere test in handen;).

Ik ben zelfs pas net gestopt met de pil. Ik heb vorige week mijn laatste ontrekkingsbloeding gehad. Over mijn cyclus durf ik helaas nog weinig te zeggen, ik verwacht zo rond de 30 dagen.

Vorig jaar ben ik namelijk 1 maand gestopt met de pil, omdat ik een cyclus had gemist. Heel raar, want dit was me nog nooit overkomen in 9 jaar tijd! Uiteindelijk ben ik na +- 30 dagen wachten gewoon weer ongesteld geworden.

Dank jullie wel trouwens voor jullie warme welkom! :)

15. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

31 jan 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het niet op mijn eigen nagels hoor. Zal later wel even fotootje plaatsen anders ;)

Redelijk rustig geweest vandaag in de winkel.
    Wij hebben maandag's middag altijd markt. Maar je moet niet te hard markt roepen haha.. Anders ben je er overheen :D

Ik vind de kinderwagens van Joolz en bugaboo cameleon erg leuk.. Maar best duur.... Pfff.. Maar ja, je wilt natuurlijk je kindje wel mooi showen haha ;)

9mnd beurs. Leuk maar denk dat het nog leuker is als je zwanger bent. Ik ga niet heen. Maak ik mezelf alleen maar gek mee haha.

Jeej 10 dagen overtijd.. Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt.

En wat gaan jullie eten vanavond?
    Hier aardappels, sperciebonen en boomstammetje :D

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hihi leuk n foto'tje!!!
    Denk dat t hier pasta wordt met salade :p lekker makkelijk en snel en toch lekker haha...

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Keek zostraks op TLC t programma 'I did'nt know i was pregnant'... De vrouw is 2x zwanger geraakt en iedereen dacht dat ze nog maar net zwanger was maar was bij de eerst 6mnd en bij de 2e al bijna voldragen en geen buikje Niks, ineens braken haar vliezen en moest ze al bevallen :eek: Pff dat lijkt me ook niks hoor...je leven staat ineen helemaal op z'n kop!!! Totaal niet voorbereidt niks :S

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, dat heb ik ook gekeken! Lijkt me echt bizar!

Hier bloemkool met krieltjes en een stukkie "vlees". Eet allen dus lekker op de bank voor tlc.

19. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

31 jan 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Kijken jullie ook wel eens dat programma Say Yes to the Dress??? :D Net een snoep winkel hihi.. Heerlijk lijkt me dat.

20. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Zo, de lasagne staat in de oven, dus heb ik mooi even de tijd om weer ff bij te lezen. Leuk dat we allemaal zo enthousiast zijn!

Uiteraard ook van mij een welkom aan de mensen die erbij gekomen zijn!

Sorry als ik niet op iedereen reageer, er is ook zoveel gekletst!
    Oh ja, ik zal ook vertellen wat ik voor werk doe, ik ben accountmanager bij een computerbedrijf. Of nou ja, eigenlijk manusje van alles! Erg gezellig met allemaal kerels!

@Rabia, mag ik vragen waar in Overijssel je woont? Als je het niet wilt zeggen uit veiligheidsoverweging ook helemaal goed ;)

@Nichelle, ik hoop dat je snel een eisprong krijgt en niet zo lang hoef te wachten als ik! Heb je ook medicijnen? Clomid krijg je vaak toch bij PCOS? Of haal ik van alles door elkaar?

Deel Deze Pagina